Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:46 schreef Borizzz het volgende:
Check. Even zien of ik dan kan.
Heb net 2e kindje en het is even zien hoe dit de komende tijd zal gaan.
Gefeliciteerd! Leuk!quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:46 schreef Borizzz het volgende:
Check. Even zien of ik dan kan.
Heb net 2e kindje en het is even zien hoe dit de komende tijd zal gaan.
Vic, held!quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:01 schreef victorinox het volgende:
Donderdag 23-08 komen de volgende films uit:
God Bless America
Hit and Run
Rebelle
To Rome with Love
The Watch
A Royal Affair
The Expendables 2draait dan net een weekje.
Dat is ook mijn keuze, maar God Bless America lijkt me een betere film voor een gezellig filmavondje.quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:06 schreef Robby87 het volgende:
Ik zeg Expendables 2 zonder naar die anderen te kijken. Héérlijk over the top, en Chuck Norris zit er ook in toch? Wordt lachen
Maar die wil zo graag zien, dat ik misschien geen 2 weken kan wachten.quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:13 schreef DragonFodder het volgende:
Ik wilde vanaf 8 augustus filteren, want dan zit de Total Recall remake er ook bij
Ik heb een voorkeur voor Total Recall, maar voeg me graag naar de concensus.
Die gaat het sowieso niet redden als ik het zo hoor. Nu nog kijken of ik mijn vrouw zo gek krijg dat ze mee wil naar the Expendables 2..quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:20 schreef FireFox1 het volgende:
Ik weiger tot op de dag van vandaag om Woody Allen films te kijken
Niet zo veeleisend zijn...quote:Op vrijdag 20 juli 2012 01:47 schreef RanTheMan het volgende:
maar wat is nu t exacte schema van de dag dan? film quiz eten of eten film quiz. of quiz eten film of eten quiz film etc? en globale tijden zou ook wel tof zijn....
quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:10 schreef DragonFodder het volgende:
Nu: het plan was samenkomen en kletsen in het Vondelpark, The Eye te bezoeken, eten, bioscoopje, borrelen voor degenen die willen. Als er mensen bijzijn die het financieel wat lastiger te hebben, dan stel ik voor het gezellig samenzijnmoment te maximaliseren, m.a.w. eerst naar the Eye te gaan voor degenen die willen/kunnen, gevolgd door een gezellig samenzijn in het Vondelpark met daarna een hapje, en dan naar de bios. Iedereen eens? Mooi. Nu: ik ga even films sprokkelen, ik zie jullie zo in het meet-topic.
EN LIEF DOEN!
Voorlopige plan:quote:Op vrijdag 20 juli 2012 01:47 schreef RanTheMan het volgende:
maar wat is nu t exacte schema van de dag dan? film quiz eten of eten film quiz. of quiz eten film of eten quiz film etc? en globale tijden zou ook wel tof zijn....
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:55 schreef RanTheMan het volgende:
cool, jullie gaan dus vanuit the eye met de delorean naar de pizzaria?
wat een ordinaire kick na bijna 30 dagenquote:
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:49 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
wat een ordinaire kick na bijna 30 dagen
das verwijfd.. zo is het beter:quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |