de jeugd van tegenwoordig...quote:
Nou, ga jij er maar bij staan dan. En sands mag eerder de hoek uit....quote:Op vrijdag 20 juli 2012 09:37 schreef Borizzz het volgende:
Ik vind dat Sands even in de hoek moet staan.
Eg nie. Ik doe niks fout!!quote:Op vrijdag 20 juli 2012 09:38 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nou, ga jij er maar bij staan dan. En sands mag eerder de hoek uit....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kloep kloep
Ze is geboren in Macedonië, maar gestorven in India. Daar ligt ze ook vast.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 07:02 schreef dyonvbaal het volgende:
Ligt die in Macedonië? Had verwacht dat die ergens in India begraven was. (of snap ik een grap niet)
Goh, interessant.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:09 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ze is geboren in Macedonië, maar gestorven in India. Daar ligt ze ook vast.
Ik lees nu ook dat ze eigenlijk Albanees is.
Nutteloze feitjes zijn altijd interresant (en dat vind jij ook, anders zou je niet aan FMT mee doenquote:
Ik ben sinds mijn geboorte al een groot nutteloos feit.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:05 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nutteloze feitjes zijn altijd interresant (en dat vind jij ook, anders zou je niet aan FMT mee doen)
Niet mijn woorden...quote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:06 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik ben sinds mijn geboorte al een groot nutteloos feit.
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:06 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik ben sinds mijn geboorte al een groot nutteloos feit.
Jup, stand is bijgewerkt.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:31 schreef JayHovah het volgende:
@ Michelangelo: was mijn antwoord van jouw opgave gisteravond / vanmorgenvroeg goed?
DIe had ik er wel ff af kunnen knippen idd.quote:
Dat is anders niet het woord dat ik in de tekst zie als ik even snel op google zoekquote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:13 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Niet alles, maar dit zijn toch wel belangrijke passages uit het verhaal. Poison bijvoorbeeld, kan je vrij makkelijk uit de context halen.
[..]
Dan heeft IMDb het foutquote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:18 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Dat is anders niet het woord dat ik in de tekst zie als ik even snel op google zoek
of dacht je sneaky cheaters uit te roken?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:25 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Dan heeft IMDb het foutOf is de tekst aangepast voor een iets modernere setting. Desalniettemin sta ik sowieso voor lul
![]()
have fun, hopelijk zonder gekken met helmen en gewerenquote:
Dyon, weet jij toevallig tot hoe laat AH open is?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:38 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
have fun, hopelijk zonder gekken met helmen en geweren
Volgens mij wat vroeger dicht, tnx anyway!quote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:15 schreef dyonvbaal het volgende:
Is die in de stad niet gesloten vandaag? Anders is die geloof ik elke dag tot 22 open
En was die nog open toen je er was?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:15 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Volgens mij wat vroeger dicht, tnx anyway!
Gelukkig wel, tot 18uquote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:52 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
En was die nog open toen je er was?
apart, het eerste jaar dat ze er zaten waren ze zelfs tot middernacht open. Weet alleen niet of dat ook op de vrijdag was. Maar ja, ook een andere manager, dan krijg je ook nieuwe regeltjesquote:
Doe maar een opstarter met je zonsondergang.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:37 schreef Robby87 het volgende:
Héérlijk, de vierdaagse is afgelopen. Kijk de zonsondergang is het ermee eens (1 min. geleden genomen vanaf mijn kamer)
[ afbeelding ]
Ja inderdaad, vanavond en morgen geloof ik ook nog...quote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:38 schreef dyonvbaal het volgende:
hmm... hier in Wijchen is het aan het druppelen. Das daar niet te zien... Maar vanavond zijn er toch nog feesten? Je woont wel echt mooi in het centrum
Ik heb niet zoveel ervaring met DubbelePenis-punten vragen stellen. Ik denk dat een vraag uit jouw oeuvre wel goed zal zijn voor 2 punten?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:42 schreef Sands het volgende:
[..]
Doe maar een opstarter met je zonsondergang.
Wat een heldere avond. Hier is het grauwquote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:37 schreef Robby87 het volgende:
Héérlijk, de vierdaagse is afgelopen. Kijk de zonsondergang is het ermee eens (1 min. geleden genomen vanaf mijn kamer)
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:46 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wat een heldere avond. Hier is het grauw
Ik ben dus niet de enige die daar last van heeft.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:06 schreef SamuelofSEK het volgende:
Gremlins
The Terminator?
... vaag update gedoe
Volgende keer maar een f5 als ik 3 uur idle in het topic zitquote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:08 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik ben dus niet de enige die daar last van heeft.
Hebbenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:09 schreef Borizzz het volgende:
[..]
voor FOK!film krijg ik nu de nieuwe BR Hitchkock set
Lucky bastard.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:09 schreef Borizzz het volgende:
[..]
voor FOK!film krijg ik nu de nieuwe BR Hitchkock set
hij zegt er ook bij he, nu een makkelijke. verder ook niet aangeven of je warm bent of niet, gewoon 0 of 1.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:57 schreef SamuelofSEK het volgende:
Altijd makkelijk die vragen van sands. 13 pogingen en maar 3 goed
How comes?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:58 schreef Waaghals het volgende:
Ik heb al 5 weken geen film meer gezien. Een record
Teveel aan het fokken denk ik, en nauwelijks films die me aanspreken op het moment.quote:
dude, de nieuwe van Adam Sandler en 'n nieuwe Pie is uit.. Toch geweldig al die top films?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 00:05 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Teveel aan het fokken denk ik, en nauwelijks films die me aanspreken op het moment.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |