Ik moest lachenquote:Op maandag 16 juli 2012 17:01 schreef RM-rf het volgende:
[..]
(mits dat niet de hoofdbusiness van jullie bedrijf is, zijn leidinggevende daar meestal juist niet zo blij mee )
quote:Op maandag 16 juli 2012 16:48 schreef Cassandra87 het volgende:
Ga scheiden van je man, wees eerlijk. Dump vervolgens je latino lover. Achterbaks gedrag moet beloont worden met eenzaamheid
Nee. Het is makkelijk zo te oordelen, maar zo zit het leven niet in elkaar.quote:
Och zelfs ik heb wel eens getwijfeld aan mijn relatie omdat ik iets van rare gevoelens ontwaarde voor een ander.. Heb er direct met beiden over gesproken, niets aan het handje. Ik weet wel degelijk dat zoiets in een klein hoekje zit maar je blijft er toch zelf bij.quote:Op maandag 16 juli 2012 17:58 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Nee. Het is makkelijk zo te oordelen, maar zo zit het leven niet in elkaar.
quote:Op maandag 16 juli 2012 22:04 schreef jannah het volgende:
Natuurlijk besef ik dat ik anderen kwets - mochten ze het weten, wat nu (nog) niet het geval is. En ik zal wel weer een hoop directe veroordelingen over me heen krijgen, maar ik ben er nog niet uit of ik het wel zal vertellen, als ik besluit het achter me te laten om toch nog iets van mijn huwelijk te maken. Ik ben er namelijk van overtuigd dat het niet altijd het beste is alles maar op te biechten aan je wederhelft. Mocht mijn man vreemd zijn gegaan en er achteraf spijt van hebben, dan weet ik het liever ook gewoon niet. En dat kan achterbaks en schijnheilig lijken, maar er zijn vele waarheden en degene die denkt dat er maar een waarheid is is naief en niet van deze wereld.
quote:Op maandag 16 juli 2012 22:30 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Houd dit vast. Wat de pubers (die nog jonger dan je kinderen zijn) hier er ook van zeggen.
Wat een egoïst ben jij. Jij gaat wel even bepalen wat goed voor hem is, je bent een leugenachtig gezwel aan zijn been. Schaam je.quote:Op maandag 16 juli 2012 22:04 schreef jannah het volgende:
Natuurlijk besef ik dat ik anderen kwets - mochten ze het weten, wat nu (nog) niet het geval is. En ik zal wel weer een hoop directe veroordelingen over me heen krijgen, maar ik ben er nog niet uit of ik het wel zal vertellen, als ik besluit het achter me te laten om toch nog iets van mijn huwelijk te maken.
quote:Op maandag 16 juli 2012 22:30 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Houd dit vast. Wat de pubers (die nog jonger dan je kinderen zijn) hier er ook van zeggen.
Man, je moeder heeft geroepen, het is theetijd.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 09:17 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Als je werkelijk zo volwassen zou zijn als jij je graag voordoet zou je niet hoeven liegen tegen je partner, dan zou je de ballen hebben om op te komen waar je voor staat. Nu ben je gewoon een lafbekje.
Ah daar komt onze relnazi om nog even op de stronthoop te springen. Zeg het maar knul.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 09:20 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Man, je moeder heeft geroepen, het is theetijd.
Ah zelfs nazi wordt er al geroepenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 09:28 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Ah daar komt onze relnazi om nog even op de stronthoop te springen. Zeg het maar knul.
Ik wist dat je het zou waarderen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 09:48 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ah zelfs nazi wordt er al geroepen
Als ze eerlijk is riskeert ze haar relatiequote:Op dinsdag 17 juli 2012 08:51 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Onze ''volwassen'' man hier hoor.
@ TS : Als je het niet vertelt hou je je man, waar je jarenlang mee bent getrouwd (!!) dus voor de gek, jij bepaalt dan wat het beste is voor jullie huwelijk...
Snap ook echt niet dat mensen dit voor zichzelf goed kunnen praten, kan dat echt niet begrijpen.
ps. is Taurus op vakantie ?
Precies dat. En nog een egotripper ook.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 09:17 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Als je werkelijk zo volwassen zou zijn als jij je graag voordoet zou je niet hoeven liegen tegen je partner, dan zou je de ballen hebben om op te komen waar je voor staat. Nu ben je gewoon een lafbekje.
Dit stukje:quote:Op maandag 16 juli 2012 22:30 schreef El_Matador het volgende:
[..]
sla je maar gewoon even over?quote:Mocht mijn man vreemd zijn gegaan en er achteraf spijt van hebben, dan weet ik het liever ook gewoon niet.
Jannah heeft er ook een soort van spijt van, anders had ze dit topic niet geopend.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:45 schreef Feeeeble het volgende:
[..]
Dit stukje:
[..]
sla je maar gewoon even over?
Als je houdt van je partner kan je het niet over je hart verkrijgen om tegen diegene gewoon keihard te liegen en de kluit te belazeren.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:27 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jannah heeft er ook een soort van spijt van, anders had ze dit topic niet geopend.
Zolang je nog houdt van je vaste partner, wat is dan het probleem van je tong in een ander hangen of veilige seks hebben?
Jij ziet het als belazeren.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:31 schreef Kluts het volgende:
[..]
Als je houdt van je partner kan je het niet over je hart verkrijgen om tegen diegene gewoon keihard te liegen en de kluit te belazeren.
De hele wereld ziet dat als belazeren, jij hebt een vertekend beeld van hoe je je gedraagt als je van iemand houdt.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:33 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij ziet het als belazeren.
Ik zie het anders.
Mooi he, die diversiteit?
Geen enkel probleem, als je dat vantevoren hebt besproken met je partner en dus een open relatie hebt.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:27 schreef El_Matador het volgende:
Zolang je nog houdt van je vaste partner, wat is dan het probleem van je tong in een ander hangen of veilige seks hebben?
Helemaal niks mis mee als je vriend/vriendin daar geen problemen mee heeft.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:27 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jannah heeft er ook een soort van spijt van, anders had ze dit topic niet geopend.
dat zijn er wel meer hier.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 17:04 schreef PBateman1978 het volgende:
Mata is gewoon een beetje een karikatuur.
ja klopt helemaal. Ik begrijp niet dat je soms leest/hoort dat het seksleven van je huwelijk beter wordt door er een minnaar op na te houden. Bij mij is dat zeker niet het geval. Daar zullen wel weer andere motieven spelen vermoed ik.quote:Op donderdag 19 juli 2012 02:40 schreef Mishu het volgende:
Het is andersom: je relatie wordt steeds killer doordat je het door je affaire op het 2e plan zet.
Ze zou eerst eens tegen haar man moeten zeggen dat ze buiten de deur geneukt heeft, en dan kijken hoe hij reageert...quote:Op donderdag 19 juli 2012 07:35 schreef Canillas het volgende:
De basis van elke langdurende relatie is vriendschap en en communicatie, je zou tegen je man kunnen zeggen ''ik ben bang dat als wij niet leren communiceren met elkaar ons huwelijk ten einde loopt want we leven nu al zo langs elkaar heen'' en dan kijken hoe hij reageert.
Lieve schat, vreemdgaan overkomt je niet! Je hebt een bewuste keuze gemaakt je man te bedriegen. Oké, je kwam erachter dat je huwelijk niet goed zat toen je die Mario tegen het lijf liep, dat kan, dat neemt niemand je kwalijk. Het is echter hoe je het toen aangepakt hebt dat je een slet maakt. Je had afstand moeten nemen tot Mario en gelijk aan je huwelijk moeten gaan werken. Ook een weloverwogen besluit om te gaan scheiden reken ik hierbij, mocht je tot die conclusie zijn gekomen, dus of het huwelijk nog te reden zou zijn geweest is irrelevant. Maar nee, jij bent lekker het bed in gedoken met Mario achter de rug van je man om en nu kom je hier miepen dat je huwelijk niet goed zit en dat het dus allemaal jouw schuld niet is. SLET! Je bent vreemdgegaan, heb buiten de deur geneukt, hebt je man bedrogen, de vader van je kinderen bedrogen en dat je huwelijk niet goed zat (en nu al helemaal niet zit) is daar echt geen excuus voor!quote:Op donderdag 19 juli 2012 02:00 schreef jannah het volgende:
maar ik heb er niet echt spijt van, het was een eye-opener dat mijn huwelijk op een haar na dood is. Dat het er erger voor staat dan ik dacht.
Maakt me dat een slet? Voor een aantal op dit forum blijkbaar wel. Dat is uiteraard hun mening. Ik vind het jammer dat er zo zwart-wit wordt gedacht, en niet wat meer genuanceerde meningen lees (op een paar uitzonderingen na en aan die meningen heb ik veel gehad).
Inderdaad! Behoorlijk overdreven en kinderachtig!quote:Op donderdag 19 juli 2012 10:26 schreef Copycat het volgende:
Sjezus, ben je je persoonlijke frustraties aan het uitleven of zo?
Dat hoeft niet per se een slimme actie te zijn want mannen kunnen daar nogal overtrokken op reageren. Wat?! Een ander met mijn vrouw, etc. Heeft met het bezitterige ego van mannen te maken en hun eeuwige trots. Terwijl het vrij normaal is dat iemand in een relatie op een gegeven moment verliefd wordt. Juist dan moet je aan een relatie gaan werken en zo'n egotrippend gorilla mannetje moet je er dan niet bijhebben lijkt mij.quote:Op donderdag 19 juli 2012 08:46 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ze zou eerst eens tegen haar man moeten zeggen dat ze buiten de deur geneukt heeft, en dan kijken hoe hij reageert...
Waar heb je het in godsnaam over ?quote:Op donderdag 19 juli 2012 10:30 schreef Mishu het volgende:
[..]
Dat hoeft niet per se een slimme actie te zijn want mannen kunnen daar nogal overtrokken op reageren. Wat?! Een ander met mijn vrouw, etc. Heeft met het bezitterige ego van mannen te maken en hun eeuwige trots. Terwijl het vrij normaal is dat iemand in een relatie op een gegeven moment verliefd wordt. Juist dan moet je aan een relatie gaan werken en zo'n egotrippend gorilla mannetje moet je er dan niet bijhebben lijkt mij.
quote:Op donderdag 19 juli 2012 10:19 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Lieve schat, vreemdgaan overkomt je niet! Je hebt een bewuste keuze gemaakt je man te bedriegen. Oké, je kwam erachter dat je huwelijk niet goed zat toen je die Mario tegen het lijf liep, dat kan, dat neemt niemand je kwalijk. Het is echter hoe je het toen aangepakt hebt dat je een slet maakt. Je had afstand moeten nemen tot Mario en gelijk aan je huwelijk moeten gaan werken. Ook een weloverwogen besluit om te gaan scheiden reken ik hierbij, mocht je tot die conclusie zijn gekomen, dus of het huwelijk nog te reden zou zijn geweest is irrelevant. Maar nee, jij bent lekker het bed in gedoken met Mario achter de rug van je man om en nu kom je hier miepen dat je huwelijk niet goed zit en dat het dus allemaal jouw schuld niet is. SLET! Je bent vreemdgegaan, heb buiten de deur geneukt, hebt je man bedrogen, de vader van je kinderen bedrogen en dat je huwelijk niet goed zat (en nu al helemaal niet zit) is daar echt geen excuus voor!
Dat jij jezelf nog in de spiegel aan kan kijken, vooral na al die achterlijke smoesje die je hier hebt zitten vertellen. Dat jij je kinderen nog aan kan kijken. Ga je diep schamen verdomme en daarna nadenken hoe jij dit op gaat lossen voor ze. Of dacht je soms met je naïeve kop echt dat dit geen enorme invloed op ze gaat hebben? Ook al vertelt niemand ze iets, dat er iets enorm mis is gegaan tussen hun ouders zullen ze voelen. Het zou me niet verbazen als je daar nog niet eens aan hebt gedacht. Dat had je immers al moeten doen vóór je begon rond te sletten met je exotische neukspeelt, maar ja, je kut en één of andere vreemde waren belangrijker dan je kinderen.
Nee, ik heb geen ouder die vreemd is gegaan.quote:Op donderdag 19 juli 2012 10:33 schreef Mishu het volgende:
Heb jij ouders die vreemd zijn gegaan ofzo?Ga eerst zelf maar een lange relatie aan, dan praten we verder
[..]
En wat is je excuus om een ander zo verrot te schelden?quote:Op donderdag 19 juli 2012 10:34 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen ouder die vreemd is gegaan.
Ik heb een relatie. Hoewel niet bijzonder langdurig, maar ook langdurigheid is geen excuus om vreemd te gaan.
Vind je je reactie zelf niet een beetje achterlijk?quote:Op donderdag 19 juli 2012 10:34 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen ouder die vreemd is gegaan.
Ik heb een relatie. Hoewel niet bijzonder langdurig, maar ook langdurigheid is geen excuus om vreemd te gaan.
Ik noem haar een slet. Dat is.quote:Op donderdag 19 juli 2012 10:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
En wat is je excuus om een ander zo verrot te schelden?
TS heeft een probleem, daar is dit subforum voor, dat betekent niet automatisch dat het normaal is om TS uit te schelden.
Dat is heel wat anders dan er gewoon wat willekeurige scheldwoorden uitgooien.quote:slet
de slet zelfst.naamw. (m./v.) Uitspraak: [slɛt] Verbuigingen: slet|ten (meerv.) vrouw die geregeld met verschillende mannen geslachtsgemeenschap heeft
Ah, vreemdgaan en het niet opbiechten maar zelfs je man de schuld geven, is dus volwassen?quote:Op donderdag 19 juli 2012 10:37 schreef Mishu het volgende:
Sowieso geeft het blijk van een nog vrij onvolwassen kijk op relaties.
Ik meen er elk woord van.quote:Op donderdag 19 juli 2012 10:36 schreef Feeeeble het volgende:
[..]
Vind je je reactie zelf niet een beetje achterlijk?
Maar natuurlijk. Van mijn mening zijn dat vreemdgaan je niet overkomt, dat het een bewust keuze is en dat TS dus genoeg te verwijten valt is onvolwassen.quote:Op donderdag 19 juli 2012 10:37 schreef Mishu het volgende:
Sowieso geeft het blijk van een nog vrij onvolwassen kijk op relaties.
Je had je ook op een wat rustigere manier kunnen uiten toch?quote:Op donderdag 19 juli 2012 10:39 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Ik meen er elk woord van.
[..]
Maar natuurlijk. Van mijn mening zijn dat vreemdgaan je niet overkomt, dat het een bewust keuze is en dat TS dus genoeg te verwijten valt is onvolwassen.
Klopt, maar ik heb ervoor gekozen het zo te doen. Dat lijkt mij duidelijk.quote:Op donderdag 19 juli 2012 10:43 schreef Feeeeble het volgende:
[..]
Je had je ook op een wat rustigere manier kunnen uiten toch?
Ja. Duidelijk.quote:Op donderdag 19 juli 2012 10:44 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Klopt, maar ik heb ervoor gekozen het zo te doen. Dat lijkt mij duidelijk.
Nou, nee.quote:Op donderdag 19 juli 2012 10:47 schreef Mishu het volgende:
Als je wat ouder wordt ga je accepteren dat een relatie iets is met vallen en opstaan, waarin bepaalde dingen kunnen gebeuren.
Het gaat niet alleen om haar, ze is getrouwd, er is dus nog iemand in het spel.quote:Op donderdag 19 juli 2012 10:48 schreef deedeetee het volgende:
Van mij hoef je niks op te biechten als je denkt dat dit niet nuttig is.
Jij bent ongeveer even oud als ik.quote:Op donderdag 19 juli 2012 10:47 schreef Mishu het volgende:
Als je wat ouder wordt ga je accepteren dat een relatie iets is met vallen en opstaan, waarin bepaalde dingen kunnen gebeuren.
Of je word wijzer en leert begrijpen dat bepaalde houdingen en opvattingen bepaalde situaties in de hand werken. Is ook beter dan een slachtoffer 'ik kon er niks aan doen/het gebeurde gewoon' houding, al is volledig verantwoordelijkheid voor jezelf nemen wel enger natuurlijk.quote:Op donderdag 19 juli 2012 10:47 schreef Mishu het volgende:
Maar wel een kenmerk van volwassenheid.quote:Op donderdag 19 juli 2012 11:13 schreef Canillas het volgende:
al is volledig verantwoordelijkheid voor jezelf nemen wel enger natuurlijk.
Lieve TS, laat die mannen nou even voor wat ze zijn en bedenk jezelf eerst wat JIJ wilt en waar JIJ gelukkig van wordt. Je weet van binnen volgens mij heel erg goed dat Mr. X een vlucht van de realiteit is. Het is heel goed dat je je realiseert dat dit niet langer zo kan. Feit dat je aangeeft dat praten met je man zo moeilijk is en dat je je nu pas realiseert hoe slecht het tussen jullie gaat is ook een hele grote stap.quote:Op donderdag 19 juli 2012 03:12 schreef jannah het volgende:
Ik ben idd verliefd op die andere man. De eerste stap zou zijn dit weekend er een punt achter te zetten.
Ik ga er vanuit dat als ik m niet meer zie - en met een afstand tussen ons van 8000 km is het niet moeilijk mekaar niet meer te zien - het dan na een tijdje wel zal slijten.
De tweede stap zou dan zijn het thuisfront. Die stap zal veel zwaarder zijn.
Ik denk zelfs het kenmerk van volwassenheidquote:Op donderdag 19 juli 2012 11:14 schreef PBateman1978 het volgende:
Maar wel een kenmerk van volwassenheid.
Ja eigenlijk wel, weten wat de consequenties zijn van je daden, en de verantwoordelijkheid daarvoor durven dragen.quote:Op donderdag 19 juli 2012 12:45 schreef Canillas het volgende:
[..]
Ik denk zelfs het kenmerk van volwassenheid
Wil ze bij hem blijven dan dient ze hem wel de mogelijkheid te geven tot een geïnformeerde keuze of hij nog wel bij haar wilt blijven.quote:Op donderdag 19 juli 2012 12:39 schreef bananenjong het volgende:
blijf gewoon bij je huidige man, die ouwe gek woont 8000km verderop en je hebt al een gezin..
Als je mijn moeder was en ik zou erachter komen zou ik je een klap op je gezicht geven. Stiekem gedoe.. bah
Volgens mij heeft ts niet met verschillende mannen gemeenschap, enkel met Mario.quote:Op donderdag 19 juli 2012 10:38 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Ik noem haar een slet. Dat is.
[..]
Dat is heel wat anders dan er gewoon wat willekeurige scheldwoorden uitgooien.
Want ze is ondertussen niet getrouwd met een ander?quote:Op donderdag 19 juli 2012 14:25 schreef Oognip het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ts niet met verschillende mannen gemeenschap, enkel met Mario.
Wel getrouwd maar ze heeft (bijna) geen seks meer met haar man maak ik uit het verhaal op. Dus ze is geen slet, maar ze gaat wel vreemd.quote:Op donderdag 19 juli 2012 14:31 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Want ze is ondertussen niet getrouwd met een ander?
Ik zou bijna denken dat je een ander topic aan het lezen bent dan ik.
Dus ze was wel een slet geweest als ze zich nog met regelmaat door manlief door het matras laat trekken?quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:02 schreef Oognip het volgende:
[..]
Wel getrouwd maar ze heeft (bijna) geen seks meer met haar man maak ik uit het verhaal op. Dus ze is geen slet, maar ze gaat wel vreemd.
Buiten de deur neuken tijdens een monogame seksuele relatie kwalificeert je als slet, of je nou elke dag seks hebt met de man waar je wel mee getrouwd bent of eens in het jaar.quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:02 schreef Oognip het volgende:
[..]
Wel getrouwd maar ze heeft (bijna) geen seks meer met haar man maak ik uit het verhaal op. Dus ze is geen slet, maar ze gaat wel vreemd.
Jouw mening.quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:02 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Buiten de deur neuken tijdens een monogame seksuele relatie kwalificeert je als slet, of je nou elke dag seks hebt met de man waar je wel mee getrouwd bent of eens in het jaar.
Volgens het woordenboek wel. Niet mijn mening.quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:04 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dus ze was wel een slet geweest als ze zich nog met regelmaat door manlief door het matras laat trekken?
Ts heeft geen probleem. Ts maakt problemen.quote:Op donderdag 19 juli 2012 10:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
En wat is je excuus om een ander zo verrot te schelden?
TS heeft een probleem, daar is dit subforum voor, dat betekent niet automatisch dat het normaal is om TS uit te schelden.
Ooow, je hebt al aan zelfreflectie gedaan. nou, prima! dan zit het allemaal goed hoor! gewoon nieuwsgierig hier.. wat kwam daar precies uit? die reflectie?quote:Op maandag 16 juli 2012 22:04 schreef jannah het volgende:
Ik heb alleen proberen de feiten weer te geven, dat was al meer dan genoeg. Ik heb al aan zelfreflectie gedaan tot ik er een punthoofd van kreeg. Ik wou dat hier niet over het forum gaan uitsmeren.
Natuurlijk besef ik dat ik anderen kwets - mochten ze het weten, wat nu (nog) niet het geval is. En ik zal wel weer een hoop directe veroordelingen over me heen krijgen, maar ik ben er nog niet uit of ik het wel zal vertellen, als ik besluit het achter me te laten om toch nog iets van mijn huwelijk te maken. Ik ben er namelijk van overtuigd dat het niet altijd het beste is alles maar op te biechten aan je wederhelft. Mocht mijn man vreemd zijn gegaan en er achteraf spijt van hebben, dan weet ik het liever ook gewoon niet. En dat kan achterbaks en schijnheilig lijken, maar er zijn vele waarheden en degene die denkt dat er maar een waarheid is is naief en niet van deze wereld.
Ik heb mijn verhaal neergeschreven over het vreemdgaan, maar er zijn nog zoveel andere verhalen die erbij horen en het misschien in een ander perspectief zetten. Het is uiteraard absoluut NIET goed te praten, maar ik wil maar zeggen: oordeel niet te snel, want ook ik dacht dat zoiets me nooit zou overkomen, en je ziet maar dat het wel kan. Ik zou me nooit of nooit door een man laten meeslepen, het is toch maar gebeurd. Ik ben nooit blind verliefd geweest, en blijkbaar nu toch wel.
Op de een of andere manier moet ik uit die stomme keerstroom geraken, en het is meer dan dump deze of gene. Want het zal wel zijn dat ik ergens een probleem heb waar ik aan moet werken, en dat vreemdgaan me er idd alleen maar van heeft afgeleid, onbewust bewust waarschijnlijk. Het is mijn probleem, en als ik er niets aan doe neem ik het gewoon mee en kwets weer andere mensen. Op welke manier dan wel, dat weet ik nog niet.
Het is prima dat zij dat zelf denkt. ignorance is bliss etc.. maar dit bepaalt ze nu ook meteen even voor haar man. en dat is not done. het is zijn beslissing of hij zoiets wel of niet zou willen weten, niet de hare.quote:Op maandag 16 juli 2012 22:30 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je leeft voor jezelf en met een ander. Uiteindelijk zou het ook goed kunnen dat hij vreemdgaat, zeker als de relatie al niet lekker loopt.quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:20 schreef probeer het volgende:
[..]
Het is prima dat zij dat zelf denkt. ignorance is bliss etc.. maar dit bepaalt ze nu ook meteen even voor haar man. en dat is not done. het is zijn beslissing of hij zoiets wel of niet zou willen weten, niet de hare.
zucht, jij weer.. de zelfbenoemde koning der relatie-wijsheidquote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:33 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij ziet het als belazeren.
Ik zie het anders.
Mooi he, die diversiteit?
prachtigquote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:59 schreef Cassandra87 het volgende:
Och anderszijds vond mata het ook niets als iemand met zijn projectje aan het flirten was, dus die lijn is ergens wel te ontdekken
daar had ze mee moeten komen VOOR het vreemdgaan, nu is het niets meer dan de schuld bij hem willen leggen.quote:Op donderdag 19 juli 2012 07:35 schreef Canillas het volgende:
Ben je de enige minnares van die andere man, of heeft hij er meer zoals jij over de wereld verspreid zitten?
Je lijkt wat die man zegt nogal voor waarheid aan te nemen maar het is wel iemand die zijn vrouw, zijn huwelijk,met jou stelselmatig beduveld, dus in hoeverre kan je wat hij je vertelt geloven? En hoe groot is het verschil tussen wat jij er wilt zien en de realiteit?
De basis van elke langdurende relatie is vriendschap en en communicatie, je zou tegen je man kunnen zeggen ''ik ben bang dat als wij niet leren communiceren met elkaar ons huwelijk ten einde loopt want we leven nu al zo langs elkaar heen'' en dan kijken hoe hij reageert.
het gaat er niet om wat zij of jij daarvan vinden, maar wat haar man daarvan vindt.quote:Op donderdag 19 juli 2012 10:48 schreef deedeetee het volgende:
Je zit in een verdomd beroerde situatie waar je alleen maar beter van kunt worden als je er een ferme punt achter zet. Van die man wordt je toch niet blij, je houdt er alleen een rotgevoel aan over. Dus tanden op elkaar zetten en er een eind aan maken. Verliefdheid gaat eens over, ff doorzetten dus.
Daarna een rustperiode inlassen om goed na te denken over wat je met je huwelijk willt gaan doen. Van mij hoef je niks op te biechten als je denkt dat dit niet nuttig is.
precies.. en als klap op de vuurpijl het aloude: "ja maar het zat toch al heel lang niet goed in mijn huwelijk, etc"quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:05 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Ts heeft geen probleem. Ts maakt problemen.
(oja; ts is met recht een slet, ze verzint het zielige plaatje en het is haar schuld niet want gossie deadlines en kwetsbaar....)
ow ja, het komt inderdaad allemaal door de afkomst van de man waarmee ze vreemdgaatquote:Op donderdag 19 juli 2012 17:19 schreef Cavalinho het volgende:
Wat is er in hemelsnaam sletterig aan iemand die zich overgeeft aan een charmeur?
Een slet zoekt sex met Jan en alleman. Dat is iets heel anders.
Het is niet zo vreemd dat je verliefd wordt op een latino want het zijn geboren charmeurs en daar is bijna iedereen vatbaar voor, helemaal als het in je eigen leven even niet zo lekker gaat.
Maar dat charmeren doen we vooral voor ons eigen plezier om mensen in bed te krijgen en okee, het is ook leuk als die ander zich daar goed bij voelt, maar diep hoeft het niet te gaan, en gaat het meestal ook niet.
Hij is hoogstwaarschijnlijk ook nog Katholiek en scheiden is er echt niet bij.
Ga dus ook niet scheiden voor hem.
Je kunt wel gaan scheiden omdat je eigen relatie niet deugt.
Of je probeert je relatie weer leven in te blazen.
Zie het contact met de latino als een erotisch spel, leuk en opwindend, geniet ervan op de momenten dat het kan, maar verlang niet naar dingen die er niet zijn en die er echt niet komen.
en als hij van haar weet dat zij zulke dingen niet wil weten, is het prima als hij zn mond erover houdt.quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:21 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je leeft voor jezelf en met een ander. Uiteindelijk zou het ook goed kunnen dat hij vreemdgaat, zeker als de relatie al niet lekker loopt.
daar lees ik niets over de mening van haar man. ze heeft gewoon het recht niet dat voor andere mensen in te gaan vullen.quote:Ik ben er namelijk van overtuigd dat het niet altijd het beste is alles maar op te biechten aan je wederhelft. Mocht mijn man vreemd zijn gegaan en er achteraf spijt van hebben, dan weet ik het liever ook gewoon niet.
Op het moment dat we een relatie hebben, zal zij ook wel vreemdgaan, dat zit nu eenmaal in de cultuur. Dat is anders als je bezig bent een meid te versieren... Dat verschil zal zelfs jij kunnen zien.quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:26 schreef probeer het volgende:
[..]
prachtigdat dan wel weer...
heerlijk, principes die alleen gelden als je er zelf geen last van ondervindt.
dacht al wel zoiets..
zélfs ik? aiii..quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Op het moment dat we een relatie hebben, zal zij ook wel vreemdgaan, dat zit nu eenmaal in de cultuur. Dat is anders als je bezig bent een meid te versieren... Dat verschil zal zelfs jij kunnen zien.
Dat laatste sowieso.quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:37 schreef probeer het volgende:
[..]
zélfs ik? aiii..
En hoe is dat anders? gespreide winstkans enzo? dont put all your eggs in one basket?
ok, dat klinkt logisch. behalve dan dat jij toch iemand was die slippertjes niet vertelt binnen de relatie? wat is er dan om te overleven?quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat laatste sowieso.
Het is anders omdat je als je een goede relatie hebt, waar je beiden een slippertje maakt, de relatie dat overleeft. Als je nog niks hebt, is er ook niks om te overleven.
Ik geloof dat je prima van 1 iemand kan houden en ondertussen met anderen wat losse puur lichamelijke contactjes kan onthouden. Het een staat het ander niet in de weg. Idealiter kan je daar open over zijn, maar als dat niet kan, denk ik dat de -vooral door cultureel-religieuze groepsdwang opgelegde- stress een relatie waarbij je ook wel es ergens anders wil eten teveel beinvloedt.quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:39 schreef probeer het volgende:
[..]
ok, dat klinkt logisch. behalve dan dat jij toch iemand was die slippertjes niet vertelt binnen de relatie? wat is er dan om te overleven?
Hehe, nee, dat vertel ik beter niet.quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:39 schreef probeer het volgende:
als jij je toekomstige vriendin / projectje (wat heb ik een hekel aan dat woord gebruikt op die manier) niet vertelt dat je ook scharrelt bij 3 anderen, is er toch ook niets aan de hand?
fuck.. nuance.. nu moet ik nadenken over wat ik typ..quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:42 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik geloof dat je prima van 1 iemand kan houden en ondertussen met anderen wat losse puur lichamelijke contactjes kan onthouden. Het een staat het ander niet in de weg. Idealiter kan je daar open over zijn, maar als dat niet kan, denk ik dat de -vooral door cultureel-religieuze groepsdwang opgelegde- stress een relatie waarbij je ook wel es ergens anders wil eten teveel beinvloedt.
Ik begrijp dat jij klaar staat met opgestoken veroordelend vingertje....quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:38 schreef probeer het volgende:
[..]
het gaat er niet om wat zij of jij daarvan vinden, maar wat haar man daarvan vindt.
hoe is dat zo moeilijk te begrijpen voor sommigen?
Inderdaad, zoals het gelopen is kan je nu niks meer veranderen, hoe je hier nu mee omgaat is wat telt, en hoe je met jezelf om gaat is net zo belangrijk; als je gevoelens blijft opkroppen dan gaat het in de toekomst weer mis.quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:56 schreef jannah het volgende:
Een grotere stommiteit is dat ik verliefd ben geworden op dat slippertje en het dus niet bij 1 keer is gebleven. Daar moet ik uit zien te geraken en dat is waar ik mee worstel. En ja allemaal goed en wel dat ik dat allemaal maar van tevoren had moeten bedenken, maar zo is het niet gelopen.
Stap toch eens af van dat ''religieuze groepsdwang'' gelul.quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:42 schreef El_Matador het volgende:
Idealiter kan je daar open over zijn, maar als dat niet kan, denk ik dat de -vooral door cultureel-religieuze groepsdwang opgelegde- stress een relatie waarbij je ook wel es ergens anders wil eten teveel beinvloedt.
Och je bent zo zielig inderdaad...quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:56 schreef jannah het volgende:
Ik heb één slippertje gemaakt in een relatie van 20 jaar. Daarom vind ik sommige reacties echt wel erg overroepen, hoewel het niet goed te praten valt. Ik wil het ook niet goed praten, enkel aangeven dat zoiets ook niet zomaar vanzelf gebeurt en er omstandigheden zijn die maken dat je er vatbaarder dan anders voor kunt zijn.
Een grotere stommiteit is dat ik verliefd ben geworden op dat slippertje en het dus niet bij 1 keer is gebleven. Daar moet ik uit zien te geraken en dat is waar ik mee worstel. En ja allemaal goed en wel dat ik dat allemaal maar van tevoren had moeten bedenken, maar zo is het niet gelopen.
De jacht is leuker dan de buit.quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:42 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik geloof dat je prima van 1 iemand kan houden en ondertussen met anderen wat losse puur lichamelijke contactjes kan onthouden. Het een staat het ander niet in de weg. Idealiter kan je daar open over zijn, maar als dat niet kan, denk ik dat de -vooral door cultureel-religieuze groepsdwang opgelegde- stress een relatie waarbij je ook wel es ergens anders wil eten teveel beinvloedt.
Ik ben ook wel eens vreemd gegaan aan het einde van mijn huwelijk. Niet slim, niet opgebiecht, maar wel een relaltieteherapietje er tegen aan gegooid. Soms weet je het even niet meer. Was zeer verhelderend. Het had twee kanten uit kunnen gaan, ik stond er open tegenover.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 08:07 schreef jannah het volgende:
Ik denk het volgende:
- er dit weekend een punt achter zetten (met de latinoman) - slik -
- het even laten bezinken
- nadenken over wat ik wil, en wat een relatie me zou kunnen/moeten brengen, zien of ik dat nog kan terugvinden in mijn huidige relatie
- praten met mijn man over hoe verder. Maar of ik het zal opbiechten of niet, daar ben ik nog niet uit. Ik weet op dit moment niet wat hij (nog) verwacht van onze relatie.
Ik heb in de reacties een paar keer gelezen dat scheiden niet zou moeten owv de latinoman, wel omdat de relatie niet meer te redden valt. Ik kan me daar wel in vinden. Ik zou de toekomst niet willen laten afhangen van mijn vreemdgaan gedrag. Zoals eerder gezegd - hoewel sommigen er hier wel een breekpunt van maken - het vreemdgaan is wat mij betreft een symptoom, het was geen pleziertje op zich. Ik vind niet dat dat een reden mag zijn om een relatie te verbreken.
Dat is eenzijdig gedacht ja, mijn man denkt er misschien anders over. Maar ik ben er niet aan toe op dit moment om dat ook nog eens mee op tafel te leggen op dit moment. Wat als hij alleen daar maar naar kijkt en niet naar wat de aanleiding was?
dat is toch precies wat ik zeg doos, leer lezen.quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:13 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Ik begrijp dat jij klaar staat met opgestoken veroordelend vingertje....
Dit topic is geopend door háár en niet door hem. Weet jij veel of de echtgenoot niet ook vreemd gaat ? Dat doet hier gewoon ff niet ter zake.
Weet jij veel of die man het wél wil weten of zijn vrouw vreemd gaat ? Het lijkt er op dat JIJ het zou willen weten.
Je oordeelt dus vanuit jezelf, maar dit topic gaat niet over wat jij zou willen als je in de schoenen van deze echtgenoot stond.
Het gaat over wat TS zou kunnen doen om uit een moeilijke situatie te raken.
wie is hier dan degene die even lekker voor anderen denkt in te vullen wat ze wel of niet willen weten. hoe doet het er in godsnaam toe wat jij daarvan vindt?quote:Op donderdag 19 juli 2012 10:48 schreef deedeetee het volgende:
Je zit in een verdomd beroerde situatie waar je alleen maar beter van kunt worden als je er een ferme punt achter zet. Van die man wordt je toch niet blij, je houdt er alleen een rotgevoel aan over. Dus tanden op elkaar zetten en er een eind aan maken. Verliefdheid gaat eens over, ff doorzetten dus.
Daarna een rustperiode inlassen om goed na te denken over wat je met je huwelijk willt gaan doen. Van mij hoef je niks op te biechten als je denkt dat dit niet nuttig is.
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 04:19 schreef Fordius het volgende:
Je bent toch zelf verantwoordelijk voor de daden die je doet ondanks de omstandigheden?
Het lijkt nu erg veel op dat jij alleen slachtoffer bent in dit hele verhaal en dus jouw het recht geeft te doen wat je gedaan hebt, maar dat is dus echt niet zo.
Jij had toen je al twijfels had over je relatie erover moeten beginnen bij je man of voor je uberhaubt de bed in dook met die ander moeten kiezen voor het feit dat jij je man niet meer wou.
Je bent herhaaldelijk in dezelfde fout gegaan en ook nog eens zelf ervoor gekozen om een weekend uit te rekken om met hem te zijn.
Daarnaast vraag ik me echt af hoe jij zoiets laat staan alleen tegen je man, maar je kinderen kunt verantwoorden? Lekker voorbeeld ben je dan ook. Heb je echt geen enkele seconde erbij nagedacht wat dit ook voor effect heeft thuis? Buiten je eigen plezier om?
Je kiest er zelf voor of je een fout begaat of niet, daar is verder geen enkel goed excuus voor.
Immers jij maakt een bepaalde keuze zelf op het moment en je maakte de verkeerde in mijn ogen.
Daarnaast dat je probeert goed te praten dat als je man vreemd ging dat jij het niet zou willen is jouw mening, maar wat is de mening van je man? Jij kan niet voor hem gaan bepalen wat hij wel of niet prettig vind om te horen.
Dat je uberhaubt nog begint met het feit dat je maar 1 slippertje gemaakt hebt in 20 jaar is toch al kansloos? Alsof 1 slippertje toegestaan is net of je een joker inzet is toch belachelijk.
Dit is hoe ik over de zaak denk met betrekking tot je partner, maar persoonlijk kan het me geen reet schelen met wie je neukt
dat is zijn goed recht.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 08:07 schreef jannah het volgende:
Ik denk het volgende:
- er dit weekend een punt achter zetten (met de latinoman) - slik -
- het even laten bezinken
- nadenken over wat ik wil, en wat een relatie me zou kunnen/moeten brengen, zien of ik dat nog kan terugvinden in mijn huidige relatie
- praten met mijn man over hoe verder. Maar of ik het zal opbiechten of niet, daar ben ik nog niet uit. Ik weet op dit moment niet wat hij (nog) verwacht van onze relatie.
Ik heb in de reacties een paar keer gelezen dat scheiden niet zou moeten owv de latinoman, wel omdat de relatie niet meer te redden valt. Ik kan me daar wel in vinden. Ik zou de toekomst niet willen laten afhangen van mijn vreemdgaan gedrag. Zoals eerder gezegd - hoewel sommigen er hier wel een breekpunt van maken - het vreemdgaan is wat mij betreft een symptoom, het was geen pleziertje op zich. Ik vind niet dat dat een reden mag zijn om een relatie te verbreken.
Dat is eenzijdig gedacht ja, mijn man denkt er misschien anders over. Maar ik ben er niet aan toe op dit moment om dat ook nog eens mee op tafel te leggen op dit moment. Wat als hij alleen daar maar naar kijkt en niet naar wat de aanleiding was?
Hij heeft verdomme het recht om een geïnformeerde keuze te kunnen maken over of hij jou nog wel wilt.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 08:07 schreef jannah het volgende:
het?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:05 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Het heeft verdomme het recht om een geïnformeerde keuze te kunnen maken over of hij jou nog wel wilt.![]()
Precies dit. Serieus, waar denken TS en ook anderen in dit topic (deedeetee, jij ja!), het lef vandaan te halen dit maar eventjes voor de man van TS te bepalen.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:05 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Hij heeft verdomme het recht om een geïnformeerde keuze te kunnen maken over of hij jou nog wel wilt.![]()
Ik heb vergelijkbaar stomme dingen gedaan, wellicht nog erger. In die zin heb ik geen moreel oordeel, het leven kan raar, moeilijk en onverwacht lopen.quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:56 schreef jannah het volgende:
Ik heb één slippertje gemaakt in een relatie van 20 jaar. Daarom vind ik sommige reacties echt wel erg overroepen, hoewel het niet goed te praten valt. Ik wil het ook niet goed praten, enkel aangeven dat zoiets ook niet zomaar vanzelf gebeurt en er omstandigheden zijn die maken dat je er vatbaarder dan anders voor kunt zijn.
Dus ze zegt : * schat, wil je het wél of niet weten als ik ben vreemd gegaan ? * en als hij dan zegt het niet te willen weten dan zegt zij : * ok dan vertel ik het je maar niet.... *quote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:55 schreef probeer het volgende:
[..]
dat is toch precies wat ik zeg doos, leer lezen.
het is aan hem om aan te geven of hij zoiets wil weten ja of nee, niet aan haar, niet aan ons. en nee, dat weet ik inderdaad ook niet. maar zij ook niet. en jij ook niet. alleen hij. en toch denkt iedereen hier dat maar eventjes heel makkelijk in te vullen.
godver zeg.. grow some balls and be honest
1. Dus je denkt dat ze twijfelt om het tegen haar man te vertellen omdat hij zoiets als vreemdgaan liever niet van zijn vrouw hoort, mocht het gebeuren? Ze opent een topic met daarin o.a. de vraag 'moet ik dit vertellen?' omdat ze van haar man al weet dat hij zoiets liever niet wil weten? Dacht het niet dus. Dus manlief heeft nooit aan haar kenbaar gemaakt dat hij zoiets liever niet hoort. En ja, dan vind ik dat je er normaal gesproken van uit mag gaan dat je eerlijk tegen elkaar bent in een huwelijk. Ja, ook over dit soort zaken, tenzij anders aangegeven. Dit is niet aangegeven, anders zou TS er nu ook niet over denken dit eventueel op te biechten. Er zijn immers genoeg manieren om aan je relatie te werken, tussen de twee uiteindes (compleet opbiechten of totaal verzwijgen).quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:28 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Dus ze zegt : * schat, wil je het wél of niet weten als ik ben vreemd gegaan ? * en als hij dan zegt het niet te willen weten dan zegt zij : * ok dan vertel ik het je maar niet.... *en dan issur niks aan de hand.......
Die zijn beter opgevoed en zouden zo verstandig zijn om zich er niet mee bemoeien.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:16 schreef probeer het volgende:
[..]
Precies dit. Serieus, waar denken TS en ook anderen in dit topic (deedeetee, jij ja!), het lef vandaan te halen dit maar eventjes voor de man van TS te bepalen.
Fucking egoïsten.. wees eens eerlijk ofzo
@ TS: Als achteraf uit zou komen dat mijn ma vreemdging van mijn pa, en dat uit puur eigenbelang voor hem verzweeg, heeft ze voor mij echt afgedaan en zou ik dr nooit meer aan kijken. Ik hoop bijna dat jouw kinderen daar ook zo over denken, en het ook daadwerkelijk uitkomt.
grow up, volgens mij heb jij nog vele jaren van ervaring nodig om wat genuanceerder te leren denken.quote:edit: en ik begrijp best dat zoiets opbiechten verschrikkelijk eng is, en zou je daarin steunen en helpen als je het echt van plan zou zijn te vertellen. maar het enige wat ik hier lees is egoisme, geen greintje spijt, geen greintje inleving in je man / kinderen, alleen maar 'ikke ikke ikke' + smoesjes.
1 slippertje? HA! Als het niet zon trieste zaak zou zijn zou ik er bijna om lachen ..![]()
een kind krijgen is een verbintenis aangaan. ouders hebben invloed op het leven van het kind, maar dat werkt ook andersom. je kan niet zomaar denken dat jij een kind op mag voeden, en naar dat kind toe bepaalde rechten en plichten hebt, maar dat andersom niet zo werkt.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:47 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Die zijn beter opgevoed en zouden zo verstandig zijn om zich er niet mee bemoeien.
Een relatie is iets tussen 2 mensen en verder heeft niemand er wat over te zeggen.
OK laten we FOK! R&L maar opdoeken dan..quote:Tenslotte kan een buitenstaander nooit precies weten wat er zich tussen die 2 mensen afspeelt en dus kun je er ook niet over oordelen.
juist mn enige reactie waar wat nuance in zit (medeleven voor de moeilijke situatie, als ze niet zo egocentrisch zou overkomen in dit topic) kraak je af? okeej dan.. :Squote:grow up, volgens mij heb jij nog vele jaren van ervaring nodig om wat genuanceerder te leren denken.
quote:het vreemdgaan is wat mij betreft een symptoom
Helemaal mee eens. TS heeft schijt aan d'r eigen kinderen, stelt zichzelf boven d'r kinderen en alles en iedereen. Echt om van te kotsenquote:maar het enige wat ik hier lees is egoisme, geen greintje spijt, geen greintje inleving in je man / kinderen, alleen maar 'ikke ikke ikke' + smoesjes.
Goed begrepenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:06 schreef probeer het volgende:
de inhoudelijke reacties waren op?
[..]
een kind krijgen is een verbintenis aangaan. ouders hebben invloed op het leven van het kind, maar dat werkt ook andersom. je kan niet zomaar denken dat jij een kind op mag voeden, en naar dat kind toe bepaalde rechten en plichten hebt, maar dat andersom niet zo werkt.
Maar blijkbaar vindt jij dus dat kinderen in een scheiding geen fuck te zeggen hebben, omdat het alleen maar gaat om de 2 mensen die een liefdesrelatie hebben.
natuurlijk, maar ik verwacht wel een bepaald respect en eerlijkheid van mijn ouders naar elkaar toe. net zoals ze van mij verwachten en mij geleerd hebben. ik zou het verzwijgen en door laten groeien tot 800km+ affaire enorm kwalijk nemen. 'niets meer mee te maken hebben..', ok, wellicht wat hard uitgedrukt, maar dat zou toch zeker wel een poosje opgaan. dat kan vast wel weer goed komen, maar in 1e instantie heeft die ouder dan voor mij echt afgedaan.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:55 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Goed begrepen![]()
Trouwen doe je samen, scheiden net zo goed. Vreselijk sneu voor de kinderen als die er moeite mee hebben maar ze zullen zich er gewoon bij neer moeten leggen.
Een pa/ma die vreemd gaat is nog steeds je pa/ma. Je mag de pest in hebben, heel erg meeleven met een in jouw ogen gekwetste partij, maar dan maar helemaal niks meer met je pa/ma te maken willen hebben vind ik erg onvolwassen.
helemaal mee eens. dat zou belachelijk zijn. niet zijn/haar keuze. dat zwartmaken vd ander tov de kinderen of via de kinderen vechten.. dat is echt te verkeerd.quote:Ik weet dat er ouders zijn die dit van hun kind eisen en daar heb ik ook geen goed woord voor over.
Kijk dat klinkt al veel beter.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:09 schreef probeer het volgende:
[..]
natuurlijk, maar ik verwacht wel een bepaald respect en eerlijkheid van mijn ouders naar elkaar toe. net zoals ze van mij verwachten en mij geleerd hebben. ik zou het verzwijgen en door laten groeien tot 800km+ affaire enorm kwalijk nemen. 'niets meer mee te maken hebben..', ok, wellicht wat hard uitgedrukt, maar dat zou toch zeker wel een poosje opgaan. dat kan vast wel weer goed komen, maar in 1e instantie heeft die ouder dan voor mij echt afgedaan.
respect en vertrouwen is iets wat makkelijk beschadigd raakt, en veel moeite kost om te verdienen / repareren.
[..]
helemaal mee eens. dat zou belachelijk zijn. niet zijn/haar keuze. dat zwartmaken vd ander tov de kinderen of via de kinderen vechten.. dat is echt te verkeerd.
Dit, TS is bangaquote:Op donderdag 19 juli 2012 10:19 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Lieve schat, vreemdgaan overkomt je niet! Je hebt een bewuste keuze gemaakt je man te bedriegen. Oké, je kwam erachter dat je huwelijk niet goed zat toen je die Mario tegen het lijf liep, dat kan, dat neemt niemand je kwalijk. Het is echter hoe je het toen aangepakt hebt dat je een slet maakt. Je had afstand moeten nemen tot Mario en gelijk aan je huwelijk moeten gaan werken. Ook een weloverwogen besluit om te gaan scheiden reken ik hierbij, mocht je tot die conclusie zijn gekomen, dus of het huwelijk nog te reden zou zijn geweest is irrelevant. Maar nee, jij bent lekker het bed in gedoken met Mario achter de rug van je man om en nu kom je hier miepen dat je huwelijk niet goed zit en dat het dus allemaal jouw schuld niet is. SLET! Je bent vreemdgegaan, heb buiten de deur geneukt, hebt je man bedrogen, de vader van je kinderen bedrogen en dat je huwelijk niet goed zat (en nu al helemaal niet zit) is daar echt geen excuus voor!
Dat jij jezelf nog in de spiegel aan kan kijken, vooral na al die achterlijke smoesje die je hier hebt zitten vertellen. Dat jij je kinderen nog aan kan kijken. Ga je diep schamen verdomme en daarna nadenken hoe jij dit op gaat lossen voor ze. Of dacht je soms met je naïeve kop echt dat dit geen enorme invloed op ze gaat hebben? Ook al vertelt niemand ze iets, dat er iets enorm mis is gegaan tussen hun ouders zullen ze voelen. Het zou me niet verbazen als je daar nog niet eens aan hebt gedacht. Dat had je immers al moeten doen vóór je begon rond te sletten met je exotische neukspeelt, maar ja, je kut en één of andere vreemde waren belangrijker dan je kinderen.
Zo denk ik er helemaal over.quote:Op donderdag 19 juli 2012 10:19 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Nouja, dan krijgt ze wel een beeld van wat men er van denkt. Ik zou het persoonlijk fijn vinden als mijn afwijkend gedrag gecorrigeerd werd door mijn omgeving.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 00:10 schreef Cavalinho het volgende:
Het is ook niet nodig om iets te kopieren en dan er onder te zetten dat je het er mee eens bent. Dat is geen onderbouwing, zo'n post is totaal nutteloos.
Nee.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 00:10 schreef Cavalinho het volgende:
Ik vind het erg jammer dat TS zo makkelijk een slet genoemd wordt, want dat is iemand die vreemdgaat met 1 enkele man echt niet. Je kunt het erg vinden, onmoralistisch blabla, maar het is geen sletterig gedrag. Sletterig gedrag is sex opzoeken bij verschillenden mannen.
Dat vind jij. Ik zie reden volop.quote:Daarbij is er ook geen enkele reden om zo'n toon aan te slaan van "achterlijke smoesjes" en "naieve kop" etc.
Het zal mij een zorg zijn wat jij doet.quote:Ik neem in elke geval mensen die zo een mening willen doordrukken niet serieus.
TS zit nog volop in de slachtofferrol. De 'zin' is haar daaruit te krijgen en zich te laten realiseren dat ze het bewust verpest heeft. "You can't change what you don't acknowledge." Maar ach, er blijken helaas maar al te veel mensen te zijn in dit topic die TS eigenlijk vooral ontzettend zielig vinden.quote:Het gaat ook helemaal niet om wat er gebeurd is, wat dat is niet terug te draaien, dus wat heeft het voor zin om iemand uit te kafferen daarom?
Dat heb ik ook besproken in mijn post(s). Je moet beter, in ieder geval niet zo selectief, lezen.quote:De vraag was hoe ze nu verder moet en daar kan gewoon op ene volwassen manier over meegedacht, maar nee er wordt liever veroordeeld en gespuugt.
Dat gebeurt aan de lopende band op FOK!. Jouw probleem is in dit geval natuurlijk dat jij het niet eens bent met de post waarvan anderen aangeven zich er volledig in te kunnen vinden.quote:Het is ook niet nodig om iets te kopieren en dan er onder te zetten dat je het er mee eens bent. Dat is geen onderbouwing, zo'n post is totaal nutteloos.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |