quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:35 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Glasblazerij.
Wat denk je zelfgoddomme ik hoop dat je aan het trollen bent.
JIj hebt Marlous in 't echt gezien?quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:34 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dit soort clips moest ik monteren op stage![]()
![]()
quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:35 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Glasblazerij.
Wat denk je zelfgoddomme ik hoop dat je aan het trollen bent.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus jij bent dit niet?
quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:36 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb het gegoogled, hier ga ik dus noooooit heen met mijn vrouw he:
[ afbeelding ]
Nee die niet, ik had BIJNA Kelly (de Kelly) ontmoet, maar dus ook niet.. dus ook niet interessant om te vertellen eigenlijk maar dan weet je het nu toch. Had der wel willen zienquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
JIj hebt Marlous in 't echt gezien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA!
Dus ik zit in eenzelfde topic met iemand die bijna Kelly had gezien?quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee die niet, ik had BIJNA Kelly (de Kelly) ontmoet, maar dus ook niet.. dus ook niet interessant om te vertellen eigenlijk maar dan weet je het nu toch. Had der wel willen zien![]()
Je weet dat 't een travestiet is he?quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee die niet, ik had BIJNA Kelly (de Kelly) ontmoet, maar dus ook niet.. dus ook niet interessant om te vertellen eigenlijk maar dan weet je het nu toch. Had der wel willen geven![]()
dat ding heeft toch ook maar 3 vestigingen? Ik heb er iig nog nooit een gezienquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jezus Don.Ik dacht dat jij een man van de wereld was.
Die viel me goffetomme mee. Had eigenlijk commerciėle kanker verwacht, helemaal nadat ik hoorde dat Rick Ross op het album stond. Maar album is baasquote:
De beschaafde wereld jaquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jezus Don.Ik dacht dat jij een man van de wereld was.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:37 schreef RensAjacied het volgende:
Vandaag hier in vlak in de buurt alle "bekende" rappers van Nederland met hun tour. Polska, RBdjan, Turk, Negativ etc. TROS maakte opnames bij een maat van mij in de tuin. Heeft hij hele middag met Negativ lopen chillen. Misschien ga ik vanavond wel naar hun optreden maar dan kom ik alleen voor Nega.Sinds wanneer doet de tros was met rap of was het voor een kinder programma?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
Nee man.quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:38 schreef Adames het volgende:
[..]
dat ding heeft toch ook maar 3 vestigingen? Ik heb er iig nog nooit een gezien
Wereldwijd hebben ze er iets meer, maar ze komen nu op in Nederlandquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:38 schreef Adames het volgende:
[..]
dat ding heeft toch ook maar 3 vestigingen? Ik heb er iig nog nooit een gezien
Nee dit zijn de eerste opnamen voor een nieuw programma "de Invasie".quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Sinds wanneer doet de tros was met rap of was het voor een kinder programma?
quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:38 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Die viel me goffetomme mee. Had eigenlijk commerciėle kanker verwacht, helemaal nadat ik hoorde dat Rick Ross op het album stond. Maar album is baas
Transsexueelquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je weet dat 't een travestiet is he?
De sociale dienst?quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:36 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb het gegoogled, hier ga ik dus noooooit heen met mijn vrouw he:
[ afbeelding ]
Voorspelbare edit.quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je weet dat 't een travestiet is he?
Ik kende het ook niet, maar ze hebben er geen 1 in Utrecht.quote:
ik bedoel inderdaad in Nederland. Al weet ik niet waar ze vandaan komen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wereldwijd hebben ze er iets meer, maar ze komen nu op in Nederland
Ze/Hij heeft tegen mij en mijn matties een keer ''hey'' gezegd toen we in dezelfde zaak zaten te eten.quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee die niet, ik had BIJNA Kelly (de Kelly) ontmoet, maar dus ook niet.. dus ook niet interessant om te vertellen eigenlijk maar dan weet je het nu toch. Had der wel willen zien![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |