Ik heb er Baby Born kleertjes besteldquote:Op woensdag 18 juli 2012 09:39 schreef -Spring het volgende:
60% korting. Check dat badpakje even, Sorbo.
Tip: vul rechtsboven bij 'zoeken' de maat in, dan maakt ie een selectie.
Ik ook, ik heb zowat de hele collectie besteld geloof ikquote:Op woensdag 18 juli 2012 10:53 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik heb er Baby Born kleertjes besteld
Ik heb maar drie dingetjes, maar wel hele leukequote:Op woensdag 18 juli 2012 14:39 schreef NotTheSame het volgende:
[..]
Ik ook, ik heb zowat de hele collectie besteld geloof ik. Ach, is mijn petekindje ook weer blij
. Dankjewel voor de tip Spring!
Toen ik deze post wilden 'Liken' besefte ik dat ik echt veel te veel op fb zitquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:38 schreef -Spring het volgende:
BJ, hoe komt het toch dat jij altijd alle kleuren probleemloos weet te combineren terwijl dat er bij mij uitziet alsof ik een clownsoutfit uit de bak van het Leger des Heils heb gevist?
het zijn inderdaad wel heel verschillende modellen..quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:59 schreef Jore het volgende:
Ik denk dat Silke nog een beetje moet groeien. Maar het verschil in pasvorm vind ik wel opvallend.
Waarrrrrrrr?quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:36 schreef Beessie-Jen het volgende:
o die is leuk TM! ik zag trouwens net op een belgische site een toffe zomerjas van Albababy voor de helft... (mt 80/86) vond het een leuke jas voor Saar....
(durf voor Liene niet te gokken....)
Das toch ook best bijzonder dan?quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:37 schreef Juud79 het volgende:
@BJ, ja ik had het gelezen, maar ze loopt nog niet. Ik heb hele mooie nieuwe klompslofjes gekocht, paarse! Verder hou ik me nog maar in, tenzij ik iets geweldigs in maat 22 of 23 vind, voor de winter.
@TM, das volgens mij voor het eerst dat ik iets niet mooi vind wat jij post.
zie de linkquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:37 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Waarrrrrrrr?Die rode met bloemen?
Ik vind hem ook echt heeeeel leuk! maar ben zo bang dat Liene dr volgend jaar niet in past... (die heeft nu een jas in maat 80 aan...)quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:39 schreef twentemeisje het volgende:
Het is dezelfde, maar dan in het groen. Ik vind 'm fantastisch maar ik twijfel omdat het een over-de-kop-trek-exemplaar is...
Die smurf van mij zal m waarschijnlijk wel passen, die zit nog ruim in 74...quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:40 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
Ik vind hem ook echt heeeeel leuk! maar ben zo bang dat Liene dr volgend jaar niet in past... (die heeft nu een jas in maat 80 aan...)
Ooh, de rode laarsjes <3 maar ik geloof nooit dat mijn dame heel binnenkort al in maat 25 zit.quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:29 schreef Beessie-Jen het volgende:
Pssst Juud; voetsies.com heeft sale
ik heb Livie & Luca....
scheelt dat ik al ervaring heb met Livie & Lucaquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:44 schreef twentemeisje het volgende:
Die rode See Kai Run mary jane's zijn ook. Ik durf niet zo goed online schoenen te bestellen...
Heel teleurstellendquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:40 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ik vind h&m ook tegen vallen
Bij de jongens vind.k t vooral been there, done that. Alleen andere kleurtjes.
Voor.meisjes zijn er een paar dingen die k wel leuk vind, maar niks waarvan ik denk dat MOET ik hebben...
Die heb ik ook voor Mia + het roodgeruite broekjequote:Op woensdag 18 juli 2012 21:34 schreef twentemeisje het volgende:
Deze moest ik vandaag meenemen, hij was te erg afgeprijsd om 'm te laten hangen.
[ afbeelding ]
H&M valt tegen zeg, goed dat je die maillots post, ik heb nog paarse nodig.
Bedankt voor deze supertip!!!quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:47 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
scheelt dat ik al ervaring heb met Livie & Lucadurf het wel aan.
En je kan retourneren en ruilen als het niets past bij Voetsies
deze krijgt Evie:
en
[ afbeelding ]
welke?quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:15 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Bedankt voor deze supertip!!!Wist niet dat ze nu al sale hadden, heb ook meteen DE laarsjes gekocht net
![]()
![]()
jammer; zou tof zijn geweest met een strakke zwarte jeans en dan die roze laarsjesquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:22 schreef octopussy het volgende:
BJ, deze trui moet Evie wel hebben!
crap, is alleen voor de grote meiden![]()
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2012/J01_0426_999RC_1.jpg]&set=key[rotate],value[-3.9]&set=key[width],value[2268]&set=key[height],value[2652]&set=key[x],value[842]&set=key[y],value[1097]&set=key[type],value[FASHION_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
oh heerlijkquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:18 schreef debuurvrouw het volgende:
[ afbeelding ]
iemand hier?
ik ben er verliefd op, maar mijn zus krijgt een zoontje. en da's zielig, om deze aan te trekken.
oh, voor half geld, bij Lolalifelines.be
ooo je zou de fall collectie voor Jelte eens moeten bekijken..... mooi spul.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:49 schreef Poppedein het volgende:
Ohh ik vind die onderste laarsjes ook supergaaf BJ!! Ik zou ze voor Jelte willen bestellen, maar ik weet nog niet of ik Jelte daar het type jongetje voor vind...
Bestel jij die ook Poppejans? Ik vind t namelijk echt absoluut wat voor Wolf!
De rose schoentjes vind ik zelf wat minder,
quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:18 schreef debuurvrouw het volgende:
[ afbeelding ]
iemand hier?
ik ben er verliefd op, maar mijn zus krijgt een zoontje. en da's zielig, om deze aan te trekken.
oh, voor half geld, bij Lolalifelines.be
quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:49 schreef Poppedein het volgende:
Ohh ik vind die onderste laarsjes ook supergaaf BJ!! Ik zou ze voor Jelte willen bestellen, maar ik weet nog niet of ik Jelte daar het type jongetje voor vind...
Bestel jij die ook Poppejans? Ik vind t namelijk echt absoluut wat voor Wolf!
De rose schoentjes vind ik zelf wat minder,
Ik heb voor je gezocht, maar (nogquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:56 schreef Linda2205 het volgende:
Jullie zijn altijd zo goed in dingen vinden. Mag ik daar een beroep op doen, ik heb zelf alleen mobiel internet van vriendlief tot mijn beschikking deze week.
Het gaat om een meisjes lange mouwen shirt van tom tailor, donkerblauw met een wit-grijzig konijntje erop. Deze heeft een kroontje van strasssteentjes op. Eronder staat iets in de trant van "i know i'm fabulous". Kan een van jullie dit shirtje vinden in mt. 104?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fuck, nu heb ik ook eea in m'n mandje.quote:Op donderdag 19 juli 2012 08:56 schreef Lijnloos het volgende:
Help... wat waren die kortingscodes van hm ook al weer?
Nevermind... google was my friend
[ afbeelding ]
In bestelling
Welke maat bestel jij? 4ff valt klein toch??quote:Op donderdag 19 juli 2012 08:46 schreef Vanyel het volgende:
Nog steeds sale bij 4ff, maar nu meer dingen met 60% korting.
Subtotaal: 198.80
Korting: 113.88
Ik hou ervan
Thanks. Dat zijn nog eens tips.quote:Op donderdag 19 juli 2012 09:28 schreef Lijnloos het volgende:
ik heb die 1304 (5 euro) gebruikt en 9690 geeft 25% korting op het duurste artikel beiden gebruikt.
98-104quote:Op donderdag 19 juli 2012 09:31 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Welke maat bestel jij? 4ff valt klein toch??
Ja ik dacht ook al die maat nodig te hebben. Het is allemaal uitverkocht of ik vind het echt niks dus goed voor de portemonneequote:Op donderdag 19 juli 2012 09:53 schreef Vanyel het volgende:
[..]
98-104
De planning is dat ze daar nu nog niet inpast. Ze heeft 2 dingen een maat kleiner die nog prima passen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door Marrije op 19-07-2012 10:11:06 ]
Ja, jammer dat ze die niet hebben met lange pijpen.quote:Op donderdag 19 juli 2012 10:28 schreef Kleurdoos het volgende:
[ afbeelding ]
wat een mooi broekje <3
quote:Op donderdag 19 juli 2012 10:31 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja, jammer dat ze die niet hebben met lange pijpen.
Idem!quote:Op donderdag 19 juli 2012 10:30 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Dat broekje vind ik wel geweldigMaar nog steeds veel te duur naar mijn maatstaven
![]()
Die is mooi! Van welke site had je die?quote:Op donderdag 19 juli 2012 10:28 schreef Kleurdoos het volgende:
[ afbeelding ]
wat een mooi broekje <3
Die stond ook bijna op mijn bestellijstje... totdat ik bedacht dat het kind echt al veel te veel kleren heeft en ik vanochtend ook al H&M heb geshopt.quote:Op donderdag 19 juli 2012 10:52 schreef Kleurdoos het volgende:
En deze er ook bij voor elodepelo
[ afbeelding ]
3,95quote:Op donderdag 19 juli 2012 11:32 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik kan het zo gauw niet vinden maar wat zijn de verzendkosten bij 4ff?
Voor Saar bestel ik 86/92, dan zijn de mouwen wel te lang, maar met haar maatje 74 past ze bijna niet in de 4ff 74/80...quote:Op donderdag 19 juli 2012 11:54 schreef Sonnetje85 het volgende:
Even een vraagje over 4ff, hoeveel kleiner valt het precies?
Ik zit te kijken voor mn nichtje, die heeft shirtjes maat 122 en broeken 116. Dus voor een rokje zou ik dan beter 122/128 kunnen nemen voor dr?
Oh kijk dan neem ik de 122/128 van het rokje!quote:Op donderdag 19 juli 2012 12:01 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Voor Saar bestel ik 86/92, dan zijn de mouwen wel te lang, maar met haar maatje 74 past ze bijna niet in de 4ff 74/80...
Hodverrrrrquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:15 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Bedankt voor deze supertip!!!Wist niet dat ze nu al sale hadden, heb ook meteen DE laarsjes gekocht net
![]()
![]()
nee precies. Das goed, lijkt me fijn op de camping met dit zomerse weerquote:Op donderdag 19 juli 2012 12:40 schreef Lijnloos het volgende:
Ik denk Herfst Morretje... ziet er niet uit alsof er een binnenlaagje (van bv. fleece) in zit.
Die heb ik ook. En het huisvrouwenshirt, bruinig vestje met oranje en nog iets.quote:Op donderdag 19 juli 2012 10:52 schreef Kleurdoos het volgende:
En deze er ook bij voor elodepelo
[ afbeelding ]
Of je man er gelukkig van wordt vraag ik me afquote:Op donderdag 19 juli 2012 13:54 schreef Cathmar het volgende:
Te leuk!
Maar 35 dollar voor het pakje (en dat keer 2), dat gaat'em niet worden.
[ afbeelding ]
Mijn man is in NY en gaat voor ons babyshoppen bij..... (tips anyone? ik kom niet verder dan GAP)
Hij staat mijn jongetje fantastisch. Overigens, het is echt wel 3/4 hoor, geen korte broek. Althans, niet bij Driekus nu. Wel een aanrader voor de kindjes zonder kontjes, dit broekje kan hij aan zonder riem. Er zit aan de binnenkant een koordje en dat trekken we een beetje aan, dan blijft de broek prima hangen.quote:Op donderdag 19 juli 2012 10:28 schreef Kleurdoos het volgende:
[ afbeelding ]
wat een mooi broekje <3
Dat ben ik niet helemaal met je eens Mef, Saar is vrij smal, maar haar eigen maat past bij 4FF niet.quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:01 schreef mefke79 het volgende:
Trouwens, 4ff valt niet klein, maar smal. Dus Tienus heeft gewoon een grotere maat nodig door zijn babyvetjes.
Lekker graaien he Keshet?quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:54 schreef Keshet het volgende:
Cathmar: Ik ben altijd wel fan van 77 Kids, GAP, OldNavy, etc. En inderdaad. Century21!
Echt? Tienus zit nu net tussen 92 en 98 in broeken, de broek van 4ff in 98 is echt nog veel te lang. En die blauwe broek hierboven heeft ie in 98, komt tot op zijn enkels. Shirtjes passen dus prima in 98/104 en zijn dan een stuk langer dan die van de Hema. Zou er nog verschil in jongens en meiden zijn dan?quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:19 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Dat ben ik niet helemaal met je eens Mef, Saar is vrij smal, maar haar eigen maat past bij 4FF niet.
Yep, en het is echt een kleine smurfquote:Op donderdag 19 juli 2012 16:21 schreef mefke79 het volgende:
[..]
Echt? Tienus zit nu net tussen 92 en 98 in broeken, de broek van 4ff in 98 is echt nog veel te lang. En die blauwe broek hierboven heeft ie in 98, komt tot op zijn enkels. Shirtjes passen dus prima in 98/104 en zijn dan een stuk langer dan die van de Hema. Zou er nog verschil in jongens en meiden zijn dan?
idem hier elin is een lintworm, maar haar eigen maat is te krap. Lex is een prop, die moet dan in 86/92quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:21 schreef mefke79 het volgende:
[..]
Echt? Tienus zit nu net tussen 92 en 98 in broeken, de broek van 4ff in 98 is echt nog veel te lang. En die blauwe broek hierboven heeft ie in 98, komt tot op zijn enkels. Shirtjes passen dus prima in 98/104 en zijn dan een stuk langer dan die van de Hema. Zou er nog verschil in jongens en meiden zijn dan?
Dat oranje is de reden dat ik hem gekocht hebquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:53 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Die in de keuken is idd leuk zeg!
En nee Vanyel, dat oranje rondom de zakken vind ik verschrikkelijk![]()
Dat dus!quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:44 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik vind het meisjesspul van 4ff een stuk leuker zeg
he wat balen zeg.....quote:Op donderdag 19 juli 2012 12:14 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Hodverrrrr![]()
![]()
Beste mevrouw Poppejans,
Bedankt voor uw bestelling. Helaas is er een fout in ons voorraad systeem geslopen en zijn de door u bestelde schoenen niet meer op voorraad. Kan ik u blij maken met een ander paar? Of geeft u er de voorkeur aan om uw geld teruggestort te krijgen?
Graag verneem ik van u.
Groeten,
Evelien Knoops
Nou! Al is 12 e voor een jumpsuit dan weer niet zoveel.quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:09 schreef Fannetje het volgende:
Ik vind 4FF ook wel klein/smal vallen. Anne heeft nu maat 86/92 en dat gaat nog net, terwijl maat 86 van andere merken over het algemeen nog vrij ruim zit.
Ik vind het trouwens in de 40% sale nog steeds vrij prijzig. ¤24 voor een shirtje...
Superleuk!quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:41 schreef becky27 het volgende:
verlanglijstje voor N.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze moeten toch iets aan?quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:27 schreef Claudia_x het volgende:
Die van je jongste vind ik leuk, BJ! Ik zou het haast jammer vinden dat ik ben afgekickt van kinderkleertjes kopen.
haha ja iddquote:Op donderdag 19 juli 2012 20:32 schreef Claudia_x het volgende:
Nou ja, het verklaart in ieder geval waarom ze als jurkjes niet groot vallen, BJ.
How cute!!quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:22 schreef Beessie-Jen het volgende:
Lindex in actie:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ben er blij mee
lol; neej niet eens... geen vlek te zien. Hoewel ik die van Evie met het avondeten maar heb uitgedaan.. (pasta met tomatensaus haha)quote:
Kan me voorstellen dat je er blij mee bentquote:Op donderdag 19 juli 2012 20:39 schreef Beessie-Jen het volgende:
o in combi met de blauwe ogen is die blauwe hier een voltreffer hoor:
[ afbeelding ]
en het leuke; ze hadden ze vandaag voor het eerst aan op een feesje van de kinderopvang. Kwam er dus een mama naar me toe om te vragen waar ik die onwijs leuke tuniekjes vandaan had.
Dat idd!quote:
Je weet ons mooi neer te zetten als een stel hysterische wijvenquote:Op donderdag 19 juli 2012 20:48 schreef Claudia_x het volgende:
DML, tzt duik ik wel weer een avond de H&M en Zara online in en dan ben ik voorzien. Ik zoek wel leuke dingen, maar ik heb niet meer zo het gevoel dat ik erbovenop moet of wil zitten. Ik word er nog steeds blij van als iets leuk staat natuurlijk. (Ik geloof dat ik weer wat meer mezelf ben, in meerdere opzichten.)
Ik vraag me af of dat moment voor mij ook ooit komtquote:Op donderdag 19 juli 2012 20:48 schreef Claudia_x het volgende:
DML, tzt duik ik wel weer een avond de H&M en Zara online in en dan ben ik voorzien. Ik zoek wel leuke dingen, maar ik heb niet meer zo het gevoel dat ik erbovenop moet of wil zitten. Ik word er nog steeds blij van als iets leuk staat natuurlijk. (Ik geloof dat ik weer wat meer mezelf ben, in meerdere opzichten.)
Klets nietquote:Op donderdag 19 juli 2012 20:40 schreef Keshet het volgende:
BJ, ik sluit me aan bij wat Spring zei. Jij kan dat combineren blijkbaar; ik faal daar keihard in.
Claudia, als jij nu zou móeten shoppen voor een jochie wat in het najaar geboren zou worden, wat zou je dan kopen?
Ik kan vooral goed afkijken.quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:55 schreef mignonne het volgende:
[..]
Klets nietjouw dame ziet er haske leuk uit! Dat combineren kun jij best
Ja ik snap het ook nietquote:Op donderdag 19 juli 2012 20:54 schreef Sonnetje85 het volgende:
Waarom heeft h&m zn maten veranderd...
Ik wilde kijken voor een broek voor Floris, maar 92 is nog veeeel te groot (als k kijk naar de 86 broeken die hij van h&m heeft). Beginnen de jongens opeens vanaf 92, moet.k kijken naar babybroeken...die.k dus niet leuk vind voor m
Ik moet zeggen, dat weerhoudt mij er nu dus wel van nog meer voor mn dochter te kopen dan ik nu al doe, ze zal de enige zijn die het draagt.quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:53 schreef Beessie-Jen het volgende:
ik ben wel enigzins een shopaholic... ik beken..
MAAR
ik koop niet heeeeel dure dingen, koop vaak dingen in de sale, en heb nog nooit de volle prijs voor nieuwe schoenen betaald.
(en altijd handig om een excuus te hebben natuurlijk; alles wat ik nu voor Evie koop; kan Liene ook weer aan tzt...)
![]()
Nou idd!quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:57 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ja ik snap het ook niet![]()
Ik hoop maar dat Puck niet een jaar in broeken maat 86 blijft hangen want ik vind H&M altijd goed geprijsde broeken in de vrolijke kleuren hebben.
Maat 86 hebben echt heel veel dreumesen en peuters aan dus het is een stomme zet van ze.
Ik heb de rode broeken voor Puck ontdektquote:Op donderdag 19 juli 2012 20:59 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Nou idd!
Nou ja die.kleuren hoeft voor.mij niet zo, maar wel leuke modellen enzo hebben ze.
En idd leuk geprijsd.
Beetje jammer
quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:53 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Mr.DML begon net alweer te klagen![]()
Ik ga hem Saar's kast laten zien![]()
Nou danquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:05 schreef becky27 het volgende:
ooh ze hebben ook sale bij Kidscase.... hoe moet ik nou kiezen (en krijg echt ruzie met vent als ik alles zou bestellen, hoewel hij het niet eens door zou hebben)
Ja doe jij eens een fotoquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:08 schreef Beessie-Jen het volgende:
oo ik schaam me dood... denk dat Evie wel 20 broeken heeft... Evenveel jurkjes.. en dan nog een shitload aan shirtjes en truien enzo...
ze liggen op bed...quote:
Ik wou dat die van mij wat strenger voor me wasquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:05 schreef becky27 het volgende:
ooh ze hebben ook sale bij Kidscase.... hoe moet ik nou kiezen (en krijg echt ruzie met vent als ik alles zou bestellen, hoewel hij het niet eens door zou hebben)
Ik denk dat je je nergens voor hoeft te schamenquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:08 schreef Beessie-Jen het volgende:
oo ik schaam me dood... denk dat Evie wel 20 broeken heeft... Evenveel jurkjes.. en dan nog een shitload aan shirtjes en truien enzo...
jij zoekt gewoon een medestander...quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:12 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Ik denk dat je je nergens voor hoeft te schamen.
True...quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:13 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
jij zoekt gewoon een medestander...
QFTquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:22 schreef Claudia_x het volgende:
Bij becky's overzicht dacht ik: strikje, strikje, kraagje, verkeerde kleuren.
quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:25 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Claudia
Son, roze staat hem ook geweldig![]()
haha die strikjes hoeven van mij ook niet zo maar ja ze zitten er op, en kraagjes vind ik leuk.quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:22 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind zulke rokjes sowieso te kort. Maar hey, ik ben hier de dorpsgek. Bij becky's overzicht dacht ik: strikje, strikje, kraagje, verkeerde kleuren.
Jammerquote:Op donderdag 19 juli 2012 08:54 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Ik heb voor je gezocht, maar (nog) niet kunnen vinden...
Leuk! En ik zocht ook gewoon medestandersquote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:17 schreef mefke79 het volgende:
Dank Lijnloos voor de H&M korting. Ik heb effe een bestelling gekleurde broeken gedaan![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:43 schreef becky27 het volgende:
oeh ik moet meisjeswinterkleren gaan zoekenlaat die nieuwe collecties maar komen.
Ik mag ook los.voor beide kinderen voor de winter.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:43 schreef becky27 het volgende:
oeh ik moet meisjeswinterkleren gaan zoekenlaat die nieuwe collecties maar komen.
Hier precies hetzelfde, Jordy's kast puilt uit met shirts en broeken van Wesley....Maar toch staat niet alles leuk wat van wesley is geweest. Dus...Ik koop ook geregeld wat voor allebei de jongens (en ze hebben nu allebei natuurlijk een mening...dat vind ik leuk en dat trek ik niet aan enzquote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:30 schreef mefke79 het volgende:
ergens is het ook wel een nadeel om er twee van hetzelfde geslacht te hebben, want je hebt de neiging om voor de oudste steeds nieuwe dingen te kopen en de jongste heeft altijd al zoveel van de oudste dat ie minder nieuws krijgt. Ik probeer toch ook voor jongste wel elke maat wat nieuwe dingen te kopen. Dat het niet steeds een kopie van oudste is. Hij is namelijk in uiterlijk ook geen kopie, dus niet alles staat even leuk.
Whehe, ik kreeg net ook de mail over de herfstcollectiequote:
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:36 schreef becky27 het volgende:
hmpf, ik heb net Noortjes oude kleding maat 50/56 tevoorschijn gehaald:
- 32 rompers waarvan 7 met lange mouwen
- 16 lange mouwen shirts
- 3 korte mouwen shirts
- 17 broekjes/leggings
- 8 jurkjes
Je zou zeggen, die heeft niets meer nodig.Vent zegt dat ook: dubbel
![]()
![]()
Maar ik denk dat ik weinig heb aan 25 korte/zonder mouw rompers hartje winter. Toch??
Als het koud is dan zet je de verwarming toch wat hogerquote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:41 schreef becky27 het volgende:
Nou ja, we zien over een tijdje wel. Tis toch een winterkind, meer vestjes en zo nodig lijkt mij.
laagjes is altijd goed volgens mij. beter laagjes dan 1 dikke trui of pak oid. (dacht ik)quote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:47 schreef becky27 het volgende:
wat is bij een winterkind dan wel handig met naar buiten gaan en zo? Laagjes toch?
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:40 schreef becky27 het volgende:
Vindniet zo'n goed idee... hij vindt het onzin om veel geld uit te geven aan kleertjes als we nog zoveel hebben liggen.
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:43 schreef NotTheSame het volgende:
*grmbl* Het weekend is begonnen, manlief net een duur cadeau gegeven, zegt ie doodleuk:
'Als je maar niet denkt dat je me hiermee om kan kopen, Draakje heeft genoeg kleren voorlopig.'
![]()
...
Mijn man vindt dat de kleine niet genoeg leuks heeftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gelukkig over 2 weken naar mam zij heeft al het een of ander gekocht bij de sale in Parijs
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
JA! dankje!quote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:19 schreef becky27 het volgende:
pj die?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oeh jaaaaquote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:22 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ik zat te zoeken,naar dat,jasje/vestje van becky dr bovenste plaatje. Deze moet.ik hebben![]()
(in t roze ja
)
[ afbeelding ]
Il ben bang dat die beige een baby van mij niet staatquote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:29 schreef Lijnloos het volgende:
Oh die bovenste Becky!(wel de beige versie, roze is bah
)
En Poppejans, geweldige keuzes!!!
Moet ook nieuwe baby, plak eitjes, plakken!!!![]()
Blijft hij mooi na meerdere keren wassen, wordt ie niet snel vaal bij de knieeen?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 00:19 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Aaahhh die sterren broek. Ik heb er al eentje in de huidige maat in de kast hangen. Zo leuk!!!
Dat was toch de donkerblauwe jas die ik voor je mee heb besteld toen? Die jas is zo verschrikkelijkquote:Op zaterdag 21 juli 2012 08:00 schreef Poppejans het volgende:
Maar misschien past hij nog in zn Dpam jasalhoewel ik het ook wel erg leuk vind ieder seizoen een nieuwe jas te kopen
Geweldige dingen hebben ze daar he? Ben benieuwd wat jij leuk vindt.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 09:18 schreef Sonnetje85 het volgende:
Dus ik ging even bij next kijken...ga maar op mn handen zitten![]()
Als k een winterjongetje zou krijgen had k wel geweten wat,ik had gekocht, maar k weet niet hoe k mobiel plaatjes moet linken vanaf de site
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:46 schreef bodpa09 het volgende:
[..]
Geweldige dingen hebben ze daar he? Ben benieuwd wat jij leuk vindt.
dat vestje van beebielove even gemist, maar deze vind ik erg leuk. Veel prijsverschil?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:43 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik had al het vestje van beebielove een paar dagen in mijn mandje maar deze is ook wel erg![]()
Dus welke te kiezen?
[ afbeelding ]
Beetje een vies kleurtje vind ik tquote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:48 schreef kaatjejannie het volgende:
Ik heb ze op fb al een berichtje gestuurd of ze hem nog krijgen in 0-6 mnd. Maar ik vrees dat ik pech heb.
Deze hebben ze ook, maar die vind ik lang zo leuk niet
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:54 schreef Juud79 het volgende:
Herfst/lente vestjes....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, als ik dat zie, denk ik meteen.... 1 minuut, dan kan het in de was.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:55 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Hebben!
Behalve de laatste, die vind k minder
Haha iddquote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:58 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ja, als ik dat zie, denk ik meteen.... 1 minuut, dan kan het in de was.![]()
En ik hou van kleurtjes.
Ik heb een eigen en MrDML geen. Of dat nou zo slim isquote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:58 schreef kaatjejannie het volgende:
Hij is wel van ons samen hoor. Maar om de veiligheid van de uitgavenZit hij bij N in de portemonnee!
Aaah zal dat hier ook zo zijn *lol*quote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:58 schreef kaatjejannie het volgende:
Hij is wel van ons samen hoor. Maar om de veiligheid van de uitgavenZit hij bij N in de portemonnee!
Zeker!quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:06 schreef kaatjejannie het volgende:
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik voor Casper nog maar heel weinig nieuw gekocht heb. Denk 3 setjes ofzo. Valt best mee toch?
Aaah handig wij gaan ook precies naar die twee. Toevallig nog naar het babyspul gekeken? Soms hebben zw een aparte afdeling? Ben je in Montpellier in de shoppingcentrum mall geweest of in de stad? Sorry boven nieuwsgierig.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:49 schreef Meimeltje het volgende:
Ik vind het sterrenvestje leuk DML, maar wat was het andere vestje?
Hier in Frankrijk de Dpam in geweest. Vond het wel wat kleiner dan gedacht (In Beziers en Montpellier). Het meidenjasje wat hier gepost werd is in het echie ook erg leuk!
Ik heb zelf alleen even snel bij de sale gekeken en maar 1 vestje gekocht aangezien er een man buiten stond die al aan het zuchten was toen ik de winkel net in ging.
Beziers viel erg tegen hoor, of we zijn naar het verkeerde deel geweest. In Montpellier gewoon in de stad geweest. Je denkt toch niet dat ik drie mannen mee krijg naar een shoppingcentrumquote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:09 schreef becky27 het volgende:
[..]
Aaah handig wij gaan ook precies naar die twee. Toevallig nog naar het babyspul gekeken? Soms hebben zw een aparte afdeling? Ben je in Montpellier in de shoppingcentrum mall geweest of in de stad? Sorry boven nieuwsgierig.
Wij zijn vorig jaar in die shoppingmall bij de DPAM geweest... behoorlijk minescule winkeltje hoor. Je moet je er echt niet veel van voorstellen. Gewoon een paar rekken/kasten voor de baby-dreumessen en de andere kant voor de kindermaten. Maar toch wel geslaagd daar toenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:09 schreef becky27 het volgende:
[..]
Aaah handig wij gaan ook precies naar die twee. Toevallig nog naar het babyspul gekeken? Soms hebben zw een aparte afdeling? Ben je in Montpellier in de shoppingcentrum mall geweest of in de stad? Sorry boven nieuwsgierig.
Die jas inderdaad! Dat is een maat 92. Ik zal je een seintje geven als ik hem de verkoop in wil doenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:28 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Dat was toch de donkerblauwe jas die ik voor je mee heb besteld toen? Die jas is zo verschrikkelijk![]()
![]()
Poppejans! In welk maat had je 'm ook alweer besteld? Als ie niet meer past en je doet 'm weg dan is het misschien wel iets voor mijn neefje
.
was mijn man met jou mee?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:49 schreef Meimeltje het volgende:
Ik vind het sterrenvestje leuk DML, maar wat was het andere vestje?
Hier in Frankrijk de Dpam in geweest. Vond het wel wat kleiner dan gedacht (In Beziers en Montpellier). Het meidenjasje wat hier gepost werd is in het echie ook erg leuk!
Ik heb zelf alleen even snel bij de sale gekeken en maar 1 vestje gekocht aangezien er een man buiten stond die al aan het zuchten was toen ik de winkel net in ging.
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:10 schreef becky27 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Waarom hebben ze die nou alleen in babymaten....quote:Op zondag 22 juli 2012 21:42 schreef Kleurdoos het volgende:
ja hoi! ik bestel deze in mt 80:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2012/J01%2001768%2076228%2037%200537%205.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
als iemand een grotere koopt, mag ik m dan ook alvast dibsen? want ik ben verliefd.
Dyon had afgelopen winter zon soort trui van de H&M in maat 86/92 en die viel wel erg klein. Misschien handig om even te wachten tot KD hm heeftquote:Op zondag 22 juli 2012 21:50 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Misschien dat ik hem koop als ik denk dat maat 92 de winter gaat ocerleven bij Puck. Maar jij wilt 86 neem ik aan KD?
86 of 92 ik vind t beide best.quote:Op zondag 22 juli 2012 21:50 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Misschien dat ik hem koop als ik denk dat maat 92 de winter gaat overleven bij Puck. Maar jij wilt 86 neem ik aan KD?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |