Dat is fijn, zou je dan een bakje onder haar kin willen houden ze zevert een beetje dankjewel.quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:19 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Ik wil naast je debiele nichtje zitten.
Ik had het te druk met de kampeerstoeltjesquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:23 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Slecht voorbereid! Die had al startklaar moeten staan!
Komt Wilma ook?quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:25 schreef Compliment het volgende:
Schuif eens een stukje op SwJ. Dadelijk komt Wilma met haar maatje meer.
Mijn vriendin Shaniqua zit naast je, dat weet je he? ;squote:Op woensdag 18 juli 2012 15:26 schreef bEpOLITR het volgende:
Komt een Antilliaan bij de bakker...
Antilliaan: Ik wil bolletje.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:27 schreef bEpOLITR het volgende:
Komt een blinde man bij de bakker...
bakker: hallo wat kan ik voor u doen?
blinde: WAT??!?!
bakker: HALLO! WAT KAN IK VOOR U DOEN??
blinde: WAAT?!?!?1?!?!
bakker: WAT KAN IK VOOR U DOOEEHOOENN????
blinde: hahaha, gefopt. Ik ben blind, niet doof.
Zeker, laatst had ze met haar auto tegen een paaltje gezeten. Die vervelende ambtenaren van de gemeente moeten daar eens naar kijken!!quote:
DOE ER MAAR 2 OUWE REUS, OM HET AF TE LERENquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:26 schreef Compliment het volgende:
He Fok-it jij lust zeker nog wel een goudgele rakker? Of moet je nog rijden hihaho
wat errug voor d'r moeder!!quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:28 schreef NanKing het volgende:
* NanKing plaats neemt!
Heb je het gehoord van de buurvrouw? Die dr dochter heeft Aneksnervosaaa
iets te laat uit de vriezer gehaald en toen weer iets te lang in de magnetron gehad....quote:
Met jou kan ik praten! Wa wilde? Een juupke?quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
DOE ER MAAR 2 OUWE REUS, OM HET AF TE LEREN
Deze post vast eik zo'n hele verjaardag samen!quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:30 schreef HeatWave het volgende:
Kutfiles!
kut HRA
Kut buitenlanders
iemand een biertje?
Juupke voor mij, en een cola light voor het vrouwke, is weer met 1 of ander dieet bezig, je wilt et niet wetuhhquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:31 schreef Compliment het volgende:
[..]
Met jou kan ik praten! Wa wilde? Een juupke?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nauwelijks praten te noemen dat boerengebrabbelquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:31 schreef Compliment het volgende:
[..]
Met jou kan ik praten! Wa wilde? Een juupke?
Ja ik kom nog uit het ouwe deel van brabant . Wittewel? De goeie kant hohohahihaho.quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nauwelijks praten te noemen dat boerengebrabbel.
Laat ze toch! Ze zijn met tante Gre helemaal van het plattenland mee gekomen voor deze verjaardagquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nauwelijks praten te noemen dat boerengebrabbel.
Sinds dat ongeluk toen ik 3 was met dat schaap bij hun hoef ik ze niet meer te zienquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:38 schreef NanKing het volgende:
[..]
Laat ze toch! Ze zijn met tante Gre helemaal van het plattenland mee gekomen voor deze verjaardag
en ze heeft nog geen wijn op. Hahahoquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:37 schreef Fok-it het volgende:
Haal nog eens een paar klapstoeltjes uit de schuur Henk! Wilma komt net binnen en is er meteen doorgezakt
Ze wisten niet beter, inmiddels zijn alle schapen vervangen door geiten.quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sinds dat ongeluk toen ik 3 was met dat schaap bij hun hoef ik ze niet meer te zien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |