abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 20 juli 2012 @ 22:10:05 #226
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_114478634

O+ O+ O+ O+
pi_114478760
Oeh gaan we een Boden groepsbestelling doen??? Ik zie echt geweldige dingen! Krijg de foto's niet hier, maar dat appelshirt met worm, muisje shirt met kaas en donkerblauwe swater met rode zakjes vind ik echt geweldig! O+ O+ O+ *verder kijken gaat op die site*
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_114478820
Dat,eerste setje is echt te schattig O+
Hebben!

Waarom zie.k dat nooit.op die site?
Ik zie bij boden echt.nooit wat leuks. Zal dat aan de.mobiele site liggen?
pi_114478879
Oh die broekjes met sterren op de knieeen, vet leuk! Boden, ik willl O+
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_114479000
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 21:43 schreef NotTheSame het volgende:
*grmbl* Het weekend is begonnen, manlief net een duur cadeau gegeven, zegt ie doodleuk:
'Als je maar niet denkt dat je me hiermee om kan kopen, Draakje heeft genoeg kleren voorlopig.'

:( :'( ...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn man vindt dat de kleine niet genoeg leuks heeft }:| gelukkig over 2 weken naar mam zij heeft al het een of ander gekocht bij de sale in Parijs
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  vrijdag 20 juli 2012 @ 22:19:26 #231
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_114479034
pj die?

pi_114479143
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 22:19 schreef becky27 het volgende:
pj die?

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
JA! dankje! ^O^ en die pelikaantrui (knitwear) vind ik ook fantastisch
oh ik zie echt veel leuks, de longsleeves bij de grotere jongetjes zijn ook leuk
Oh en die jurkjes en vestjes voor meisjes zijn ook om bij weg te kwijlen!
pi_114479179
Ik zat te zoeken,naar dat,jasje/vestje van becky dr bovenste plaatje. Deze moet.ik hebben :') O+ (in t roze ja :P)
pi_114479217
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 22:22 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ik zat te zoeken,naar dat,jasje/vestje van becky dr bovenste plaatje. Deze moet.ik hebben :') O+ (in t roze ja :P)
[ afbeelding ]
Oeh jaaaa O+ O+ O+ geweldig leuk!
Die staat bij baby knitwear
pi_114479277
Ja die had k gevonden haha :D
pi_114479438
Oh die bovenste Becky! O+ (wel de beige versie, roze is bah ;) )
En Poppejans, geweldige keuzes!!!
Moet ook nieuwe baby, plak eitjes, plakken!!! o|O
pi_114479737
Ja, ik dat laatste ook Ik ben t wachten alweer zoooo zat.. :X :{

iig count me in, mochten we samen gaan bestellen! Heb t wel mn zusje gevraagd net, die woont in Londen en er zit daar een Boden winkel zag ik net, maar zusje komt amper bij de winkels daar, dus dikke kans dat het me via die manier niet lukt
pi_114480095
Argh, ik zie het al... het is beter voor mijn portemonnee dat er geen nieuwe baby komt, dan koop ik bijna heel boden leeg... ongeacht geslacht :+
  vrijdag 20 juli 2012 @ 22:45:39 #239
185640 vrouwtje-theelepel
Vrouwtje-theelepel
pi_114480169
Argh..ik was zo goed bezig. Dat gebreide truitje met die pelikaan of die andere versie ervan..het sterrenbroekje..de flanellen aan een stuk pyjama..Hebben!
  vrijdag 20 juli 2012 @ 22:46:55 #240
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_114480223
kan ook voor je grote dame he lijnloos!
pi_114480254
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 22:29 schreef Lijnloos het volgende:
Oh die bovenste Becky! O+ (wel de beige versie, roze is bah ;) )
En Poppejans, geweldige keuzes!!!
Moet ook nieuwe baby, plak eitjes, plakken!!! o|O
Il ben bang dat die beige een baby van mij niet staat :D
Ik moet t zelf.ook niet aantrekken :D mja iig 1 kind van mij kan wat harder geel ook hebben, heeft ie.ook niet van mij *lol*
pi_114484358
Aaahhh die sterren broek. Ik heb er al eentje in de huidige maat in de kast hangen. Zo leuk!!!

En ik heb een mooie winterjas gezien. Voor de rest vind ik het niet leuk genoeg voor de prijs.

Groof!! Zo wel bij de jongens als de meisjes fluffy vesten!!!!!
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_114488997
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 00:19 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Aaahhh die sterren broek. Ik heb er al eentje in de huidige maat in de kast hangen. Zo leuk!!!

Blijft hij mooi na meerdere keren wassen, wordt ie niet snel vaal bij de knieeen?
Ik heb het dan denk ik wel een keertje over om toch een best duur broekje te kopen...

Over winterjassen gesproken, ik vind zowel bij Dpam/Boden/Next/Lindex geen enkele jas leuk. Blijf toch de ''mantel'' model jasjes het leuks vinden denk ik.
Ik vind er eentje leuk, van H&M dat mantelmodel met schuine rits.

Maar misschien past hij nog in zn Dpam jas O+ alhoewel ik het ook wel erg leuk vind ieder seizoen een nieuwe jas te kopen :P
pi_114489503
Ik heb juist een mooie duffel gezien bij boden.

Die broek is nog wat lang dus eerlijk ik kan er nog weinig over zeggen. Hij is me net wat te duur voor het kdv wel ;)
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_114489506
Dus ik ging even bij next kijken...ga maar op mn handen zitten :P
Als k een winterjongetje zou krijgen had k wel geweten wat,ik had gekocht, maar k weet niet hoe k mobiel plaatjes moet linken vanaf de site
  zaterdag 21 juli 2012 @ 09:55:47 #246
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_114489832
ik ben ook al flink de jassen in de gaten aan het houden, maar ook ik heb nog niet echt iets gevonden wat ik direct perfect vind...
ik hoop dat Lindex nog jassen krijgt eigenlijk.
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  zaterdag 21 juli 2012 @ 14:28:08 #247
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_114496288
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 08:00 schreef Poppejans het volgende:

Maar misschien past hij nog in zn Dpam jas O+ alhoewel ik het ook wel erg leuk vind ieder seizoen een nieuwe jas te kopen :P
Dat was toch de donkerblauwe jas die ik voor je mee heb besteld toen? Die jas is zo verschrikkelijk O+ O+ O+ Poppejans! In welk maat had je 'm ook alweer besteld? Als ie niet meer past en je doet 'm weg dan is het misschien wel iets voor mijn neefje ;).

Ik moest uit pure zelfbescherming maar niet bij Boden gaan kijken...
pi_114503421
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 09:18 schreef Sonnetje85 het volgende:
Dus ik ging even bij next kijken...ga maar op mn handen zitten :P
Als k een winterjongetje zou krijgen had k wel geweten wat,ik had gekocht, maar k weet niet hoe k mobiel plaatjes moet linken vanaf de site
Geweldige dingen hebben ze daar he? Ben benieuwd wat jij leuk vindt.
pi_114503980
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 17:46 schreef bodpa09 het volgende:

[..]

Geweldige dingen hebben ze daar he? Ben benieuwd wat jij leuk vindt.
:Y
Echt had k 2 jaar eerder moeten weten dat ze een webshop hadden :D

Maar wat ik voor een jongetje zou kopen is die grijs/blauw gestreepte jumpsuit O+
Oh en dat blauwe jasje wat lijkt op dat jasje van boden

En voor mn meisje heb ik ook een hele verlanglijst *lol*
pi_114506314
Deze? Die is naar me onderweg.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')