Met Brabantse uitgroeiquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ze komt oorspronkelijk uit Assen, dan krijg je dat
PSV-ers die sex hebben, good luck finding onequote:Op woensdag 18 juli 2012 18:28 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dan moet ik je toch maar inruilen voor een PSV-fan![]()
Hallo
quote:
Hij heeft honger..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....en een bril.Look behind you! It's your ass!
quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:28 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ze winkelt graag en voelt zich dan ook meteen aangetrokken tot het PSV cultuur van nu.
Nou ze heeft iets gepost wat totaal niet op de foto uit haar fobo leek dus ze kan mijn rug opquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hear hear, ben het wel met je eens, daar zei ik al, je zal wel zo'n schrale foto krijgen van haar 'in haar bikini' waar je niks op ziet.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:28 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ze winkelt graag en voelt zich dan ook meteen aangetrokken tot het PSV cultuur van nu.
Ik ook, van poesjes.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ze komt oorspronkelijk uit Assen, dan krijg je dat
quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:30 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik kan je er inderdaad wel even bijhouden
quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik ook, van poesjes.Niet weten wat katties betekent in de hood.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
quote:
Marlousquote:
Nee ik kom niet uit de hood, ik associeer me niet met straat tuigquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:30 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Niet weten wat katties betekent in de hood.
Ja was gewoon een goeie garp van best wel goede kwaliteit die niemand zag.quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ga je nu jezelf quoten en aanbidden?There is a new low.. even for you
quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ook hier zijn we het weer eens.quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nou ze heeft iets gepost wat totaal niet op de foto uit haar fobo leek dus ze kan mijn rug op
Ik heb nog wel een nieuwe bikini gekocht maarjaquote:
Ik wilde je credits geven voor die grap, maar toen ik dat zag..quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:31 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ja was gewoon een goeie garp van best wel goede kwaliteit die niemand zag.
Oh oke.quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee ik kom niet uit de hood, ik associeer me niet met straat tuig
Geo heeft over nieuwe diepte punt en jij denkt dan aan Stinho?quote:
Lingo begint om 19uur toch?quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:31 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Die zit met een bord appelmoes en glas ranja voor de TV Lingo te kijken
Ik vind jou toch meer het type voor een monokiniquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een nieuwe bikini gekocht maarja
Expres omdat het matched bij je ogen?quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een nieuwe bikini gekocht maarja
quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:28 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Als je uit Assen komt ben je voor TT Assen KANKERLUL!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA!
Dat was Geo.quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:31 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Die zit met een bord appelmoes en glas ranja voor de TV Lingo te kijken
ja die was duurderquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:32 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik vind jou toch meer het type voor een monokini
Reageer er dan ook eerder opquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik wilde je credits geven voor die grap, maar toen ik dat zag..
quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Expres omdat het matched bij je ogen?
Liefhebber van het Nederlandse lied. En dan die douche scene. Ik zou haar hard rakenquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Deze manKenner
Hoe ken jij Marlous?
quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:32 schreef RensAjacied het volgende:
[..]![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Alsof je het niet weet.quote:
Ehh ik zeg dat toch dat het om 19uur begint en dat het daarom niet kloptquote:
ff gucken hoor...quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:32 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Liefhebber van het Nederlandse lied. En dan die douche scene. Ik zou haar hard raken
Ik ook niet man, kut primarkquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:33 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hoe kan die nou duurder zijn?!
Ik snap echt geen fuck van vrouwenkleding...
Dit soort clips moest ik monteren op stagequote:
Excuses. Ik zie mijn fout.quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ehh ik zeg dat toch dat het om 19uur begint en dat het daarom niet klopt
Was meer een achterbakse steek van een mes in de rug van Tyronquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:33 schreef Geo4kant het volgende:
Rens slappe copycat, wil je even aandacht?
Vertel nog eens zo'n stoer binkie verhaal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA!
Monteren? Wat voor opleiding doe je?quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:34 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dit soort clips moest ik monteren op stage![]()
![]()
winkelquote:
Dus ook jij wilt fucken met mij? Achteraan sluiten vriend, Happel eerst.quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:34 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Was meer een achterbakse steek van een mes in de rug van Tyron
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |