Niet iedereen heeft jouw voorkeur.quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:39 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Voorspelbare edit.
Ik wed dat als je haar naar het buitenland stuurt dat er heel veel mannen over heen willen gaan in de kroegZe is gewoon goed omgebouwd.
In het echt ziet ze er echt kanker lelijk uit hoor, ze was hier met Woodstockquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:39 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Voorspelbare edit.
Ik wed dat als je haar naar het buitenland stuurt dat er heel veel mannen over heen willen gaan in de kroegZe is gewoon goed omgebouwd.
onder het mom van 'je bent zat en je wilt wat ja'quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:39 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Voorspelbare edit.
Ierlandquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:39 schreef Adames het volgende:
[..]
ik bedoel inderdaad in Nederland. Al weet ik niet waar ze vandaan komen.
+1quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:38 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dus ik zit in eenzelfde topic met iemand die bijna Kelly had gezien?
Wie wil mij aanraken?
Het verschil kan enorm zijnquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, whatever. Ben niet helemaal thuis in dat genre.
Ferryquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:39 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Voorspelbare edit.
En inderdaad transseksueel.
En toen heeft ze je een blowie gegeven in de mannen WC?quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ze/Hij heeft tegen mij en mijn matties een keer ''hey'' gezegd toen we in dezelfde zaak zaten te eten.
Let op je woorden Rens. Niet ons taaltje gaan overnemen he.quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:40 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
In het echt ziet ze er echt kanker lelijk uit hoor, ze was hier met Woodstock
Moet het weer zo grof Geo, ik denk dat het tijd wordt voor nummer 5quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
En toen heeft ze je een blowie gegeven in de mannen WC?
Hoe durft het! Meteen vol erop geklapt naar wij dachten?quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ze/Hij heeft tegen mij en mijn matties een keer ''hey'' gezegd toen we in dezelfde zaak zaten te eten.
Straks zegt hij het per ongeluk irl en krijgen wij de schuld.quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Let op je woorden Rens. Niet ons taaltje gaan overnemen he.
Ik heb geen hekel aan mijn vader man.quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Oh nu weet ik waarom jij een hekel aan die vader van je hebtthursday night Drag night..
Gelieve niet met die ziekte schelden, bij voorbaat dank!quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:40 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
In het echt ziet ze er echt kanker lelijk uit hoor, ze was hier met Woodstock
tienergangbang met tranniesquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:41 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Hoe durft het! Meteen vol erop geklapt naar wij dachten?
Mij wenste ie dat toch ook toequote:Op woensdag 18 juli 2012 18:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je wenste hem gister nog kanker toe
Als jij er moeite mee hebt, prima zal ik het niet meer zeggen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:42 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Gelieve niet met die ziekte schelden, bij voorbaat dank!
Ja mang, lees je in de krant over kleine Rens die is geboeld door een paar swag homiesquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Straks zegt hij het per ongeluk irl en krijgen wij de schuld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |