quote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:43 schreef NotTheSame het volgende:
*grmbl* Het weekend is begonnen, manlief net een duur cadeau gegeven, zegt ie doodleuk:
'Als je maar niet denkt dat je me hiermee om kan kopen, Draakje heeft genoeg kleren voorlopig.'
![]()
...
Mijn man vindt dat de kleine niet genoeg leuks heeftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gelukkig over 2 weken naar mam zij heeft al het een of ander gekocht bij de sale in Parijs
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
JA! dankje!quote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:19 schreef becky27 het volgende:
pj die?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oeh jaaaaquote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:22 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ik zat te zoeken,naar dat,jasje/vestje van becky dr bovenste plaatje. Deze moet.ik hebben![]()
(in t roze ja
)
[ afbeelding ]
Il ben bang dat die beige een baby van mij niet staatquote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:29 schreef Lijnloos het volgende:
Oh die bovenste Becky!(wel de beige versie, roze is bah
)
En Poppejans, geweldige keuzes!!!
Moet ook nieuwe baby, plak eitjes, plakken!!!![]()
Blijft hij mooi na meerdere keren wassen, wordt ie niet snel vaal bij de knieeen?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 00:19 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Aaahhh die sterren broek. Ik heb er al eentje in de huidige maat in de kast hangen. Zo leuk!!!
Dat was toch de donkerblauwe jas die ik voor je mee heb besteld toen? Die jas is zo verschrikkelijkquote:Op zaterdag 21 juli 2012 08:00 schreef Poppejans het volgende:
Maar misschien past hij nog in zn Dpam jasalhoewel ik het ook wel erg leuk vind ieder seizoen een nieuwe jas te kopen
Geweldige dingen hebben ze daar he? Ben benieuwd wat jij leuk vindt.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 09:18 schreef Sonnetje85 het volgende:
Dus ik ging even bij next kijken...ga maar op mn handen zitten![]()
Als k een winterjongetje zou krijgen had k wel geweten wat,ik had gekocht, maar k weet niet hoe k mobiel plaatjes moet linken vanaf de site
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:46 schreef bodpa09 het volgende:
[..]
Geweldige dingen hebben ze daar he? Ben benieuwd wat jij leuk vindt.
dat vestje van beebielove even gemist, maar deze vind ik erg leuk. Veel prijsverschil?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:43 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik had al het vestje van beebielove een paar dagen in mijn mandje maar deze is ook wel erg![]()
Dus welke te kiezen?
[ afbeelding ]
Beetje een vies kleurtje vind ik tquote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:48 schreef kaatjejannie het volgende:
Ik heb ze op fb al een berichtje gestuurd of ze hem nog krijgen in 0-6 mnd. Maar ik vrees dat ik pech heb.
Deze hebben ze ook, maar die vind ik lang zo leuk niet
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:54 schreef Juud79 het volgende:
Herfst/lente vestjes....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, als ik dat zie, denk ik meteen.... 1 minuut, dan kan het in de was.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:55 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Hebben!
Behalve de laatste, die vind k minder
Haha iddquote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:58 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ja, als ik dat zie, denk ik meteen.... 1 minuut, dan kan het in de was.![]()
En ik hou van kleurtjes.
Ik heb een eigen en MrDML geen. Of dat nou zo slim isquote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:58 schreef kaatjejannie het volgende:
Hij is wel van ons samen hoor. Maar om de veiligheid van de uitgavenZit hij bij N in de portemonnee!
Aaah zal dat hier ook zo zijn *lol*quote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:58 schreef kaatjejannie het volgende:
Hij is wel van ons samen hoor. Maar om de veiligheid van de uitgavenZit hij bij N in de portemonnee!
Zeker!quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:06 schreef kaatjejannie het volgende:
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik voor Casper nog maar heel weinig nieuw gekocht heb. Denk 3 setjes ofzo. Valt best mee toch?
Aaah handig wij gaan ook precies naar die twee. Toevallig nog naar het babyspul gekeken? Soms hebben zw een aparte afdeling? Ben je in Montpellier in de shoppingcentrum mall geweest of in de stad? Sorry boven nieuwsgierig.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:49 schreef Meimeltje het volgende:
Ik vind het sterrenvestje leuk DML, maar wat was het andere vestje?
Hier in Frankrijk de Dpam in geweest. Vond het wel wat kleiner dan gedacht (In Beziers en Montpellier). Het meidenjasje wat hier gepost werd is in het echie ook erg leuk!
Ik heb zelf alleen even snel bij de sale gekeken en maar 1 vestje gekocht aangezien er een man buiten stond die al aan het zuchten was toen ik de winkel net in ging.
Beziers viel erg tegen hoor, of we zijn naar het verkeerde deel geweest. In Montpellier gewoon in de stad geweest. Je denkt toch niet dat ik drie mannen mee krijg naar een shoppingcentrumquote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:09 schreef becky27 het volgende:
[..]
Aaah handig wij gaan ook precies naar die twee. Toevallig nog naar het babyspul gekeken? Soms hebben zw een aparte afdeling? Ben je in Montpellier in de shoppingcentrum mall geweest of in de stad? Sorry boven nieuwsgierig.
Wij zijn vorig jaar in die shoppingmall bij de DPAM geweest... behoorlijk minescule winkeltje hoor. Je moet je er echt niet veel van voorstellen. Gewoon een paar rekken/kasten voor de baby-dreumessen en de andere kant voor de kindermaten. Maar toch wel geslaagd daar toenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:09 schreef becky27 het volgende:
[..]
Aaah handig wij gaan ook precies naar die twee. Toevallig nog naar het babyspul gekeken? Soms hebben zw een aparte afdeling? Ben je in Montpellier in de shoppingcentrum mall geweest of in de stad? Sorry boven nieuwsgierig.
Die jas inderdaad! Dat is een maat 92. Ik zal je een seintje geven als ik hem de verkoop in wil doenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:28 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Dat was toch de donkerblauwe jas die ik voor je mee heb besteld toen? Die jas is zo verschrikkelijk![]()
![]()
Poppejans! In welk maat had je 'm ook alweer besteld? Als ie niet meer past en je doet 'm weg dan is het misschien wel iets voor mijn neefje
.
was mijn man met jou mee?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:49 schreef Meimeltje het volgende:
Ik vind het sterrenvestje leuk DML, maar wat was het andere vestje?
Hier in Frankrijk de Dpam in geweest. Vond het wel wat kleiner dan gedacht (In Beziers en Montpellier). Het meidenjasje wat hier gepost werd is in het echie ook erg leuk!
Ik heb zelf alleen even snel bij de sale gekeken en maar 1 vestje gekocht aangezien er een man buiten stond die al aan het zuchten was toen ik de winkel net in ging.
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:10 schreef becky27 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Waarom hebben ze die nou alleen in babymaten....quote:Op zondag 22 juli 2012 21:42 schreef Kleurdoos het volgende:
ja hoi! ik bestel deze in mt 80:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2012/J01%2001768%2076228%2037%200537%205.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
als iemand een grotere koopt, mag ik m dan ook alvast dibsen? want ik ben verliefd.
Dyon had afgelopen winter zon soort trui van de H&M in maat 86/92 en die viel wel erg klein. Misschien handig om even te wachten tot KD hm heeftquote:Op zondag 22 juli 2012 21:50 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Misschien dat ik hem koop als ik denk dat maat 92 de winter gaat ocerleven bij Puck. Maar jij wilt 86 neem ik aan KD?
86 of 92 ik vind t beide best.quote:Op zondag 22 juli 2012 21:50 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Misschien dat ik hem koop als ik denk dat maat 92 de winter gaat overleven bij Puck. Maar jij wilt 86 neem ik aan KD?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |