Jullie denken hier ook allemaal maar aan 1 ding hequote:Op donderdag 19 juli 2012 19:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gewoon doenje bent toch een echte schipper
Wat?quote:
Nouja, ook leuk. Ik was er de laatste tijd sowieso al minder, maar ja. Oh oke, ga je naar de meet dan?quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:40 schreef MohMi het volgende:
[..]Volgens mij lijken de meeste aardig te blijven plakken
En de kans dat er daadwerkelijk gemeet gaat worden, is hier vele malen groter, dat dan weer wel
[..]Wijsch
En anders gewoon bergen chocola of ander lekkers halen
Bijna 1 ding kleine nuancequote:Op donderdag 19 juli 2012 19:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jullie denken hier ook allemaal maar aan 1 ding he
daarvoor hoeven ze toch niet ongesteld te zijn?quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niet daarvoor Dawg, wat denk je toch weer slecht over me. ik wil gewoon niet met een tikkende hormonenbom opgescheept zitten.
Herfstvakantiequote:Op donderdag 19 juli 2012 19:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sja, dan kunnen we het moeilijk laten zien. Wanneer ben je weer in de buurt?
Zeker, want dan ben ik geen vreemde meerquote:
Hoe noem je mij?quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niet daarvoor Dawg, wat denk je toch weer slecht over me. ik wil gewoon niet met een tikkende hormonenbom opgescheept zitten.
doperwten. daar horen wortels bij.quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:40 schreef Evie het volgende:
[..]
Jah hij zag die 2 doperwten van een tetten en dacht WOW.... daar wil ik beschuitjes mee eten
[..]
Er zijn meer dan genoeg vrouwtjes die met je willen knuffelen.quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:41 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Zeker, want dan ben ik geen vreemde meer
Mannen hebben nooit last van hormonen zekerquote:
Tabak en hasj.quote:
Nee, ik kan nietquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:41 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Nouja, ook leuk. Ik was er de laatste tijd sowieso al minder, maar ja. Oh oke, ga je naar de meet dan?
Mannen hebben altijd last van hormonenquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mannen hebben nooit last van hormonen zeker
verhaal van gister?quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:42 schreef Evie het volgende:
[..]
Whahaha nee niet na dat verhaal van gisteren
quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:42 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Er zijn meer dan genoeg vrouwtjes die met je willen knuffelen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iemand kwam met een verhaal van een meisje die zo'n ding in dr geval had geflopt.. en dr moeder m ' savonds door de salade had gegooid oidquote:dus
Lekkerquote:
Van vrouwenquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:43 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Mannen hebben altijd last van hormonen
wij gaan volgende week wel meeten dan. wel buiten zodat je gewoon kunt roken. of blowen, dan doe ik wel mee.quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:43 schreef MohMi het volgende:
[..]
Tabak en hasj.
[..]
Nee, ik kan nietBest schandalig eigenlijk na al mijn gezeur over meeten
Haha meen je datquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:43 schreef MohMi het volgende:
[..]
Tabak en hasj.
[..]
Nee, ik kan nietBest schandalig eigenlijk na al mijn gezeur over meeten
quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:44 schreef Evie het volgende:
[..]
Dat vraag ik me nu ook af.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bos bloemen? Etentje? Massage?
All of the above?
quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:43 schreef MohMi het volgende:
[..]Kom maar, hoor! Gaan we ze fijn stiekem met zijn tweetjes dissen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |