Oude Oosterenkstadion was prachtigquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:25 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ben er als juniortje wel geweest voor een project bij Essent. Voor mijn gevoel regende het altijd en was het stadion van Zwolle spuug en spuuglelijk.
Ben er 2x geweest, meelopdag met school en nog een opendag.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:25 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Op het Deltion wil je ook echt niet zitten hoor. Kankerbende daar. Rijd er nog weleens langs, alleen maar mongolen gewoon.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:26 schreef Helpmefok het volgende:
Sjaak, Rens, Kap, Don, godver ik word haast emotioneel
Oosterenkquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:26 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Oude Oosterenkstadion was prachtig
Mooier dan het stadion wat we nu hebben.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:26 schreef Helpmefok het volgende:
Sjaak, Rens, Kap, Don, godver ik word haast emotioneel
Nee gewoon kankersnel ik manquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:26 schreef Tyron het volgende:
jezus hmf had je die tt al onder ctrl v staan ofzo?
Behalve het supportershonkquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:26 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
OosterenkDat lelijke kankerding van nu is echt niks nee
El Stinho style.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:26 schreef Tyron het volgende:
jezus hmf had je die tt al onder ctrl v staan ofzo?
Serieus? Ik heb alleen de buitenkant gezien en zelfs Poolse collega's vonden het lelijkquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:26 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Oude Oosterenkstadion was prachtig
Mooier dan het stadion wat we nu hebben.
Zie ze vaak op het station lopen ja. Niks mis mee, maar hebben de leeftijd wat Caland aantrekt.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:26 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ben er 2x geweest, meelopdag met school en nog een opendag.
2e gebouw is wel erg fijn met al die Stewardessen. Maar het gebouw van de kant van de techniek
Enige advies wat ik je kan geven is, GA NIET naar InHolland. De meeste clichés kloppen gewoonquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:26 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
2e gebouw is wel erg fijn met al die Stewardessen. Maar het gebouw van de kant van de techniek
Geef je ze voldoende water mee voor in die scheepscontainer?quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:27 schreef Helpmefok het volgende:
IK heb trouwens de reis naar en van Antalya gevonden voor 81 euroen dat in het hoogseizoen
!
Ja echt super qua uiterlijk was het niet, maar de sfeer tijdens zo'n wedstrijdquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:27 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Serieus? Ik heb alleen de buitenkant gezien en zelfs Poolse collega's vonden het lelijk
Onzin. Ik heb meer instellingen gehad dan je je kunt voorstellen, en INHolland was een van de striktste opleidingen die ik heb meegmaakt. Letterlijk TUDelft-achtige proporties.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Enige advies wat ik je kan geven is, GA NIET naar InHolland. De meeste clichés kloppen gewoon
Landstede kan ik je ook niet aanraden.. Misschien vroeger maar sinds dat competentiegericht leren is het helemaal niets daar. Windesheim is inderdaad de beste keus. Anders heb je nog die hoge school in Deventer (Als die er nog staat) Daar krijg je nog echt goed les.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:26 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Paar die ik ken zitten bij InHolland in Rotterdam en daar is het een en al treurnis. Ken er zelfs één die heeft nu zijn diploma moeten inleveren omdat hij niet meer geldig is oid, weet het fijne er niet van maar daar komt het op neer.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:29 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Onzin. Ik heb meer instellingen gehad dan je je kunt voorstellen, en INHolland was een van de striktste opleidingen die ik heb meegmaakt. Letterlijk TUDelft-achtige proporties.
Jij lult op basis van inschrijvingservaringen. Niet echt representatief. Ik heb er twee opleidingen afgerond.
Alleen Diemen is echt zwaar verkankerd
Competentie gericht lerenquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Landstede kan ik je ook niet aanraden.. Misschien vroeger maar sinds dat competentie gericht leren is het helemaal niets daar. Windesheim is inderdaad de beste keus. Anders heb je nog die hoge school in Deventer (Als die er nog staat) Daar krijg je nog echt goed les.
Inschrijvingservaring? Ik heb een jaar op Inholland gezeten in Delft. Totdat ze halverwege het schooljaar besloten mijn opleiding volledig om te gooien en dit droog in een brief te melden. Waardoor Ruimtelijke ordening het belangrijkste werd en alles wat ik leuk vond werd weggedrukt.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:29 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Onzin. Ik heb meer instellingen gehad dan je je kunt voorstellen, en INHolland was een van de striktste opleidingen die ik heb meegmaakt. Letterlijk TUDelft-achtige proporties.
Jij lult op basis van inschrijvingservaringen. Niet echt representatief. Ik heb er twee opleidingen afgerond.
UvT is nogal ondergeschikt aan...quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:30 schreef DonRaja het volgende:
Gewoon KUB/UvT. De rest is niveautje LOI
Zorg dat je op het HBO komt en ga naar het Saxion in Deventer. Echt goede Hogeschool. Beter dan ervaringen die ik hoor over Windesheim en die ik zelf heb meegemaakt in Utrecht.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:29 schreef RensAjacied het volgende:
Sjaak wat kan je over Landstede zeggen dan? Betere school dan het Deltion? Niet dat het wat uitmaakt ga nu niet meer naar het MBO maar toch.
De T in UvT is baas.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:30 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
UvT is nogal ondergeschikt aan...
TUDelft, Erasmus, TU Enschede, Utrecht...
En dan noem ik ze niet eens allemaal.
Dat klopt. Komt omdat zijn diploma onterecht verstrekt is in de jaren dat een stel mongolen uit Diemen nog in Rotterdam werkten.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:30 schreef Typisch het volgende:
[..]
Paar die ik ken zitten bij InHolland in Rotterdam en daar is het een en al treurnis. Ken er zelfs één die heeft nu zijn diploma moeten inleveren omdat hij niet meer geldig is oid, weet het fijne er niet van maar daar komt het op neer.
Zie het over 2 jaar natuurlijk wel welke HBO school ik kies, maar praktisch is Windesheim het meest dichtbij.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:31 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Zorg dat je op het HBO komt en ga naar het Saxion in Deventer. Echt goede Hogeschool. Beter dan ervaringen die ik hoor over Windesheim en die ik zelf heb meegemaakt in Utrecht.
Gebeurt op elke opleiding die een nieuw curriculum start.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Inschrijvingservaring? Ik heb een jaar op Inholland gezeten in Delft. Totdat ze halverwege het schooljaar besloten mijn opleiding volledig om te gooien en dit droog in een brief te melden. Waardoor Ruimtelijke ordening het belangrijkste werd en alles wat ik leuk vond werd weggedrukt.
Saxion met dat draaiende ding op het dak vlak bij het station is dat toch?quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:31 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Zorg dat je op het HBO komt en ga naar het Saxion in Deventer. Echt goede Hogeschool. Beter dan ervaringen die ik hoor over Windesheim en die ik zelf heb meegemaakt in Utrecht.
Ga voor kwaliteit en niet voor gemak. Wat wil je gaan studeren?quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:32 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Zie het over 2 jaar natuurlijk wel welke HBO school ik kies, maar praktisch is Windesheim het meest dichtbij.
Dat zal best maar ik vind dat ik dan vrij sta om ze te haten want ook de lessen waren dramatisch ingedeeld en had een lerares die amper Nederlands sprak.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:32 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Gebeurt op elke opleiding die een nieuw curriculum start.
Jawohl. Alleen beetje jammer dat je al dat zaadvolk uit Deventer ziet rondwandelenquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Saxion met dat draaiende ding op het dak vlak bij het station is dat toch?
Die bedoel ik ook prima school imho.
Heb er ook betere dingen over gehoord dan Windesheim.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Mikey er ook bij, ik denk dat HMF nu stilletjes een traantje wegpinkt van gelukquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zorgen dat je binnen een half jaar klaar bent.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:33 schreef Morpheus2002 het volgende:
Hoi
Ik moet boete betalen voor m'n studieGa m'n 6de HBO jaar in, nog 3 hertentamens en afstuderen
Journalistiek of Commerciële economie. Maar mede door het niet weten welke studie ik wil gaan doen ga ik nog voor 2 jaar HAVO. Ja ik weet Journalistiek en Windesheim gaat niet samenquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:32 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ga voor kwaliteit en niet voor gemak. Wat wil je gaan studeren?
Dat kan je zo zien maar zo zullen de werkgevers en je stage adressen niet denken.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:34 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Journalistiek of Commerciële economie. Maar mede door het niet weten welke studie ik wil gaan doen ga ik nog voor 2 jaar HAVO. Ja ik weet Journalistiek en Windesheim gaat niet samen, maar je kan het ook zien dat het nu juist extreem in de gaten gehouden word en dus betere kwaliteit is.
Dan krijg ik de helft van de boete terug ja. Of de politiek moet nog iets met de boete doen. Sowieso, de boete gaat 1 sept in en wss wordt de boete vanaf 12 sept. na de verkiezingen weer afgeschaftquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:33 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Zorgen dat je binnen een half jaar klaar bent.
Opstapje naar een Master lieve schatquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:33 schreef Helpmefok het volgende:
Sowieso HogeschoolBij gods gratie, doe OF iets in de zorg, OF zorg dat het een OPSTAPJE is naar een Master jongens. Want hogescholen zijn dood- en doodziek (net als deze slowchat tot nu toe
IK WORD WEER EMOTIONEEL
WAAR IS KAPO)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |