quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:54 schreef Oerbeer het volgende:
Ah, de toastjes komen op tafel. Mij benieuwen wie de eerste pakt.
Maakt niet uit hoorquote:Op donderdag 19 juli 2012 07:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ow, dan zat ik naast de verkeerde dikkert, sorry
Dat is ook zoietsquote:
oe! was dat niet het flesje dat tante Ingrid vorig weekend nog gebruikt heeft voor...eeuuhh... jeweetwel?quote:Op donderdag 19 juli 2012 12:57 schreef Vijf_voor het volgende:
Wil je een glas erbij?
- Nee hoor er zit al een glas omheen, gheghe
Oh jawel! Dolle pret was dat, hihihquote:Op donderdag 19 juli 2012 13:12 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
oe! was dat niet het flesje dat tante Ingrid vorig weekend nog gebruikt heeft voor...eeuuhh... jeweetwel?
heeft iedereen nu ook weer z'n autosleutels in de schaal gedaan?quote:Op donderdag 19 juli 2012 13:13 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Oh jawel! Dolle pret was dat, hihih
Dat weet ik niet. Is er een schaal dan? Waar?quote:Op donderdag 19 juli 2012 13:14 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
heeft iedereen nu ook weer z'n autosleutels in de schaal gedaan?
op het tafeltje in de keukenquote:Op donderdag 19 juli 2012 13:15 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Is er een schaal dan? Waar?
Ik doe niet meequote:Op donderdag 19 juli 2012 13:14 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
heeft iedereen nu ook weer z'n autosleutels in de schaal gedaan?
*luide stemquote:Op donderdag 19 juli 2012 13:39 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
ZE MOTTE GODVER DE GULDE TRUG HAOLE!!!11!!!!
Oh ik heb wel diabetes-beleg?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 00:34 schreef humorduck28 het volgende:
Ik doe sinds kort weer aan de lijn.. maar goed doe maar... ieder pondje gaat toch door het mondje.
Neen dan kun je beter naar de nudietiste gaan.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 00:35 schreef Cristal het volgende:
heeft ze al een bezoek gebracht aan de dokter?
Jeetje... Wat erg... Neem gauw een borrel!quote:Op zaterdag 21 juli 2012 12:04 schreef Zolder het volgende:
Jongens, wat voor helvakantie wíj nu toch weer meegemaakt hebben. Breek me de mond niet open.
...
...
Bep is in plakjes gesneden?quote:
Nieuwe taart natuurlijk! Wel light, we moeten wel op ons gewicht letten natuurlijkquote:Op zaterdag 24 november 2012 23:56 schreef Arashimashou het volgende:
Taart uit juli lust ik waarschijnlijk niet meer.
Light producten zijn de kanker van deze wereldquote:Op zondag 25 november 2012 00:04 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Nieuwe taart natuurlijk! Wel light, we moeten wel op ons gewicht letten natuurlijk
Nieuwe kringverjaardag nieuwe kansenquote:Op zondag 25 november 2012 00:12 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Light producten zijn de kanker van deze wereld
Als je niet dik wilt worden neem je gewoon niks.
Waar ik op doelde was dat deze topic al een beetje oud is.
Neen man. Dat kan ik niet twee keer achter elkaar bekijken. Hoe die arme Asuna wordt betast door die tentakelslakken.quote:Op zondag 25 november 2012 00:13 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Nieuwe kringverjaardag nieuwe kansen
Ga maar lekker ep 21 opnieuw kijken
Mijn hubbie genaamd Henkquote:Op zondag 25 november 2012 00:15 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Neen man. Dat kan ik niet twee keer achter elkaar bekijken. Hoe die arme Asuna wordt betast door die tentakelslakken.
Wie is Hubbie Henk?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |