hij had schoenen aan, nog veel erger.quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:48 schreef Evie het volgende:
[..]![]()
![]()
BAHHHHhhhh..
Ik zie het al helemaal voor me: Mevrouw ik moet u iets vertellen. De infectie die u in uw mond heeft is voetschimmel![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Huppel vind het vast niet erg als we haar hele huis inwijdenquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:51 schreef Evie het volgende:
[..]
Haha nee, want ik weet nog niet of ik je zou willen hosselenMaar we zien wel
nou, ervoor/na dan. take your pick.quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:52 schreef MohMi het volgende:
[..]
Mooi, dat heeft ook mijn voorkeurMaakt het 'tijdens' iets lastiger, maar dat geeft niks
Ze wil me al suiker voeren bij binnenkomst.... dat gaat niet zo fraai voor dr wordenquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Huppel vind het vast niet erg als we haar hele huis inwijden
Daar word je hyper van?quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:53 schreef Evie het volgende:
[..]
Ze wil me al suiker voeren bij binnenkomst.... dat gaat niet zo fraai voor dr worden
Ik zit hier met samengeknepen billen.quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:55 schreef MohMi het volgende:
[..]
Niet normaalMoet zo even weg, denk dat ik vier topics misloop
[..]
Dan kies ik....both!
Smerige blowers.quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:57 schreef MohMi het volgende:
[..]
Dat is wederzijds! *passed de joint*
[..]
Ook welkom!
quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ach die massage krijgt je wel rustig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |