quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:05 schreef Helpmefok het volgende:
STEVEN HIER OOK
NOG KAPO TERUG EN DE SLOWCHAT IS WEER OLDSKOOL
Serieus man. Ik geef bizar veel om mijn vriendin. Maar tijdens de seks kan ik haar gewoon ontzettend haten.quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:05 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Jezus, wat een mannetje ben je toch ook
Gozer houd er nou eens over op man, goffetomme.quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:05 schreef Helpmefok het volgende:
STEVEN HIER OOK
3000 euro, schulden? Is dit een camera?quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
Gozer houd er nou eens over op man, goffetomme.
Kapi zal wel eten aan het brouwen zijn.quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:05 schreef Helpmefok het volgende:
STEVEN HIER OOK
Ik bedoel dat er op dit tijdstip ALLEEN kwaliteitsusers zijn en geen mongolen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:06 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik was hier gewoon vannacht nog hoor
dankjequote:Op woensdag 18 juli 2012 18:07 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik bedoel dat er op dit tijdstip ALLEEN kwaliteitsusers zijn en geen mongolen.
Heb jij trouwens tong80 uitgenodigd hier te komen vannacht? Echt, de persoon die dat heeft gedaan verdient godverdomme de brandstapel.
Wie zegt datquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:07 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik bedoel dat er op dit tijdstip ALLEEN kwaliteitsusers zijn en geen mongolen.
Heb jij trouwens tong80 uitgenodigd hier te komen vannacht? Echt, de persoon die dat heeft gedaan verdient godverdomme de brandstapel.
Nee het is een vraag. Ik wil weten wie het is. Die schiet ik dood.quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wie zegt dat
Mijn posts naar hem werden juist verwijderd
dat was mooiquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wie zegt dat
Mijn posts naar hem werden juist verwijderd
Ik weet niet man, ineens was ie erquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:08 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nee het is een vraag. Ik wil weten wie het is. Die schiet ik dood.
Cliniclown, als dat al een scheldwoord isquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:07 schreef stevenmac26 het volgende:
Huh ik heb ineens 360 notes
Maar wel nog dat ik een admin een homo noem en iemand cliniclown
quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:08 schreef Helpmefok het volgende:
[..]Jou mocht ik altijd toch dat wist je.
ggmm tochquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:08 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
dat was mooiwelke mod was er vannacht zo over ijverig ?
positieve notequote:Op woensdag 18 juli 2012 18:08 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Cliniclown, als dat al een scheldwoord is
Ik suggereerde dat kanker een nieuwe naam moest krijgen gericht op tong, mocht ook niet.quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ggmm toch
Ik vroeg alleen of ie zijn moeder niet in bad moest doen en of ie wou opdonderen
maar hij was er opeens inderdaad, was toen wij het erover hadden hoe het komt dat hij nooit bans krijgt voor zijn kaktopic.quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ggmm toch
Ik vroeg alleen of ie zijn moeder niet in bad moest doen en of ie wou opdonderen
Ja en iemand heeft toen een pm gestuurd toen naar hemquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:10 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
maar hij was er opeens inderdaad, was toen wij het erover hadden hoe het komt dat hij nooit bans krijgt voor zijn kaktopic.
ggmm denk ik, lekker om te stoken.quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja en iemand heeft toen een pm gestuurd toen naar hem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |