Hè verd...ik wilde het net over de nieuwe aankoop van PSV hebben. Ik ga wel weerquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
We hebben wel regels hier he
Regel 1: Vrouw post foto van haar borsten
Regel 2: Geen voetbal gelul
Ik krijg nog steeds een bikini foto van je.quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
We hebben wel regels hier he
Regel 1: Vrouw post foto van haar borsten
Regel 2: Geen voetbal gelul
PSV bash is altijd welkom btw.quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:19 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hè verd...ik wilde het net over de nieuwe aankoop van PSV hebben. Ik ga wel weer
Wij ook van jou?quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:20 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
Ik krijg nog steeds een bikini foto van je.
Ik heb nooit een foto van jou gehadquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:20 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
Ik krijg nog steeds een bikini foto van je.
O no you didn'tquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:19 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hè verd...ik wilde het net over de nieuwe aankoop van PSV hebben. Ik ga wel weer
quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:19 schreef Tyron het volgende:
[..]
hoe oud ben je?
welke kleur ogen?
vind je jezelf knap?
cup maat?
pics?
woonplaats?
Nee, de meest dodelijke: Maakt deze broek mij dik?quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:21 schreef Geo4kant het volgende:
[..]Wat is dit nou weer een vraag? Net zo irritant als wanneer een vrouw aan je vraagt of je haar knap vind..
Misschien is die vraag moeilijk te beantwoorden voor jou, maar als zij zich erg knap vindt is dat mooi meegenomen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:21 schreef Geo4kant het volgende:
[..]Wat is dit nou weer een vraag? Net zo irritant als wanneer een vrouw aan je vraagt of je haar knap vind..
Nee, het is niet de broek.. het is je overgewicht en je dikke reet.quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:21 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, de meest dodelijke: Maakt deze broek mij dik?
Neequote:
Voor hetzelfde geld is ze het lelijkste wezen wat jij ooit gezien hebt en heeft haar moeder haar overtuigd dat ze knap lief en mooi is, want dat doen ouders.. liegen!quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:22 schreef Tyron het volgende:
[..]
Misschien is die vraag moeilijk te beantwoorden voor jou, maar als zij zich erg knap vindt is dat mooi meegenomen.
Nee dat heb Doublepain gedaan vraag hem maar.quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:07 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik bedoel dat er op dit tijdstip ALLEEN kwaliteitsusers zijn en geen mongolen.
Heb jij trouwens tong80 uitgenodigd hier te komen vannacht? Echt, de persoon die dat heeft gedaan verdient godverdomme de brandstapel.
Ik maakte altijd de fout door eerst te kijken. Blijkbaar moet je meteen nee zeggen en gewoon niet kijken...quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:22 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee, het is niet de broek.. het is je overgewicht en je dikke reet.
Baas.quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee
Een Amsterdamse die voor psv is![]()
De voorwaarde was dat ik een foto van mezelf met deze VBL SC op een blaadje postte, dat heb ik gedaan. In ruil daarvoor zou jij eerst een bikini foto sturen en daarna zou ik dat doen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb nooit een foto van jou gehad
Mensen op fok hebben toch een realistisch zelfbeeld?quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:22 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Voor hetzelfde geld is ze het lelijkste wezen wat jij ooit gezien hebt en heeft haar moeder haar overtuigd dat ze knap lief en mooi is, want dat doen ouders.. liegen!
Ik was er toen nietquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:23 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
De voorwaarde was dat ik een foto van mezelf met deze VBL SC op een blaadje postte, dat heb ik gedaan. In ruil daarvoor zou jij eerst een bikini foto sturen en daarna zou ik dat doen.
Ja dat is altijd het ergste.quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:23 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik maakte altijd de fout door eerst te kijken. Blijkbaar moet je meteen nee zeggen en gewoon niet kijken...
Uhh.. nee?quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:23 schreef Tyron het volgende:
[..]
Mensen op fok hebben toch een realistisch zelfbeeld?
Steven, gewoon doen.. take one for the team mate!quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:23 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
De voorwaarde was dat ik een foto van mezelf met deze VBL SC op een blaadje postte, dat heb ik gedaan. In ruil daarvoor zou jij eerst een bikini foto sturen en daarna zou ik dat doen.
Klopt, had ik al gezegd voortaan met majesteit wens te worden aangesproken?quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:23 schreef Tyron het volgende:
[..]
Mensen op fok hebben toch een realistisch zelfbeeld?
Je zei laatst nog dat je dat helemaal niet erg vondquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee
Een Amsterdamse die voor psv is![]()
En ditquote:
Ik zei dat ik seks helemaal niet erg vond, over dat psv hebben we het niet gehadquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:25 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Je zei laatst nog dat je dat helemaal niet erg vond
[..]
En dit
Dat zei ik gister, maar je deed er niets mee.quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:24 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Klopt, had ik al gezegd voortaan met majesteit wens te worden aangesproken?
Jaquote:
quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:24 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Klopt, had ik al gezegd voortaan met majesteit wens te worden aangesproken?
quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Steven, gewoon doen.. take one for the team mate!![]()
Al ben ik bang dat ze weer gaat blurren en shit er voor houden
quote:
Ik zou het doen ja, ik zou er 1 voor het team nemen, maar niet 1 of andere vage foto met een blaadje voor haar hoofd, fuck it dan maarquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Steven, gewoon doen.. take one for the team mate!![]()
Al ben ik bang dat ze weer gaat blurren en shit er voor houden
quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:27 schreef Geo4kant het volgende:
Wel opmerkelijk een Amsterdamse die voor PSV is, hoe zit dat?
Natuurlijk een van de slimmere daar in die stad vol laagbegaafden.
Ze komt oorspronkelijk uit Assen, dan krijg je datquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:27 schreef Geo4kant het volgende:
Dan moet ik je toch maar inruilen voor een PSV-fanquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:25 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik zei dat ik seks helemaal niet erg vond, over dat psv hebben we het niet gehad
Ze winkelt graag en voelt zich dan ook meteen aangetrokken tot het PSV cultuur van nu.quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:27 schreef Geo4kant het volgende:
Als je uit Assen komt ben je voor TT Assen KANKERLUL!quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ze komt oorspronkelijk uit Assen, dan krijg je dat
Hear hear, ben het wel met je eens, daar zei ik al, je zal wel zo'n schrale foto krijgen van haar 'in haar bikini' waar je niks op ziet.quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:27 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik zou het doen ja, ik zou er 1 voor het team nemen, maar niet 1 of andere vage foto met een blaadje voor haar hoofd, fuck it dan maar
Ik hou wel van katties.quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:28 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dan moet ik je toch maar inruilen voor een PSV-fan![]()
Hallo
Doe je toch nietquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:28 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dan moet ik je toch maar inruilen voor een PSV-fan![]()
Hallo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |