quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:25 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik ken jou ook amper maar kan ik toch ook van zeggen dat het lekker is?hahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zit wat in
![]()
wat slecht dit.quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:27 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ha!Het tegendeel kan niet méér waar zijn helaas
quote:
wat heb je?quote:
Dit jaar voor het eerst van mijn leven een optreden op Werchet gemist omdat ik zo dronken was, was toch wel een persoonlijk dieptepuntjequote:Op donderdag 19 juli 2012 19:27 schreef dawg het volgende:
[..]
ja same here. maar het is nooit de intentie. voor wat dat waard is dan.
Nu mág je m'n vodka nieteens meer aanrakenquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:27 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ha!Het tegendeel kan niet méér waar zijn helaas
Een echte Bosschenaarquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:29 schreef MohMi het volgende:
[..]
Dit jaar voor het eerst van mijn leven een optreden op Werchet gemist omdat ik zo dronken was, was toch wel een persoonlijk dieptepuntje![]()
Oh en Blink-182 heb ik blijkbaar wel gezien maar weet ik niet meer
Merk alleen dat ik oud word omdat ik me voor dat soort gezuip nu schaam, terwijl ik er vroeger trots op was
Dit jaar?quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:29 schreef MohMi het volgende:
[..]
Dit jaar voor het eerst van mijn leven een optreden op Werchet gemist omdat ik zo dronken was, was toch wel een persoonlijk dieptepuntje![]()
Merk alleen dat ik oud word omdat ik me voor dat soort gezuip nu schaam, terwijl ik er vroeger trots op was
quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:29 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Nu mág je m'n vodka nieteens meer aanraken
Stoppen met roken en je krijgt een herkansingquote:
ik ben nooit zo dronken geweest dat ik niet meer wist wat ik deed. dus ja, ga je schamen op je 28ste!quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:29 schreef MohMi het volgende:
[..]
Wie weet, wie weet.quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:30 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Stoppen met roken en je krijgt een herkansing
Dank je! Morgen wel weer beter gok ik..quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:28 schreef dawg het volgende:
[..]
wat heb je?
als ik dichtbij woonde was ik kippensoep (met kippenmaagjes![]()
) komen brengen. helaas, maar toch beterschap.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus
Ik moet nu wel liegen anders is er naast Skv weer iemand die me stinkende kutalto noemtquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:31 schreef dawg het volgende:
[..]
ik ben nooit zo dronken geweest dat ik niet meer wist wat ik deed. dus ja, ga je schamen op je 28ste!
blow je ook? of dat dan weer niet?
Structureel he, niet alleen tot de volgende peukquote:
Ik heb een keer een hele dag gemist op werchter omdat ik te dronken wasquote:
quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ach gossie, meid toch.
En niemand die je even wil verzorgen?
Gezellig!quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Half uurtje van Den Bosch vandaan.
Boven-leeuwen
RIP aan de nabestaadenquote:
quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:31 schreef Evie het volgende:
[..]
Dank je! Morgen wel weer beter gok ik..
Ben nooit langer dan 1 dag ziek..niet aan de rooie? of was dat een paar weken terug. ik weet niet precies meer wanneer je me met die info verblijdde.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je bent nu gedwongen om het met ons te doen jaquote:
Joh xD Ben er wel mee bezig maar ga geen uitspraken doen over hoe of wat. Nja, heb ik al gedaan; ergens dit jaarquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:32 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Structureel he, niet alleen tot de volgende peuk
oh. mijn interessegehalte stijgt nochtans hoor.quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:32 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik moet nu wel liegen anders is er naast Skv weer iemand die me stinkende kutalto noemt
Nee, wel een rechtstreekse busverbinding naar Den Boschquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:32 schreef MohMi het volgende:
[..]
Gezellig!Super dichtbij dus voor de meet besef ik me nu
Komen er treinen? xD
Nee.. dat is maar eens in de 4 wekenquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:32 schreef dawg het volgende:
[..]
niet aan de rooie? of was dat een paar weken terug. ik weet niet precies meer wanneer je me met die info verblijdde.
Die ene je weet welquote:
Ook goed. Maar waar zijn Skv en shifto en Cue_ en muhahaha en al die andere mensjes gebleven dan? Moh, jij weet vast het antwoord.quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:32 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Je bent nu gedwongen om het met ons te doen ja
En hoeveel weken geleden is dat?quote:
Ja maar ik was er maar één dagquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb een keer een hele dag gemist op werchter omdat ik te dronken was
Ovo!!quote:
Ritueel verbrand door de rebellen. Wasn't mequote:Op donderdag 19 juli 2012 19:33 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Ook goed. Maar waar zijn Skv en shifto en Cue_ en muhahaha en al die andere mensjes gebleven dan? Moh, jij weet vast het antwoord.
Weet je heel toevallig ook tot hoe laat ongeveer..?quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee, wel een rechtstreekse busverbinding naar Den Bosch
Ik voel met je meequote:Op donderdag 19 juli 2012 19:34 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ja maar ik was er maar één dagEn sowieso, bands missen doordat ik te dronken ben, gaat me echt te ver
Gaat em niet meer worden
[..]
Ovo!!![]()
Welkom! We voelen je pijn zuster
Maar het is echt gezellig!
Minder drinken dan meisjequote:Op donderdag 19 juli 2012 19:34 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ja maar ik was er maar één dagEn sowieso, bands missen doordat ik te dronken ben, gaat me echt te ver
Gaat em niet meer worden
Dan blijf ik over 2 weken mooi uit je buurtquote:
Nee dat weet ik nietquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:35 schreef MohMi het volgende:
[..]
Weet je heel toevallig ook tot hoe laat ongeveer..?
Jaja. Leugenaar.quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:34 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ritueel verbrand door de rebellen. Wasn't me
Hier!quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:33 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Ook goed. Maar waar zijn Skv en shifto en Cue_ en muhahaha en al die andere mensjes gebleven dan? Moh, jij weet vast het antwoord.
quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Waarom niet? Ben jij er zo 1 die altijd sterk moet zijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus
quote:
quote:[..]
Dan blijf ik over 2 weken mooi uit je buurt
quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:36 schreef Evie het volgende:
[..]![]()
![]()
blijkbaar...
Ik ben altijd heel zorgzaam als er iemand ziek is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En zelf wil ikeigenlijk ook gewoon met rust gelaten worden als ik ziek ben
Echt nietquote:
Ah oke, hoop dat ze wel blijven dan, jij ook.quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:36 schreef MohMi het volgende:
[..]
Hier!Maar het postgedrag is hetzelfde; meestal tussen 9 en 5
Shift en Skv waren er net ff, en muhahaha was gister ook nog laat aanwezig
Cue_ heb ik even neit gezien maar ben er ook neit echt overdag.
Heb alleen Hara al heel lang niet meer gezien
Exact hetzelfde hier.quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben altijd heel zorgzaam als er iemand ziek is.
En zelf wil ikeigenlijk ook gewoon met rust gelaten worden als ik ziek ben
Ff uitrekenen hoe de meet valt, anders verzet ik hem.quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:36 schreef Evie het volgende:
[..]Daar is niks lucky's aan!! Net als degene die me over 2 weken treft..
[..]![]()
Mag ik volgende mee naar een festival dan zorg ik dat je minder drinkt. Ik drink alles opquote:
ik ben het niet. dus ik maak me niet zo'n zorgen.quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:36 schreef Evie het volgende:
[..]Daar is niks lucky's aan!! Net als degene die me over 2 weken treft..
Bewijs het.quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar wij zijn dan ook veel leuker.
Nooeeeeesquote:
quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ff uitrekenen hoe de meet valt, anders verzet ik hem.
er heeft er een plannen zo te lezen.quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Gewoon doenquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:38 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Ah oke, hoop dat ze wel blijven dan, jij ook.en Hara is vast druk bezig met Crutch, kinderen aan het plannen enzo.
quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan ben ik op vakantieeeequote:Op donderdag 19 juli 2012 19:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kom naar de meet van 11 augustus.
Jah hij zag die 2 doperwten van een tetten en dacht WOW.... daar wil ik beschuitjes mee etenquote:
quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gewoon doenje bent toch een echte schipper
Niet daarvoor Dawg, wat denk je toch weer slecht over me. ik wil gewoon niet met een tikkende hormonenbom opgescheept zitten.quote:
Nee, ik rookquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mag ik volgende mee naar een festival dan zorg ik dat je minder drinkt. Ik drink alles op
Sja, dan kunnen we het moeilijk laten zien. Wanneer ben je weer in de buurt?quote:
Jullie denken hier ook allemaal maar aan 1 ding hequote:Op donderdag 19 juli 2012 19:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gewoon doenje bent toch een echte schipper
Wat?quote:
Nouja, ook leuk. Ik was er de laatste tijd sowieso al minder, maar ja. Oh oke, ga je naar de meet dan?quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:40 schreef MohMi het volgende:
[..]Volgens mij lijken de meeste aardig te blijven plakken
En de kans dat er daadwerkelijk gemeet gaat worden, is hier vele malen groter, dat dan weer wel
[..]Wijsch
En anders gewoon bergen chocola of ander lekkers halen
Bijna 1 ding kleine nuancequote:Op donderdag 19 juli 2012 19:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jullie denken hier ook allemaal maar aan 1 ding he
daarvoor hoeven ze toch niet ongesteld te zijn?quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niet daarvoor Dawg, wat denk je toch weer slecht over me. ik wil gewoon niet met een tikkende hormonenbom opgescheept zitten.
Herfstvakantiequote:Op donderdag 19 juli 2012 19:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sja, dan kunnen we het moeilijk laten zien. Wanneer ben je weer in de buurt?
Zeker, want dan ben ik geen vreemde meerquote:
Hoe noem je mij?quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niet daarvoor Dawg, wat denk je toch weer slecht over me. ik wil gewoon niet met een tikkende hormonenbom opgescheept zitten.
doperwten. daar horen wortels bij.quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:40 schreef Evie het volgende:
[..]
Jah hij zag die 2 doperwten van een tetten en dacht WOW.... daar wil ik beschuitjes mee eten
[..]
Er zijn meer dan genoeg vrouwtjes die met je willen knuffelen.quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:41 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Zeker, want dan ben ik geen vreemde meer
Mannen hebben nooit last van hormonen zekerquote:
Tabak en hasj.quote:
Nee, ik kan nietquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:41 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Nouja, ook leuk. Ik was er de laatste tijd sowieso al minder, maar ja. Oh oke, ga je naar de meet dan?
Mannen hebben altijd last van hormonenquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mannen hebben nooit last van hormonen zeker
verhaal van gister?quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:42 schreef Evie het volgende:
[..]
Whahaha nee niet na dat verhaal van gisteren
quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:42 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Er zijn meer dan genoeg vrouwtjes die met je willen knuffelen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iemand kwam met een verhaal van een meisje die zo'n ding in dr geval had geflopt.. en dr moeder m ' savonds door de salade had gegooid oidquote:dus
Lekkerquote:
Van vrouwenquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:43 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Mannen hebben altijd last van hormonen
wij gaan volgende week wel meeten dan. wel buiten zodat je gewoon kunt roken. of blowen, dan doe ik wel mee.quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:43 schreef MohMi het volgende:
[..]
Tabak en hasj.
[..]
Nee, ik kan nietBest schandalig eigenlijk na al mijn gezeur over meeten
Haha meen je datquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:43 schreef MohMi het volgende:
[..]
Tabak en hasj.
[..]
Nee, ik kan nietBest schandalig eigenlijk na al mijn gezeur over meeten
quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:44 schreef Evie het volgende:
[..]
Dat vraag ik me nu ook af.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bos bloemen? Etentje? Massage?
All of the above?
quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:43 schreef MohMi het volgende:
[..]Kom maar, hoor! Gaan we ze fijn stiekem met zijn tweetjes dissen!
Moeten we wel in kleermakerszit onder een brug zitten, dan nodigen we Skv ook uitquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:44 schreef dawg het volgende:
[..]
wij gaan volgende week wel meeten dan. wel buiten zodat je gewoon kunt roken. of blowen, dan doe ik wel mee.
Euh...quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:44 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Haha meen je datvolgende keer beter Moh. En je moet echt eens met shifto gaan daten of doe je dat al en loop ik achter?
Minstens?quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat vraag ik me nu ook af.
Bos bloemen? Etentje? Massage?
All of the above?
hahahahquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:44 schreef Evie het volgende:
Iemand kwam met een verhaal van een meisje die zo'n ding in dr geval had geflopt.. en dr moeder m ' savonds door de salade had gegooid oid
Ja maar beste vrienden kunnen een relatie krijgen enzo, je weet.quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:45 schreef MohMi het volgende:
[..]
Moeten we wel in kleermakerszit onder een brug zitten, dan nodigen we Skv ook uitDie vindt dat soort dingen supertof nl
[..]
Euh...Je weet toch wel dat we al 10 jaar beste matties zijn..? xD
Dan moeten we in de herfstvakantie maar een meet plannen, me dunkt.quote:
Nu begin ik angstig te worden!quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:46 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Ja maar beste vrienden kunnen een relatie krijgen enzo, je weet.
ik niet.quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:45 schreef MohMi het volgende:
[..]
Moeten we wel in kleermakerszit onder een brug zitten, dan nodigen we Skv ook uitDie vindt dat soort dingen supertof nl
Oeh! Jongens! Stop de persenquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:45 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Vertrouwen is toch de basis van elke relatie.
Nee, dat wordt geen strak plan..quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:46 schreef ovoxo het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:46 schreef dawg het volgende:
[..]
hahahah![]()
zo zag ik vanmiddag een pic van een gast die bij burger king werkte ergens, en een pic had gepost waarop hij met zijn voeten in de bakken salade stond.![]()
op staande voet.
Als dat geen....quote:
Moet er niet aan denken ergens.. Ergens zou het wel heel tof zijn om met je beste mattie iets te krijgen. Maar zou het toch niet bepaald willen... vriendschap gaat minder makkelijk stuk dan een relatie etc etcquote:
Ovo...:') Niet weer ditquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:46 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Haha nee, want ik weet nog niet of ik je zou willen hosselenquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ben jij me nu gewoon aan het hosselen?
Mooi, dat heeft ook mijn voorkeurquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:47 schreef dawg het volgende:
[..]
ik niet.
ik zit liever op een terras met een koude goudgele rakker.
dat jointje kan ervoor, erna, of tijdens.
Roy niet willen hosselenquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:51 schreef Evie het volgende:
[..]
Haha nee, want ik weet nog niet of ik je zou willen hosselenMaar we zien wel
hij had schoenen aan, nog veel erger.quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:48 schreef Evie het volgende:
[..]![]()
![]()
BAHHHHhhhh..
Ik zie het al helemaal voor me: Mevrouw ik moet u iets vertellen. De infectie die u in uw mond heeft is voetschimmel![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Huppel vind het vast niet erg als we haar hele huis inwijdenquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:51 schreef Evie het volgende:
[..]
Haha nee, want ik weet nog niet of ik je zou willen hosselenMaar we zien wel
nou, ervoor/na dan. take your pick.quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:52 schreef MohMi het volgende:
[..]
Mooi, dat heeft ook mijn voorkeurMaakt het 'tijdens' iets lastiger, maar dat geeft niks
Ze wil me al suiker voeren bij binnenkomst.... dat gaat niet zo fraai voor dr wordenquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Huppel vind het vast niet erg als we haar hele huis inwijden
Daar word je hyper van?quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:53 schreef Evie het volgende:
[..]
Ze wil me al suiker voeren bij binnenkomst.... dat gaat niet zo fraai voor dr worden
Ik zit hier met samengeknepen billen.quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:55 schreef MohMi het volgende:
[..]
Niet normaalMoet zo even weg, denk dat ik vier topics misloop
[..]
Dan kies ik....both!
Smerige blowers.quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:57 schreef MohMi het volgende:
[..]
Dat is wederzijds! *passed de joint*
[..]
Ook welkom!
quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ach die massage krijgt je wel rustig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |