Dat durf ik niet te zeggen, maar het is toch eigenlijk een dekbedje met drukknoopjes? Ik ga Oeks es pm'en denk ik, die heeft vast wel tips.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:44 schreef mignonne het volgende:
[..]
als je een beetje handig bent is het zo gemaakt denk ik hoor, oeke had er idd een gemaakt.
Waarom becky? Waarommmmm?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 21:42 schreef becky27 het volgende:
nieuwe collectie DPAM volgens mij
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ben benieuwd of ze over 3 weken alles al in de winkels hebben hangen.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:35 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik zou nog ff wachten. Er komt nog veel meer nieuwe collectie aan bij DPAM
Tegen de tijd dat die website geladen is, is die collectie waarschijnlijk wel beschikbaar DML :p.[quote]quote:Op maandag 16 juli 2012 21:35 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik zou nog ff wachten. Er komt nog veel meer nieuwe collectie aan bij DPAM
Wij hebben ook een aantal DPAM-winkels in de buurt van ons vakantieadresquote:Op maandag 16 juli 2012 21:36 schreef becky27 het volgende:
[..]
ben benieuwd of ze over 3 weken alles al in de winkels hebben hangen.
Hij staat er niet meer op geloof ik, ik zie hem niet meer, terwijl hij er eerder wel stond. (de bruine staat er nog wel bij)quote:Op maandag 16 juli 2012 21:41 schreef pessie het volgende:
Heej, Gerb, kun je een linkje sturen met die bunting bag? Wat ik kan vinden op de DPAM site is vooral slaapzak... En voor een winterkindje...
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 10:31 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ik heb meteen even gekeken, maar dat is me wat te excentriek allemaal.
Haha, ik snap je reactie. Ik hou gewoon echt niet van teveel gedoe. Suf misschien, maar ja.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 10:40 schreef Marrije het volgende:
Ja, leuk. Maar ook niet meer dan datMaar een mooie grote bloem kan het wel wat minder alledaags maken.
Ehm... ogenblik!quote:Op zaterdag 14 juli 2012 13:52 schreef Poppedein het volgende:
Wat een geweldig leuk broekje voor je muppet Mignonne <3
Zeggum Sorbo...waar blijft dé foto van dé Beau in dé jurk?
Toen ik jouw keuze zag dacht ik oh ja, smaken verschillen echt mijlenverquote:Op dinsdag 17 juli 2012 10:41 schreef groofskendezoveelste het volgende:
[..]
Haha, ik snap je reactie. Ik hou gewoon echt niet van teveel gedoe. Suf misschien, maar ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |