Heineken heeft toch ook altijd van die rare eisen?quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Omdat ik met de hoeveelheden die ik nodig heb nooit zoveel korting zal kunnen krijgen dat ze het goedkoper kunnen aanbieden dan de leverancier die ik nu heb.
Maar dat is nu bij de Heineken zo, daar zitten verder ook geen voordelen aan.
Ik ben nu bezig met InBev, dus HJ en Jupiler op de tap, en daar krijg ik waarschijnlijk wel gewoon een minimale afname hoeveelheid.
Ja dat denken heel veel mensen, maar dat is echt niet (meer) zo.quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wutwutwut? Je hoort juist altijd dat de bierprijs 3 keer over de kop gaat in de horeca.
[..]
Will do.
Vandaar dat ik ook liever geen contract met ze hebquote:Op donderdag 19 juli 2012 18:37 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Heineken heeft toch ook altijd van die rare eisen?
Vriend van mij heeft een kroeg toen gehad en werd helemaal gek van ze
Goh, nooit geweten. Dus je verkoopt liever iets anders?quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dat denken heel veel mensen, maar dat is echt niet (meer) zo.
Prijzen zijn zo hoog, omdat de inkoop en andere kosten ook steeds hoger worden.
Koffie en thee, daar zit de meeste marge op.quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goh, nooit geweten. Dus je verkoopt liever iets anders?
Dan flesjesquote:Op donderdag 19 juli 2012 18:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat weet ik niet of ik dat de 11e heb.
ah zo. maar je moet dan toch vaak ook fris afnemen of niet?quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Omdat ik met de hoeveelheden die ik nodig heb nooit zoveel korting zal kunnen krijgen dat ze het goedkoper kunnen aanbieden dan de leverancier die ik nu heb.
Ik ben nu bezig met InBev, dus HJ en Jupiler op de tap, en daar krijg ik waarschijnlijk wel gewoon een minimale afname hoeveelheid.
Ja klopt, en dat heb ik nu allemaal niet, ik ben nu helemaal vrij.quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:42 schreef dawg het volgende:
[..]
ah zo. maar je moet dan toch vaak ook fris afnemen of niet?
en hj & jup is lekker. bavaria vind ik ook. rest niet zo.
Op de fiets of wat?quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mag jij wel drinken? Moet jij niet rijden?
ah dan snap ik je wel. veel meer vrijheid zo.quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja klopt, en dat heb ik nu allemaal niet, ik ben nu helemaal vrij.
Tap installatie enzo is ook van mezelf
Ga jij ons niet rijden dan die dag? Spijtig.quote:
quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
quote:
quote:
Baviaraquote:Op donderdag 19 juli 2012 18:42 schreef dawg het volgende:
[..]
ah zo. maar je moet dan toch vaak ook fris afnemen of niet?
en hj & jup is lekker. bavaria vind ik ook. rest niet zo.
quote:
Whehe, dat lust ik ook wel, maar dan liever Bacadi Razz/Fantaquote:Op donderdag 19 juli 2012 18:57 schreef MohMi het volgende:
[..]Heb jij liever van die zoete meuk zoals Malibu net als muhahaha?
quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:57 schreef MohMi het volgende:
No offencequote:Op donderdag 19 juli 2012 18:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Whehe, dat lust ik ook wel, maar dan liever Bacadi Razz/Fanta
homooooooquote:Op donderdag 19 juli 2012 18:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja. Als het maar door de cola te flikkeren is. Bacardi, safari, malibu, you name itquote:Op donderdag 19 juli 2012 18:57 schreef MohMi het volgende:
Bacardi Razz, wodkaquote:Op donderdag 19 juli 2012 18:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Drink jij mannenmeuk, dan drink ik vrouwenmeuk. Staan we weer quitte, aaaaightquote:Op donderdag 19 juli 2012 18:57 schreef Evie het volgende:
[..]Mannen die zoete meuk drinken..
Stelletje diabetesfokkers zijn het
[..]
No offence
Gewoon zoetekauwquote:
Er is een reden dat ik die pilletjes heb he?quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:57 schreef Evie het volgende:
[..]
No offence
Die opmerking maakt je Bavaria-haat weer een beetje goedquote:Op donderdag 19 juli 2012 18:57 schreef Evie het volgende:
En dat!quote:
quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:58 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ja. Als het maar door de cola te flikkeren is. Bacardi, safari, malibu, you name it
ssssst... brrlsfgdla sry mn pilletjes niet genomenquote:Op donderdag 19 juli 2012 18:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Gewoon zoetekauw
[..]
Er is een reden dat ik die pilletjes heb he?![]()
Koopavond in DBquote:Op donderdag 19 juli 2012 18:58 schreef shifto het volgende:
Whiskey, puur
omnomnomnom, slijter is al dicht
Te lam, heb nog bacardi (geen razz meuk) dus zo maar die sielig met cola mengen ofzoquote:
Zelf mixen thuis, veel beterquote:Op donderdag 19 juli 2012 18:59 schreef MohMi het volgende:
[..]
Die opmerking maakt je Bavaria-haat weer een beetje goedPfoe, gelukkig!
[..]
En dat!
[..]![]()
Dus jij bent één van die vervelende mensen die, als je met een groep gaat stappen en samen zoveel euro lapt, de hele pot leegdrinkt met twee van die kutdrankjes? xD
Den Boschquote:
Heb nog één glaasje merlot, fijn met dit weerquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:00 schreef shifto het volgende:
[..]
Te lam, heb nog bacardi (geen razz meuk) dus zo maar die sielig met cola mengen ofzo
Echt?quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
WT heeft nog een fles goede wodka staan.
Ooooh nu je dat zegt, ik heb nog wel een fles gato negroquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:01 schreef MohMi het volgende:
[..]
Den Bosch
[..]
Heb nog één glaasje merlot, fijn met dit weerEn genoeg ook, morgenavond wordt zwaar vermoed ik
![]()
quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
WT heeft nog een fles goede wodka staan.
Tenminste, laatst had ie hem nog.quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Echt?Maar eens kijken of hij zijn wodka kan meenemen naar een meet waar ik ook bij ben.
Zwarte kat JONGUH!quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:02 schreef shifto het volgende:
[..]
Ooooh nu je dat zegt, ik heb nog wel een fles gato negro
Heb je nog een favoriet?quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:02 schreef MohMi het volgende:
[..]Ben ook meer van de wodka dan van de whiskey
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |