Ik schat zo'n 94 cm en net wel net geen 12 kilo!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:05 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Ik heb zaterdag nog een ander jurkje voor Tirza die door moet naar Saar als ie T. niet meer past. Hoe lang en zwaar is T nu?
Ah, dan past ze hem wel.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:06 schreef Elmo76 het volgende:
[..]
Ik schat zo'n 94 cm en net wel net geen 12 kilo!
Nu ben ik nieuwsgierig!quote:
Valt tegen hoor, ze heeft wel lelijk servies te koopquote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:13 schreef Cathmar het volgende:
Sorboo, echt super leuk! Die TM, die heeft er kijk op
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:14 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Valt tegen hoor, ze heeft wel lelijk servies te koop
[..]
Ik ga voor een prolongatie van mijn award Cathmarquote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:13 schreef Cathmar het volgende:
Sorboo, echt super leuk! Die TM, die heeft er kijk op
[..]
heel wijs maar nog niets gekocht, ik ga over twee weken wel los in FR (zul je zien dat ik met weinig thuis kom)quote:
Haske mooi man, ik heb er ook best wat van, en Pip Spul en het nodige van D.E.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:38 schreef twentemeisje het volgende:
Voordat jullie denken dat het allemaal heel schokkend is, het gaat om Blond Amsterdam-servies
dat 1ste vestje zal J ook heeel mooi staan denk ik...quote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:11 schreef Poppedein het volgende:
DML!
moet!weten!waar!die!leuke!kleertjes!vandaan!komen!
ik MOET echt dat grijze blouseshirt voor mijn boender!
rechtsquote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:05 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Terwijl ik de meneer bewerk om het te kopen kunnen jullie wel even helpen kleuren te kiezen:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik denk dat ik hem vandaag binnenkrijg. Jijwel.nl is altijd snel met versturen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:06 schreef Poppedein het volgende:
Thnx DML!!
Sorbo, dat jurkje heb ik gister ook binnengekregen, hij is ontzettend leuk!
En t 4ff jurkje staat I ontzettend leuk! Moeilijk kleurtje,maar ze kan t heelgoed hebben!
Nou moe, alleen voor meisjes! Discriminatie!quote:Op woensdag 18 juli 2012 09:39 schreef -Spring het volgende:
60% korting. Check dat badpakje even, Sorbo.
Tip: vul rechtsboven bij 'zoeken' de maat in, dan maakt ie een selectie.
heequote:Op woensdag 18 juli 2012 09:39 schreef -Spring het volgende:
Welk badpakje bedoel je?quote:Op woensdag 18 juli 2012 09:39 schreef -Spring het volgende:
Tip: vul rechtsboven bij 'zoeken' de maat in, dan maakt ie een selectie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |