Dat dus!quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:44 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik vind het meisjesspul van 4ff een stuk leuker zeg
he wat balen zeg.....quote:Op donderdag 19 juli 2012 12:14 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Hodverrrrr![]()
![]()
Beste mevrouw Poppejans,
Bedankt voor uw bestelling. Helaas is er een fout in ons voorraad systeem geslopen en zijn de door u bestelde schoenen niet meer op voorraad. Kan ik u blij maken met een ander paar? Of geeft u er de voorkeur aan om uw geld teruggestort te krijgen?
Graag verneem ik van u.
Groeten,
Evelien Knoops
Nou! Al is 12 e voor een jumpsuit dan weer niet zoveel.quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:09 schreef Fannetje het volgende:
Ik vind 4FF ook wel klein/smal vallen. Anne heeft nu maat 86/92 en dat gaat nog net, terwijl maat 86 van andere merken over het algemeen nog vrij ruim zit.
Ik vind het trouwens in de 40% sale nog steeds vrij prijzig. ¤24 voor een shirtje...
Superleuk!quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:41 schreef becky27 het volgende:
verlanglijstje voor N.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze moeten toch iets aan?quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:27 schreef Claudia_x het volgende:
Die van je jongste vind ik leuk, BJ! Ik zou het haast jammer vinden dat ik ben afgekickt van kinderkleertjes kopen.
haha ja iddquote:Op donderdag 19 juli 2012 20:32 schreef Claudia_x het volgende:
Nou ja, het verklaart in ieder geval waarom ze als jurkjes niet groot vallen, BJ.
How cute!!quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:22 schreef Beessie-Jen het volgende:
Lindex in actie:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ben er blij mee
lol; neej niet eens... geen vlek te zien. Hoewel ik die van Evie met het avondeten maar heb uitgedaan.. (pasta met tomatensaus haha)quote:
Kan me voorstellen dat je er blij mee bentquote:Op donderdag 19 juli 2012 20:39 schreef Beessie-Jen het volgende:
o in combi met de blauwe ogen is die blauwe hier een voltreffer hoor:
[ afbeelding ]
en het leuke; ze hadden ze vandaag voor het eerst aan op een feesje van de kinderopvang. Kwam er dus een mama naar me toe om te vragen waar ik die onwijs leuke tuniekjes vandaan had.
Dat idd!quote:
Je weet ons mooi neer te zetten als een stel hysterische wijvenquote:Op donderdag 19 juli 2012 20:48 schreef Claudia_x het volgende:
DML, tzt duik ik wel weer een avond de H&M en Zara online in en dan ben ik voorzien. Ik zoek wel leuke dingen, maar ik heb niet meer zo het gevoel dat ik erbovenop moet of wil zitten. Ik word er nog steeds blij van als iets leuk staat natuurlijk. (Ik geloof dat ik weer wat meer mezelf ben, in meerdere opzichten.)
Ik vraag me af of dat moment voor mij ook ooit komtquote:Op donderdag 19 juli 2012 20:48 schreef Claudia_x het volgende:
DML, tzt duik ik wel weer een avond de H&M en Zara online in en dan ben ik voorzien. Ik zoek wel leuke dingen, maar ik heb niet meer zo het gevoel dat ik erbovenop moet of wil zitten. Ik word er nog steeds blij van als iets leuk staat natuurlijk. (Ik geloof dat ik weer wat meer mezelf ben, in meerdere opzichten.)
Klets nietquote:Op donderdag 19 juli 2012 20:40 schreef Keshet het volgende:
BJ, ik sluit me aan bij wat Spring zei. Jij kan dat combineren blijkbaar; ik faal daar keihard in.
Claudia, als jij nu zou móeten shoppen voor een jochie wat in het najaar geboren zou worden, wat zou je dan kopen?
Ik kan vooral goed afkijken.quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:55 schreef mignonne het volgende:
[..]
Klets nietjouw dame ziet er haske leuk uit! Dat combineren kun jij best
Ja ik snap het ook nietquote:Op donderdag 19 juli 2012 20:54 schreef Sonnetje85 het volgende:
Waarom heeft h&m zn maten veranderd...
Ik wilde kijken voor een broek voor Floris, maar 92 is nog veeeel te groot (als k kijk naar de 86 broeken die hij van h&m heeft). Beginnen de jongens opeens vanaf 92, moet.k kijken naar babybroeken...die.k dus niet leuk vind voor m
Ik moet zeggen, dat weerhoudt mij er nu dus wel van nog meer voor mn dochter te kopen dan ik nu al doe, ze zal de enige zijn die het draagt.quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:53 schreef Beessie-Jen het volgende:
ik ben wel enigzins een shopaholic... ik beken..
MAAR
ik koop niet heeeeel dure dingen, koop vaak dingen in de sale, en heb nog nooit de volle prijs voor nieuwe schoenen betaald.
(en altijd handig om een excuus te hebben natuurlijk; alles wat ik nu voor Evie koop; kan Liene ook weer aan tzt...)
![]()
Nou idd!quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:57 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ja ik snap het ook niet![]()
Ik hoop maar dat Puck niet een jaar in broeken maat 86 blijft hangen want ik vind H&M altijd goed geprijsde broeken in de vrolijke kleuren hebben.
Maat 86 hebben echt heel veel dreumesen en peuters aan dus het is een stomme zet van ze.
Ik heb de rode broeken voor Puck ontdektquote:Op donderdag 19 juli 2012 20:59 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Nou idd!
Nou ja die.kleuren hoeft voor.mij niet zo, maar wel leuke modellen enzo hebben ze.
En idd leuk geprijsd.
Beetje jammer
quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:53 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Mr.DML begon net alweer te klagen![]()
Ik ga hem Saar's kast laten zien![]()
Nou danquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:05 schreef becky27 het volgende:
ooh ze hebben ook sale bij Kidscase.... hoe moet ik nou kiezen (en krijg echt ruzie met vent als ik alles zou bestellen, hoewel hij het niet eens door zou hebben)
Ja doe jij eens een fotoquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:08 schreef Beessie-Jen het volgende:
oo ik schaam me dood... denk dat Evie wel 20 broeken heeft... Evenveel jurkjes.. en dan nog een shitload aan shirtjes en truien enzo...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |