hij was te druk met zn besnorde vrouw denk ik....quote:
Toch niet die marathon hè?quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:15 schreef DragonFodder het volgende:
Morgen 18:25 naar The Dark Knight Rises
Donderdag is het niet bewolkt, en kunnen ze Batman niet oproepen. Vrijdag schijnt het schijtweer te zijn, dus dan kan onzer Batman die lamp goed uitchecken en met z'n wagen arriveren. Dus vandaarquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:49 schreef dyonvbaal het volgende:
Waarom draait Batman pas vanaf een vrijdag? Waarom niet gewoon op donderdag?
Dat is wel vreemd inderdaad.quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:49 schreef dyonvbaal het volgende:
Waarom draait Batman pas vanaf een vrijdag? Waarom niet gewoon op donderdag?
Het is ook zo'n goed weer geweest in ons stadje vandaag... of tenminste jouw stadje... ik woon er niet meerquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:52 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Donderdag is het niet bewolkt, en kunnen ze Batman niet oproepen. Vrijdag schijnt het schijtweer te zien, dus dan kan onzer Batman die lamp goed uitchecken en met z'n wagen arriveren. Dus vandaar
Nee jong, zo afwisselend als de tyfus...quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:53 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Het is ook zo'n goed weer geweest in ons stadje vandaag... of tenminste jouw stadje... ik woon er niet meer
En dat is de normale premiere dag in België?quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:52 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dat is wel vreemd inderdaad.
Hier in België draait hij pas vanaf volgende week woensdag.
quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:55 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
En dat is de normale premiere dag in België?
de planning is volgende week zaterdag. Zal alsnog wel druk zijn, maar inderdaad de eerste drukte voorbij laten gaanquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:56 schreef Robby87 het volgende:
Boeie, doe lekker als mij en kijk die film als er geen hond meer naar toegaat, kijkt veel relaxter
Ditquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:56 schreef Robby87 het volgende:
Boeie, doe lekker als mij en kijk die film als er geen hond meer naar toegaat, kijkt veel relaxter
Dan is de kans op eikeltjes in de zaal wel weer groter.quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:56 schreef Robby87 het volgende:
have funquote:Op donderdag 19 juli 2012 20:08 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Dan is de kans op eikeltjes in de zaal wel weer groter.
Anyway, ik ga morgen lekker genieten, ook al zit de zaak vol:)
Ik ging redelijk snel naar Prometheus toe, en toen zat er een man langs me die de hele tijd de 3D probeerde te pakken.quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:08 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Dan is de kans op eikeltjes in de zaal wel weer groter.
Anyway, ik ga morgen lekker genieten, ook al zit de zaak vol:)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |