Oude Oosterenkstadion was prachtigquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:25 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ben er als juniortje wel geweest voor een project bij Essent. Voor mijn gevoel regende het altijd en was het stadion van Zwolle spuug en spuuglelijk.
Ben er 2x geweest, meelopdag met school en nog een opendag.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:25 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Op het Deltion wil je ook echt niet zitten hoor. Kankerbende daar. Rijd er nog weleens langs, alleen maar mongolen gewoon.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:26 schreef Helpmefok het volgende:
Sjaak, Rens, Kap, Don, godver ik word haast emotioneel
Oosterenkquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:26 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Oude Oosterenkstadion was prachtig
Mooier dan het stadion wat we nu hebben.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:26 schreef Helpmefok het volgende:
Sjaak, Rens, Kap, Don, godver ik word haast emotioneel
Nee gewoon kankersnel ik manquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:26 schreef Tyron het volgende:
jezus hmf had je die tt al onder ctrl v staan ofzo?
Behalve het supportershonkquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:26 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
OosterenkDat lelijke kankerding van nu is echt niks nee
El Stinho style.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:26 schreef Tyron het volgende:
jezus hmf had je die tt al onder ctrl v staan ofzo?
Serieus? Ik heb alleen de buitenkant gezien en zelfs Poolse collega's vonden het lelijkquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:26 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Oude Oosterenkstadion was prachtig
Mooier dan het stadion wat we nu hebben.
Zie ze vaak op het station lopen ja. Niks mis mee, maar hebben de leeftijd wat Caland aantrekt.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:26 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ben er 2x geweest, meelopdag met school en nog een opendag.
2e gebouw is wel erg fijn met al die Stewardessen. Maar het gebouw van de kant van de techniek
Enige advies wat ik je kan geven is, GA NIET naar InHolland. De meeste clichés kloppen gewoonquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:26 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
2e gebouw is wel erg fijn met al die Stewardessen. Maar het gebouw van de kant van de techniek
Geef je ze voldoende water mee voor in die scheepscontainer?quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:27 schreef Helpmefok het volgende:
IK heb trouwens de reis naar en van Antalya gevonden voor 81 euroen dat in het hoogseizoen
!
Ja echt super qua uiterlijk was het niet, maar de sfeer tijdens zo'n wedstrijdquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:27 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Serieus? Ik heb alleen de buitenkant gezien en zelfs Poolse collega's vonden het lelijk
Onzin. Ik heb meer instellingen gehad dan je je kunt voorstellen, en INHolland was een van de striktste opleidingen die ik heb meegmaakt. Letterlijk TUDelft-achtige proporties.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Enige advies wat ik je kan geven is, GA NIET naar InHolland. De meeste clichés kloppen gewoon
Landstede kan ik je ook niet aanraden.. Misschien vroeger maar sinds dat competentiegericht leren is het helemaal niets daar. Windesheim is inderdaad de beste keus. Anders heb je nog die hoge school in Deventer (Als die er nog staat) Daar krijg je nog echt goed les.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:26 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Paar die ik ken zitten bij InHolland in Rotterdam en daar is het een en al treurnis. Ken er zelfs één die heeft nu zijn diploma moeten inleveren omdat hij niet meer geldig is oid, weet het fijne er niet van maar daar komt het op neer.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:29 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Onzin. Ik heb meer instellingen gehad dan je je kunt voorstellen, en INHolland was een van de striktste opleidingen die ik heb meegmaakt. Letterlijk TUDelft-achtige proporties.
Jij lult op basis van inschrijvingservaringen. Niet echt representatief. Ik heb er twee opleidingen afgerond.
Alleen Diemen is echt zwaar verkankerd
Competentie gericht lerenquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Landstede kan ik je ook niet aanraden.. Misschien vroeger maar sinds dat competentie gericht leren is het helemaal niets daar. Windesheim is inderdaad de beste keus. Anders heb je nog die hoge school in Deventer (Als die er nog staat) Daar krijg je nog echt goed les.
Inschrijvingservaring? Ik heb een jaar op Inholland gezeten in Delft. Totdat ze halverwege het schooljaar besloten mijn opleiding volledig om te gooien en dit droog in een brief te melden. Waardoor Ruimtelijke ordening het belangrijkste werd en alles wat ik leuk vond werd weggedrukt.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:29 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Onzin. Ik heb meer instellingen gehad dan je je kunt voorstellen, en INHolland was een van de striktste opleidingen die ik heb meegmaakt. Letterlijk TUDelft-achtige proporties.
Jij lult op basis van inschrijvingservaringen. Niet echt representatief. Ik heb er twee opleidingen afgerond.
UvT is nogal ondergeschikt aan...quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:30 schreef DonRaja het volgende:
Gewoon KUB/UvT. De rest is niveautje LOI
Zorg dat je op het HBO komt en ga naar het Saxion in Deventer. Echt goede Hogeschool. Beter dan ervaringen die ik hoor over Windesheim en die ik zelf heb meegemaakt in Utrecht.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:29 schreef RensAjacied het volgende:
Sjaak wat kan je over Landstede zeggen dan? Betere school dan het Deltion? Niet dat het wat uitmaakt ga nu niet meer naar het MBO maar toch.
De T in UvT is baas.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:30 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
UvT is nogal ondergeschikt aan...
TUDelft, Erasmus, TU Enschede, Utrecht...
En dan noem ik ze niet eens allemaal.
Dat klopt. Komt omdat zijn diploma onterecht verstrekt is in de jaren dat een stel mongolen uit Diemen nog in Rotterdam werkten.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:30 schreef Typisch het volgende:
[..]
Paar die ik ken zitten bij InHolland in Rotterdam en daar is het een en al treurnis. Ken er zelfs één die heeft nu zijn diploma moeten inleveren omdat hij niet meer geldig is oid, weet het fijne er niet van maar daar komt het op neer.
Zie het over 2 jaar natuurlijk wel welke HBO school ik kies, maar praktisch is Windesheim het meest dichtbij.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:31 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Zorg dat je op het HBO komt en ga naar het Saxion in Deventer. Echt goede Hogeschool. Beter dan ervaringen die ik hoor over Windesheim en die ik zelf heb meegemaakt in Utrecht.
Gebeurt op elke opleiding die een nieuw curriculum start.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Inschrijvingservaring? Ik heb een jaar op Inholland gezeten in Delft. Totdat ze halverwege het schooljaar besloten mijn opleiding volledig om te gooien en dit droog in een brief te melden. Waardoor Ruimtelijke ordening het belangrijkste werd en alles wat ik leuk vond werd weggedrukt.
Saxion met dat draaiende ding op het dak vlak bij het station is dat toch?quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:31 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Zorg dat je op het HBO komt en ga naar het Saxion in Deventer. Echt goede Hogeschool. Beter dan ervaringen die ik hoor over Windesheim en die ik zelf heb meegemaakt in Utrecht.
Ga voor kwaliteit en niet voor gemak. Wat wil je gaan studeren?quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:32 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Zie het over 2 jaar natuurlijk wel welke HBO school ik kies, maar praktisch is Windesheim het meest dichtbij.
Dat zal best maar ik vind dat ik dan vrij sta om ze te haten want ook de lessen waren dramatisch ingedeeld en had een lerares die amper Nederlands sprak.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:32 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Gebeurt op elke opleiding die een nieuw curriculum start.
Jawohl. Alleen beetje jammer dat je al dat zaadvolk uit Deventer ziet rondwandelenquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Saxion met dat draaiende ding op het dak vlak bij het station is dat toch?
Die bedoel ik ook prima school imho.
Heb er ook betere dingen over gehoord dan Windesheim.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Mikey er ook bij, ik denk dat HMF nu stilletjes een traantje wegpinkt van gelukquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zorgen dat je binnen een half jaar klaar bent.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:33 schreef Morpheus2002 het volgende:
Hoi
Ik moet boete betalen voor m'n studieGa m'n 6de HBO jaar in, nog 3 hertentamens en afstuderen
Journalistiek of Commerciële economie. Maar mede door het niet weten welke studie ik wil gaan doen ga ik nog voor 2 jaar HAVO. Ja ik weet Journalistiek en Windesheim gaat niet samenquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:32 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ga voor kwaliteit en niet voor gemak. Wat wil je gaan studeren?
Dat kan je zo zien maar zo zullen de werkgevers en je stage adressen niet denken.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:34 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Journalistiek of Commerciële economie. Maar mede door het niet weten welke studie ik wil gaan doen ga ik nog voor 2 jaar HAVO. Ja ik weet Journalistiek en Windesheim gaat niet samen, maar je kan het ook zien dat het nu juist extreem in de gaten gehouden word en dus betere kwaliteit is.
Dan krijg ik de helft van de boete terug ja. Of de politiek moet nog iets met de boete doen. Sowieso, de boete gaat 1 sept in en wss wordt de boete vanaf 12 sept. na de verkiezingen weer afgeschaftquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:33 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Zorgen dat je binnen een half jaar klaar bent.
Opstapje naar een Master lieve schatquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:33 schreef Helpmefok het volgende:
Sowieso HogeschoolBij gods gratie, doe OF iets in de zorg, OF zorg dat het een OPSTAPJE is naar een Master jongens. Want hogescholen zijn dood- en doodziek (net als deze slowchat tot nu toe
IK WORD WEER EMOTIONEEL
WAAR IS KAPO)
Deventer heb ik ook jaren gewoond vanwege het werk van mijn vader. Kut volk die Deventenaren.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:33 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Jawohl. Alleen beetje jammer dat je al dat zaadvolk uit Deventer ziet rondwandelen
Generaliseren.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:33 schreef Helpmefok het volgende:
Sowieso HogeschoolBij gods gratie, doe OF iets in de zorg, OF zorg dat het een OPSTAPJE is naar een Master jongens. Want hogescholen zijn dood- en doodziek (net als deze slowchat tot nu toe
IK WORD WEER EMOTIONEEL
WAAR IS KAPO)
Blijf je wel van Steven zijn chick af?quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:35 schreef Tyron het volgende:
nou ik ga 27 augustus (tm 1 februari) stagen lopen bij eville media in amersfoort
die is kaal toch?quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:36 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Blijf je wel van Steven zijn chick af?
Klopt. Vriend van me heeft Chemische Technologie gestudeerd en had gelijk een prima baan met dito salaris. Het grote probleem van die studie is dat maar weinigen het halen maar als je het haalt zit je goedquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
Generaliseren.Mijn studie, chemie, staat gewoon goed aanschreven en mensen met zo'n papiertje na 4 jaar zijn vrijwel verzekerd van een (goede)baan.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Deventer heb ik ook jaren gewoond vanwege het werk van mijn vader. Kut volk die Deventenaren.
Op Colmschate na is heel Deventer volksbuurt.
Zou beide niet gaan studeren man. Veelste algemeen imhoquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:34 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Journalistiek of Commerciële economie. Maar mede door het niet weten welke studie ik wil gaan doen ga ik nog voor 2 jaar HAVO. Ja ik weet Journalistiek en Windesheim gaat niet samen, maar je kan het ook zien dat het nu juist extreem in de gaten gehouden word en dus betere kwaliteit is.
Moet het allemaal nog zien.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:38 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Zou beide niet gaan studeren man. Veelste algemeen imho
ICTquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:40 schreef RensAjacied het volgende:
Bij ons op de MAVO gaat volgend jaar 30% van de jongens ICT doen. Doe je het dan omdat je het leuk vind, je met je vrienden mee wilt gaan of omdat ze zeggen dat er later veel werk te vinden is?
Er is veel werk in de ICT branche te vinden. Althans, als je een beetje redelijk bent.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:40 schreef RensAjacied het volgende:
Bij ons op de MAVO gaat volgend jaar 30% van de jongens ICT doen. Doe je het dan omdat je het leuk vind, je met je vrienden mee wilt gaan of omdat ze zeggen dat er later veel werk te vinden is?
Echt hoor longlijer sceftie wous man gek en weet ik veel wat voor taal ze daar allemaal gebruiken.quote:
De jongens uit mijn mavo klas idem. Het enige wat ze de hele dag deden was gamen en nu hebben ze werk wat je ook zonder diploma kan doenquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:40 schreef RensAjacied het volgende:
Mavo wordt tegenwoordig toch vmbo-tl genoemd?quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:43 schreef ValHallen het volgende:
[..]
De jongens uit mijn mavo klas idem. Het enige wat ze de hele dag deden was gamen en nu hebben ze werk wat je ook zonder diploma kan doen.
Nee bij ons heet het weer MAVO sinds 2 jaar terug. Maar ik heb mijn diploma binnen dus kan mij het verkankeren hoe het heetquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:45 schreef Tyron het volgende:
[..]
Mavo wordt tegenwoordig toch vmbo-tl genoemd?
Mavo klinkt wel beter ja. In mijn tijd heette het vmbo-tl.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:46 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nee bij ons heet het weer MAVO sinds 2 jaar terug. Maar ik heb mijn diploma binnen dus kan mij het verkankeren hoe het heet
Papa Mario (Y)quote:
Genoeg werk ja, als je geen type bent die ICT gaat doen zodat je de hele dag kan "gamen".quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
Er is veel werk in de ICT branche te vinden. Althans, als je een beetje redelijk bent.
Is dat Paris naast hem?quote:
Ik vroeg het mij ook af, maar gewoon random engels sletje lijkt mij.quote:
Hebben ze sex gehad? ondanks dat Paris zo plat als een plank is vond ik haar in haar film debuut toch wel wat geil. Al hoopte ik er steeds op dat ze die fles wijn er ook echt in zou drukken maar dat kwam er maar niet van.quote:
Op het MBO leer je wat dat betreft ook geen fuck over ICT, enige wat je daar leert is hoe je een computer in elkaar zet en hoe je een toetsenbord aansluitquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:54 schreef Tyron het volgende:
Iedereen weet tegenwoordig toch wel wat van ICT?
MBO kent maar weinig goede opleidingen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:57 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Op het MBO leer je wat dat betreft ook geen fuck over ICT, enige wat je daar leert is hoe je een computer in elkaar zet en hoe je een toetsenbord aansluit.
En dat kan inderdaad iedereen.
Ik vind haar echt zo een verneder sex chick. Niet neuken voor liefde of voor smooth sex maar gewoon om helemaal zo kapot te neuken dat de tranen in haar ogen staan.quote:
Dat weet ik niet, als ze nu moeilijk loopt waarschijnlijk wel.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hebben ze sex gehad? ondanks dat Paris zo plat als een plank is vond ik haar in haar film debuut toch wel wat geil. Al hoopte ik er steeds op dat ze die fles wijn er ook echt in zou drukken maar dat kwam er maar niet van.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik vind haar echt zo een verneder sex chick. Niet neuken voor liefde of voor smooth sex maar gewoon om helemaal zo kapot te neuken dat de tranen in haar ogen staan.
Je moet de discipline hebben om zelfstandig dingen te gaan onderzoeken wil je uberhaupt iets leren op het MBO.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:58 schreef Tyron het volgende:
[..]
MBO kent maar weinig goede opleidingen.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik vind haar echt zo een verneder sex chick. Niet neuken voor liefde of voor smooth sex maar gewoon om helemaal zo kapot te neuken dat de tranen in haar ogen staan.
Er zijn wel wat goeie opleidingen te vinden op het MBO hoor, zoals in de zorg of richting de media wereld.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:59 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Je moet de discipline hebben om zelfstandig dingen te gaan onderzoeken wil je uberhaupt iets leren op het MBO.
Probleem is alleen dat je dan met vragen niet bij de leraar moet komen, want die snapt er ook geen zak van.
Zorg of béta bedoelde ik dan ook.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
Generaliseren.Mijn studie, chemie, staat gewoon goed aanschreven en mensen met zo'n papiertje na 4 jaar zijn vrijwel verzekerd van een (goede)baan.
Achja, je kan wel mooi stufi vangen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:00 schreef Tyron het volgende:
[..]
Er zijn wel wat goeie opleidingen te vinden op het MBO hoor, zoals in de zorg of richting de media wereld.
Niet met een MBO-diploma manquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
Er is veel werk in de ICT branche te vinden. Althans, als je een beetje redelijk bent.
Nope. Hoe heet die Stefan met zijn achternaam, misschien ken ik hem wel.quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:01 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Zorg of béta bedoelde ik dan ook.
Heet jij Stefan?
Jij weet vriendquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:04 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Jij weet vriend
Die shit heb ik echter ook met mijn eigen chick als ik boos op haar ben. Gewoon droog die anus in![]()
hoi mooie jongenquote:
Oud[..]den ofzo?quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nope. Hoe heet die Stefan met zijn achternaam, misschien ken ik hem wel.
Jezus, wat een mannetje ben je toch ookquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:04 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Jij weet vriend
Die shit heb ik echter ook met mijn eigen chick als ik boos op haar ben. Gewoon droog die anus in![]()
quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:05 schreef Helpmefok het volgende:
STEVEN HIER OOK
NOG KAPO TERUG EN DE SLOWCHAT IS WEER OLDSKOOL
Serieus man. Ik geef bizar veel om mijn vriendin. Maar tijdens de seks kan ik haar gewoon ontzettend haten.quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:05 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Jezus, wat een mannetje ben je toch ook
Gozer houd er nou eens over op man, goffetomme.quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:05 schreef Helpmefok het volgende:
STEVEN HIER OOK
3000 euro, schulden? Is dit een camera?quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
Gozer houd er nou eens over op man, goffetomme.
Kapi zal wel eten aan het brouwen zijn.quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:05 schreef Helpmefok het volgende:
STEVEN HIER OOK
Ik bedoel dat er op dit tijdstip ALLEEN kwaliteitsusers zijn en geen mongolen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:06 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik was hier gewoon vannacht nog hoor
dankjequote:Op woensdag 18 juli 2012 18:07 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik bedoel dat er op dit tijdstip ALLEEN kwaliteitsusers zijn en geen mongolen.
Heb jij trouwens tong80 uitgenodigd hier te komen vannacht? Echt, de persoon die dat heeft gedaan verdient godverdomme de brandstapel.
Wie zegt datquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:07 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Heb jij trouwens tong80 uitgenodigd hier te komen vannacht? Echt, de persoon die dat heeft gedaan verdient godverdomme de brandstapel.
Nee het is een vraag. Ik wil weten wie het is. Die schiet ik dood.quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wie zegt dat
Mijn posts naar hem werden juist verwijderd
dat was mooiquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wie zegt dat
Mijn posts naar hem werden juist verwijderd
Ik weet niet man, ineens was ie erquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:08 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nee het is een vraag. Ik wil weten wie het is. Die schiet ik dood.
Cliniclown, als dat al een scheldwoord isquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:07 schreef stevenmac26 het volgende:
Huh ik heb ineens 360 notes
Maar wel nog dat ik een admin een homo noem en iemand cliniclown
quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:08 schreef Helpmefok het volgende:
[..]Jou mocht ik altijd toch dat wist je.
ggmm tochquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:08 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
dat was mooiwelke mod was er vannacht zo over ijverig ?
positieve notequote:Op woensdag 18 juli 2012 18:08 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Cliniclown, als dat al een scheldwoord is
Ik suggereerde dat kanker een nieuwe naam moest krijgen gericht op tong, mocht ook niet.quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ggmm toch
Ik vroeg alleen of ie zijn moeder niet in bad moest doen en of ie wou opdonderen
maar hij was er opeens inderdaad, was toen wij het erover hadden hoe het komt dat hij nooit bans krijgt voor zijn kaktopic.quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ggmm toch
Ik vroeg alleen of ie zijn moeder niet in bad moest doen en of ie wou opdonderen
Ja en iemand heeft toen een pm gestuurd toen naar hemquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:10 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
maar hij was er opeens inderdaad, was toen wij het erover hadden hoe het komt dat hij nooit bans krijgt voor zijn kaktopic.
ggmm denk ik, lekker om te stoken.quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja en iemand heeft toen een pm gestuurd toen naar hem
Ik vind hem goed in ieder gevalquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
Oja, nu ga ik em goffetomme binnen halen.
Wat is de luisterpaal?quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:13 schreef Typisch het volgende:
Ah, hij staat ook op de luisterpaal. Nice.
Je kunt ze toch nog gewoon inzien, of moet je elke keer opnieuw 4,50 betalenquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:07 schreef stevenmac26 het volgende:
Huh ik heb ineens 360 notes
Maar wel nog dat ik een admin een homo noem en iemand cliniclown
Ja maar alsof ik weet welke er nu weg isquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:13 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je kunt ze toch nog gewoon inzien, of moet je elke keer opnieuw 4,50 betalen
Ik bewaar alles op een veilige harde schijf via floppy discs. Die schijf en pc staat niet op het internet aan gesloten namelijk.quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maar alsof ik weet welke er nu weg is
Oh het zijn er minder?quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maar alsof ik weet welke er nu weg is
jaquote:
Hij is goed inderdaad manquote:
quote:
We hebben wel regels hier hequote:
Cool man, welke minuut?quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:18 schreef RensAjacied het volgende:
Luister nu het eerste nummer van het album
Niet vergeten te melden wanneer je bij de tweede nummer bent.quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:18 schreef RensAjacied het volgende:
Luister nu het eerste nummer van het album
Hè verd...ik wilde het net over de nieuwe aankoop van PSV hebben. Ik ga wel weerquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
We hebben wel regels hier he
Regel 1: Vrouw post foto van haar borsten
Regel 2: Geen voetbal gelul
Ik krijg nog steeds een bikini foto van je.quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
We hebben wel regels hier he
Regel 1: Vrouw post foto van haar borsten
Regel 2: Geen voetbal gelul
PSV bash is altijd welkom btw.quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:19 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hè verd...ik wilde het net over de nieuwe aankoop van PSV hebben. Ik ga wel weer
Wij ook van jou?quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:20 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
Ik krijg nog steeds een bikini foto van je.
Ik heb nooit een foto van jou gehadquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:20 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
Ik krijg nog steeds een bikini foto van je.
O no you didn'tquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:19 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hè verd...ik wilde het net over de nieuwe aankoop van PSV hebben. Ik ga wel weer
quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:19 schreef Tyron het volgende:
[..]
hoe oud ben je?
welke kleur ogen?
vind je jezelf knap?
cup maat?
pics?
woonplaats?
Nee, de meest dodelijke: Maakt deze broek mij dik?quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:21 schreef Geo4kant het volgende:
[..]Wat is dit nou weer een vraag? Net zo irritant als wanneer een vrouw aan je vraagt of je haar knap vind..
Misschien is die vraag moeilijk te beantwoorden voor jou, maar als zij zich erg knap vindt is dat mooi meegenomen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:21 schreef Geo4kant het volgende:
[..]Wat is dit nou weer een vraag? Net zo irritant als wanneer een vrouw aan je vraagt of je haar knap vind..
Nee, het is niet de broek.. het is je overgewicht en je dikke reet.quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:21 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, de meest dodelijke: Maakt deze broek mij dik?
Neequote:
Voor hetzelfde geld is ze het lelijkste wezen wat jij ooit gezien hebt en heeft haar moeder haar overtuigd dat ze knap lief en mooi is, want dat doen ouders.. liegen!quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:22 schreef Tyron het volgende:
[..]
Misschien is die vraag moeilijk te beantwoorden voor jou, maar als zij zich erg knap vindt is dat mooi meegenomen.
Nee dat heb Doublepain gedaan vraag hem maar.quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:07 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik maakte altijd de fout door eerst te kijken. Blijkbaar moet je meteen nee zeggen en gewoon niet kijken...quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:22 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee, het is niet de broek.. het is je overgewicht en je dikke reet.
Baas.quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee
Een Amsterdamse die voor psv is![]()
De voorwaarde was dat ik een foto van mezelf met deze VBL SC op een blaadje postte, dat heb ik gedaan. In ruil daarvoor zou jij eerst een bikini foto sturen en daarna zou ik dat doen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb nooit een foto van jou gehad
Mensen op fok hebben toch een realistisch zelfbeeld?quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:22 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Voor hetzelfde geld is ze het lelijkste wezen wat jij ooit gezien hebt en heeft haar moeder haar overtuigd dat ze knap lief en mooi is, want dat doen ouders.. liegen!
Ik was er toen nietquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:23 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
De voorwaarde was dat ik een foto van mezelf met deze VBL SC op een blaadje postte, dat heb ik gedaan. In ruil daarvoor zou jij eerst een bikini foto sturen en daarna zou ik dat doen.
Ja dat is altijd het ergste.quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:23 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik maakte altijd de fout door eerst te kijken. Blijkbaar moet je meteen nee zeggen en gewoon niet kijken...
Uhh.. nee?quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:23 schreef Tyron het volgende:
[..]
Mensen op fok hebben toch een realistisch zelfbeeld?
Steven, gewoon doen.. take one for the team mate!quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:23 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
De voorwaarde was dat ik een foto van mezelf met deze VBL SC op een blaadje postte, dat heb ik gedaan. In ruil daarvoor zou jij eerst een bikini foto sturen en daarna zou ik dat doen.
Klopt, had ik al gezegd voortaan met majesteit wens te worden aangesproken?quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:23 schreef Tyron het volgende:
[..]
Mensen op fok hebben toch een realistisch zelfbeeld?
Je zei laatst nog dat je dat helemaal niet erg vondquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee
Een Amsterdamse die voor psv is![]()
En ditquote:
Ik zei dat ik seks helemaal niet erg vond, over dat psv hebben we het niet gehadquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:25 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Je zei laatst nog dat je dat helemaal niet erg vond
[..]
En dit
Dat zei ik gister, maar je deed er niets mee.quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:24 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Klopt, had ik al gezegd voortaan met majesteit wens te worden aangesproken?
Jaquote:
quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:24 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Klopt, had ik al gezegd voortaan met majesteit wens te worden aangesproken?
quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Steven, gewoon doen.. take one for the team mate!![]()
Al ben ik bang dat ze weer gaat blurren en shit er voor houden
quote:
Ik zou het doen ja, ik zou er 1 voor het team nemen, maar niet 1 of andere vage foto met een blaadje voor haar hoofd, fuck it dan maarquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Steven, gewoon doen.. take one for the team mate!![]()
Al ben ik bang dat ze weer gaat blurren en shit er voor houden
quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:27 schreef Geo4kant het volgende:
Wel opmerkelijk een Amsterdamse die voor PSV is, hoe zit dat?
Natuurlijk een van de slimmere daar in die stad vol laagbegaafden.
Ze komt oorspronkelijk uit Assen, dan krijg je datquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:27 schreef Geo4kant het volgende:
Dan moet ik je toch maar inruilen voor een PSV-fanquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:25 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik zei dat ik seks helemaal niet erg vond, over dat psv hebben we het niet gehad
Ze winkelt graag en voelt zich dan ook meteen aangetrokken tot het PSV cultuur van nu.quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:27 schreef Geo4kant het volgende:
Als je uit Assen komt ben je voor TT Assen KANKERLUL!quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ze komt oorspronkelijk uit Assen, dan krijg je dat
Hear hear, ben het wel met je eens, daar zei ik al, je zal wel zo'n schrale foto krijgen van haar 'in haar bikini' waar je niks op ziet.quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:27 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik zou het doen ja, ik zou er 1 voor het team nemen, maar niet 1 of andere vage foto met een blaadje voor haar hoofd, fuck it dan maar
Ik hou wel van katties.quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:28 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dan moet ik je toch maar inruilen voor een PSV-fan![]()
Hallo
Doe je toch nietquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:28 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hallo
Met Brabantse uitgroeiquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
PSV-ers die sex hebben, good luck finding onequote:Op woensdag 18 juli 2012 18:28 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hallo
quote:
Hij heeft honger..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....en een bril.Look behind you! It's your ass!
quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:28 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ze winkelt graag en voelt zich dan ook meteen aangetrokken tot het PSV cultuur van nu.
Nou ze heeft iets gepost wat totaal niet op de foto uit haar fobo leek dus ze kan mijn rug opquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hear hear, ben het wel met je eens, daar zei ik al, je zal wel zo'n schrale foto krijgen van haar 'in haar bikini' waar je niks op ziet.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:28 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ze winkelt graag en voelt zich dan ook meteen aangetrokken tot het PSV cultuur van nu.
Ik ook, van poesjes.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:30 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik kan je er inderdaad wel even bijhouden
quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik ook, van poesjes.Niet weten wat katties betekent in de hood.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
quote:
Marlousquote:
Nee ik kom niet uit de hood, ik associeer me niet met straat tuigquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:30 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Niet weten wat katties betekent in de hood.
Ja was gewoon een goeie garp van best wel goede kwaliteit die niemand zag.quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ga je nu jezelf quoten en aanbidden?There is a new low.. even for you
quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ook hier zijn we het weer eens.quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nou ze heeft iets gepost wat totaal niet op de foto uit haar fobo leek dus ze kan mijn rug op
Ik heb nog wel een nieuwe bikini gekocht maarjaquote:
Ik wilde je credits geven voor die grap, maar toen ik dat zag..quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:31 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ja was gewoon een goeie garp van best wel goede kwaliteit die niemand zag.
Oh oke.quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee ik kom niet uit de hood, ik associeer me niet met straat tuig
Geo heeft over nieuwe diepte punt en jij denkt dan aan Stinho?quote:
Lingo begint om 19uur toch?quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:31 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Die zit met een bord appelmoes en glas ranja voor de TV Lingo te kijken
Ik vind jou toch meer het type voor een monokiniquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een nieuwe bikini gekocht maarja
Expres omdat het matched bij je ogen?quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een nieuwe bikini gekocht maarja
quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:28 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Als je uit Assen komt ben je voor TT Assen KANKERLUL!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA!
Dat was Geo.quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:31 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Die zit met een bord appelmoes en glas ranja voor de TV Lingo te kijken
ja die was duurderquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:32 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik vind jou toch meer het type voor een monokini
Reageer er dan ook eerder opquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik wilde je credits geven voor die grap, maar toen ik dat zag..
quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Expres omdat het matched bij je ogen?
Liefhebber van het Nederlandse lied. En dan die douche scene. Ik zou haar hard rakenquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Deze manKenner
Hoe ken jij Marlous?
quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:32 schreef RensAjacied het volgende:
[..]![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Alsof je het niet weet.quote:
Ehh ik zeg dat toch dat het om 19uur begint en dat het daarom niet kloptquote:
ff gucken hoor...quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:32 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Liefhebber van het Nederlandse lied. En dan die douche scene. Ik zou haar hard raken
Ik ook niet man, kut primarkquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:33 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hoe kan die nou duurder zijn?!
Ik snap echt geen fuck van vrouwenkleding...
Dit soort clips moest ik monteren op stagequote:
Excuses. Ik zie mijn fout.quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ehh ik zeg dat toch dat het om 19uur begint en dat het daarom niet klopt
Was meer een achterbakse steek van een mes in de rug van Tyronquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:33 schreef Geo4kant het volgende:
Rens slappe copycat, wil je even aandacht?
Vertel nog eens zo'n stoer binkie verhaal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA!
Monteren? Wat voor opleiding doe je?quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:34 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dit soort clips moest ik monteren op stage![]()
![]()
winkelquote:
Dus ook jij wilt fucken met mij? Achteraan sluiten vriend, Happel eerst.quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:34 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Was meer een achterbakse steek van een mes in de rug van Tyron
quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:35 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Glasblazerij.
Wat denk je zelfgoddomme ik hoop dat je aan het trollen bent.
JIj hebt Marlous in 't echt gezien?quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:34 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dit soort clips moest ik monteren op stage![]()
![]()
quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:35 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Glasblazerij.
Wat denk je zelfgoddomme ik hoop dat je aan het trollen bent.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus jij bent dit niet?
quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:36 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb het gegoogled, hier ga ik dus noooooit heen met mijn vrouw he:
[ afbeelding ]
Nee die niet, ik had BIJNA Kelly (de Kelly) ontmoet, maar dus ook niet.. dus ook niet interessant om te vertellen eigenlijk maar dan weet je het nu toch. Had der wel willen zienquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
JIj hebt Marlous in 't echt gezien?
Dus ik zit in eenzelfde topic met iemand die bijna Kelly had gezien?quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee die niet, ik had BIJNA Kelly (de Kelly) ontmoet, maar dus ook niet.. dus ook niet interessant om te vertellen eigenlijk maar dan weet je het nu toch. Had der wel willen zien![]()
Je weet dat 't een travestiet is he?quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee die niet, ik had BIJNA Kelly (de Kelly) ontmoet, maar dus ook niet.. dus ook niet interessant om te vertellen eigenlijk maar dan weet je het nu toch. Had der wel willen geven![]()
dat ding heeft toch ook maar 3 vestigingen? Ik heb er iig nog nooit een gezienquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jezus Don.Ik dacht dat jij een man van de wereld was.
Die viel me goffetomme mee. Had eigenlijk commerciële kanker verwacht, helemaal nadat ik hoorde dat Rick Ross op het album stond. Maar album is baasquote:
De beschaafde wereld jaquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jezus Don.Ik dacht dat jij een man van de wereld was.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:37 schreef RensAjacied het volgende:
Vandaag hier in vlak in de buurt alle "bekende" rappers van Nederland met hun tour. Polska, RBdjan, Turk, Negativ etc. TROS maakte opnames bij een maat van mij in de tuin. Heeft hij hele middag met Negativ lopen chillen. Misschien ga ik vanavond wel naar hun optreden maar dan kom ik alleen voor Nega.Sinds wanneer doet de tros was met rap of was het voor een kinder programma?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
Nee man.quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:38 schreef Adames het volgende:
[..]
dat ding heeft toch ook maar 3 vestigingen? Ik heb er iig nog nooit een gezien
Wereldwijd hebben ze er iets meer, maar ze komen nu op in Nederlandquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:38 schreef Adames het volgende:
[..]
dat ding heeft toch ook maar 3 vestigingen? Ik heb er iig nog nooit een gezien
Nee dit zijn de eerste opnamen voor een nieuw programma "de Invasie".quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Sinds wanneer doet de tros was met rap of was het voor een kinder programma?
quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:38 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Die viel me goffetomme mee. Had eigenlijk commerciële kanker verwacht, helemaal nadat ik hoorde dat Rick Ross op het album stond. Maar album is baas
Transsexueelquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je weet dat 't een travestiet is he?
De sociale dienst?quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:36 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb het gegoogled, hier ga ik dus noooooit heen met mijn vrouw he:
[ afbeelding ]
Voorspelbare edit.quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je weet dat 't een travestiet is he?
Ik kende het ook niet, maar ze hebben er geen 1 in Utrecht.quote:
ik bedoel inderdaad in Nederland. Al weet ik niet waar ze vandaan komen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wereldwijd hebben ze er iets meer, maar ze komen nu op in Nederland
Ze/Hij heeft tegen mij en mijn matties een keer ''hey'' gezegd toen we in dezelfde zaak zaten te eten.quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee die niet, ik had BIJNA Kelly (de Kelly) ontmoet, maar dus ook niet.. dus ook niet interessant om te vertellen eigenlijk maar dan weet je het nu toch. Had der wel willen zien![]()
Niet iedereen heeft jouw voorkeur.quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:39 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Voorspelbare edit.
Ik wed dat als je haar naar het buitenland stuurt dat er heel veel mannen over heen willen gaan in de kroegZe is gewoon goed omgebouwd.
In het echt ziet ze er echt kanker lelijk uit hoor, ze was hier met Woodstockquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:39 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Voorspelbare edit.
Ik wed dat als je haar naar het buitenland stuurt dat er heel veel mannen over heen willen gaan in de kroegZe is gewoon goed omgebouwd.
onder het mom van 'je bent zat en je wilt wat ja'quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:39 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Voorspelbare edit.
Ierlandquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:39 schreef Adames het volgende:
[..]
ik bedoel inderdaad in Nederland. Al weet ik niet waar ze vandaan komen.
+1quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:38 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dus ik zit in eenzelfde topic met iemand die bijna Kelly had gezien?
Wie wil mij aanraken?
Het verschil kan enorm zijnquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, whatever. Ben niet helemaal thuis in dat genre.
Ferryquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:39 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Voorspelbare edit.
En inderdaad transseksueel.
En toen heeft ze je een blowie gegeven in de mannen WC?quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ze/Hij heeft tegen mij en mijn matties een keer ''hey'' gezegd toen we in dezelfde zaak zaten te eten.
Let op je woorden Rens. Niet ons taaltje gaan overnemen he.quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:40 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
In het echt ziet ze er echt kanker lelijk uit hoor, ze was hier met Woodstock
Moet het weer zo grof Geo, ik denk dat het tijd wordt voor nummer 5quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
En toen heeft ze je een blowie gegeven in de mannen WC?
Hoe durft het! Meteen vol erop geklapt naar wij dachten?quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ze/Hij heeft tegen mij en mijn matties een keer ''hey'' gezegd toen we in dezelfde zaak zaten te eten.
Straks zegt hij het per ongeluk irl en krijgen wij de schuld.quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Let op je woorden Rens. Niet ons taaltje gaan overnemen he.
Ik heb geen hekel aan mijn vader man.quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Oh nu weet ik waarom jij een hekel aan die vader van je hebtthursday night Drag night..
Gelieve niet met die ziekte schelden, bij voorbaat dank!quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:40 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
In het echt ziet ze er echt kanker lelijk uit hoor, ze was hier met Woodstock
tienergangbang met tranniesquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:41 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Hoe durft het! Meteen vol erop geklapt naar wij dachten?
Mij wenste ie dat toch ook toequote:Op woensdag 18 juli 2012 18:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je wenste hem gister nog kanker toe
Als jij er moeite mee hebt, prima zal ik het niet meer zeggen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:42 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Gelieve niet met die ziekte schelden, bij voorbaat dank!
Ja mang, lees je in de krant over kleine Rens die is geboeld door een paar swag homiesquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Straks zegt hij het per ongeluk irl en krijgen wij de schuld.
Ik weet zeker dat dit bij Stinho dus al eens gebeurd is en dat z'n ouders toen hem met ontzetting moeten hebben aangekeken.quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Straks zegt hij het per ongeluk irl en krijgen wij de schuld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |