hij was te druk met zn besnorde vrouw denk ik....quote:
Toch niet die marathon hè?quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:15 schreef DragonFodder het volgende:
Morgen 18:25 naar The Dark Knight Rises
Donderdag is het niet bewolkt, en kunnen ze Batman niet oproepen. Vrijdag schijnt het schijtweer te zijn, dus dan kan onzer Batman die lamp goed uitchecken en met z'n wagen arriveren. Dus vandaarquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:49 schreef dyonvbaal het volgende:
Waarom draait Batman pas vanaf een vrijdag? Waarom niet gewoon op donderdag?
Dat is wel vreemd inderdaad.quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:49 schreef dyonvbaal het volgende:
Waarom draait Batman pas vanaf een vrijdag? Waarom niet gewoon op donderdag?
Het is ook zo'n goed weer geweest in ons stadje vandaag... of tenminste jouw stadje... ik woon er niet meerquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:52 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Donderdag is het niet bewolkt, en kunnen ze Batman niet oproepen. Vrijdag schijnt het schijtweer te zien, dus dan kan onzer Batman die lamp goed uitchecken en met z'n wagen arriveren. Dus vandaar
Nee jong, zo afwisselend als de tyfus...quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:53 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Het is ook zo'n goed weer geweest in ons stadje vandaag... of tenminste jouw stadje... ik woon er niet meer
En dat is de normale premiere dag in België?quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:52 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dat is wel vreemd inderdaad.
Hier in België draait hij pas vanaf volgende week woensdag.
quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:55 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
En dat is de normale premiere dag in België?
de planning is volgende week zaterdag. Zal alsnog wel druk zijn, maar inderdaad de eerste drukte voorbij laten gaanquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:56 schreef Robby87 het volgende:
Boeie, doe lekker als mij en kijk die film als er geen hond meer naar toegaat, kijkt veel relaxter
Ditquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:56 schreef Robby87 het volgende:
Boeie, doe lekker als mij en kijk die film als er geen hond meer naar toegaat, kijkt veel relaxter
Dan is de kans op eikeltjes in de zaal wel weer groter.quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:56 schreef Robby87 het volgende:
have funquote:Op donderdag 19 juli 2012 20:08 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Dan is de kans op eikeltjes in de zaal wel weer groter.
Anyway, ik ga morgen lekker genieten, ook al zit de zaak vol:)
Ik ging redelijk snel naar Prometheus toe, en toen zat er een man langs me die de hele tijd de 3D probeerde te pakken.quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:08 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Dan is de kans op eikeltjes in de zaal wel weer groter.
Anyway, ik ga morgen lekker genieten, ook al zit de zaak vol:)
Nee.., dat meen je nietquote:Op donderdag 19 juli 2012 20:10 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik ging redelijk snel naar Prometheus toe, en toen zat er een man langs me die de hele tijd de 3D probeerde te pakken.___!!!!
Mensen met een beperking mogen ook naar de filmquote:Op donderdag 19 juli 2012 20:10 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik ging redelijk snel naar Prometheus toe, en toen zat er een man langs me die de hele tijd de 3D probeerde te pakken.___!!!!
Sorryquote:Op donderdag 19 juli 2012 20:10 schreef Sands het volgende:
[..]
Sorry hoor, ben ook niet meer de jongste.quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:10 schreef Sands het volgende:
[..]
Als je in de buurt woonde, was ik met je meegegaanquote:Op donderdag 19 juli 2012 20:12 schreef DragonFodder het volgende:
Prometheus wilde ik steeds gaan kijken, maar toen ik eindelijk besloot om dan maar alleen te gaan (kreeg niemand mee) was ie de bios alweer uit
Jawel, En tegen de man die langs hem zat...oh haha nu gaat er dit gebeuren straks....OH NEE TOCH NIET.quote:
Dat is gezellig!quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:12 schreef Sands het volgende:
[..]
Jawel, En tegen de man die langs hem zat...oh haha nu gaat er dit gebeuren straks....OH NEE TOCH NIET.
Daar kan ik me zo aan ergeren. Van die oude wijven die alle mogelijke kreten uitslaan als er ook maar iets gebeurt op het scherm.quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:12 schreef Sands het volgende:
[..]
Jawel, En tegen de man die langs hem zat...oh haha nu gaat er dit gebeuren straks....OH NEE TOCH NIET.
Kom je nu meequote:Op donderdag 19 juli 2012 20:12 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Als je in de buurt woonde, was ik met je meegegaan
Binnenkort gaan we met z'n allen naar ...... in de bioscoop!quote:
Bij de avengers zaten achter mij twee breezersletjes die constant riepen: "wat een fanta, dat kan toch helemaal niet!" en dergelijke. Wat had je dan verwacht, trut?!quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:14 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Daar kan ik me zo aan ergeren. Van die oude wijven die alle mogelijke kreten uitslaan als er ook maar iets gebeurt op het scherm.
Daarom ga ik ook niet zo snel naar de bioscoop.quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:14 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Daar kan ik me zo aan ergeren. Van die oude wijven die alle mogelijke kreten uitslaan als er ook maar iets gebeurt op het scherm.
Right. Dat ga ik meteen eens uitzoeken. Welke bios is handig, gezien de rest van de activiteiten?quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:15 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Binnenkort gaan we met z'n allen naar ...... in de bioscoop!
De Munt of Tuschinskiquote:Op donderdag 19 juli 2012 20:17 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Right. Dat ga ik meteen eens uitzoeken. Welke bios is handig, gezien de rest van de activiteiten?
Das wel voor iedereen betaalbaar?quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:18 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
De Munt of Tuschinski
Want dat staat op de route van het café en restaurant wat ik voor ogen heb
Nou, ik heb ook niet zoveel te besteden volgende maand, dus reken maar op de Italiaanquote:Op donderdag 19 juli 2012 20:22 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Das wel voor iedereen betaalbaar?
heheh okquote:Op donderdag 19 juli 2012 20:25 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Nou, ik heb ook niet zoveel te besteden volgende maand, dus reken maar op de Italiaan
Dat kan iedereen prima voor zichzelf bepalenquote:Op donderdag 19 juli 2012 20:27 schreef tombolafan het volgende:
We hoeven toch niet per se te eten als we dat niet willen?Wie weinig te besteden heeft kan ook alleen naar de film komen lijkt me?
klopt, maar ik vind het ook wel leuk om dan zo'n hele dag bij de groep te zijn (zolang als het duurt tenminste) in plaats van alleen de filmquote:Op donderdag 19 juli 2012 20:27 schreef tombolafan het volgende:
We hoeven toch niet per se te eten als we dat niet willen?Wie weinig te besteden heeft kan ook alleen naar de film komen lijkt me?
Truequote:Op donderdag 19 juli 2012 20:28 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
klopt, maar ik vind het ook wel leuk om dan zo'n hele dag bij de groep te zijn (zolang als het duurt tenminste) in plaats van alleen de film
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |