Nee. Ik lap namelijk in verhouding.quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:59 schreef MohMi het volgende:
[..]![]()
Dus jij bent één van die vervelende mensen die, als je met een groep gaat stappen en samen zoveel euro lapt, de hele pot leegdrinkt met twee van die kutdrankjes? xD
Als wij lekker willen mixen laat ons dan lekkerquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:05 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Nee. Ik lap namelijk in verhouding.
Jij bent dus een van die vervelende mensen die een ander bij voorbaat op basis van een veronderstelling veroordeelt?
Nou nou, niet zo serieus happenquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:05 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Nee. Ik lap namelijk in verhouding.
Jij bent dus een van die vervelende mensen die een ander bij voorbaat op basis van een veronderstelling veroordeelt?
quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:09 schreef shifto het volgende:
[..]
[..]
M neemt weer paar flessen voor me mee uit Polen!
Nee die is anders jonguh, staat er ook int pools op enzoquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:10 schreef MohMi het volgende:
[..]![]()
Nja, hij kan ze ook bij de Mitra halen hier
Maar hee, gewoon laten doen! xD
![]()
Extra beleving van de cultuur, en dat proef je!quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:11 schreef shifto het volgende:
[..]
Nee die is anders jonguh, staat er ook int pools op enzo
Ze hebben deze alleen bij de Roebbels in Leiden, wat wel jammer is.quote:
Wordquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als wij lekker willen mixen laat ons dan lekker
Dan wil ik er wel een lesbokusje bij, anders telt het nietquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:07 schreef MohMi het volgende:
[..]
Nou nou, niet zo serieus happenJe krijgt een nichtendrankje van me om het goed te maken
![]()
Ik heb een Russian Standard liggen, die vind ik ook wel.quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tenminste, laatst had ie hem nog.
Hij vroeg aan mij of iets lekker was (Zubrowka) en toen kocht hij het. Het is ontzettend lekker, maar hij vond het niks.
Hi friendquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:10 schreef xFriendx het volgende:
Hi zielen, wodka-addicts en ander tof gespuis.
Exact!quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:12 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Extra beleving van de cultuur, en dat proef je!
Word.quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:13 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Word
[..]
Dan wil ik er wel een lesbokusje bij, anders telt het niet
Is bizongras vodka. Net als de Grasovka uit Mohmi haar plaatje.quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb een Russian Standard liggen, die vind ik ook wel.
Zubrowka zegt mij niets.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |