Zoveel aandacht besteed ik niet aan mensen op een forum... ik zal het je de 25ste zeggen als ik er bij ben...quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:15 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Heb jij het gevoel dat ik alles serieus neem?
Ik kan het je nu al meegeven, DF is relaxed.quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:16 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Zoveel aandacht besteed ik niet aan mensen op een forum... ik zal het je de 25ste zeggen als ik er bij ben...
quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:17 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik kan het je nu al meegeven, DF is relaxed.
Draakjequote:Op donderdag 19 juli 2012 21:17 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik kan het je nu al meegeven, DF is relaxed.
Hebben ze daar ook andere recepten dan Pizza's en pasta's?quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:18 schreef FireFox1 het volgende:
Oh, het wordt trouwens Restaurant Pizza Pino aan de Lange Leidsedwars straat.
Lekker en goedkoop
Olijven.quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:19 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Hebben ze daar ook andere recepten dan Pizza's en pasta's?
Euh... zoals?quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:19 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Hebben ze daar ook andere recepten dan Pizza's en pasta's?
quote:
salades? ik moet ook een beetje oppassen, ben nog op dieetquote:
quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:19 schreef dyonvbaal het volgende:
I don't know, maar ik hoorde net iemand zeggen niet van Italiaans te houden
Ik heb nog een Griek en een Chinees in de koker liggenquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:19 schreef dyonvbaal het volgende:
I don't know, maar ik hoorde net iemand zeggen niet van Italiaans te houden
Echt dus niet héquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:20 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
salades? ik moet ook een beetje oppassen, ben nog op dieet
Deel 1 & 2 waren kut... kan me nog niet er toe aanzetten om deel 3 te gaan kijken...quote:
Wil je Foie Draque maken ofzo?quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:21 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik heb nog een Griek en een Chinees in de koker liggen
[..]
Echt dus niet héVreten zal je kreng!
Goeie kans dat je misschien juist deel 3 wat leuker vindt. 1 en 2 waren stukken trager in mijn herinnering. Deel 3 kreeg juist veel kritiek van de Godfather lovers.quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:21 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Deel 1 & 2 waren kut... kan me nog niet er toe aanzetten om deel 3 te gaan kijken...
Fridayquote:
Met een dikke joint natuurlijkquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:23 schreef dyonvbaal het volgende:
Friday, die moet ik toch maar eens gaan kijken
Daar doe ik niet aanquote:
Ik wil je knuffelbaar houden voor je vrouwquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:22 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Wil je Foie Draque maken ofzo?
Ik ook nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |