quote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:43 schreef becky27 het volgende:
oeh ik moet meisjeswinterkleren gaan zoekenlaat die nieuwe collecties maar komen.
Ik mag ook los.voor beide kinderen voor de winter.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:43 schreef becky27 het volgende:
oeh ik moet meisjeswinterkleren gaan zoekenlaat die nieuwe collecties maar komen.
Hier precies hetzelfde, Jordy's kast puilt uit met shirts en broeken van Wesley....Maar toch staat niet alles leuk wat van wesley is geweest. Dus...Ik koop ook geregeld wat voor allebei de jongens (en ze hebben nu allebei natuurlijk een mening...dat vind ik leuk en dat trek ik niet aan enzquote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:30 schreef mefke79 het volgende:
ergens is het ook wel een nadeel om er twee van hetzelfde geslacht te hebben, want je hebt de neiging om voor de oudste steeds nieuwe dingen te kopen en de jongste heeft altijd al zoveel van de oudste dat ie minder nieuws krijgt. Ik probeer toch ook voor jongste wel elke maat wat nieuwe dingen te kopen. Dat het niet steeds een kopie van oudste is. Hij is namelijk in uiterlijk ook geen kopie, dus niet alles staat even leuk.
Whehe, ik kreeg net ook de mail over de herfstcollectiequote:
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:36 schreef becky27 het volgende:
hmpf, ik heb net Noortjes oude kleding maat 50/56 tevoorschijn gehaald:
- 32 rompers waarvan 7 met lange mouwen
- 16 lange mouwen shirts
- 3 korte mouwen shirts
- 17 broekjes/leggings
- 8 jurkjes
Je zou zeggen, die heeft niets meer nodig.Vent zegt dat ook: dubbel
![]()
![]()
Maar ik denk dat ik weinig heb aan 25 korte/zonder mouw rompers hartje winter. Toch??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als het koud is dan zet je de verwarming toch wat hogerquote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:41 schreef becky27 het volgende:
Nou ja, we zien over een tijdje wel. Tis toch een winterkind, meer vestjes en zo nodig lijkt mij.
laagjes is altijd goed volgens mij. beter laagjes dan 1 dikke trui of pak oid. (dacht ik)quote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:47 schreef becky27 het volgende:
wat is bij een winterkind dan wel handig met naar buiten gaan en zo? Laagjes toch?
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:40 schreef becky27 het volgende:
Vindniet zo'n goed idee... hij vindt het onzin om veel geld uit te geven aan kleertjes als we nog zoveel hebben liggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |