quote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:43 schreef NotTheSame het volgende:
*grmbl* Het weekend is begonnen, manlief net een duur cadeau gegeven, zegt ie doodleuk:
'Als je maar niet denkt dat je me hiermee om kan kopen, Draakje heeft genoeg kleren voorlopig.'
![]()
...
Mijn man vindt dat de kleine niet genoeg leuks heeftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gelukkig over 2 weken naar mam zij heeft al het een of ander gekocht bij de sale in Parijs
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
JA! dankje!quote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:19 schreef becky27 het volgende:
pj die?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oeh jaaaaquote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:22 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ik zat te zoeken,naar dat,jasje/vestje van becky dr bovenste plaatje. Deze moet.ik hebben![]()
(in t roze ja
)
[ afbeelding ]
Il ben bang dat die beige een baby van mij niet staatquote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:29 schreef Lijnloos het volgende:
Oh die bovenste Becky!(wel de beige versie, roze is bah
)
En Poppejans, geweldige keuzes!!!
Moet ook nieuwe baby, plak eitjes, plakken!!!![]()
Blijft hij mooi na meerdere keren wassen, wordt ie niet snel vaal bij de knieeen?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 00:19 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Aaahhh die sterren broek. Ik heb er al eentje in de huidige maat in de kast hangen. Zo leuk!!!
Dat was toch de donkerblauwe jas die ik voor je mee heb besteld toen? Die jas is zo verschrikkelijkquote:Op zaterdag 21 juli 2012 08:00 schreef Poppejans het volgende:
Maar misschien past hij nog in zn Dpam jasalhoewel ik het ook wel erg leuk vind ieder seizoen een nieuwe jas te kopen
Geweldige dingen hebben ze daar he? Ben benieuwd wat jij leuk vindt.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 09:18 schreef Sonnetje85 het volgende:
Dus ik ging even bij next kijken...ga maar op mn handen zitten![]()
Als k een winterjongetje zou krijgen had k wel geweten wat,ik had gekocht, maar k weet niet hoe k mobiel plaatjes moet linken vanaf de site
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:46 schreef bodpa09 het volgende:
[..]
Geweldige dingen hebben ze daar he? Ben benieuwd wat jij leuk vindt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |