hij was te druk met zn besnorde vrouw denk ik....quote:
Toch niet die marathon hè?quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:15 schreef DragonFodder het volgende:
Morgen 18:25 naar The Dark Knight Rises
Donderdag is het niet bewolkt, en kunnen ze Batman niet oproepen. Vrijdag schijnt het schijtweer te zijn, dus dan kan onzer Batman die lamp goed uitchecken en met z'n wagen arriveren. Dus vandaarquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:49 schreef dyonvbaal het volgende:
Waarom draait Batman pas vanaf een vrijdag? Waarom niet gewoon op donderdag?
Dat is wel vreemd inderdaad.quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:49 schreef dyonvbaal het volgende:
Waarom draait Batman pas vanaf een vrijdag? Waarom niet gewoon op donderdag?
Het is ook zo'n goed weer geweest in ons stadje vandaag... of tenminste jouw stadje... ik woon er niet meerquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:52 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Donderdag is het niet bewolkt, en kunnen ze Batman niet oproepen. Vrijdag schijnt het schijtweer te zien, dus dan kan onzer Batman die lamp goed uitchecken en met z'n wagen arriveren. Dus vandaar
Nee jong, zo afwisselend als de tyfus...quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:53 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Het is ook zo'n goed weer geweest in ons stadje vandaag... of tenminste jouw stadje... ik woon er niet meer
En dat is de normale premiere dag in België?quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:52 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dat is wel vreemd inderdaad.
Hier in België draait hij pas vanaf volgende week woensdag.
quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:55 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
En dat is de normale premiere dag in België?
de planning is volgende week zaterdag. Zal alsnog wel druk zijn, maar inderdaad de eerste drukte voorbij laten gaanquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:56 schreef Robby87 het volgende:
Boeie, doe lekker als mij en kijk die film als er geen hond meer naar toegaat, kijkt veel relaxter
Ditquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:56 schreef Robby87 het volgende:
Boeie, doe lekker als mij en kijk die film als er geen hond meer naar toegaat, kijkt veel relaxter
Dan is de kans op eikeltjes in de zaal wel weer groter.quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:56 schreef Robby87 het volgende:
have funquote:Op donderdag 19 juli 2012 20:08 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Dan is de kans op eikeltjes in de zaal wel weer groter.
Anyway, ik ga morgen lekker genieten, ook al zit de zaak vol:)
Ik ging redelijk snel naar Prometheus toe, en toen zat er een man langs me die de hele tijd de 3D probeerde te pakken.quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:08 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Dan is de kans op eikeltjes in de zaal wel weer groter.
Anyway, ik ga morgen lekker genieten, ook al zit de zaak vol:)
Nee.., dat meen je nietquote:Op donderdag 19 juli 2012 20:10 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik ging redelijk snel naar Prometheus toe, en toen zat er een man langs me die de hele tijd de 3D probeerde te pakken.___!!!!
Mensen met een beperking mogen ook naar de filmquote:Op donderdag 19 juli 2012 20:10 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik ging redelijk snel naar Prometheus toe, en toen zat er een man langs me die de hele tijd de 3D probeerde te pakken.___!!!!
Sorryquote:Op donderdag 19 juli 2012 20:10 schreef Sands het volgende:
[..]
Sorry hoor, ben ook niet meer de jongste.quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:10 schreef Sands het volgende:
[..]
Als je in de buurt woonde, was ik met je meegegaanquote:Op donderdag 19 juli 2012 20:12 schreef DragonFodder het volgende:
Prometheus wilde ik steeds gaan kijken, maar toen ik eindelijk besloot om dan maar alleen te gaan (kreeg niemand mee) was ie de bios alweer uit
Jawel, En tegen de man die langs hem zat...oh haha nu gaat er dit gebeuren straks....OH NEE TOCH NIET.quote:
Dat is gezellig!quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:12 schreef Sands het volgende:
[..]
Jawel, En tegen de man die langs hem zat...oh haha nu gaat er dit gebeuren straks....OH NEE TOCH NIET.
Daar kan ik me zo aan ergeren. Van die oude wijven die alle mogelijke kreten uitslaan als er ook maar iets gebeurt op het scherm.quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:12 schreef Sands het volgende:
[..]
Jawel, En tegen de man die langs hem zat...oh haha nu gaat er dit gebeuren straks....OH NEE TOCH NIET.
Kom je nu meequote:Op donderdag 19 juli 2012 20:12 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Als je in de buurt woonde, was ik met je meegegaan
Binnenkort gaan we met z'n allen naar ...... in de bioscoop!quote:
Bij de avengers zaten achter mij twee breezersletjes die constant riepen: "wat een fanta, dat kan toch helemaal niet!" en dergelijke. Wat had je dan verwacht, trut?!quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:14 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Daar kan ik me zo aan ergeren. Van die oude wijven die alle mogelijke kreten uitslaan als er ook maar iets gebeurt op het scherm.
Daarom ga ik ook niet zo snel naar de bioscoop.quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:14 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Daar kan ik me zo aan ergeren. Van die oude wijven die alle mogelijke kreten uitslaan als er ook maar iets gebeurt op het scherm.
Right. Dat ga ik meteen eens uitzoeken. Welke bios is handig, gezien de rest van de activiteiten?quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:15 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Binnenkort gaan we met z'n allen naar ...... in de bioscoop!
De Munt of Tuschinskiquote:Op donderdag 19 juli 2012 20:17 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Right. Dat ga ik meteen eens uitzoeken. Welke bios is handig, gezien de rest van de activiteiten?
Das wel voor iedereen betaalbaar?quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:18 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
De Munt of Tuschinski
Want dat staat op de route van het café en restaurant wat ik voor ogen heb
Nou, ik heb ook niet zoveel te besteden volgende maand, dus reken maar op de Italiaanquote:Op donderdag 19 juli 2012 20:22 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Das wel voor iedereen betaalbaar?
heheh okquote:Op donderdag 19 juli 2012 20:25 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Nou, ik heb ook niet zoveel te besteden volgende maand, dus reken maar op de Italiaan
Dat kan iedereen prima voor zichzelf bepalenquote:Op donderdag 19 juli 2012 20:27 schreef tombolafan het volgende:
We hoeven toch niet per se te eten als we dat niet willen?Wie weinig te besteden heeft kan ook alleen naar de film komen lijkt me?
klopt, maar ik vind het ook wel leuk om dan zo'n hele dag bij de groep te zijn (zolang als het duurt tenminste) in plaats van alleen de filmquote:Op donderdag 19 juli 2012 20:27 schreef tombolafan het volgende:
We hoeven toch niet per se te eten als we dat niet willen?Wie weinig te besteden heeft kan ook alleen naar de film komen lijkt me?
Truequote:Op donderdag 19 juli 2012 20:28 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
klopt, maar ik vind het ook wel leuk om dan zo'n hele dag bij de groep te zijn (zolang als het duurt tenminste) in plaats van alleen de film
Gaan we eerst eten dan?quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:30 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik heb niet zoveel te besteden, en ga waarschijnlijk ook maar naar 1 van beiden. Waarschijnlijk eten want film wordt weer zo laat, voordat ik dan weer terug ben.
de jaarlijkse filmquiz in real life zal toch nog wel voor het eten plaats vindenquote:Op donderdag 19 juli 2012 20:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Gaan we eerst eten dan?Dan wordt het ook alleen eten voor mij denk ik
Niet wat ik in mijn hoofd heb. Maar meeste stemmen geldenquote:Op donderdag 19 juli 2012 20:32 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
de jaarlijkse filmquiz in real life zal toch nog wel voor het eten plaats vinden
Oh ik weet het niet, daar ging ik even van uit.quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Gaan we eerst eten dan?Dan wordt het ook alleen eten voor mij denk ik
Naar mij moet niet geluisterd worden, ik kan toch nog niet toezeggen dat ik aanwezig ben...quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:33 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Niet wat ik in mijn hoofd heb. Maar meeste stemmen gelden
Oh dan ga ik alleen naar de filmquote:Op donderdag 19 juli 2012 20:33 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Niet wat ik in mijn hoofd heb. Maar meeste stemmen gelden
Iedere suggestie is welkomquote:Op donderdag 19 juli 2012 20:34 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh dan ga ik alleen naar de film
Ik pas me aan, weet ook nog niet 100% zeker of ik wel kan komenquote:
Vorige keer dat ik erbij was gingen we naar de middagvoorstelling van de film, en daarna etenquote:Op donderdag 19 juli 2012 20:32 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
de jaarlijkse filmquiz in real life zal toch nog wel voor het eten plaats vinden
hoe meer zielen, hoe meer vreugd.quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:36 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik pas me aan, weet ook nog niet 100% zeker of ik wel kan komen
Dat uitgerekend jij dat zegtquote:
Wat wil je dan? Met zijn allen naar de wallen?quote:
Nee, dan wordt mijn vriendin boosquote:Op donderdag 19 juli 2012 20:39 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Wat wil je dan? Met zijn allen naar de wallen?
Ligt dat op de route?quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:39 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Wat wil je dan? Met zijn allen naar de wallen?
ach, proeft ze niks vanquote:
Eigenlijk niet nee. Ik wil ze niet nog erger afschrikkenquote:Op donderdag 19 juli 2012 20:39 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Hoezo, lag het ook op het puntje van jouw tong of wat?
Je mag de groep wel een half uurtje verlaten hoorquote:
Het is net pas een weekje aan, dus ik houd me voorlopig rustigquote:
Niet de woorden die ik gebruikte!quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:40 schreef Robby87 het volgende:
Maar ik ben het eens met dyon, zo laat komen of weer na een half uur nokken, dat is niks. Stelletje zeikerds.
Ja, ik nuanceer het een beetje.quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:41 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Niet de woorden die ik gebruikte!
voorlopig...quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:41 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Het is net pas een weekje aan, dus ik houd me voorlopig rustig
Oh dus dan moeten we maar niet komen?quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:40 schreef Robby87 het volgende:
Maar ik ben het eens met dyon, zo laat komen of weer na een half uur nokken, dat is niks. Stelletje zeikerds.
Tuurlijk moeten jullie wel komen. Alleen maar mannen is ook zo saai...quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh dus dan moeten we maar niet komen?
Wat maakt het uit man, laat iedereen gewoon in zn waarde
Het is gezelliger om met elkaar wat langer door te brengen, that's my opinon.quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh dus dan moeten we maar niet komen?
Wat maakt het uit man, laat iedereen gewoon in zn waarde
De vrouw van Draakje komt waarschijnlijk ook een vorkje mee prikkenquote:Op donderdag 19 juli 2012 20:43 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Tuurlijk moeten jullie wel komen. Alleen maar mannen is ook zo saai...
En daar was Tombo het ook mee eens zei ze alquote:Op donderdag 19 juli 2012 20:44 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Het is gezelliger om met elkaar wat langer door te brengen, that's my opinon.
Ja, maar die is al verbonden op dat momentquote:Op donderdag 19 juli 2012 20:44 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
De vrouw van Draakje komt waarschijnlijk ook een vorkje mee prikken
Een tijdje met elkaar doorbrengen is altijd nog gezelliger dan totaal niet komen meetenquote:Op donderdag 19 juli 2012 20:44 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ok, even serieus Robby. Vorige keer was jij diegene die al snel vertrok!quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:44 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik ben ook al verbonden hoor, sorryquote:Op donderdag 19 juli 2012 20:45 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ja, maar die is al verbonden op dat moment
hoezo? Neem je je vriend mee dan?quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ben ook al verbonden hoor, sorry
Hahaquote:Op donderdag 19 juli 2012 20:45 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ok, even serieus Robby. Vorige keer was jij diegene die al snel vertrok!
Neuh, maar als je partner niet mee is houdt toch niet meteen in dat je niet verbonden bent?quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:46 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
hoezo? Neem je je vriend mee dan?
Zo bedoelde ik het nou wel, anders had ik gewoon bezet gezegdquote:Op donderdag 19 juli 2012 20:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Neuh, maar als je partner niet mee is houdt toch niet meteen in dat je niet verbonden bent?
Hij heeft het ook over leuke vrouwen...quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ben ook al verbonden hoor, sorry
niet mijn woorden...quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:47 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Hij heeft het ook over leuke vrouwen...
Flauwquote:Op donderdag 19 juli 2012 20:47 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Hij heeft het ook over leuke vrouwen...
Vriendquote:Op donderdag 19 juli 2012 20:46 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Haha, nee dat komt door dat blowen van jou
En jij kwam laat aankakken, en ik had je nog wel een biertje kado gedaan
![]()
Sorryquote:
niet spannend genoeg om me wakker te houden nee...quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:54 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Is het niet spannend genoeg allemaal?
pff... dan nietquote:Op donderdag 19 juli 2012 20:54 schreef tombolafan het volgende:
Nou goed, misschien kom ik ook wel gewoon NIET dus
smakelijk dan maarquote:
Ik heb gewoon geen zin om elke keer een rotopmerking naar mn hoofd te krijgen, sorryquote:
Ik heb gehoord dat hij in het echt wel aardig is... en je hoeft natuurlijk geen aandacht aan hem te bestedenquote:Op donderdag 19 juli 2012 20:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb gewoon geen zin om elke keer een rotopmerking naar mn hoofd te krijgen, sorry
Vreemd dat Njos en wyccie en alle andere dames dat nooit van me krijgen, hmmm...quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb gewoon geen zin om elke keer een rotopmerking naar mn hoofd te krijgen, sorry
Ja klopt, maar ik heb niet echt vaste tijden waarop ik eet. Man, alleen al om bij AH te komen hier in de stad is een ramp. Staan om de vijf meter van die idioten zonder tanden met een hesje een hek te bewaken...quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:58 schreef dyonvbaal het volgende:
Nu nog... niet een beetje laat? (ik heb het net pas op, maar das wat anders)
Nee joh, is niks voor mijquote:Op donderdag 19 juli 2012 20:59 schreef dyonvbaal het volgende:
Wat doe je trouwens hier, moet je niet het centrum in ofzo?
Nee maar in zo'n kleine groep word negeren lastigquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:00 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat hij in het echt wel aardig is... en je hoeft natuurlijk geen aandacht aan hem te besteden
Woon je in het centrum? Voor mij ook niet, heb zaterdagavond taxi gereden vanuit het centrum en dins,woensdag en vandaag bij de wedren gestaan voor lopers. Dat is nog wel aardig. Al vond ik dan de zaterdag nog niet eens zo leuk, al die dronken lui...quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:03 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ja klopt, maar ik heb niet echt vaste tijden waarop ik eet. Man, alleen al om bij AH te komen hier in de stad is een ramp. Staan om de vijf meter van die idioten zonder tanden met een hesje een hek te bewaken...
[..]
Nee joh, is niks voor mij
Horny zal vast wel komen, niemand kan daarom heen dus dan heb je ook geen last meer van FF...quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee maar in zo'n kleine groep word negeren lastig
En ik zie dat het aan mij ligt, dus ik kijk nog wel even of ik kom
Niet zo snel je uit het veld laten slaan johquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, 1 min. van het centrum vandaan, tegen Keizer Karel aanquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:06 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Woon je in het centrum? Voor mij ook niet, heb zaterdagavond taxi gereden vanuit het centrum en dins,woensdag en vandaag bij de wedren gestaan voor lopers. Dat is nog wel aardig. Al vond ik dan de zaterdag nog niet eens zo leuk, al die dronken lui...
Jammer inderdaad... En Nice!quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:07 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Niet zo snel je uit het veld laten slaan joh.. maar deze woorden betekenen meestal dat iemand ook niet gaat komen. Jammer!
[..]
Ja, 1 min. van het centrum vandaan, tegen Keizer Karel aan
Taxi'en. Leuk al die lopers rijden. Vrolijke mensen, vertellen graag hun verhaal (en je krijgt er nog geld voorquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:09 schreef Robby87 het volgende:
Maar heb je staan kijken bij de wedren? Of moest je daar werken?
Ja baas, sorry baasquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:10 schreef DragonFodder het volgende:
Keer ik even een uurtje mijn kont, krijg je dit gezeik? Allemaal weer lief doen, of opa Dragon komt de boel kort en klein slaan!![]()
Nu: het plan was samenkomen en kletsen in het Vondelpark, The Eye te bezoeken, eten, bioscoopje, borrelen voor degenen die willen. Als er mensen bijzijn die het financieel wat lastiger te hebben, dan stel ik voor het gezellig samenzijnmoment te maximaliseren, m.a.w. eerst naar the Eye te gaan voor degenen die willen/kunnen, gevolgd door een gezellig samenzijn in het Vondelpark met daarna een hapje, en dan naar de bios. Iedereen eens? Mooi. Nu: ik ga even films sprokkelen, ik zie jullie zo in het meet-topic.
EN LIEF DOEN!
quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:10 schreef DragonFodder het volgende:
Keer ik even een uurtje mijn kont, krijg je dit gezeik? Allemaal weer lief doen, of opa Dragon komt de boel kort en klein slaan!![]()
Post dan ook even een link naar het meettopic... anders zie je me niet... BTW, hoe oud ben je dat je opa DF bent?quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:10 schreef DragonFodder het volgende:
Nu: het plan was samenkomen en kletsen in het Vondelpark, The Eye te bezoeken, eten, bioscoopje, borrelen voor degenen die willen. Als er mensen bijzijn die het financieel wat lastiger te hebben, dan stel ik voor het gezellig samenzijnmoment te maximaliseren, m.a.w. eerst naar the Eye te gaan voor degenen die willen/kunnen, gevolgd door een gezellig samenzijn in het Vondelpark met daarna een hapje, en dan naar de bios. Iedereen eens? Mooi. Nu: ik ga even films sprokkelen, ik zie jullie zo in het meet-topic.
EN LIEF DOEN!
35, maar hier voel ik me vaak veel ouder. (en bij Sandsvragen vaak veel jonger)quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:12 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Post dan ook even een link naar het meettopic... anders zie je me niet... BTW, hoe oud ben je dat je opa DF bent?
O, dan ben je nog niet de oudste als ik het goed heb... maar neem je alles zo serieus dat je je ouder voelt...quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:13 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
35, maar hier voel ik me vaak veel ouder. (en bij Sandsvragen vaak veel jonger)
Broekjequote:Op donderdag 19 juli 2012 21:13 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
35, maar hier voel ik me vaak veel ouder. (en bij Sandsvragen vaak veel jonger)
Heb jij het gevoel dat ik alles serieus neem?quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:14 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
O, dan ben je nog niet de oudste als ik het goed heb... maar neem je alles zo serieus dat je je ouder voelt...
quote:
Zoveel aandacht besteed ik niet aan mensen op een forum... ik zal het je de 25ste zeggen als ik er bij ben...quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:15 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Heb jij het gevoel dat ik alles serieus neem?
Ik kan het je nu al meegeven, DF is relaxed.quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:16 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Zoveel aandacht besteed ik niet aan mensen op een forum... ik zal het je de 25ste zeggen als ik er bij ben...
quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:17 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik kan het je nu al meegeven, DF is relaxed.
Draakjequote:Op donderdag 19 juli 2012 21:17 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik kan het je nu al meegeven, DF is relaxed.
Hebben ze daar ook andere recepten dan Pizza's en pasta's?quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:18 schreef FireFox1 het volgende:
Oh, het wordt trouwens Restaurant Pizza Pino aan de Lange Leidsedwars straat.
Lekker en goedkoop
Olijven.quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:19 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Hebben ze daar ook andere recepten dan Pizza's en pasta's?
Euh... zoals?quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:19 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Hebben ze daar ook andere recepten dan Pizza's en pasta's?
quote:
salades? ik moet ook een beetje oppassen, ben nog op dieetquote:
quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:19 schreef dyonvbaal het volgende:
I don't know, maar ik hoorde net iemand zeggen niet van Italiaans te houden
Ik heb nog een Griek en een Chinees in de koker liggenquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:19 schreef dyonvbaal het volgende:
I don't know, maar ik hoorde net iemand zeggen niet van Italiaans te houden
Echt dus niet héquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:20 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
salades? ik moet ook een beetje oppassen, ben nog op dieet
Deel 1 & 2 waren kut... kan me nog niet er toe aanzetten om deel 3 te gaan kijken...quote:
Wil je Foie Draque maken ofzo?quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:21 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik heb nog een Griek en een Chinees in de koker liggen
[..]
Echt dus niet héVreten zal je kreng!
Goeie kans dat je misschien juist deel 3 wat leuker vindt. 1 en 2 waren stukken trager in mijn herinnering. Deel 3 kreeg juist veel kritiek van de Godfather lovers.quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:21 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Deel 1 & 2 waren kut... kan me nog niet er toe aanzetten om deel 3 te gaan kijken...
Fridayquote:
Met een dikke joint natuurlijkquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:23 schreef dyonvbaal het volgende:
Friday, die moet ik toch maar eens gaan kijken
Daar doe ik niet aanquote:
Ik wil je knuffelbaar houden voor je vrouwquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:22 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Wil je Foie Draque maken ofzo?
Ik ook nietquote:
ik geloof je meteen...quote:
Niet doen, ben nu ook stonedquote:
rede voor mij om niet te komenquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:25 schreef Robby87 het volgende:
Je hebt geen keus in Fox én Pico's bijzijn Dyon, je wordt zowat vergast.
Djeez dude!quote:
tja sorry, ik ben gewoon eerlijk...quote:
Ok, ik zal geen joint opsteken.quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:26 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
tja sorry, ik ben gewoon eerlijk...
Hornage met zijn rooie ogen.quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:25 schreef Robby87 het volgende:
Je hebt geen keus in Fox én Pico's bijzijn Dyon, je wordt zowat vergast.
Pico daarentegen,quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:27 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ok, ik zal geen joint opsteken.
Promise!
Trek het je niet aan, alle anderen willen wel graag dat je komtquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:31 schreef FireFox1 het volgende:
Ik zal geen kutopmerkingen maken! Ik beloof het
Maar verklaart het niet veel? Over het gedrag van .... sommigen?quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:26 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
tja sorry, ik ben gewoon eerlijk...
hoe bedoel je?quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:28 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Maar verklaart het niet veel? Over het gedrag van .... sommigen?
quote:
En dan glashard volhouden dat dellamorte dellamore een goede film wasquote:
Tijdens de meet he!quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:28 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Trek het je niet aan, alle anderen willen wel graag dat je komt
En daarnaast:
[..]
Als je weet dat sommigen blowen, bijvoorbeeld?quote:
Wat ik net al zei. Zoveel aandacht besteed ik niet aan mensen op een forum. Ik speel een spelletje omdat ik het leuk vind, ga me daarbij niet bezig houden met hoe mensen zijnquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:29 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Als je weet dat sommigen blowen, bijvoorbeeld?
Ik snap jequote:Op donderdag 19 juli 2012 21:30 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Wat ik net al zei. Zoveel aandacht besteed ik niet aan mensen op een forum. Ik speel een spelletje omdat ik het leuk vind, ga me daarbij niet bezig houden met hoe mensen zijn
Zoveel moeite om je nu ook in te houden?quote:
Je heb gelijk mevrouw Njosquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:31 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Zoveel moeite om je nu ook in te houden?
Das fijn, al bedoel ik verder niet veel mee...quote:
IRL best je vast een toffe kerel... net als ikquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:32 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Das fijn, al bedoel ik verder niet veel mee...
fair enoughquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:30 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Wat ik net al zei. Zoveel aandacht besteed ik niet aan mensen op een forum. Ik speel een spelletje omdat ik het leuk vind, ga me daarbij niet bezig houden met hoe mensen zijn
O, ik kan tegen sommigen IRL net zo moeilijk zijn als dat ik hier kan zijn hoorquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:33 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
IRL best je vast een toffe kerel... net als ik
Niet bij mijquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:34 schreef DragonFodder het volgende:
over spelletje gesproken, er staat een nieuwe vraag voor jullie, bitchezz
Oei.. ik zal nooit meer een kut-opmerking tegen jou makenquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:34 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
O, ik kan tegen sommigen IRL net zo moeilijk zijn als dat ik hier kan zijn hoor
Hahah... eh... tja... doe wat je niet laten kanquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:35 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Oei.. ik zal nooit meer een kut-opmerking tegen jou maken
Straks ben je IRL een bokser die mij finaal in elkaar slaatquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:37 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Hahah... eh... tja... doe wat je niet laten kan
hahaha Rustig maar, ben geen bokser en ook geen fan van geweld dus in dat opzicht ben je veiligquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:38 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Straks ben je IRL een bokser die mij finaal in elkaar slaat![]()
pas maar op, want FireFox ziet er zo uit:quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:39 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
hahaha Rustig maar, ben geen bokser en ook geen fan van geweld dus in dat opzicht ben je veilig
dus FF is Russel Brand (of hoe heet de ex van Katy perry? )quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:40 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
pas maar op, want FireFox ziet er zo uit:
[ afbeelding ]
maar dan 80 kg lichter.
Nee, meer een skinny ass white boy met donkerbruin haar en een verwarde blik in z'n ogenquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:41 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
dus FF is Russel Brand (of hoe heet de ex van Katy perry? )
omdat ik moe ben denk ikquote:
Tot wanneer?quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:29 schreef Sands het volgende:
[Tournament] Beste animatiefilm - Nominatie Ronde
We zijn er al bijna.
Ik heb The Plague Dogs al dichter bij een nominatie gebrachtquote:Op donderdag 19 juli 2012 22:32 schreef Sands het volgende:
[..]
Tot er nog 14 films genomineerd zijn.
Heldquote:Op donderdag 19 juli 2012 22:34 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik heb The Plague Dogs al dichter bij een nominatie gebracht
bedanktquote:
Nee dat nietquote:Ga je het graf van moeder Teresa bezoeken?
Ligt die in Macedonië? Had verwacht dat die ergens in India begraven was. (of snap ik een grap nietquote:Op vrijdag 20 juli 2012 01:48 schreef wyccie het volgende:
Ga je het graf van moeder Teresa bezoeken?
Veel plezier.
Als ik die klok zie is die niet zo goed...quote:
quote:
Hoezo is dat goed?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 09:08 schreef Borizzz het volgende:
Fuck, ik ben ingehaald. Wil wel brons deze maand.
Goed is dan wel weer dat Sands niet op 1 staat
de jeugd van tegenwoordig...quote:
Nou, ga jij er maar bij staan dan. En sands mag eerder de hoek uit....quote:Op vrijdag 20 juli 2012 09:37 schreef Borizzz het volgende:
Ik vind dat Sands even in de hoek moet staan.
Eg nie. Ik doe niks fout!!quote:Op vrijdag 20 juli 2012 09:38 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nou, ga jij er maar bij staan dan. En sands mag eerder de hoek uit....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kloep kloep
Ze is geboren in Macedonië, maar gestorven in India. Daar ligt ze ook vast.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 07:02 schreef dyonvbaal het volgende:
Ligt die in Macedonië? Had verwacht dat die ergens in India begraven was. (of snap ik een grap niet)
Goh, interessant.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:09 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ze is geboren in Macedonië, maar gestorven in India. Daar ligt ze ook vast.
Ik lees nu ook dat ze eigenlijk Albanees is.
Nutteloze feitjes zijn altijd interresant (en dat vind jij ook, anders zou je niet aan FMT mee doenquote:
Ik ben sinds mijn geboorte al een groot nutteloos feit.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:05 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nutteloze feitjes zijn altijd interresant (en dat vind jij ook, anders zou je niet aan FMT mee doen)
Niet mijn woorden...quote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:06 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik ben sinds mijn geboorte al een groot nutteloos feit.
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:06 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik ben sinds mijn geboorte al een groot nutteloos feit.
Jup, stand is bijgewerkt.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:31 schreef JayHovah het volgende:
@ Michelangelo: was mijn antwoord van jouw opgave gisteravond / vanmorgenvroeg goed?
DIe had ik er wel ff af kunnen knippen idd.quote:
Dat is anders niet het woord dat ik in de tekst zie als ik even snel op google zoekquote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:13 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Niet alles, maar dit zijn toch wel belangrijke passages uit het verhaal. Poison bijvoorbeeld, kan je vrij makkelijk uit de context halen.
[..]
Dan heeft IMDb het foutquote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:18 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Dat is anders niet het woord dat ik in de tekst zie als ik even snel op google zoek
of dacht je sneaky cheaters uit te roken?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:25 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Dan heeft IMDb het foutOf is de tekst aangepast voor een iets modernere setting. Desalniettemin sta ik sowieso voor lul
![]()
have fun, hopelijk zonder gekken met helmen en gewerenquote:
Dyon, weet jij toevallig tot hoe laat AH open is?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:38 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
have fun, hopelijk zonder gekken met helmen en geweren
Volgens mij wat vroeger dicht, tnx anyway!quote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:15 schreef dyonvbaal het volgende:
Is die in de stad niet gesloten vandaag? Anders is die geloof ik elke dag tot 22 open
En was die nog open toen je er was?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:15 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Volgens mij wat vroeger dicht, tnx anyway!
Gelukkig wel, tot 18uquote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:52 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
En was die nog open toen je er was?
apart, het eerste jaar dat ze er zaten waren ze zelfs tot middernacht open. Weet alleen niet of dat ook op de vrijdag was. Maar ja, ook een andere manager, dan krijg je ook nieuwe regeltjesquote:
Doe maar een opstarter met je zonsondergang.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:37 schreef Robby87 het volgende:
Héérlijk, de vierdaagse is afgelopen. Kijk de zonsondergang is het ermee eens (1 min. geleden genomen vanaf mijn kamer)
[ afbeelding ]
Ja inderdaad, vanavond en morgen geloof ik ook nog...quote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:38 schreef dyonvbaal het volgende:
hmm... hier in Wijchen is het aan het druppelen. Das daar niet te zien... Maar vanavond zijn er toch nog feesten? Je woont wel echt mooi in het centrum
Ik heb niet zoveel ervaring met DubbelePenis-punten vragen stellen. Ik denk dat een vraag uit jouw oeuvre wel goed zal zijn voor 2 punten?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:42 schreef Sands het volgende:
[..]
Doe maar een opstarter met je zonsondergang.
Wat een heldere avond. Hier is het grauwquote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:37 schreef Robby87 het volgende:
Héérlijk, de vierdaagse is afgelopen. Kijk de zonsondergang is het ermee eens (1 min. geleden genomen vanaf mijn kamer)
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:46 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wat een heldere avond. Hier is het grauw
Ik ben dus niet de enige die daar last van heeft.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:06 schreef SamuelofSEK het volgende:
Gremlins
The Terminator?
... vaag update gedoe
Volgende keer maar een f5 als ik 3 uur idle in het topic zitquote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:08 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik ben dus niet de enige die daar last van heeft.
Hebbenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:09 schreef Borizzz het volgende:
[..]
voor FOK!film krijg ik nu de nieuwe BR Hitchkock set
Lucky bastard.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:09 schreef Borizzz het volgende:
[..]
voor FOK!film krijg ik nu de nieuwe BR Hitchkock set
hij zegt er ook bij he, nu een makkelijke. verder ook niet aangeven of je warm bent of niet, gewoon 0 of 1.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:57 schreef SamuelofSEK het volgende:
Altijd makkelijk die vragen van sands. 13 pogingen en maar 3 goed
How comes?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:58 schreef Waaghals het volgende:
Ik heb al 5 weken geen film meer gezien. Een record
Teveel aan het fokken denk ik, en nauwelijks films die me aanspreken op het moment.quote:
dude, de nieuwe van Adam Sandler en 'n nieuwe Pie is uit.. Toch geweldig al die top films?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 00:05 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Teveel aan het fokken denk ik, en nauwelijks films die me aanspreken op het moment.
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:59 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
hij zegt er ook bij he, nu een makkelijke. verder ook niet aangeven of je warm bent of niet, gewoon 0 of 1.
ik kijk m elke avond voor t slapen gaan...quote:Op zaterdag 21 juli 2012 00:08 schreef Waaghals het volgende:
Jack and Jill is inderdaad een meesterwerkje.
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 00:12 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
ik kijk m elke avond voor t slapen gaan...
maar in de zomer hoor je ook geen films te kijken....
snapumnietquote:
wat? zelfde redenatie als dat je thuis niet moet internettenquote:
ah, ik had de eethint niet gezienquote:
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 00:16 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
ah, ik had de eethint niet gezien
1,3 7 en 9quote:Op zaterdag 21 juli 2012 00:18 schreef hornage het volgende:
Ik mis ff in de huidige vraag welke screenshots er nou nog geraden moeten worden...
1quote:Op zaterdag 21 juli 2012 00:18 schreef hornage het volgende:
Ik mis ff in de huidige vraag welke screenshots er nou nog geraden moeten worden...
wel op een tv die de naam 'bruin goed' eer aan doet hoop ik? Nostalgie is belangrijk!quote:Op zaterdag 21 juli 2012 00:19 schreef Waaghals het volgende:
Ik ga deze morgen maar weer eens kijken.
http://www.imdb.com/title/tt0090770/
Al weer tijd geleden.
Ik heb er nog zo een in de berging staan, die heeft tijdje geleden de geest gegeven helaas.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 00:22 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
wel op een tv die de naam 'bruin goed' eer aan doet hoop ik? Nostalgie is belangrijk!
quote:ach wie het lot tart door naar zo'n stomme geweldsfilm te gaan,
kan een kogelregen verwachten,
geweld op tv of in de bioscoop, onder het motto 'ach het is maar een film',
denk na, geweld is negatief, dodelijk negatief.
god, krijgen we dat weer.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 00:35 schreef Sands het volgende:
Die reacties op nu.nl op dat schietincident
[..]
Het aantal slachtoffers is best hoog voor 1 dader.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 00:42 schreef Robby87 het volgende:
Wat mij verbaast is dat op nu.nl dit soort nieuws op de frontpage terecht komt, alsmede Obama die daar een toespraak aan wijdt en dat de vlaggen halfstok hangen.
Het is natuurlijk verschrikkelijk, maar als je dit in perspectief plaatst in de gewelddadige historie van de states... jammer dat dit soort nieuws een gehypte film als leidraad nodig heeft.
Mensen in het algemeen na zo'n nieuwsbericht.quote:"Ohhh, wat erg! Heb je het gehoord?
Wat een gek, zeg!
Verschrikkelijk, wat een drama!
Ik leef mee met de nabestaanden...
RIP aan de slachtoffers.
Ik ben hier toch wel even stil van hoor...
Retweet dit bericht als je vindt dat zoiets nooit meer mag gebeuren!
Vanaf nu een twitterstilte van twee minuten.
Als je niet stil bent dan toon je echt geen respect!
Zo, en dan nu eens kijken of ik die Call of Duty achievement kan halen."
Sommige mensen zouden geen toegang tot het internet mogen hebben.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 01:06 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Mensen in het algemeen na zo'n nieuwsbericht.
Ik erger me aan die gemaakte emoties van mensen en niet alleen op internet.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 01:06 schreef Sands het volgende:
[..]
Sommige mensen zouden geen toegang tot het internet mogen hebben.
De mensen die er grappen over maken zijn nog het ergste.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 01:18 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik erger me aan die gemaakte emoties van mensen en niet alleen op internet.
Alsof mensen zich verplicht voelen tegenover anderen om er van alles over te zeggen, terwijl ze niets te zeggen hebben. Dan komt er allemaal van dat soort onzin uit. Oh, wat erg, drama, wat een gek, blabla. Om aan de rest van de wereld te tonen dat ze gevoelige mensen zijn, of zoiets.
En twee minuten later zijn ze het al weer vergeten. Of het doet je wat of het doet je niets. Het doet je niet voor twee minuten iets.
quote:Wat een joker
Tja achquote:
Het punt is meer dat ik de vraag niet weet.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:06 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Tja achHier is het ook al zo rustig
(Zo zie je maar weer dat iedereen onder werktijd zit te Fok!'en... )
ik ook niet hoorquote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:12 schreef Sands het volgende:
[..]
Het punt is meer dat ik de vraag niet weet.
Een bijna 2,5 uur durende deprimerende schets van Nietzsche in zijn apocalyps, met repeterende gebeurtenissen in een bijna één-op-één tijdspanne, gehuld in prachtige fotografie.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:04 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik heb vandeweek Turin horse gedownload... maar nog niet gekeken. Wat moet ik me daarbij gaan voorstellen?
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:09 schreef Waaghals het volgende:
dat had niet veel gescheeld of ik had je moeten rapporteren
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:09 schreef Waaghals het volgende:
dat had niet veel gescheeld of ik had je moeten rapporteren
Huh? Hoewel ik het een mooie meid vind, hoef ik niet haar films te zien hoorquote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:12 schreef Borizzz het volgende:
Er is niks te doen op het plaatje hoor
Waaghals, het blijft opletten wat je post.
Oh en dyon: die film is niet echt de moeite waard. Ook niet deze scène. Al waren er veel fanboys die er anders over dachten voordat de film uitkwam.
Heath Ledger was ook niet bepaald een The Joker type. Dacht iedereen.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:18 schreef Borizzz het volgende:
Ik vind Watson ook niet bepaald een Salander type.
Nee inderdaad. Veel te lief en jong gezicht.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:18 schreef Borizzz het volgende:
Ik vind Watson ook niet bepaald een Salander type.
Werk zequote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:28 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik ga werken... lees vanavond wel weer bij...
Hm ja, ik vind haar ook niet de meest geschikte persoon eigenlijk. Hoewel ze wel een interessanter gezicht heeft dan Watson imo.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:25 schreef Robby87 het volgende:
Zegt niet zoveel eigenlijk. Make-up, kapsel e.d. kunnen veel doen:
[ afbeelding ]
Rooney Mara
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |