Dat bedoel ik.quote:
Wat bedoel je?quote:
Dat vreemdgaan zeer, zeer vaak voorkomt.quote:
Ja. Met verschillende mensen. Die vaak in niets op je huidige partner lijken.quote:Op maandag 16 juli 2012 13:54 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Dat vreemdgaan zeer, zeer vaak voorkomt.
Whehe. Touche.quote:Op maandag 16 juli 2012 13:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja. Met verschillende mensen. Die vaak in niets op je huidige partner lijken.
Doe ik wel vaker. Met name met een vrouw. Héérlijk.quote:Op maandag 16 juli 2012 13:48 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Vergeet niet je vriendins mailtjes en SMS-jes te lezen he? Want stel je toch eens voor....
Dit is nu net mijn eigen wil. Waarvan het wordt bevestigd in andere culturen.quote:Op maandag 16 juli 2012 13:31 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Heb je ook nog een eigen wil of laat je je leiden door wat ze in andere landen doen ?
Maar toch een monogame relatie aangaan, en stiekem buiten de deur neuken ?quote:Op maandag 16 juli 2012 14:18 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dit is nu net mijn eigen wil. Waarvan het wordt bevestigd in andere culturen.
Er is er 1 die je met heel je hart liefhebt, en daarnaast kan je prima "snacken".
Eigen wil ja? Je durft hem alleen niet op te biechten tegen het vrouwtje.quote:Op maandag 16 juli 2012 14:18 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dit is nu net mijn eigen wil. Waarvan het wordt bevestigd in andere culturen.
Er is er 1 die je met heel je hart liefhebt, en daarnaast kan je prima "snacken".
Op het moment heb ik geen vaste relatie. Dus het is nicht im frage. Ik geef mijn overtuiging weer.quote:Op maandag 16 juli 2012 14:19 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Maar toch een monogame relatie aangaan, en stiekem buiten de deur neuken ?
Sneu.
Beter geen slapende honden wakker maken, nog zo'n mooi gezegde.quote:Op maandag 16 juli 2012 14:20 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Eigen wil ja? Je durft hem alleen niet op te biechten tegen het vrouwtje.
Losers noemen ze dat.
Het gaat hier toch niet om jou maar om de TS, die getrouwd is op basis van monogamie ?quote:Op maandag 16 juli 2012 14:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Op het moment heb ik geen vaste relatie. Dus het is nicht im frage. Ik geef mijn overtuiging weer.
Die calvinistische monogamie van jou is pas sneu. Vooral omdat jij hem die bij mij oplegt, terwijl ik jou niet dwing om vreemdtr gaan...
Ik geef mijn visie op basis van het verhaal van TS.quote:Op maandag 16 juli 2012 14:26 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Het gaat hier toch niet om jou maar om de TS, die getrouwd is op basis van monogamie ?
Jouw eigen sex-avonturen boeien me helemaal niets.
En ik dring je helemaal niets op, nergens, hebben ze in ’t buitenland je lees-vermogen ook aangetast ?
Ah, monogamie is te standaard voor jouw "overal tegenaantrap-mentaliteit".quote:Op maandag 16 juli 2012 14:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Op het moment heb ik geen vaste relatie. Dus het is nicht im frage. Ik geef mijn overtuiging weer.
Die calvinistische monogamie van jou is pas sneu. Vooral omdat jij hem die bij mij oplegt, terwijl ik jou niet dwing om vreemdtr gaan...
Je geeft jouw houding binnen een relatie ook weer, daar doel ik op. Of je nu een relatie hebt ja of nee doet niets af aan mijn stelling. Je blijft een loser.quote:Op maandag 16 juli 2012 14:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik stel dat je een lafbek bent en geen ruggegraat hebt. Best dat jij vreemd wil gaan, maar speel gewoon open kaart. Of niet natuurlijk, maar dan hoop ik dat een van jouw toekomstige partners dan beslist om jouw pikkie af te knippen als je slaapt. Gewoon, omdat elkaar pijn doen toch moet kunnen.quote:Die calvinistische monogamie van jou is pas sneu. Vooral omdat jij hem die bij mij oplegt, terwijl ik jou niet dwing om vreemdtr gaan...
Jij noemde mij, en alle anderen die liever een monogame relatie hebben, bekrompen, achterlijk en achterhaald.quote:Op maandag 16 juli 2012 14:29 schreef El_Matador het volgende:
Jij begint met mij sneu te noemen.
Wie kan er nu niet lezen?
Graag gedaanquote:bedankt alvast iedereen die zijn/haar mening gegeven heeft, zelfs de ongezouten. Ik heb nog een paar dagen...
Ik vind het tof van je dat je nog reageert. De meeste laten het ineens afweten na een topic als dit... Goed van je.quote:Op maandag 16 juli 2012 14:49 schreef jannah het volgende:
Ik heb met mijn verhaal blijkbaar nogal wat reacties losgeweekt, dat had ik eigenlijk niet verwacht. Even voor de duidelijkheid: hij is niet mijn leidinggevende, noch mijn collega. Ik heb m via het werk leren kennen maar hij heeft niets met mijn werk te maken.
Wat dit voor de latinoman betekent, ik heb er het raden naar. Hij laat niet veel over zijn gevoelens los, maar met mondjesmaat. Dat is hier ook niet zo erg de gewoonte, het is niet erg macho.
Jullie reacties zetten te denken, bedankt alvast iedereen die zijn/haar mening gegeven heeft, zelfs de ongezouten. Ik heb nog een paar dagen...
Mario el colombiano?quote:Op maandag 16 juli 2012 14:49 schreef jannah het volgende:
Ik heb met mijn verhaal blijkbaar nogal wat reacties losgeweekt, dat had ik eigenlijk niet verwacht. Even voor de duidelijkheid: hij is niet mijn leidinggevende, noch mijn collega. Ik heb m via het werk leren kennen maar hij heeft niets met mijn werk te maken.
Wat dit voor de latinoman betekent, ik heb er het raden naar. Hij laat niet veel over zijn gevoelens los, maar met mondjesmaat. Dat is hier ook niet zo erg de gewoonte, het is niet erg macho.
Jullie reacties zetten te denken, bedankt alvast iedereen die zijn/haar mening gegeven heeft, zelfs de ongezouten. Ik heb nog een paar dagen...
o een klant van jullie bedrijf... da's knap, een grotere bende kan je er niet van maken als je met de getrouwde 60-jarige klanten van jullie bedrijf gaat rondneuken (mits dat niet de hoofdbusiness van jullie bedrijf is, zijn leidinggevende daar meestal juist niet zo blij mee )quote:Op maandag 16 juli 2012 14:49 schreef jannah het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |