* Ahmad1nejad krijgt kotsneigingen van zwetende vrouwen in de overgangquote:
Ome cor is daar linksonder en die met dat paarse jasje is hetti. Ze hebben elkaar ontmoet in een oud vissersdorpje in Benidorm.quote:
Niet met de vette vingers aankomen jongens.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:37 schreef SuperwormJim het volgende:
Zal ik mijn mapje met vakantiefoto's eens rond laten gaan? We staan er lekker gek op!
Heb je die bij de hema laten maken? Ik heb dat laatst laten doen met de foto's van onze familliedag. LEUK was dat zeg!! Dat maakte de dag helemaal geweldigquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:37 schreef SuperwormJim het volgende:
Zal ik mijn mapje met vakantiefoto's eens rond laten gaan? We staan er lekker gek op!
Wat dacht je van statafels, verspreid over de kamer/tuin? Of je doet een barbecue, dan vormen vanzelf wel wat groepjes.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:24 schreef Strani het volgende:
Ik weet niet hoe ze bij TS thuis zitten maar zodra je meer mensen in één huis hebt gaat dat meestal in een kring ja.
Bij TS zit men wellicht in rijen van drie opgesteld naar het raam te kijken?
Chill mang, de meester is alleen een boeler ;squote:
Nee joh Ome Kees heeft net een nieuw kratje gehaald dus help jezelf...quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:41 schreef zuipuzuipu het volgende:
hee hallo is er nog wat te zuipuh??? Om 09:00 n kratje bier opengetrokken en nu sta ik dus al droog sinds 10:00 's ochtends
Heb je dat niet gehoord dan? Die heeft de hand aan zichzelf geslagen. Na dat akkefietje met die 3 negerinnen is hij nooit meer de oude geworden.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:43 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
Trouwens, heeft iemand nog iets van Klaas gehoord? Het laatste wat ik weet is dat hij alweer is ontslagen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |