ik moet dan altijd denken aan die aflevering van two and a half man. als alan een nieuwe outfit aangeschaft heeft in het kader van verandering, en met charlie naar hun stamkroeg gaan, en hij vervolgens nog steeds een wijvendrankje (likeur met fris, weet niet meer wat) bestelt.quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:59 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Drink jij mannenmeuk, dan drink ik vrouwenmeuk. Staan we weer quitte, aaaaight
Deze man snapt. Dat weet ik nu zeker door de 3 eerdere berichten die ik gequote heb.quote:
Charliequote:Op donderdag 19 juli 2012 19:21 schreef dawg het volgende:
[..]
ik moet dan altijd denken aan die aflevering van two and a half man. als alan een nieuwe outfit aangeschaft heeft in het kader van verandering, en met charlie naar hun stamkroeg gaan, en hij vervolgens nog steeds een wijvendrankje (likeur met fris, weet niet meer wat) bestelt.
Van cola met additieven ga je anders net zo kapot als van bierquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:21 schreef dawg het volgende:
[..]
ik moet dan altijd denken aan die aflevering van two and a half man. als alan een nieuwe outfit aangeschaft heeft in het kader van verandering, en met charlie naar hun stamkroeg gaan, en hij vervolgens nog steeds een wijvendrankje (likeur met fris, weet niet meer wat) bestelt.
veel te zoet die zooi.quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:23 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Van cola met additieven ga je anders net zo kapot als van bier
Ken ik niet.quote:
Oh wacht daar zit gras in ofzo, toch?quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is bizongras vodka. Net als de Grasovka uit Mohmi haar plaatje.
Ben niet zo van de cider nee, ben toch wel van het bier en de wijn normaal gesproken. Als extraatje vind ik wodka dus lekker, en stiekem hou ik ook van zoete meuk maar dat ga ik natuurlijk heul niet zeggen nu!quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze hebben deze alleen bij de Roebbels in Leiden, wat wel jammer is.
Drink je toevallig ook cider en mede?
Sja en ik vind bier dus niet te tanken. Smaken verschillenquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:24 schreef dawg het volgende:
[..]
veel te zoet die zooi.
oh, en ik drink allang niet meer () om kapot te gaan. ik ben al oud heh.
Quote voor gebruik in de toekomst danquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:25 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ben niet zo van de cider nee, ben toch wel van het bier en de wijn normaal gesproken. Als extraatje vind ik wodka dus lekker, en stiekem hou ik ook van zoete meuk maar dat ga ik natuurlijk heul niet zeggen nu!![]()
Ik ken jou ook amper maar kan ik toch ook van zeggen dat het lekker is?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wil wel je wodka aanraken!!quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:17 schreef Bartholomeus het volgende:
Ik heb hier nog een stuk of 2, 3 flessen orignele poolse bison gras vodka dinges iets. Zoiets als hierboven maar dan met groene letters geloof ik
Wie wil me nu aanraken?
quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:21 schreef shifto het volgende:
[..]
Deze man snapt. Dat weet ik nu zeker door de 3 eerdere berichten die ik gequote heb.
Jij drinkt bier uit de fles en rookt zware shag?quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:25 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ben niet zo van de cider nee, ben toch wel van het bier en de wijn normaal gesproken. Als extraatje vind ik wodka dus lekker, en stiekem hou ik ook van zoete meuk maar dat ga ik natuurlijk heul niet zeggen nu!![]()
Same. Bier is sowieso lekker en sinds enkele maanden gaat witte wijn er ook wel makkelijk in. Vind dat lekkerder dan de wodka ofzow.quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:25 schreef MohMi het volgende:
[..]
vertel me dat je niet rookt aub.quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:25 schreef MohMi het volgende:
[..]
Hier ook stukken minder idd xD Hoewel ik dit jaar toch al een paar vreselijk dronken ben geworden zonder dat dat geplanne wasquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:24 schreef dawg het volgende:
[..]
veel te zoet die zooi.
oh, en ik drink allang niet meer () om kapot te gaan. ik ben al oud heh.
Noesquote:
Klopt ja.quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ken ik niet.
[..]
Oh wacht daar zit gras in ofzo, toch?
Dat is dan wel weer jammer.quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:25 schreef MohMi het volgende:
[..]
ja same here. maar het is nooit de intentie. voor wat dat waard is dan.quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:27 schreef MohMi het volgende:
[..]
Hier ook stukken minder idd xD Hoewel ik dit jaar toch al een paar vreselijk dronken ben geworden zonder dat dat geplanne wasWas meestal te wijten aan slecht/niet eten though, morgen dus eerst een goede bodem leggen, liefst een vette hap
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |