de jeugd van tegenwoordig...quote:
Nou, ga jij er maar bij staan dan. En sands mag eerder de hoek uit....quote:Op vrijdag 20 juli 2012 09:37 schreef Borizzz het volgende:
Ik vind dat Sands even in de hoek moet staan.
Eg nie. Ik doe niks fout!!quote:Op vrijdag 20 juli 2012 09:38 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nou, ga jij er maar bij staan dan. En sands mag eerder de hoek uit....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kloep kloep
Ze is geboren in Macedonië, maar gestorven in India. Daar ligt ze ook vast.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 07:02 schreef dyonvbaal het volgende:
Ligt die in Macedonië? Had verwacht dat die ergens in India begraven was. (of snap ik een grap niet)
Goh, interessant.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:09 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ze is geboren in Macedonië, maar gestorven in India. Daar ligt ze ook vast.
Ik lees nu ook dat ze eigenlijk Albanees is.
Nutteloze feitjes zijn altijd interresant (en dat vind jij ook, anders zou je niet aan FMT mee doenquote:
Ik ben sinds mijn geboorte al een groot nutteloos feit.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:05 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nutteloze feitjes zijn altijd interresant (en dat vind jij ook, anders zou je niet aan FMT mee doen)
Niet mijn woorden...quote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:06 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik ben sinds mijn geboorte al een groot nutteloos feit.
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:06 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik ben sinds mijn geboorte al een groot nutteloos feit.
Jup, stand is bijgewerkt.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:31 schreef JayHovah het volgende:
@ Michelangelo: was mijn antwoord van jouw opgave gisteravond / vanmorgenvroeg goed?
DIe had ik er wel ff af kunnen knippen idd.quote:
Dat is anders niet het woord dat ik in de tekst zie als ik even snel op google zoekquote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:13 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Niet alles, maar dit zijn toch wel belangrijke passages uit het verhaal. Poison bijvoorbeeld, kan je vrij makkelijk uit de context halen.
[..]
Dan heeft IMDb het foutquote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:18 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Dat is anders niet het woord dat ik in de tekst zie als ik even snel op google zoek
of dacht je sneaky cheaters uit te roken?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:25 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Dan heeft IMDb het foutOf is de tekst aangepast voor een iets modernere setting. Desalniettemin sta ik sowieso voor lul
![]()
have fun, hopelijk zonder gekken met helmen en gewerenquote:
Dyon, weet jij toevallig tot hoe laat AH open is?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:38 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
have fun, hopelijk zonder gekken met helmen en geweren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |