Je vergeet deze:quote:Op maandag 16 juli 2012 12:00 schreef summer2bird het volgende:
Je kan
- Bij die mario blijven, hij gaat over 20 jaar dood en is allang weer vreemdgegaan met een ander
- Het verzwijgen en mario dumpen, en je huwelijk proberen te "redden"
- Het vertellen en je huwelijk nog 1 kans proberen te geven
- Scheiden en beidde mannen dumpen
Heeft deze TS jou persoonlijk wat aangedaan ofzo?quote:Op maandag 16 juli 2012 11:34 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Dat inderdaad. Hoe walgelijk om het ook nog deels in de schoenen van je man proberen te schuiven. Neem verdomme je eigen verantwoording, feeks. En dat heeft kinderen.Gun je man de waarheid en een oprechtere vriendin, doe voor de verandering nog iets goeds.
Ik zou het als ik haar man was ook fijn vinden om te weten waar ik aan toe ben en een nieuwe relatie kunnen beginnen met een vrouw die het wel waard is. Ik breng het misschien grof, maar daar heb ik schijt aan. Wat TS haar kinderen en man aandoet is veel slechter. Onnodig? De waarheid is hard. Als je je als TS gedraag ben je in mijn ogen een goedkope hoer. En als je dan ook nog de verantwoording deels in de schoenen van je man durft te schuiven dan ben je wat mij betreft een walgelijk persoon. Onnodig? Ik vind van niet.quote:Op maandag 16 juli 2012 12:02 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Heeft deze TS jou persoonlijk wat aangedaan ofzo?
Zou je bijna wel denken als je ziet hoe heftig je reageert en je onnodig aan het schelden bent.
TS: als je al weet dat je niet met die man door zal gaan, zou ik hem in het weekend niet zien. Dit maakt het nog moeilijker. Ik zou hem liever een brief schrijven met je uitleg en afscheid. Maar ja, dat is wat ik zou doen
Als ze dat geheim kan houden ja, meestal komen zulke zaken wel uit. Dan kun je het beter zelf gezegd hebben.quote:Op maandag 16 juli 2012 12:12 schreef El_Matador het volgende:
TS doet haar man en kinderen helemaal niets aan, zeker niet als ze gewoon haar mond houdt over dit heerlijke avontuurtje.
Wie zegt trouwens dat die 'mario' dat zal willen...?quote:Op maandag 16 juli 2012 12:00 schreef summer2bird het volgende:
- Bij die mario blijven, hij gaat over 20 jaar dood en is allang weer vreemdgegaan met een ander
Al je mails wissen, niets zeggen en als je het echt te link vindt, het contact verbreken.quote:Op maandag 16 juli 2012 12:18 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Als ze dat geheim kan houden ja, meestal komen zulke zaken wel uit. Dan kun je het beter zelf gezegd hebben.
Welkom in de echte wereld.quote:Op maandag 16 juli 2012 08:30 schreef rapelsen het volgende:
[..]
Lekker ook tegenover je man en kinderen. Beetje rondsletten en niets doen aan het ware probleem.
Dat soort zaken doelde ik op inderdaad. Een foutje is zo gemaakt.quote:Op maandag 16 juli 2012 12:21 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Al je mails wissen, niets zeggen en als je het echt te link vindt, het contact verbreken.
Ik denk veel. Je neemt toch ook niet altijd bananenijs? Smaken zijn er om geproefd te worden.quote:Waarom zou het uitkomen? Heb je enig idee hoeveel mensen vreemdgaan?![]()
Geef dat dan wel even aan voor je kinderen met iemand neemt. Je partner kan er anders over denken.quote:Zolang veilig, niets mis mee.
Iedereen denkt anders; moet je het per se met je partner eens zijn over alles?quote:Op maandag 16 juli 2012 12:23 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Dat soort zaken doelde ik op inderdaad. Een foutje is zo gemaakt.
[..]
Ik denk veel. Je neemt toch ook niet altijd bananenijs? Smaken zijn er om geproefd te worden.
[..]
Geef dat dan wel even aan voor je kinderen met iemand neemt. Je partner kan er anders over denken.
Ah, weer zo'n bekend ''excuus'' van een schuinsmarcheerder.quote:Op maandag 16 juli 2012 12:12 schreef El_Matador het volgende:
TS doet haar man en kinderen helemaal niets aan, zeker niet als ze gewoon haar mond houdt over dit heerlijke avontuurtje.
Er zijn nog altijd meer mensen die niet vreemdgaan dan wel.quote:Op maandag 16 juli 2012 12:22 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Welkom in de echte wereld.
Natuurlijk hoef je het niet met elkaar eens te zijn over alles. Maar ik wil wel graag duidelijk hebben hoe mijn partner daar over denkt, als zij is zoals jij dan wil ik dat graag weten. Rondneuken is prima, maar doe je niet anders voor tegenover je partner dan dat je bent. Hoe jij handelt is iets voor zwakke mannen zonder ruggengraat, de confrontatie uit de weg gaan puur uit egoïsme en onvermogen om de situatie te kunnen besturen. Het is walgelijk tegenover je partner.quote:Op maandag 16 juli 2012 12:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Iedereen denkt anders; moet je het per se met je partner eens zijn over alles?
Dat soort dingen gebeuren, zeker na jaren huwelijk.
Hier is vreemdgaan heel normaal.
Het wel of niet eens zijn is wat anders dan iemand niet in de gelegenheid te stellen om het al dan niet eens te kunnen zijn. In het laatste geval komt de partner direct ook voor een keuze te staan.quote:Op maandag 16 juli 2012 12:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Iedereen denkt anders; moet je het per se met je partner eens zijn over alles?
Dat soort dingen gebeuren, zeker na jaren huwelijk.
Hier is vreemdgaan heel normaal.
Amen.quote:[b]Op maandag 16 juli 2012 12:29 schreef . Hoe jij handelt is iets voor zwakke mannen zonder ruggengraat, de confrontatie uit de weg gaan puur uit egoïsme en onvermogen om de situatie te kunnen besturen. Het is walgelijk tegenover je partner.
Fixed.quote:Op maandag 16 juli 2012 12:27 schreef PBateman1978 het volgende:
Er zijn nog altijd meer mensendie het niet toegeven dat ze vreemdgaan dan wel.
Ik baseer me liever op onderzoeken dan op een uitspraak van jou.quote:
quote:Uit ander onderzoek blijkt dat de kans dat je tijdens een vaste relatie te maken krijgt met overspel, ergens tussen de 40 en 76 procent ligt.
En dat zijn dan nog alleen degenen die het toegevenquote:Vrouwen verwennen minnaar meer dan eigen partner
ROTTERDAM - Vrouwen verwennen hun minnaar meer in bed dan hun vaste partner. 59% trekt voor haar minnaar de meest sexy lingerie aan. 54% is tijdens de seks met hun minnaar ongeremder.
Zo draaien ze hun hand niet om voor anale en orale seks, ingewikkelde/andere standjes en seks met speeltjes. Dat blijkt uit de vreemdgaan-enquête van Vrouwonline.nl onder 694 vrouwen.
Ook deinzen de vreemdgangsters niet terug voor seks in de auto met hun 'parttime lover' (16%). Andere geliefde locaties zijn een hotel (14%), in het huis van een bekende (6%), bij de minnaar thuis (29%) en in het eigen huis (18%). De vaste partner heeft een behoorlijk minder spannend seksleven en wordt daarom flink benadeeld. Toch geeft een kleine 40% aan dat het seksleven met haar vaste partner is opgebloeid sinds de minnaar in het spel is.
Minnaar op het werk populairst
Opvallend is dat er relatief veel vrouwen hun minnaars op het werk vinden (26%) gevolgd door via vrienden en kennissen (20%) en uitgaan (17%). Toch wordt er op het werk erg weinig gesekst met de minnaar.
Trouw
Meer dan de helft van de vrouwen gaat vreemd. Dit doen zij om zich gelukkig, gewaardeerd of gewoon zichzelf te voelen. Onverwachts blijken de 'vreemdgangsters' erg trouw: 40% doet het met een vaste minnaar, tegenover 18% die het met 'losse scharrels' doet. Bij 37% was het een eenmalige actie.
Spannender of liever?
Hun minnaar moet vooral spannend of een ander type dan hun partner zijn. Slechts een kleine minderheid valt voor haar minnaar, omdat hij liever is dan haar vaste partner. Op de vraag hoe deze vrouwen het zouden vinden als hun partner vreemd zou gaan, antwoordt 64% met ronduit 'k@t'.
Online vreemdgaan telt niet
Wat valt er eigenlijk onder vreemdgaan? Volgens 46% is seks met een ander vreemdgaan. 31% vindt zoenen met een ander al vreemdgaan en voor 16% is dat verliefd zijn op een ander. Online vreemdgaan telt trouwens voor 29% niet als vreemdgaan. (MDS)
Van de 694 vrouwen, poe hee.quote:Op maandag 16 juli 2012 12:40 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
En dat zijn dan nog alleen degenen die het toegeven
Dus jij vindt dat je alles kunt flikken (niet alleen vreemdgaan dus) zolang het maar niet gemerkt wordt?quote:Op maandag 16 juli 2012 09:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Er is een prachtig gezegde voor deze en andere gevallen:
"Wat niet weet, wat niet deert"
Jouw analytisch denkvermogenquote:Op maandag 16 juli 2012 12:48 schreef Feeeeble het volgende:
[..]
Dus jij vindt dat je alles kunt flikken (niet alleen vreemdgaan dus) zolang het maar niet gemerkt wordt?
Binnen 5 jaar heb jij ook stiekum andermans pielemoos in je mondje gehad.quote:Op maandag 16 juli 2012 12:44 schreef motorbloempje het volgende:
Het enige dat je zou moeten doen is scheiden van je man; die verdient beter. Wat je verder doet zal me aan m'n anus oxideren.
Misschien moet je je eigen gebrek aan zelfbeheersing niet op anderen projecteren.quote:Op maandag 16 juli 2012 12:53 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Binnen 5 jaar heb jij ook stiekum andermans pielemoos in je mondje gehad.
Trollen, niet voeren, etc.quote:Op maandag 16 juli 2012 12:55 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Misschien moet je je eigen gebrek aan zelfbeheersing niet op anderen projecteren.
Niets trollerigs aan. De cijfers spreken ook boekdelen. Buiten dat heb ik al zoveel gezien dat ik echt er niet meer in geloof, en de praktijk geeft me ook gelijk.quote:
Wat ik vind, is dat er met namr in Nederland, doot eeuwen calvinistische bullshit een belachelijke, tegennatuurlijk bekrompen houding is tegenover seksueel vreemdgaan.quote:Op maandag 16 juli 2012 12:48 schreef Feeeeble het volgende:
[..]
Dus jij vindt dat je alles kunt flikken (niet alleen vreemdgaan dus) zolang het maar niet gemerkt wordt?
Maar waarom er dan niet eerlijk over zijn?quote:Op maandag 16 juli 2012 13:18 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wat ik vind, is dat er met namr in Nederland, doot eeuwen calvinistische bullshit een belachelijke, tegennatuurlijk bekrompen houding is tegenover seksueel vreemdgaan.
De mens is niet gemaakt als monogaam wezen, dat heeft eeuwenlange religieuze indoctrinatie van ons gemaakt.
Een slippertje is meestal van positieve invloed op een bestaande relatie (zie artikel boven), zoniet, was de relatie sowieso al gedoemd tot mislukken en het vreemdgaan slechts de laatste druppel (no pun intended).
Je ziet dat culturen waar vreemdgaan uit lust veel gangbaarder is, minder scheidingen kennen.
Niemand hoeft gedwongen te worden vreemd te gaan, maar de bekrompen achterhaalde calvinistische visie vind ik dom en vreemd. Vooral als juist die wordt opgelegd.
Als dat kan, graag. Maar ik zou echt niet van mijn vriendin (al) haar scharrels hoeven te weten...quote:Op maandag 16 juli 2012 13:22 schreef Feeeeble het volgende:
[..]
Maar waarom er dan niet eerlijk over zijn?
Ok. maar als jouw vriendin niet wilt dat je het bed deelt met andere vrouwen en ook niet weet van jouw scharrels?quote:Op maandag 16 juli 2012 13:23 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als dat kan, graag. Maar ik zou echt niet van mijn vriendin (al) haar scharrels hoeven te weten...
Heb je ook nog een eigen wil of laat je je leiden door wat ze in andere landen doen ?quote:Op maandag 16 juli 2012 13:18 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wat ik vind, is dat er met namr in Nederland, doot eeuwen calvinistische bullshit een belachelijke, tegennatuurlijk bekrompen houding is tegenover seksueel vreemdgaan.
De mens is niet gemaakt als monogaam wezen, dat heeft eeuwenlange religieuze indoctrinatie van ons gemaakt.
Een slippertje is meestal van positieve invloed op een bestaande relatie (zie artikel boven), zoniet, was de relatie sowieso al gedoemd tot mislukken en het vreemdgaan slechts de laatste druppel (no pun intended).
Je ziet dat culturen waar vreemdgaan uit lust veel gangbaarder is, minder scheidingen kennen.
Niemand hoeft gedwongen te worden vreemd te gaan, maar de bekrompen achterhaalde calvinistische visie vind ik dom en vreemd. Vooral als juist die wordt opgelegd.
Nee ik ook niet. Weet al genoeg en laat maar zo.quote:Op maandag 16 juli 2012 13:23 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als dat kan, graag. Maar ik zou echt niet van mijn vriendin (al) haar scharrels hoeven te weten...
Lig jij straks het kwakje van een haatbaard aan te stampen. Lekker hoor.quote:Op maandag 16 juli 2012 13:42 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Nee ik ook niet. Weet al genoeg en laat maar zo.
Neuh ze houd niet zo van haatbaarden.quote:Op maandag 16 juli 2012 13:43 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Zit jij straks het kwakje van een haatbaard aan te stampen. Lekker hoor.
Dat zegt ze tegen jou.quote:Op maandag 16 juli 2012 13:43 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Neuh ze houd niet zo van haatbaarden.
Ach ik leef tenminste niet in de illusie dat mijn vrouw haar hele leven noooooit een keer wat buiten de deur zou doen.quote:Op maandag 16 juli 2012 13:44 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Dat zegt ze tegen jou.Maar vrouwen willen hun minnaar graag totaal anders dan hun man dus de kans zit er toch wel dik in.
Nou gefeliciteerd dan maar.quote:Op maandag 16 juli 2012 13:45 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ach ik leef tenminste niet in de illusie dat mijn vrouw haar hele leven noooooit een keer wat buiten de deur zou doen.
Maar wel met de illusie dat ze het nooit met een haatbaard doet. Wat ze waarschijnlijk alleen al voor de spanning ambieert. Lekker anders.quote:Op maandag 16 juli 2012 13:45 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ach ik leef tenminste niet in de illusie dat mijn vrouw haar hele leven noooooit een keer wat buiten de deur zou doen.
Och, ik ken dr wel goed genoeg om dr smaak te weten hoor. Maar denk wat je wilt.quote:Op maandag 16 juli 2012 13:46 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Maar wel met de illusie dat ze het nooit met een haardbaard doet. Wat ze waarschijnlijk alleen al voor de spanning ambieert. Lekker anders.
Of hij heeft zich net geschoren, maar blijft zo'n donker, spannend hapje.quote:Op maandag 16 juli 2012 13:46 schreef HyperViper het volgende:
Maar wel met de illusie dat ze het nooit met een haardbaard doet. Wat ze waarschijnlijk alleen al voor de spanning ambieert. Lekker anders.
Dat zou ik ook zeggen inderdaad om goed te slapen. Denk jij maar dat je haar diepste geheimpjes kent. Wie is er nu naïef?quote:Op maandag 16 juli 2012 13:46 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Och, ik ken dr wel goed genoeg om dr smaak te weten hoor.
Zoals ik al zei: denk wat je wil.quote:Op maandag 16 juli 2012 13:47 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Dat zou ik ook zeggen inderdaad om goed te slapen. Denk jij maar dat je haar diepste geheimpjes kent. Wie is er nu naïef?
Zo lekker anders als thuis. Als mijn vrouw altijd zit af te geven op roodharige dames. Reken maar dat die roodharige dames dan spannender worden, lekker taboe.quote:Op maandag 16 juli 2012 13:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Of hij heeft zich net geschoren, maar blijft zo'n donker, spannend hapje.
He CC, ben jij nou ook al nooit vreemdgegaan?quote:Op maandag 16 juli 2012 13:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Of hij heeft zich net geschoren, maar blijft zo'n donker, spannend hapje.
Jawel hoor.quote:Op maandag 16 juli 2012 13:48 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
He CC, ben jij nou ook al nooit vreemdgegaan?
Dat bedoel ik.quote:
Wat bedoel je?quote:
Dat vreemdgaan zeer, zeer vaak voorkomt.quote:
Ja. Met verschillende mensen. Die vaak in niets op je huidige partner lijken.quote:Op maandag 16 juli 2012 13:54 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Dat vreemdgaan zeer, zeer vaak voorkomt.
Whehe. Touche.quote:Op maandag 16 juli 2012 13:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja. Met verschillende mensen. Die vaak in niets op je huidige partner lijken.
Doe ik wel vaker. Met name met een vrouw. Héérlijk.quote:Op maandag 16 juli 2012 13:48 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Vergeet niet je vriendins mailtjes en SMS-jes te lezen he? Want stel je toch eens voor....
Dit is nu net mijn eigen wil. Waarvan het wordt bevestigd in andere culturen.quote:Op maandag 16 juli 2012 13:31 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Heb je ook nog een eigen wil of laat je je leiden door wat ze in andere landen doen ?
Maar toch een monogame relatie aangaan, en stiekem buiten de deur neuken ?quote:Op maandag 16 juli 2012 14:18 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dit is nu net mijn eigen wil. Waarvan het wordt bevestigd in andere culturen.
Er is er 1 die je met heel je hart liefhebt, en daarnaast kan je prima "snacken".
Eigen wil ja? Je durft hem alleen niet op te biechten tegen het vrouwtje.quote:Op maandag 16 juli 2012 14:18 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dit is nu net mijn eigen wil. Waarvan het wordt bevestigd in andere culturen.
Er is er 1 die je met heel je hart liefhebt, en daarnaast kan je prima "snacken".
Op het moment heb ik geen vaste relatie. Dus het is nicht im frage. Ik geef mijn overtuiging weer.quote:Op maandag 16 juli 2012 14:19 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Maar toch een monogame relatie aangaan, en stiekem buiten de deur neuken ?
Sneu.
Beter geen slapende honden wakker maken, nog zo'n mooi gezegde.quote:Op maandag 16 juli 2012 14:20 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Eigen wil ja? Je durft hem alleen niet op te biechten tegen het vrouwtje.
Losers noemen ze dat.
Het gaat hier toch niet om jou maar om de TS, die getrouwd is op basis van monogamie ?quote:Op maandag 16 juli 2012 14:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Op het moment heb ik geen vaste relatie. Dus het is nicht im frage. Ik geef mijn overtuiging weer.
Die calvinistische monogamie van jou is pas sneu. Vooral omdat jij hem die bij mij oplegt, terwijl ik jou niet dwing om vreemdtr gaan...
Ik geef mijn visie op basis van het verhaal van TS.quote:Op maandag 16 juli 2012 14:26 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Het gaat hier toch niet om jou maar om de TS, die getrouwd is op basis van monogamie ?
Jouw eigen sex-avonturen boeien me helemaal niets.
En ik dring je helemaal niets op, nergens, hebben ze in ’t buitenland je lees-vermogen ook aangetast ?
Ah, monogamie is te standaard voor jouw "overal tegenaantrap-mentaliteit".quote:Op maandag 16 juli 2012 14:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Op het moment heb ik geen vaste relatie. Dus het is nicht im frage. Ik geef mijn overtuiging weer.
Die calvinistische monogamie van jou is pas sneu. Vooral omdat jij hem die bij mij oplegt, terwijl ik jou niet dwing om vreemdtr gaan...
Je geeft jouw houding binnen een relatie ook weer, daar doel ik op. Of je nu een relatie hebt ja of nee doet niets af aan mijn stelling. Je blijft een loser.quote:Op maandag 16 juli 2012 14:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik stel dat je een lafbek bent en geen ruggegraat hebt. Best dat jij vreemd wil gaan, maar speel gewoon open kaart. Of niet natuurlijk, maar dan hoop ik dat een van jouw toekomstige partners dan beslist om jouw pikkie af te knippen als je slaapt. Gewoon, omdat elkaar pijn doen toch moet kunnen.quote:Die calvinistische monogamie van jou is pas sneu. Vooral omdat jij hem die bij mij oplegt, terwijl ik jou niet dwing om vreemdtr gaan...
Jij noemde mij, en alle anderen die liever een monogame relatie hebben, bekrompen, achterlijk en achterhaald.quote:Op maandag 16 juli 2012 14:29 schreef El_Matador het volgende:
Jij begint met mij sneu te noemen.
Wie kan er nu niet lezen?
Graag gedaanquote:bedankt alvast iedereen die zijn/haar mening gegeven heeft, zelfs de ongezouten. Ik heb nog een paar dagen...
Ik vind het tof van je dat je nog reageert. De meeste laten het ineens afweten na een topic als dit... Goed van je.quote:Op maandag 16 juli 2012 14:49 schreef jannah het volgende:
Ik heb met mijn verhaal blijkbaar nogal wat reacties losgeweekt, dat had ik eigenlijk niet verwacht. Even voor de duidelijkheid: hij is niet mijn leidinggevende, noch mijn collega. Ik heb m via het werk leren kennen maar hij heeft niets met mijn werk te maken.
Wat dit voor de latinoman betekent, ik heb er het raden naar. Hij laat niet veel over zijn gevoelens los, maar met mondjesmaat. Dat is hier ook niet zo erg de gewoonte, het is niet erg macho.
Jullie reacties zetten te denken, bedankt alvast iedereen die zijn/haar mening gegeven heeft, zelfs de ongezouten. Ik heb nog een paar dagen...
Mario el colombiano?quote:Op maandag 16 juli 2012 14:49 schreef jannah het volgende:
Ik heb met mijn verhaal blijkbaar nogal wat reacties losgeweekt, dat had ik eigenlijk niet verwacht. Even voor de duidelijkheid: hij is niet mijn leidinggevende, noch mijn collega. Ik heb m via het werk leren kennen maar hij heeft niets met mijn werk te maken.
Wat dit voor de latinoman betekent, ik heb er het raden naar. Hij laat niet veel over zijn gevoelens los, maar met mondjesmaat. Dat is hier ook niet zo erg de gewoonte, het is niet erg macho.
Jullie reacties zetten te denken, bedankt alvast iedereen die zijn/haar mening gegeven heeft, zelfs de ongezouten. Ik heb nog een paar dagen...
o een klant van jullie bedrijf... da's knap, een grotere bende kan je er niet van maken als je met de getrouwde 60-jarige klanten van jullie bedrijf gaat rondneuken (mits dat niet de hoofdbusiness van jullie bedrijf is, zijn leidinggevende daar meestal juist niet zo blij mee )quote:Op maandag 16 juli 2012 14:49 schreef jannah het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |