Dat is fijn, zou je dan een bakje onder haar kin willen houden ze zevert een beetje dankjewel.quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:19 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Ik wil naast je debiele nichtje zitten.
Ik had het te druk met de kampeerstoeltjesquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:23 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Slecht voorbereid! Die had al startklaar moeten staan!
Komt Wilma ook?quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:25 schreef Compliment het volgende:
Schuif eens een stukje op SwJ. Dadelijk komt Wilma met haar maatje meer.
Mijn vriendin Shaniqua zit naast je, dat weet je he? ;squote:Op woensdag 18 juli 2012 15:26 schreef bEpOLITR het volgende:
Komt een Antilliaan bij de bakker...
Antilliaan: Ik wil bolletje.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:27 schreef bEpOLITR het volgende:
Komt een blinde man bij de bakker...
bakker: hallo wat kan ik voor u doen?
blinde: WAT??!?!
bakker: HALLO! WAT KAN IK VOOR U DOEN??
blinde: WAAT?!?!?1?!?!
bakker: WAT KAN IK VOOR U DOOEEHOOENN????
blinde: hahaha, gefopt. Ik ben blind, niet doof.
Zeker, laatst had ze met haar auto tegen een paaltje gezeten. Die vervelende ambtenaren van de gemeente moeten daar eens naar kijken!!quote:
DOE ER MAAR 2 OUWE REUS, OM HET AF TE LERENquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:26 schreef Compliment het volgende:
He Fok-it jij lust zeker nog wel een goudgele rakker? Of moet je nog rijden hihaho
wat errug voor d'r moeder!!quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:28 schreef NanKing het volgende:
* NanKing plaats neemt!
Heb je het gehoord van de buurvrouw? Die dr dochter heeft Aneksnervosaaa
iets te laat uit de vriezer gehaald en toen weer iets te lang in de magnetron gehad....quote:
Met jou kan ik praten! Wa wilde? Een juupke?quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
DOE ER MAAR 2 OUWE REUS, OM HET AF TE LEREN
Deze post vast eik zo'n hele verjaardag samen!quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:30 schreef HeatWave het volgende:
Kutfiles!
kut HRA
Kut buitenlanders
iemand een biertje?
Juupke voor mij, en een cola light voor het vrouwke, is weer met 1 of ander dieet bezig, je wilt et niet wetuhhquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:31 schreef Compliment het volgende:
[..]
Met jou kan ik praten! Wa wilde? Een juupke?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nauwelijks praten te noemen dat boerengebrabbelquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:31 schreef Compliment het volgende:
[..]
Met jou kan ik praten! Wa wilde? Een juupke?
Ja ik kom nog uit het ouwe deel van brabant . Wittewel? De goeie kant hohohahihaho.quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nauwelijks praten te noemen dat boerengebrabbel.
Laat ze toch! Ze zijn met tante Gre helemaal van het plattenland mee gekomen voor deze verjaardagquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nauwelijks praten te noemen dat boerengebrabbel.
Sinds dat ongeluk toen ik 3 was met dat schaap bij hun hoef ik ze niet meer te zienquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:38 schreef NanKing het volgende:
[..]
Laat ze toch! Ze zijn met tante Gre helemaal van het plattenland mee gekomen voor deze verjaardag
en ze heeft nog geen wijn op. Hahahoquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:37 schreef Fok-it het volgende:
Haal nog eens een paar klapstoeltjes uit de schuur Henk! Wilma komt net binnen en is er meteen doorgezakt
Ze wisten niet beter, inmiddels zijn alle schapen vervangen door geiten.quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sinds dat ongeluk toen ik 3 was met dat schaap bij hun hoef ik ze niet meer te zien.
Zo ouwe reus, heb jij je tong verloren? HIHAHAHOquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:39 schreef Fopje het volgende:
Ik luister alleen mee want ik durf niks te zeggen.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zo ouwe reus, heb jij je tong verloren? HIHAHAHO
Vieze wc bril?quote:
EN JIJ GEFELICITEERD MET JE MOEDER JONGEN, HOEVEELSTE HUWELIJK WAS HET OOK ALWEER?quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:42 schreef Oerbeer het volgende:
GEFELICITEERD HE, GEFELICITEERD, GEFELICITEERD, OOK GEFELICITEERD, GEFELICITEERD MET JE ZUS, GEFELICITEERD, GELEFICITEERD MET JE DOCHTER, .....
Dat is naar jaquote:
komt eraan hoor, goede reis gehad?quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:44 schreef mister.bucket het volgende:
[..]
Doe mij maar zo'n gele rakker maar niet van die vieze Jupiler
Ja laatste keer dat we elkaar tegen kwamen was 2 weken geleden.quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:46 schreef Compliment het volgende:
Zo is jouw zoon is groot geworden. Wat gaat de tijd snel hè?
DE DERDE. HUAAHUAA. JA, NA DE SCHEIDING VAN MIJ EN PRISCILLA IS DEBBIE IN HET SPEL GEKOMEN, NOU TOEN VROEG IK HAAR TEN HUWELEK NA TWEE MAANDEN. DUS DIT IS EEN BLIJVERTJE HOOR.quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
EN JIJ GEFELICITEERD MET JE MOEDER JONGEN, HOEVEELSTE HUWELIJK WAS HET OOK ALWEER?
Nou wat ik je nu ga vertellen.... Ik reed met mn wagen daar op het kruispunt.... Ja bij de brug....nee na de appie! Ja!? Ree daar zon rasmegool mee zon sjieken bak en snee me af dus ik ammel tuuterenquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:45 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
komt eraan hoor, goede reis gehad?
Gotver ja uik kan dat, klote kruispunt daaroh gebeuren veel ongelukken enz.quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:48 schreef mister.bucket het volgende:
[..]
Nou wat ik je nu ga vertellen.... Ik reed met mn wagen daar op het kruispunt.... Ja bij de brug....nee na de appie! Ja!? Ree daar zon rasmegool mee zon sjieken bak en snee me af dus ik ammel tuuteren
Doe normaal gekquote:
WAHAHAHA Neu ik nieje, dan gaaj ik toch gewoon dien vluchtstrook opHAHAHA geen probleem. Alleen laatst dacht zo'n ambulance gast dat dieejen vluchtstrook van hummes waart, sooo da hettie geweten.quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:49 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Gotver ja uik kan dat, klote kruispunt daaroh gebeuren veel ongelukken enz.
Vroegah had je nooit dit soort momenten maar tegenwoordig kom je zea steeds vaker tegen, land gaat naar de klote ik zeg het je,.
Nog last gehad van de vele files?
Jaapquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:49 schreef Compliment het volgende:
Gezellg voor het nageslacht.
[ afbeelding ]
Ome jan in de rode trui was altijd al de alcoholist, jammer dat het zo afgelopen is met hem.quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:49 schreef Compliment het volgende:
[ afbeelding ]
hahaihiah jij durft wel zeg, ik ben zo bang voor de pliesie.quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:51 schreef mister.bucket het volgende:
[..]
WAHAHAHA Neu ik nieje, dan gaaj ik toch gewoon dien vluchtstrook opHAHAHA geen probleem. Alleen laatst dacht zo'n ambulance gast dat dieejen vluchtstrook van hummes waart, sooo da hettie geweten.
Ome Kees: die had hem al eens op z'n paal toen ie pas 5 wasquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:52 schreef Fok-it het volgende:
En wat vinden jullie van het zoontje van Claire..?
heameau.. wie had dat toch gedacht..
Wel weinig te kanen daar zoquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:49 schreef Compliment het volgende:
[ afbeelding ]
Ach hij is nu in vrede.quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:51 schreef bEpOLITR het volgende:
[..]
Ome jan in de rode trui was altijd al de alcoholist, jammer dat het zo afgelopen is met hem.
ik offer me wel op, is anders ook zo zielig voor die negertjes in Afrika als we eten gaan verspillenquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:54 schreef Oerbeer het volgende:
Ah, de toastjes komen op tafel. Mij benieuwen wie de eerste pakt.
* De rest volgt onmiddellijk, toastjes op binnen 5 minuten*quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:55 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
ik offer me wel op, is anders ook zo zielig voor die negertjes in Afrika als we eten gaan verspillen
joah maar gij waar laatst ook meegenomen toch!? Ja ik kan alles flikken want ze pakken mij toch niejquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:53 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
hahaihiah jij durft wel zeg, ik ben zo bang voor de pliesie.
Ja boete van 5300 euro ... jaja das niet niks, kut moffen dit dat.quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:57 schreef mister.bucket het volgende:
[..]
joah maar gij waar laatst ook meegenomen toch!? Ja ik kan alles flikken want ze pakken mij toch niej
Kande beter zon advocaat nemen, ik heb nu een jood. joden zijn echt de beste. behalve in voetbal dan natuurlijk wahahahahaquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:58 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Ja boete van 5300 euro ... jaja das niet niks, kut moffen dit dat.
Ben altijd de lul, iedereen kan doen wat ze willen
* Ahmad1nejad krijgt kotsneigingen van zwetende vrouwen in de overgangquote:
Ome cor is daar linksonder en die met dat paarse jasje is hetti. Ze hebben elkaar ontmoet in een oud vissersdorpje in Benidorm.quote:
Niet met de vette vingers aankomen jongens.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:37 schreef SuperwormJim het volgende:
Zal ik mijn mapje met vakantiefoto's eens rond laten gaan? We staan er lekker gek op!
Heb je die bij de hema laten maken? Ik heb dat laatst laten doen met de foto's van onze familliedag. LEUK was dat zeg!! Dat maakte de dag helemaal geweldigquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:37 schreef SuperwormJim het volgende:
Zal ik mijn mapje met vakantiefoto's eens rond laten gaan? We staan er lekker gek op!
Wat dacht je van statafels, verspreid over de kamer/tuin? Of je doet een barbecue, dan vormen vanzelf wel wat groepjes.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:24 schreef Strani het volgende:
Ik weet niet hoe ze bij TS thuis zitten maar zodra je meer mensen in één huis hebt gaat dat meestal in een kring ja.
Bij TS zit men wellicht in rijen van drie opgesteld naar het raam te kijken?
Chill mang, de meester is alleen een boeler ;squote:
Nee joh Ome Kees heeft net een nieuw kratje gehaald dus help jezelf...quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:41 schreef zuipuzuipu het volgende:
hee hallo is er nog wat te zuipuh??? Om 09:00 n kratje bier opengetrokken en nu sta ik dus al droog sinds 10:00 's ochtends
Heb je dat niet gehoord dan? Die heeft de hand aan zichzelf geslagen. Na dat akkefietje met die 3 negerinnen is hij nooit meer de oude geworden.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:43 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
Trouwens, heeft iemand nog iets van Klaas gehoord? Het laatste wat ik weet is dat hij alweer is ontslagen.
Och die Klaas toch, hij kon altijd zo mooi vertellen over zijn modeltreinenverzameling.quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:04 schreef Compliment het volgende:
[..]
Heb je dat niet gehoord dan? Die heeft de hand aan zichzelf geslagen. Na dat akkefietje met die 3 negerinnen is hij nooit meer de oude geworden.
Goed idee meid! Ik ga vandaag even niet sonjabakkeren hoor! Ik heb een Sasdag. Schijt aan Sonja. Hahiihihoohaahoo.quote:
Wat éééénig, meid! Heb je al gehoord dat ze is geschijteiden?quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:10 schreef Compliment het volgende:
[..]
Goed idee meid! Ik ga vandaag even niet sonjabakkeren hoor! Ik heb een Sasdag. Schijt aan Sonja. Hahiihihoohaahoo.
Ja toch? Ieder pondje gaat door het mondje, maar verlaat je lijf weer via het kontje...hihihihihquote:
Ja ik las het laatst bij de kapper, nu blijkt dat ze ook de belastingmeneren is ontdoken. En dat haar villa te koop staat. Als jan nou eens beter werk zoekt kopen wij dat wel hihaho.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:36 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Wat éééénig, meid! Heb je al gehoord dat ze is geschijteiden?
Speciaal voor jou een gênante, geforceerde lachquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:38 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
Ja toch? Ieder pondje gaat door het mondje, maar verlaat je lijf weer via het kontje...hihihihih
Te érrug toch!quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:40 schreef Compliment het volgende:
[..]
Ja ik las het laatst bij de kapper, nu blijkt dat ze ook de belastingmeneren is ontdoken. En dat haar villa te koop staat. Als jan nou eens beter werk zoekt kopen wij dat wel hihaho.
Statafels in je woonkamer? Dat lijkt me erg onpraktisch.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:26 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Wat dacht je van statafels, verspreid over de kamer/tuin? Of je doet een barbecue, dan vormen vanzelf wel wat groepjes.
Maar dit gaat natuurlijk over een kringverjaardag. Komt ome Kees ook nog?
Néé joh, da's prima te doen!quote:Op donderdag 19 juli 2012 01:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Statafels in je woonkamer? Dat lijkt me erg onpraktisch.
Trouwens, over een jaar of 30 organiseren jullie allemaal van dit soort kringverjaardagen verwacht ikOf dachten jullie dat de mensen op deze foto's in de 70er jaren niks leukers te doen hadden?
* Tante Truus mompelt iets met "... niet handig in bed, hè?"quote:Op donderdag 19 juli 2012 07:10 schreef Psy-freak het volgende:
Sorry dat ik zo laat ben, dit is m'n nieuwe vriendin.
*rolt rolstoel naar binnen
Moest d'r even helpen op de WC.
Ze kan zuigen als de beste, ha!quote:Op donderdag 19 juli 2012 07:21 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
* Tante Truus mompelt iets met "... niet handig in bed, hè?"
* Ome Henk lacht, "hihaho!"
We hebben het al over Sonja Bakkeren gehad, hoorquote:Op donderdag 19 juli 2012 07:36 schreef Isabeau het volgende:
Jullie snappen er niks van! Ik zie nog niet één gesprek van de dames over afvallen en niemand klaagt over allerlei ouderdomskwaaltjes. Klassiekertjes op kringverjaardagen! Tsk
Moet je 's aan d'r vragen hoe ze aan de melk kwam in de oorlog.quote:Op donderdag 19 juli 2012 07:44 schreef JesseOzil het volgende:
Naast die demente oma zou ik nooit willen zitten praten ze weer over de 30 oorlogen die ze hebben meegemaakt
Ow, dan zat ik naast de verkeerde dikkert, sorryquote:Op donderdag 19 juli 2012 07:41 schreef J.Appleseed het volgende:
We hebben het al over Sonja Bakkeren gehad, hoor
Tsss
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zaterdag 13 augustus 2011 11:41 schreef RockNijntje het volgende:
Psy-freak heeft wel de schattigste UI van heel FOK!
FOK!-vriendin: Pixxie. & AdoraBelle
quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:54 schreef Oerbeer het volgende:
Ah, de toastjes komen op tafel. Mij benieuwen wie de eerste pakt.
Maakt niet uit hoorquote:Op donderdag 19 juli 2012 07:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ow, dan zat ik naast de verkeerde dikkert, sorry
Dat is ook zoietsquote:
oe! was dat niet het flesje dat tante Ingrid vorig weekend nog gebruikt heeft voor...eeuuhh... jeweetwel?quote:Op donderdag 19 juli 2012 12:57 schreef Vijf_voor het volgende:
Wil je een glas erbij?
- Nee hoor er zit al een glas omheen, gheghe
Oh jawel! Dolle pret was dat, hihihquote:Op donderdag 19 juli 2012 13:12 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
oe! was dat niet het flesje dat tante Ingrid vorig weekend nog gebruikt heeft voor...eeuuhh... jeweetwel?
heeft iedereen nu ook weer z'n autosleutels in de schaal gedaan?quote:Op donderdag 19 juli 2012 13:13 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Oh jawel! Dolle pret was dat, hihih
Dat weet ik niet. Is er een schaal dan? Waar?quote:Op donderdag 19 juli 2012 13:14 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
heeft iedereen nu ook weer z'n autosleutels in de schaal gedaan?
op het tafeltje in de keukenquote:Op donderdag 19 juli 2012 13:15 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Is er een schaal dan? Waar?
Ik doe niet meequote:Op donderdag 19 juli 2012 13:14 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
heeft iedereen nu ook weer z'n autosleutels in de schaal gedaan?
*luide stemquote:Op donderdag 19 juli 2012 13:39 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
ZE MOTTE GODVER DE GULDE TRUG HAOLE!!!11!!!!
Oh ik heb wel diabetes-beleg?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 00:34 schreef humorduck28 het volgende:
Ik doe sinds kort weer aan de lijn.. maar goed doe maar... ieder pondje gaat toch door het mondje.
Neen dan kun je beter naar de nudietiste gaan.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 00:35 schreef Cristal het volgende:
heeft ze al een bezoek gebracht aan de dokter?
Jeetje... Wat erg... Neem gauw een borrel!quote:Op zaterdag 21 juli 2012 12:04 schreef Zolder het volgende:
Jongens, wat voor helvakantie wíj nu toch weer meegemaakt hebben. Breek me de mond niet open.
...
...
Bep is in plakjes gesneden?quote:
Nieuwe taart natuurlijk! Wel light, we moeten wel op ons gewicht letten natuurlijkquote:Op zaterdag 24 november 2012 23:56 schreef Arashimashou het volgende:
Taart uit juli lust ik waarschijnlijk niet meer.
Light producten zijn de kanker van deze wereldquote:Op zondag 25 november 2012 00:04 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Nieuwe taart natuurlijk! Wel light, we moeten wel op ons gewicht letten natuurlijk
Nieuwe kringverjaardag nieuwe kansenquote:Op zondag 25 november 2012 00:12 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Light producten zijn de kanker van deze wereld
Als je niet dik wilt worden neem je gewoon niks.
Waar ik op doelde was dat deze topic al een beetje oud is.
Neen man. Dat kan ik niet twee keer achter elkaar bekijken. Hoe die arme Asuna wordt betast door die tentakelslakken.quote:Op zondag 25 november 2012 00:13 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Nieuwe kringverjaardag nieuwe kansen
Ga maar lekker ep 21 opnieuw kijken
Mijn hubbie genaamd Henkquote:Op zondag 25 november 2012 00:15 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Neen man. Dat kan ik niet twee keer achter elkaar bekijken. Hoe die arme Asuna wordt betast door die tentakelslakken.
Wie is Hubbie Henk?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |