Ik moest lachenquote:Op maandag 16 juli 2012 17:01 schreef RM-rf het volgende:
[..]
(mits dat niet de hoofdbusiness van jullie bedrijf is, zijn leidinggevende daar meestal juist niet zo blij mee )
quote:Op maandag 16 juli 2012 16:48 schreef Cassandra87 het volgende:
Ga scheiden van je man, wees eerlijk. Dump vervolgens je latino lover. Achterbaks gedrag moet beloont worden met eenzaamheid
Nee. Het is makkelijk zo te oordelen, maar zo zit het leven niet in elkaar.quote:
Och zelfs ik heb wel eens getwijfeld aan mijn relatie omdat ik iets van rare gevoelens ontwaarde voor een ander.. Heb er direct met beiden over gesproken, niets aan het handje. Ik weet wel degelijk dat zoiets in een klein hoekje zit maar je blijft er toch zelf bij.quote:Op maandag 16 juli 2012 17:58 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Nee. Het is makkelijk zo te oordelen, maar zo zit het leven niet in elkaar.
quote:Op maandag 16 juli 2012 22:04 schreef jannah het volgende:
Natuurlijk besef ik dat ik anderen kwets - mochten ze het weten, wat nu (nog) niet het geval is. En ik zal wel weer een hoop directe veroordelingen over me heen krijgen, maar ik ben er nog niet uit of ik het wel zal vertellen, als ik besluit het achter me te laten om toch nog iets van mijn huwelijk te maken. Ik ben er namelijk van overtuigd dat het niet altijd het beste is alles maar op te biechten aan je wederhelft. Mocht mijn man vreemd zijn gegaan en er achteraf spijt van hebben, dan weet ik het liever ook gewoon niet. En dat kan achterbaks en schijnheilig lijken, maar er zijn vele waarheden en degene die denkt dat er maar een waarheid is is naief en niet van deze wereld.
quote:Op maandag 16 juli 2012 22:30 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Houd dit vast. Wat de pubers (die nog jonger dan je kinderen zijn) hier er ook van zeggen.
Wat een egoïst ben jij. Jij gaat wel even bepalen wat goed voor hem is, je bent een leugenachtig gezwel aan zijn been. Schaam je.quote:Op maandag 16 juli 2012 22:04 schreef jannah het volgende:
Natuurlijk besef ik dat ik anderen kwets - mochten ze het weten, wat nu (nog) niet het geval is. En ik zal wel weer een hoop directe veroordelingen over me heen krijgen, maar ik ben er nog niet uit of ik het wel zal vertellen, als ik besluit het achter me te laten om toch nog iets van mijn huwelijk te maken.
quote:Op maandag 16 juli 2012 22:30 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Houd dit vast. Wat de pubers (die nog jonger dan je kinderen zijn) hier er ook van zeggen.
Man, je moeder heeft geroepen, het is theetijd.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 09:17 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Als je werkelijk zo volwassen zou zijn als jij je graag voordoet zou je niet hoeven liegen tegen je partner, dan zou je de ballen hebben om op te komen waar je voor staat. Nu ben je gewoon een lafbekje.
Ah daar komt onze relnazi om nog even op de stronthoop te springen. Zeg het maar knul.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 09:20 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Man, je moeder heeft geroepen, het is theetijd.
Ah zelfs nazi wordt er al geroepenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 09:28 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Ah daar komt onze relnazi om nog even op de stronthoop te springen. Zeg het maar knul.
Ik wist dat je het zou waarderen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 09:48 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ah zelfs nazi wordt er al geroepen
Als ze eerlijk is riskeert ze haar relatiequote:Op dinsdag 17 juli 2012 08:51 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Onze ''volwassen'' man hier hoor.
@ TS : Als je het niet vertelt hou je je man, waar je jarenlang mee bent getrouwd (!!) dus voor de gek, jij bepaalt dan wat het beste is voor jullie huwelijk...
Snap ook echt niet dat mensen dit voor zichzelf goed kunnen praten, kan dat echt niet begrijpen.
ps. is Taurus op vakantie ?
Precies dat. En nog een egotripper ook.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 09:17 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Als je werkelijk zo volwassen zou zijn als jij je graag voordoet zou je niet hoeven liegen tegen je partner, dan zou je de ballen hebben om op te komen waar je voor staat. Nu ben je gewoon een lafbekje.
Dit stukje:quote:Op maandag 16 juli 2012 22:30 schreef El_Matador het volgende:
[..]
sla je maar gewoon even over?quote:Mocht mijn man vreemd zijn gegaan en er achteraf spijt van hebben, dan weet ik het liever ook gewoon niet.
Jannah heeft er ook een soort van spijt van, anders had ze dit topic niet geopend.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:45 schreef Feeeeble het volgende:
[..]
Dit stukje:
[..]
sla je maar gewoon even over?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |