Dat ben ik niet helemaal met je eens Mef, Saar is vrij smal, maar haar eigen maat past bij 4FF niet.quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:01 schreef mefke79 het volgende:
Trouwens, 4ff valt niet klein, maar smal. Dus Tienus heeft gewoon een grotere maat nodig door zijn babyvetjes.
Lekker graaien he Keshet?quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:54 schreef Keshet het volgende:
Cathmar: Ik ben altijd wel fan van 77 Kids, GAP, OldNavy, etc. En inderdaad. Century21!
Echt? Tienus zit nu net tussen 92 en 98 in broeken, de broek van 4ff in 98 is echt nog veel te lang. En die blauwe broek hierboven heeft ie in 98, komt tot op zijn enkels. Shirtjes passen dus prima in 98/104 en zijn dan een stuk langer dan die van de Hema. Zou er nog verschil in jongens en meiden zijn dan?quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:19 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Dat ben ik niet helemaal met je eens Mef, Saar is vrij smal, maar haar eigen maat past bij 4FF niet.
Yep, en het is echt een kleine smurfquote:Op donderdag 19 juli 2012 16:21 schreef mefke79 het volgende:
[..]
Echt? Tienus zit nu net tussen 92 en 98 in broeken, de broek van 4ff in 98 is echt nog veel te lang. En die blauwe broek hierboven heeft ie in 98, komt tot op zijn enkels. Shirtjes passen dus prima in 98/104 en zijn dan een stuk langer dan die van de Hema. Zou er nog verschil in jongens en meiden zijn dan?
idem hier elin is een lintworm, maar haar eigen maat is te krap. Lex is een prop, die moet dan in 86/92quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:21 schreef mefke79 het volgende:
[..]
Echt? Tienus zit nu net tussen 92 en 98 in broeken, de broek van 4ff in 98 is echt nog veel te lang. En die blauwe broek hierboven heeft ie in 98, komt tot op zijn enkels. Shirtjes passen dus prima in 98/104 en zijn dan een stuk langer dan die van de Hema. Zou er nog verschil in jongens en meiden zijn dan?
Dat oranje is de reden dat ik hem gekocht hebquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:53 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Die in de keuken is idd leuk zeg!
En nee Vanyel, dat oranje rondom de zakken vind ik verschrikkelijk![]()
Dat dus!quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:44 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik vind het meisjesspul van 4ff een stuk leuker zeg
he wat balen zeg.....quote:Op donderdag 19 juli 2012 12:14 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Hodverrrrr![]()
![]()
Beste mevrouw Poppejans,
Bedankt voor uw bestelling. Helaas is er een fout in ons voorraad systeem geslopen en zijn de door u bestelde schoenen niet meer op voorraad. Kan ik u blij maken met een ander paar? Of geeft u er de voorkeur aan om uw geld teruggestort te krijgen?
Graag verneem ik van u.
Groeten,
Evelien Knoops
Nou! Al is 12 e voor een jumpsuit dan weer niet zoveel.quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:09 schreef Fannetje het volgende:
Ik vind 4FF ook wel klein/smal vallen. Anne heeft nu maat 86/92 en dat gaat nog net, terwijl maat 86 van andere merken over het algemeen nog vrij ruim zit.
Ik vind het trouwens in de 40% sale nog steeds vrij prijzig. ¤24 voor een shirtje...
Superleuk!quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:41 schreef becky27 het volgende:
verlanglijstje voor N.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze moeten toch iets aan?quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:27 schreef Claudia_x het volgende:
Die van je jongste vind ik leuk, BJ! Ik zou het haast jammer vinden dat ik ben afgekickt van kinderkleertjes kopen.
haha ja iddquote:Op donderdag 19 juli 2012 20:32 schreef Claudia_x het volgende:
Nou ja, het verklaart in ieder geval waarom ze als jurkjes niet groot vallen, BJ.
How cute!!quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:22 schreef Beessie-Jen het volgende:
Lindex in actie:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ben er blij mee
lol; neej niet eens... geen vlek te zien. Hoewel ik die van Evie met het avondeten maar heb uitgedaan.. (pasta met tomatensaus haha)quote:
Kan me voorstellen dat je er blij mee bentquote:Op donderdag 19 juli 2012 20:39 schreef Beessie-Jen het volgende:
o in combi met de blauwe ogen is die blauwe hier een voltreffer hoor:
[ afbeelding ]
en het leuke; ze hadden ze vandaag voor het eerst aan op een feesje van de kinderopvang. Kwam er dus een mama naar me toe om te vragen waar ik die onwijs leuke tuniekjes vandaan had.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |