Moeten we wel in kleermakerszit onder een brug zitten, dan nodigen we Skv ook uitquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:44 schreef dawg het volgende:
[..]
wij gaan volgende week wel meeten dan. wel buiten zodat je gewoon kunt roken. of blowen, dan doe ik wel mee.
Euh...quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:44 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Haha meen je datvolgende keer beter Moh. En je moet echt eens met shifto gaan daten of doe je dat al en loop ik achter?
Minstens?quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat vraag ik me nu ook af.
Bos bloemen? Etentje? Massage?
All of the above?
hahahahquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:44 schreef Evie het volgende:
Iemand kwam met een verhaal van een meisje die zo'n ding in dr geval had geflopt.. en dr moeder m ' savonds door de salade had gegooid oid
Ja maar beste vrienden kunnen een relatie krijgen enzo, je weet.quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:45 schreef MohMi het volgende:
[..]
Moeten we wel in kleermakerszit onder een brug zitten, dan nodigen we Skv ook uitDie vindt dat soort dingen supertof nl
[..]
Euh...Je weet toch wel dat we al 10 jaar beste matties zijn..? xD
Dan moeten we in de herfstvakantie maar een meet plannen, me dunkt.quote:
Nu begin ik angstig te worden!quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:46 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Ja maar beste vrienden kunnen een relatie krijgen enzo, je weet.
ik niet.quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:45 schreef MohMi het volgende:
[..]
Moeten we wel in kleermakerszit onder een brug zitten, dan nodigen we Skv ook uitDie vindt dat soort dingen supertof nl
Oeh! Jongens! Stop de persenquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:45 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Vertrouwen is toch de basis van elke relatie.
Nee, dat wordt geen strak plan..quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:46 schreef ovoxo het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:46 schreef dawg het volgende:
[..]
hahahah![]()
zo zag ik vanmiddag een pic van een gast die bij burger king werkte ergens, en een pic had gepost waarop hij met zijn voeten in de bakken salade stond.![]()
op staande voet.
Als dat geen....quote:
Moet er niet aan denken ergens.. Ergens zou het wel heel tof zijn om met je beste mattie iets te krijgen. Maar zou het toch niet bepaald willen... vriendschap gaat minder makkelijk stuk dan een relatie etc etcquote:
Ovo...:') Niet weer ditquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:46 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Haha nee, want ik weet nog niet of ik je zou willen hosselenquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ben jij me nu gewoon aan het hosselen?
Mooi, dat heeft ook mijn voorkeurquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:47 schreef dawg het volgende:
[..]
ik niet.
ik zit liever op een terras met een koude goudgele rakker.
dat jointje kan ervoor, erna, of tijdens.
Roy niet willen hosselenquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:51 schreef Evie het volgende:
[..]
Haha nee, want ik weet nog niet of ik je zou willen hosselenMaar we zien wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |