Heineken heeft toch ook altijd van die rare eisen?quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Omdat ik met de hoeveelheden die ik nodig heb nooit zoveel korting zal kunnen krijgen dat ze het goedkoper kunnen aanbieden dan de leverancier die ik nu heb.
Maar dat is nu bij de Heineken zo, daar zitten verder ook geen voordelen aan.
Ik ben nu bezig met InBev, dus HJ en Jupiler op de tap, en daar krijg ik waarschijnlijk wel gewoon een minimale afname hoeveelheid.
Ja dat denken heel veel mensen, maar dat is echt niet (meer) zo.quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wutwutwut? Je hoort juist altijd dat de bierprijs 3 keer over de kop gaat in de horeca.
[..]
Will do.
Vandaar dat ik ook liever geen contract met ze hebquote:Op donderdag 19 juli 2012 18:37 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Heineken heeft toch ook altijd van die rare eisen?
Vriend van mij heeft een kroeg toen gehad en werd helemaal gek van ze
Goh, nooit geweten. Dus je verkoopt liever iets anders?quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dat denken heel veel mensen, maar dat is echt niet (meer) zo.
Prijzen zijn zo hoog, omdat de inkoop en andere kosten ook steeds hoger worden.
Koffie en thee, daar zit de meeste marge op.quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goh, nooit geweten. Dus je verkoopt liever iets anders?
Dan flesjesquote:Op donderdag 19 juli 2012 18:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat weet ik niet of ik dat de 11e heb.
ah zo. maar je moet dan toch vaak ook fris afnemen of niet?quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Omdat ik met de hoeveelheden die ik nodig heb nooit zoveel korting zal kunnen krijgen dat ze het goedkoper kunnen aanbieden dan de leverancier die ik nu heb.
Ik ben nu bezig met InBev, dus HJ en Jupiler op de tap, en daar krijg ik waarschijnlijk wel gewoon een minimale afname hoeveelheid.
Ja klopt, en dat heb ik nu allemaal niet, ik ben nu helemaal vrij.quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:42 schreef dawg het volgende:
[..]
ah zo. maar je moet dan toch vaak ook fris afnemen of niet?
en hj & jup is lekker. bavaria vind ik ook. rest niet zo.
Op de fiets of wat?quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mag jij wel drinken? Moet jij niet rijden?
ah dan snap ik je wel. veel meer vrijheid zo.quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja klopt, en dat heb ik nu allemaal niet, ik ben nu helemaal vrij.
Tap installatie enzo is ook van mezelf
Ga jij ons niet rijden dan die dag? Spijtig.quote:
quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
quote:
quote:
Baviaraquote:Op donderdag 19 juli 2012 18:42 schreef dawg het volgende:
[..]
ah zo. maar je moet dan toch vaak ook fris afnemen of niet?
en hj & jup is lekker. bavaria vind ik ook. rest niet zo.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |