Ik heb er Baby Born kleertjes besteldquote:Op woensdag 18 juli 2012 09:39 schreef -Spring het volgende:
60% korting. Check dat badpakje even, Sorbo.
Tip: vul rechtsboven bij 'zoeken' de maat in, dan maakt ie een selectie.
Ik ook, ik heb zowat de hele collectie besteld geloof ikquote:Op woensdag 18 juli 2012 10:53 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik heb er Baby Born kleertjes besteld
Ik heb maar drie dingetjes, maar wel hele leukequote:Op woensdag 18 juli 2012 14:39 schreef NotTheSame het volgende:
[..]
Ik ook, ik heb zowat de hele collectie besteld geloof ik. Ach, is mijn petekindje ook weer blij
. Dankjewel voor de tip Spring!
Toen ik deze post wilden 'Liken' besefte ik dat ik echt veel te veel op fb zitquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:38 schreef -Spring het volgende:
BJ, hoe komt het toch dat jij altijd alle kleuren probleemloos weet te combineren terwijl dat er bij mij uitziet alsof ik een clownsoutfit uit de bak van het Leger des Heils heb gevist?
het zijn inderdaad wel heel verschillende modellen..quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:59 schreef Jore het volgende:
Ik denk dat Silke nog een beetje moet groeien. Maar het verschil in pasvorm vind ik wel opvallend.
Waarrrrrrrr?quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:36 schreef Beessie-Jen het volgende:
o die is leuk TM! ik zag trouwens net op een belgische site een toffe zomerjas van Albababy voor de helft... (mt 80/86) vond het een leuke jas voor Saar....
(durf voor Liene niet te gokken....)
Das toch ook best bijzonder dan?quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:37 schreef Juud79 het volgende:
@BJ, ja ik had het gelezen, maar ze loopt nog niet. Ik heb hele mooie nieuwe klompslofjes gekocht, paarse! Verder hou ik me nog maar in, tenzij ik iets geweldigs in maat 22 of 23 vind, voor de winter.
@TM, das volgens mij voor het eerst dat ik iets niet mooi vind wat jij post.
zie de linkquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:37 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Waarrrrrrrr?Die rode met bloemen?
Ik vind hem ook echt heeeeel leuk! maar ben zo bang dat Liene dr volgend jaar niet in past... (die heeft nu een jas in maat 80 aan...)quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:39 schreef twentemeisje het volgende:
Het is dezelfde, maar dan in het groen. Ik vind 'm fantastisch maar ik twijfel omdat het een over-de-kop-trek-exemplaar is...
Die smurf van mij zal m waarschijnlijk wel passen, die zit nog ruim in 74...quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:40 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
Ik vind hem ook echt heeeeel leuk! maar ben zo bang dat Liene dr volgend jaar niet in past... (die heeft nu een jas in maat 80 aan...)
Ooh, de rode laarsjes <3 maar ik geloof nooit dat mijn dame heel binnenkort al in maat 25 zit.quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:29 schreef Beessie-Jen het volgende:
Pssst Juud; voetsies.com heeft sale
ik heb Livie & Luca....
scheelt dat ik al ervaring heb met Livie & Lucaquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:44 schreef twentemeisje het volgende:
Die rode See Kai Run mary jane's zijn ook. Ik durf niet zo goed online schoenen te bestellen...
Heel teleurstellendquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:40 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ik vind h&m ook tegen vallen
Bij de jongens vind.k t vooral been there, done that. Alleen andere kleurtjes.
Voor.meisjes zijn er een paar dingen die k wel leuk vind, maar niks waarvan ik denk dat MOET ik hebben...
Die heb ik ook voor Mia + het roodgeruite broekjequote:Op woensdag 18 juli 2012 21:34 schreef twentemeisje het volgende:
Deze moest ik vandaag meenemen, hij was te erg afgeprijsd om 'm te laten hangen.
[ afbeelding ]
H&M valt tegen zeg, goed dat je die maillots post, ik heb nog paarse nodig.
Bedankt voor deze supertip!!!quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:47 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
scheelt dat ik al ervaring heb met Livie & Lucadurf het wel aan.
En je kan retourneren en ruilen als het niets past bij Voetsies
deze krijgt Evie:
en
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |