Niet doen, ben nu ook stonedquote:
rede voor mij om niet te komenquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:25 schreef Robby87 het volgende:
Je hebt geen keus in Fox én Pico's bijzijn Dyon, je wordt zowat vergast.
Djeez dude!quote:
tja sorry, ik ben gewoon eerlijk...quote:
Ok, ik zal geen joint opsteken.quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:26 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
tja sorry, ik ben gewoon eerlijk...
Hornage met zijn rooie ogen.quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:25 schreef Robby87 het volgende:
Je hebt geen keus in Fox én Pico's bijzijn Dyon, je wordt zowat vergast.
Pico daarentegen,quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:27 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ok, ik zal geen joint opsteken.
Promise!
Trek het je niet aan, alle anderen willen wel graag dat je komtquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee maar in zo'n kleine groep word negeren lastig
En ik zie dat het aan mij ligt, dus ik kijk nog wel even of ik kom
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:31 schreef FireFox1 het volgende:
Ik zal geen kutopmerkingen maken! Ik beloof het
Maar verklaart het niet veel? Over het gedrag van .... sommigen?quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:26 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
tja sorry, ik ben gewoon eerlijk...
hoe bedoel je?quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:28 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Maar verklaart het niet veel? Over het gedrag van .... sommigen?
quote:
En dan glashard volhouden dat dellamorte dellamore een goede film wasquote:
Tijdens de meet he!quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:28 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Trek het je niet aan, alle anderen willen wel graag dat je komt
En daarnaast:
[..]
Als je weet dat sommigen blowen, bijvoorbeeld?quote:
Wat ik net al zei. Zoveel aandacht besteed ik niet aan mensen op een forum. Ik speel een spelletje omdat ik het leuk vind, ga me daarbij niet bezig houden met hoe mensen zijnquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:29 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Als je weet dat sommigen blowen, bijvoorbeeld?
Ik snap jequote:Op donderdag 19 juli 2012 21:30 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Wat ik net al zei. Zoveel aandacht besteed ik niet aan mensen op een forum. Ik speel een spelletje omdat ik het leuk vind, ga me daarbij niet bezig houden met hoe mensen zijn
Zoveel moeite om je nu ook in te houden?quote:
Je heb gelijk mevrouw Njosquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:31 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Zoveel moeite om je nu ook in te houden?
Das fijn, al bedoel ik verder niet veel mee...quote:
IRL best je vast een toffe kerel... net als ikquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:32 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Das fijn, al bedoel ik verder niet veel mee...
fair enoughquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:30 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Wat ik net al zei. Zoveel aandacht besteed ik niet aan mensen op een forum. Ik speel een spelletje omdat ik het leuk vind, ga me daarbij niet bezig houden met hoe mensen zijn
O, ik kan tegen sommigen IRL net zo moeilijk zijn als dat ik hier kan zijn hoorquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:33 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
IRL best je vast een toffe kerel... net als ik
Niet bij mijquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:34 schreef DragonFodder het volgende:
over spelletje gesproken, er staat een nieuwe vraag voor jullie, bitchezz
Oei.. ik zal nooit meer een kut-opmerking tegen jou makenquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:34 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
O, ik kan tegen sommigen IRL net zo moeilijk zijn als dat ik hier kan zijn hoor
Hahah... eh... tja... doe wat je niet laten kanquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:35 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Oei.. ik zal nooit meer een kut-opmerking tegen jou maken
Straks ben je IRL een bokser die mij finaal in elkaar slaatquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:37 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Hahah... eh... tja... doe wat je niet laten kan
hahaha Rustig maar, ben geen bokser en ook geen fan van geweld dus in dat opzicht ben je veiligquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:38 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Straks ben je IRL een bokser die mij finaal in elkaar slaat![]()
pas maar op, want FireFox ziet er zo uit:quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:39 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
hahaha Rustig maar, ben geen bokser en ook geen fan van geweld dus in dat opzicht ben je veilig
dus FF is Russel Brand (of hoe heet de ex van Katy perry? )quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:40 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
pas maar op, want FireFox ziet er zo uit:
[ afbeelding ]
maar dan 80 kg lichter.
Nee, meer een skinny ass white boy met donkerbruin haar en een verwarde blik in z'n ogenquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:41 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
dus FF is Russel Brand (of hoe heet de ex van Katy perry? )
omdat ik moe ben denk ikquote:
Tot wanneer?quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:29 schreef Sands het volgende:
[Tournament] Beste animatiefilm - Nominatie Ronde
We zijn er al bijna.
Ik heb The Plague Dogs al dichter bij een nominatie gebrachtquote:Op donderdag 19 juli 2012 22:32 schreef Sands het volgende:
[..]
Tot er nog 14 films genomineerd zijn.
Heldquote:Op donderdag 19 juli 2012 22:34 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik heb The Plague Dogs al dichter bij een nominatie gebracht
bedanktquote:
Nee dat nietquote:Ga je het graf van moeder Teresa bezoeken?
Ligt die in Macedonië? Had verwacht dat die ergens in India begraven was. (of snap ik een grap nietquote:Op vrijdag 20 juli 2012 01:48 schreef wyccie het volgende:
Ga je het graf van moeder Teresa bezoeken?
Veel plezier.
Als ik die klok zie is die niet zo goed...quote:
quote:
Hoezo is dat goed?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 09:08 schreef Borizzz het volgende:
Fuck, ik ben ingehaald. Wil wel brons deze maand.
Goed is dan wel weer dat Sands niet op 1 staat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |