Als jij nou de meet erna organiseert, kun je zelf bepalen waar ie isquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:18 schreef Robby87 het volgende:
[..], het open riool van Nederland.
Waarom nou weer daar...
Dit geldt ook voor mij, weet nog niet wanneer ik op vakantie ga.quote:Op maandag 28 mei 2012 20:04 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Ben graag ook weer van de partij. Kan alleen nu nog niet zeggen wanneer ik wel of niet kan.
een watte?quote:Op maandag 28 mei 2012 20:20 schreef Njosnavelin het volgende:
Is het trouwens niet handiger een doodle te maken voor de data?
Euh, kan het niet meer via Fok?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:27 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
http://www.doodle.com/
Beetje met de tijd meegaan he
Hoe bedoel je? Je maakt een doodle en zet de link hier neer. Hebben wij laatst bijvoorbeeld ook gedaan bij de nederbelgen meet (Nederbelgen! deel 7). Is wat overzichtelijker dan zo'n lijst namen.quote:
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:21 schreef tombolafan het volgende:
Ja meld!
Ik kom waarschijnlijk wel even, is om de hoek dus moet lukken
quote:Op donderdag 7 juni 2012 16:08 schreef Asap het volgende:
zaterdag 18-8 Victorinox, DragonFodder (OV)
zondag 19-8 Victorinox, FireFox1, DragonFodder (OV)
zaterdag 25-8 Hornage, Victorinox, FireFox1, DragonFodder
zondag 26-8 Hornage, FireFox1
zaterdag 1-9 Victorinox, DragonFodder
zondag 2-9 Victorinox, FireFox1, DragonFodder
Ik heb nog geen vakantie gepland, maar als dat niet dwars zit, dan ben ik er wel bij. Mijn voorkeur gaat wel uit naar een zaterdag
quote:
quote:
I see what you did therequote:
johquote:
ik vraag me af of er nog meer bijkomen, en kans op vakantie is er altijd. Voor mij werkt het beter om iets vastgelegd te hebben, agenda loopt bij mij altijd snel vol.quote:Op donderdag 7 juni 2012 19:04 schreef Njosnavelin het volgende:
Is het niet een beetje vroeg om nu al te kiezen? Heel veel mensen hebben zich nog niet opgegeven omdat ze nog niet weten wanneer ze op vakantie gaan (zoals ik).
grapjasquote:Op vrijdag 8 juni 2012 09:49 schreef hornage het volgende:
Die datum staat wel op mijn kalender, dus ik zet hem wel in de agenda
niet acceptabel. Jij kon alle weekenden!quote:
jij kon elk weekendquote:
Tenzij je de bruid bent, zie ik geen excuusquote:Op zaterdag 7 juli 2012 11:05 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Ik kan niet de 25e, heb dan een bruiloft.
Ik durf niet meerquote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:17 schreef Njosnavelin het volgende:
Hornage
Victorinox
FireFox1
DragonFodder
LordVoldemort
Njosnavelin
Jij komt toch ook,Tombolafan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Oja, dat zou ik doen!quote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:11 schreef FireFox1 het volgende:
Heb je de films al geselecteerd Draakje?
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:46 schreef Borizzz het volgende:
Check. Even zien of ik dan kan.
Heb net 2e kindje en het is even zien hoe dit de komende tijd zal gaan.
Gefeliciteerd! Leuk!quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:46 schreef Borizzz het volgende:
Check. Even zien of ik dan kan.
Heb net 2e kindje en het is even zien hoe dit de komende tijd zal gaan.
Vic, held!quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:01 schreef victorinox het volgende:
Donderdag 23-08 komen de volgende films uit:
God Bless America
Hit and Run
Rebelle
To Rome with Love
The Watch
A Royal Affair
The Expendables 2draait dan net een weekje.
Dat is ook mijn keuze, maar God Bless America lijkt me een betere film voor een gezellig filmavondje.quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:06 schreef Robby87 het volgende:
Ik zeg Expendables 2 zonder naar die anderen te kijken. Héérlijk over the top, en Chuck Norris zit er ook in toch? Wordt lachen
Maar die wil zo graag zien, dat ik misschien geen 2 weken kan wachten.quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:13 schreef DragonFodder het volgende:
Ik wilde vanaf 8 augustus filteren, want dan zit de Total Recall remake er ook bij
Ik heb een voorkeur voor Total Recall, maar voeg me graag naar de concensus.
Die gaat het sowieso niet redden als ik het zo hoor. Nu nog kijken of ik mijn vrouw zo gek krijg dat ze mee wil naar the Expendables 2..quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:20 schreef FireFox1 het volgende:
Ik weiger tot op de dag van vandaag om Woody Allen films te kijken
Niet zo veeleisend zijn...quote:Op vrijdag 20 juli 2012 01:47 schreef RanTheMan het volgende:
maar wat is nu t exacte schema van de dag dan? film quiz eten of eten film quiz. of quiz eten film of eten quiz film etc? en globale tijden zou ook wel tof zijn....
quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:10 schreef DragonFodder het volgende:
Nu: het plan was samenkomen en kletsen in het Vondelpark, The Eye te bezoeken, eten, bioscoopje, borrelen voor degenen die willen. Als er mensen bijzijn die het financieel wat lastiger te hebben, dan stel ik voor het gezellig samenzijnmoment te maximaliseren, m.a.w. eerst naar the Eye te gaan voor degenen die willen/kunnen, gevolgd door een gezellig samenzijn in het Vondelpark met daarna een hapje, en dan naar de bios. Iedereen eens? Mooi. Nu: ik ga even films sprokkelen, ik zie jullie zo in het meet-topic.
EN LIEF DOEN!
Voorlopige plan:quote:Op vrijdag 20 juli 2012 01:47 schreef RanTheMan het volgende:
maar wat is nu t exacte schema van de dag dan? film quiz eten of eten film quiz. of quiz eten film of eten quiz film etc? en globale tijden zou ook wel tof zijn....
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:55 schreef RanTheMan het volgende:
cool, jullie gaan dus vanuit the eye met de delorean naar de pizzaria?
wat een ordinaire kick na bijna 30 dagenquote:
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:49 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
wat een ordinaire kick na bijna 30 dagen
das verwijfd.. zo is het beter:quote:
Wut.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:31 schreef picodealion het volgende:
Ik heb eigenlijk niet zoveel zin meer.
why not?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:31 schreef picodealion het volgende:
Ik heb eigenlijk niet zoveel zin meer.
Is dit nog steeds het plan?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 08:47 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Voorlopige plan:
12:00 - 13:30 Verzamelen in Vondelpark
13:30 - 17:30? richting EYE
17:00 - 19:00 Ergens eten (locatie volgt nog)
19:00 - 21:30 Bioscoop (film volgt nog)
21:30 - XX:XX Café voor een live FMT spel (locatie volgt ook nog)
Hoe laat gaat die terug, lijkt me dezelfde intercity richting Nijmegen?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:42 schreef picodealion het volgende:
Oh en als ik op tijd voor de trein naar Arnhem wil zijn wordt de avond zelfs ook krap.
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:42 schreef picodealion het volgende:
Oh en als ik op tijd voor de trein naar Arnhem wil zijn wordt de avond zelfs ook krap.
ik weet nog steeds niet of ik wel of niet kan (erg laat ik weet het). Maar stel dat ik kan, is het dan niet een optie om met de auto te gaan? (als in, ik rijdt dan wel als we parkeergeld en benzine kosten door 3'en delen)quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:45 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Hoe laat gaat die terug, lijkt me dezelfde intercity richting Nijmegen?
quote:
Let wel, ik weet nog steeds niet of ik in staat ben om wel of niet te gaan...quote:
Als het lekker weer is wel in het Vondelparkquote:
je moet eerst een speurtocht doen om elkaar te vinden ofzo?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:13 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Als het lekker weer is wel in het Vondelparken het is groot daar
Precies en alle hare krishna mensen proberen te ontwijken...quote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:14 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
je moet eerst een speurtocht doen om elkaar te vinden ofzo?
ik ben nog nooit in t vondelpark geweest...quote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:16 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Precies en alle hare krishna mensen proberen te ontwijken...
Er is voor alles een eerste keerquote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:17 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
ik ben nog nooit in t vondelpark geweest...
Denk niet dat het lekker weer gaat worden zaterdagquote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:13 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Als het lekker weer is wel in het Vondelparken het is groot daar
Positief blijvenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:20 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Denk niet dat het lekker weer gaat worden zaterdag
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |