Dus eigenlijk gewoon een fotobewerking maken?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:29 schreef Borizzz het volgende:
Hij is blijkbaar te moeilijk, omdat we ook door willen een alternatieve vraag met Emma Watson.
Verander Emma Watson met paint o.i.d. in Lisbeth Salander. Gebruik onderstaande foto.
Inzenden tot 19.00 uur.
[ afbeelding ]
da's niet hetzelfde als paint natuurlijk!quote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:41 schreef Sands het volgende:
[..]
Dus eigenlijk gewoon een fotobewerking maken?
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:44 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
da's niet hetzelfde als paint natuurlijk!
[ afbeelding ]
onderste helft is het bewijs dat ik de originele foto heb gebruikt (en bewijs dat ik ben vergeten naar beneden te scrollen in paint)
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:44 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
da's niet hetzelfde als paint natuurlijk!
[ afbeelding ]
onderste helft is het bewijs dat ik de originele foto heb gebruikt (en bewijs dat ik ben vergeten naar beneden te scrollen in paint)
Er staat tot met paint veranderen...niet dat je moet painten.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:29 schreef Borizzz het volgende:
Hij is blijkbaar te moeilijk, omdat we ook door willen een alternatieve vraag met Emma Watson.
Verander Emma Watson met paint o.i.d. in Lisbeth Salander. Gebruik onderstaande foto.
Inzenden tot 19.00 uur.
er is wel een fundamenteel verschil tussen paint gebruiken en photoshop gebruiken natuurlijk. Is een beetje of je vuur maakt met twee stokjes of met een vlammenwerperquote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:47 schreef Sands het volgende:
[..]
[..]
Er staat tot met paint veranderen...niet dat je moet painten.
*Start Photoshop op*quote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:51 schreef Borizzz het volgende:
19.00 was bewust, ivm avondeten ofzo
En gewoon fotobewerken met paint.
Dan moet je ook gewoon een vlammenwerper pakken.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:49 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
er is wel een fundamenteel verschil tussen paint gebruiken en photoshop gebruiken natuurlijk. Is een beetje of je vuur maakt met twee stokjes of met een vlammenwerper![]()
Bovendien zal het neem ik aan moeten zonder naar een voorbeeld te zoeken op internet.
quote:
Ik heb het wat duidelijker voor je gemaaktquote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:51 schreef Borizzz het volgende:
19.00 was bewust, ivm avondeten ofzo
En gewoon fotobewerken -->met paint<--
Waarom niet...quote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:56 schreef Borizzz het volgende:
Sands krijgt de punten dan i.e.g. niet met zijn photoshop
Mocht geen Photoshop gebruiken dus toen ben ik maar gestopt.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 19:30 schreef DragonFodder het volgende:
beetje jammer dat ik de enige ben die zichzelf voor lul durft te zetten met de paintskills van een 4-jarige.
Ach, het levert wel 2 punten opquote:Op zaterdag 21 juli 2012 19:30 schreef DragonFodder het volgende:
beetje jammer dat ik de enige ben die zichzelf voor lul durft te zetten met de paintskills van een 4-jarige.
netjes!quote:Op zaterdag 21 juli 2012 19:41 schreef Sands het volgende:
Jeff Daniëls -> Traitor -> Don Cheadle -> Swordfish -> Halle Berry -> The Last Boy Scout -> Bruce Willis -> Cop Out -> Sean William Scott
Omdat ik dat zo heb besloten.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:06 schreef wyccie het volgende:
Waarom niet Anjelica?![]()
Ik weet er namelijk helemaal geen één.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |