quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:25 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik ken jou ook amper maar kan ik toch ook van zeggen dat het lekker is?hahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zit wat in
![]()
wat slecht dit.quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:27 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ha!Het tegendeel kan niet méér waar zijn helaas
quote:
wat heb je?quote:
Dit jaar voor het eerst van mijn leven een optreden op Werchet gemist omdat ik zo dronken was, was toch wel een persoonlijk dieptepuntjequote:Op donderdag 19 juli 2012 19:27 schreef dawg het volgende:
[..]
ja same here. maar het is nooit de intentie. voor wat dat waard is dan.
Nu mág je m'n vodka nieteens meer aanrakenquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:27 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ha!Het tegendeel kan niet méér waar zijn helaas
Een echte Bosschenaarquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:29 schreef MohMi het volgende:
[..]
Dit jaar voor het eerst van mijn leven een optreden op Werchet gemist omdat ik zo dronken was, was toch wel een persoonlijk dieptepuntje![]()
Oh en Blink-182 heb ik blijkbaar wel gezien maar weet ik niet meer
Merk alleen dat ik oud word omdat ik me voor dat soort gezuip nu schaam, terwijl ik er vroeger trots op was
Dit jaar?quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:29 schreef MohMi het volgende:
[..]
Dit jaar voor het eerst van mijn leven een optreden op Werchet gemist omdat ik zo dronken was, was toch wel een persoonlijk dieptepuntje![]()
Merk alleen dat ik oud word omdat ik me voor dat soort gezuip nu schaam, terwijl ik er vroeger trots op was
quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:29 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Nu mág je m'n vodka nieteens meer aanraken
Stoppen met roken en je krijgt een herkansingquote:
ik ben nooit zo dronken geweest dat ik niet meer wist wat ik deed. dus ja, ga je schamen op je 28ste!quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:29 schreef MohMi het volgende:
[..]
Wie weet, wie weet.quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:30 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Stoppen met roken en je krijgt een herkansing
Dank je! Morgen wel weer beter gok ik..quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:28 schreef dawg het volgende:
[..]
wat heb je?
als ik dichtbij woonde was ik kippensoep (met kippenmaagjes![]()
) komen brengen. helaas, maar toch beterschap.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus
Ik moet nu wel liegen anders is er naast Skv weer iemand die me stinkende kutalto noemtquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:31 schreef dawg het volgende:
[..]
ik ben nooit zo dronken geweest dat ik niet meer wist wat ik deed. dus ja, ga je schamen op je 28ste!
blow je ook? of dat dan weer niet?
Structureel he, niet alleen tot de volgende peukquote:
Ik heb een keer een hele dag gemist op werchter omdat ik te dronken wasquote:
quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ach gossie, meid toch.
En niemand die je even wil verzorgen?
Gezellig!quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Half uurtje van Den Bosch vandaan.
Boven-leeuwen
| Forum Opties | |