abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_114267792
quote:
14s.gif Op maandag 16 juli 2012 13:49 schreef Copycat het volgende:

[..]

Jawel hoor.
Dat bedoel ik.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
  maandag 16 juli 2012 @ 13:53:25 #127
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_114267828
quote:
7s.gif Op maandag 16 juli 2012 13:52 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

Dat bedoel ik.
Wat bedoel je?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_114267862
quote:
5s.gif Op maandag 16 juli 2012 13:53 schreef Copycat het volgende:

[..]

Wat bedoel je?
Dat vreemdgaan zeer, zeer vaak voorkomt.
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
  maandag 16 juli 2012 @ 13:55:48 #129
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_114267918
quote:
14s.gif Op maandag 16 juli 2012 13:54 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

Dat vreemdgaan zeer, zeer vaak voorkomt.
Ja. Met verschillende mensen. Die vaak in niets op je huidige partner lijken.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_114267949
quote:
7s.gif Op maandag 16 juli 2012 13:55 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ja. Met verschillende mensen. Die vaak in niets op je huidige partner lijken.
Whehe. Touche.
pi_114268025
Maar whatever, ik hoef het ook niet te weten.

Toch weet mijn vrouw ook dat ik nooit met een negerin het bed in zal duiken, ook al is dat heeeel anders als zij.
pi_114268030
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 13:48 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Vergeet niet je vriendins mailtjes en SMS-jes te lezen he? Want stel je toch eens voor....
Doe ik wel vaker. Met name met een vrouw. Héérlijk.
pi_114268833
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 13:31 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Heb je ook nog een eigen wil of laat je je leiden door wat ze in andere landen doen ?
Dit is nu net mijn eigen wil. Waarvan het wordt bevestigd in andere culturen.

Er is er 1 die je met heel je hart liefhebt, en daarnaast kan je prima "snacken".
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  maandag 16 juli 2012 @ 14:19:47 #134
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_114268866
quote:
6s.gif Op maandag 16 juli 2012 14:18 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Er is er 1 die je met heel je hart liefhebt, en daarnaast kan je prima "snacken".
Maar toch een monogame relatie aangaan, en stiekem buiten de deur neuken ?

Sneu.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_114268907
quote:
6s.gif Op maandag 16 juli 2012 14:18 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Eigen wil ja? Je durft hem alleen niet op te biechten tegen het vrouwtje.

Losers noemen ze dat.
pi_114269056
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 14:19 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Maar toch een monogame relatie aangaan, en stiekem buiten de deur neuken ?

Sneu.
Op het moment heb ik geen vaste relatie. Dus het is nicht im frage. Ik geef mijn overtuiging weer.

Die calvinistische monogamie van jou is pas sneu. Vooral omdat jij hem die bij mij oplegt, terwijl ik jou niet dwing om vreemdtr gaan... :D
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_114269101
quote:
10s.gif Op maandag 16 juli 2012 14:20 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Eigen wil ja? Je durft hem alleen niet op te biechten tegen het vrouwtje.

Losers noemen ze dat.
Beter geen slapende honden wakker maken, nog zo'n mooi gezegde.

maandag 16 juli 2012 @ 14:26:21 #138
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_114269152
quote:
6s.gif Op maandag 16 juli 2012 14:24 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Op het moment heb ik geen vaste relatie. Dus het is nicht im frage. Ik geef mijn overtuiging weer.

Die calvinistische monogamie van jou is pas sneu. Vooral omdat jij hem die bij mij oplegt, terwijl ik jou niet dwing om vreemdtr gaan... :D
Het gaat hier toch niet om jou maar om de TS, die getrouwd is op basis van monogamie ?
Jouw eigen sex-avonturen boeien me helemaal niets.

En ik dring je helemaal niets op, nergens, hebben ze in ’t buitenland je lees-vermogen ook aangetast ?
pi_114269328
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 14:26 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Het gaat hier toch niet om jou maar om de TS, die getrouwd is op basis van monogamie ?
Jouw eigen sex-avonturen boeien me helemaal niets.

En ik dring je helemaal niets op, nergens, hebben ze in ’t buitenland je lees-vermogen ook aangetast ?
Ik geef mijn visie op basis van het verhaal van TS.

Jij begint met mij sneu te noemen. :')

Wie kan er nu niet lezen? _O-

pi_114269445
quote:

[..]

Ah, monogamie is te standaard voor jouw "overal tegenaantrap-mentaliteit".
Wanneer laat je de puberteit eens achter je? :D

Wat je overtuiging betreft, jij vind het dus oke om vreemd te gaan terwijl je vriendin daar niets van weet, en dat moet maar kunnen? In het geval van een open relatie zou je een punt hebben, want dan heb je die keuze samen gemaakt.

In dit geval noemen ze dat gewoon de kluit belazeren.
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
pi_114269446
quote:

[..]

Je geeft jouw houding binnen een relatie ook weer, daar doel ik op. Of je nu een relatie hebt ja of nee doet niets af aan mijn stelling. Je blijft een loser.
quote:
Ik stel dat je een lafbek bent en geen ruggegraat hebt. Best dat jij vreemd wil gaan, maar speel gewoon open kaart. Of niet natuurlijk, maar dan hoop ik dat een van jouw toekomstige partners dan beslist om jouw pikkie af te knippen als je slaapt. Gewoon, omdat elkaar pijn doen toch moet kunnen.
  maandag 16 juli 2012 @ 14:33:17 #142
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_114269506
quote:
6s.gif Op maandag 16 juli 2012 14:29 schreef El_Matador het volgende:
Jij begint met mij sneu te noemen. :')

Wie kan er nu niet lezen? _O-
Jij noemde mij, en alle anderen die liever een monogame relatie hebben, bekrompen, achterlijk en achterhaald. :')

Jij dus overduidelijk, geeft niks hoor.
pi_114270377
Ik heb met mijn verhaal blijkbaar nogal wat reacties losgeweekt, dat had ik eigenlijk niet verwacht. Even voor de duidelijkheid: hij is niet mijn leidinggevende, noch mijn collega. Ik heb m via het werk leren kennen maar hij heeft niets met mijn werk te maken.

Wat dit voor de latinoman betekent, ik heb er het raden naar. Hij laat niet veel over zijn gevoelens los, maar met mondjesmaat. Dat is hier ook niet zo erg de gewoonte, het is niet erg macho.

Jullie reacties zetten te denken, bedankt alvast iedereen die zijn/haar mening gegeven heeft, zelfs de ongezouten. Ik heb nog een paar dagen...
  maandag 16 juli 2012 @ 14:51:24 #144
356004 Uitstekelbaars
The time has come...
pi_114270485
quote:
bedankt alvast iedereen die zijn/haar mening gegeven heeft, zelfs de ongezouten. Ik heb nog een paar dagen...
Graag gedaan ;)
"Vorig jaar had ik 40 miljoen dollar, dit jaar 42 miljoen, maar ik ben niet gelukkiger geworden. Geld maakt inderdaad niet gelukkig." Arnold Schwarzenegger
pi_114271061
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 14:49 schreef jannah het volgende:
Ik heb met mijn verhaal blijkbaar nogal wat reacties losgeweekt, dat had ik eigenlijk niet verwacht. Even voor de duidelijkheid: hij is niet mijn leidinggevende, noch mijn collega. Ik heb m via het werk leren kennen maar hij heeft niets met mijn werk te maken.

Wat dit voor de latinoman betekent, ik heb er het raden naar. Hij laat niet veel over zijn gevoelens los, maar met mondjesmaat. Dat is hier ook niet zo erg de gewoonte, het is niet erg macho.

Jullie reacties zetten te denken, bedankt alvast iedereen die zijn/haar mening gegeven heeft, zelfs de ongezouten. Ik heb nog een paar dagen...
Ik vind het tof van je dat je nog reageert. De meeste laten het ineens afweten na een topic als dit... Goed van je.
pi_114271388
quote:

Mario el colombiano? ;)

pi_114271591
quote:
11s.gif Op maandag 16 juli 2012 15:09 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Mario el colombiano? ;)
Mario ja
pi_114275728
Ga scheiden van je man, wees eerlijk. Dump vervolgens je latino lover. Achterbaks gedrag moet beloont worden met eenzaamheid
  Redactie Frontpage maandag 16 juli 2012 @ 16:58:39 #149
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_114276175
Ik zou gewoon mn benen blijven spreiden en je vol laten blaffen door die getrouwde man, en het je man niet vertellen, lekker zo doorgaan!

:')
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  maandag 16 juli 2012 @ 17:01:44 #150
33189 RM-rf
1/998001
pi_114276319
quote:
o een klant van jullie bedrijf... da's knap, een grotere bende kan je er niet van maken als je met de getrouwde 60-jarige klanten van jullie bedrijf gaat rondneuken (mits dat niet de hoofdbusiness van jullie bedrijf is, zijn leidinggevende daar meestal juist niet zo blij mee )
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')