Er zit wel een rits in, maar ik vraag me af ofdat je ooit die touwtjes dichtknoopt....En kan hetwel normaal in de wasmaschine?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 10:43 schreef _Ophelia_ het volgende:
Deze is![]()
[ afbeelding ]
Maar is dat nou praktisch met zo'n heel kleintje?
Donkerblauw vind ik dan weer niksquote:Op dinsdag 17 juli 2012 10:43 schreef Marrije het volgende:
[..]
Toen ik jouw keuze zag dacht ik oh ja, smaken verschillen echt mijlenverMaar goed, dan nog, ik vind die groene kleur niet zo, model van t jurkje vind ik wel leuk hoor, maar dan donkerblauw ofzo.
Ja ik vind het ook erg leuk. En dan ook niet die hele drukke (die ik toevallig wel weer gehad heb)quote:Op dinsdag 17 juli 2012 10:33 schreef Marrije het volgende:
[..]![]()
ik vind het wel leuk
Maar iets van Jottum dan?
Dat dacht ik al, thnx.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 10:45 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Nee, is mijn ervaring.
Ik zou voor een gevoerd vestje gaan (heeft Lindex vaak ook leuke van). Als het echt te koud is zou ik zo'n heel pak bij h&m o.i.d. aanschaffen.
Dat vind ik totaal niet Grooferigquote:Op dinsdag 17 juli 2012 10:47 schreef Sonnetje85 het volgende:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2012/G31%2099849%2067001%2037%200671%205.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Groofs zoiets?
Kan je linkje mobiel niet openen helaas
Dat idd!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 10:45 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Nee, is mijn ervaring.
Ik zou voor een gevoerd vestje gaan (heeft Lindex vaak ook leuke van). Als het echt te koud is zou ik zo'n heel pak bij h&m o.i.d. aanschaffen.
Dat kan je ook van tevoren bij coming soon checken hè, die maten?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 10:46 schreef _Ophelia_ het volgende:
Dat dacht ik al, thnx.
Ik ben boos op Lindex, wacht ik met bestellen tot deze er ook is, hebben ze hem niet in 56![]()
[ afbeelding ]
Nee oké, maar wel leuk voor een bruiloftquote:Op dinsdag 17 juli 2012 10:48 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Dat vind ik totaal niet Grooferig
56 stond er dan ook bij, staat alleen vanaf dag 1 dat hij beschikbaar is 'out of stock'quote:Op dinsdag 17 juli 2012 10:49 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Dat kan je ook van tevoren bij coming soon checken hè, die maten?
quote:
Haha, jij snapt het! ;-)quote:Op dinsdag 17 juli 2012 10:48 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Dat vind ik totaal niet Grooferig
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 10:51 schreef groofskendezoveelste het volgende:
[..]
Haha, jij snapt het! ;-)
Nee Sonnetje, dat glimt teveel ;-). dat retroding vind ik wel grappig, maar dat zwiert niet genoeg in mijn dochters ogen, ben ik bang.
Maar ehm, jongenstips zijn misschien nog wel meer welkom hoor! En ik kan alvast zeggen: mijn zoon gaat niet in pak ;-).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of een nettere broek met basic shirtje en dan bretels erbijquote:Op dinsdag 17 juli 2012 10:54 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Een bloes wil hij niet aan.
Een shirt met stropdas vind ik leuk en een tof bruin colbertje, zoiets ja.
Mooi!!!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 10:57 schreef Tally het volgende:
Owh ja. Tijdje geleden gehad over de lederhosen van haar Pa.
Zie hier de mini in zijn lederlosen. Maar hij is nog te groot ik weet het
Even groeien nog.
[ afbeelding ]
Heel tof! daar zou S heel gelukkig mee zijn <3quote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:40 schreef Sorbootje het volgende:
Groofs, ik doe niet aan jongetjes, dus is dit niet wat voor S.?
[ afbeelding ]
Dat dacht ik alquote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:55 schreef groofskendezoveelste het volgende:
[..]
Heel tof! daar zou S heel gelukkig mee zijn <3
denk dat ie je meis vast stoer staat!quote:
quote:
haha ik ook voor Noortje (maar vent vind hem niet leuk waarop TM aangaf dat ik hem niet moet betrekken in de kleding aankopen voor Noortje).quote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:35 schreef Sorbootje het volgende:
Deze moest ik van Twentemeisje kopen voor Isabeau. En tja, dan luister ik maar.
[ afbeelding ]
Ik heb zaterdag nog een ander jurkje voor Tirza die door moet naar Saar als ie T. niet meer past. Hoe lang en zwaar is T nu?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:57 schreef Elmo76 het volgende:
Dies leuk! Ben benieuwd hoe die I staat!
als ie I nu echt niet staat, wil T 'm vast wel![]()
Daar sprak ze wijze woorden.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:00 schreef becky27 het volgende:
[..]
haha ik ook voor Noortje (maar vent vind hem niet leuk waarop TM aangaf dat ik hem niet moet betrekken in de kleding aankopen voor Noortje).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |