Ome cor is daar linksonder en die met dat paarse jasje is hetti. Ze hebben elkaar ontmoet in een oud vissersdorpje in Benidorm.quote:
Niet met de vette vingers aankomen jongens.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:37 schreef SuperwormJim het volgende:
Zal ik mijn mapje met vakantiefoto's eens rond laten gaan? We staan er lekker gek op!
Heb je die bij de hema laten maken? Ik heb dat laatst laten doen met de foto's van onze familliedag. LEUK was dat zeg!! Dat maakte de dag helemaal geweldigquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:37 schreef SuperwormJim het volgende:
Zal ik mijn mapje met vakantiefoto's eens rond laten gaan? We staan er lekker gek op!
Wat dacht je van statafels, verspreid over de kamer/tuin? Of je doet een barbecue, dan vormen vanzelf wel wat groepjes.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:24 schreef Strani het volgende:
Ik weet niet hoe ze bij TS thuis zitten maar zodra je meer mensen in één huis hebt gaat dat meestal in een kring ja.
Bij TS zit men wellicht in rijen van drie opgesteld naar het raam te kijken?
Chill mang, de meester is alleen een boeler ;squote:
Nee joh Ome Kees heeft net een nieuw kratje gehaald dus help jezelf...quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:41 schreef zuipuzuipu het volgende:
hee hallo is er nog wat te zuipuh??? Om 09:00 n kratje bier opengetrokken en nu sta ik dus al droog sinds 10:00 's ochtends
Heb je dat niet gehoord dan? Die heeft de hand aan zichzelf geslagen. Na dat akkefietje met die 3 negerinnen is hij nooit meer de oude geworden.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:43 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
Trouwens, heeft iemand nog iets van Klaas gehoord? Het laatste wat ik weet is dat hij alweer is ontslagen.
Och die Klaas toch, hij kon altijd zo mooi vertellen over zijn modeltreinenverzameling.quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:04 schreef Compliment het volgende:
[..]
Heb je dat niet gehoord dan? Die heeft de hand aan zichzelf geslagen. Na dat akkefietje met die 3 negerinnen is hij nooit meer de oude geworden.
Goed idee meid! Ik ga vandaag even niet sonjabakkeren hoor! Ik heb een Sasdag. Schijt aan Sonja. Hahiihihoohaahoo.quote:
Wat éééénig, meid! Heb je al gehoord dat ze is geschijteiden?quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:10 schreef Compliment het volgende:
[..]
Goed idee meid! Ik ga vandaag even niet sonjabakkeren hoor! Ik heb een Sasdag. Schijt aan Sonja. Hahiihihoohaahoo.
Ja toch? Ieder pondje gaat door het mondje, maar verlaat je lijf weer via het kontje...hihihihihquote:
Ja ik las het laatst bij de kapper, nu blijkt dat ze ook de belastingmeneren is ontdoken. En dat haar villa te koop staat. Als jan nou eens beter werk zoekt kopen wij dat wel hihaho.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:36 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Wat éééénig, meid! Heb je al gehoord dat ze is geschijteiden?
Speciaal voor jou een gênante, geforceerde lachquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:38 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
Ja toch? Ieder pondje gaat door het mondje, maar verlaat je lijf weer via het kontje...hihihihih
Te érrug toch!quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:40 schreef Compliment het volgende:
[..]
Ja ik las het laatst bij de kapper, nu blijkt dat ze ook de belastingmeneren is ontdoken. En dat haar villa te koop staat. Als jan nou eens beter werk zoekt kopen wij dat wel hihaho.
Statafels in je woonkamer? Dat lijkt me erg onpraktisch.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:26 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Wat dacht je van statafels, verspreid over de kamer/tuin? Of je doet een barbecue, dan vormen vanzelf wel wat groepjes.
Maar dit gaat natuurlijk over een kringverjaardag. Komt ome Kees ook nog?
Néé joh, da's prima te doen!quote:Op donderdag 19 juli 2012 01:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Statafels in je woonkamer? Dat lijkt me erg onpraktisch.
Trouwens, over een jaar of 30 organiseren jullie allemaal van dit soort kringverjaardagen verwacht ikOf dachten jullie dat de mensen op deze foto's in de 70er jaren niks leukers te doen hadden?
* Tante Truus mompelt iets met "... niet handig in bed, hè?"quote:Op donderdag 19 juli 2012 07:10 schreef Psy-freak het volgende:
Sorry dat ik zo laat ben, dit is m'n nieuwe vriendin.
*rolt rolstoel naar binnen
Moest d'r even helpen op de WC.
Ze kan zuigen als de beste, ha!quote:Op donderdag 19 juli 2012 07:21 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
* Tante Truus mompelt iets met "... niet handig in bed, hè?"
* Ome Henk lacht, "hihaho!"
We hebben het al over Sonja Bakkeren gehad, hoorquote:Op donderdag 19 juli 2012 07:36 schreef Isabeau het volgende:
Jullie snappen er niks van! Ik zie nog niet één gesprek van de dames over afvallen en niemand klaagt over allerlei ouderdomskwaaltjes. Klassiekertjes op kringverjaardagen! Tsk
Moet je 's aan d'r vragen hoe ze aan de melk kwam in de oorlog.quote:Op donderdag 19 juli 2012 07:44 schreef JesseOzil het volgende:
Naast die demente oma zou ik nooit willen zitten praten ze weer over de 30 oorlogen die ze hebben meegemaakt
Ow, dan zat ik naast de verkeerde dikkert, sorryquote:Op donderdag 19 juli 2012 07:41 schreef J.Appleseed het volgende:
We hebben het al over Sonja Bakkeren gehad, hoor
Tsss
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zaterdag 13 augustus 2011 11:41 schreef RockNijntje het volgende:
Psy-freak heeft wel de schattigste UI van heel FOK!
FOK!-vriendin: Pixxie. & AdoraBelle
quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:54 schreef Oerbeer het volgende:
Ah, de toastjes komen op tafel. Mij benieuwen wie de eerste pakt.
Maakt niet uit hoorquote:Op donderdag 19 juli 2012 07:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ow, dan zat ik naast de verkeerde dikkert, sorry
Dat is ook zoietsquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |