ze liggen op bed...quote:
Ik wou dat die van mij wat strenger voor me wasquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:05 schreef becky27 het volgende:
ooh ze hebben ook sale bij Kidscase.... hoe moet ik nou kiezen (en krijg echt ruzie met vent als ik alles zou bestellen, hoewel hij het niet eens door zou hebben)
Ik denk dat je je nergens voor hoeft te schamenquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:08 schreef Beessie-Jen het volgende:
oo ik schaam me dood... denk dat Evie wel 20 broeken heeft... Evenveel jurkjes.. en dan nog een shitload aan shirtjes en truien enzo...
jij zoekt gewoon een medestander...quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:12 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Ik denk dat je je nergens voor hoeft te schamen.
True...quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:13 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
jij zoekt gewoon een medestander...
QFTquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:22 schreef Claudia_x het volgende:
Bij becky's overzicht dacht ik: strikje, strikje, kraagje, verkeerde kleuren.
quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:25 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Claudia
Son, roze staat hem ook geweldig![]()
haha die strikjes hoeven van mij ook niet zo maar ja ze zitten er op, en kraagjes vind ik leuk.quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:22 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind zulke rokjes sowieso te kort. Maar hey, ik ben hier de dorpsgek. Bij becky's overzicht dacht ik: strikje, strikje, kraagje, verkeerde kleuren.
Jammerquote:Op donderdag 19 juli 2012 08:54 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Ik heb voor je gezocht, maar (nog) niet kunnen vinden...
Leuk! En ik zocht ook gewoon medestandersquote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:17 schreef mefke79 het volgende:
Dank Lijnloos voor de H&M korting. Ik heb effe een bestelling gekleurde broeken gedaan![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:43 schreef becky27 het volgende:
oeh ik moet meisjeswinterkleren gaan zoekenlaat die nieuwe collecties maar komen.
Ik mag ook los.voor beide kinderen voor de winter.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:43 schreef becky27 het volgende:
oeh ik moet meisjeswinterkleren gaan zoekenlaat die nieuwe collecties maar komen.
Hier precies hetzelfde, Jordy's kast puilt uit met shirts en broeken van Wesley....Maar toch staat niet alles leuk wat van wesley is geweest. Dus...Ik koop ook geregeld wat voor allebei de jongens (en ze hebben nu allebei natuurlijk een mening...dat vind ik leuk en dat trek ik niet aan enzquote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:30 schreef mefke79 het volgende:
ergens is het ook wel een nadeel om er twee van hetzelfde geslacht te hebben, want je hebt de neiging om voor de oudste steeds nieuwe dingen te kopen en de jongste heeft altijd al zoveel van de oudste dat ie minder nieuws krijgt. Ik probeer toch ook voor jongste wel elke maat wat nieuwe dingen te kopen. Dat het niet steeds een kopie van oudste is. Hij is namelijk in uiterlijk ook geen kopie, dus niet alles staat even leuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |