Volgens mij heeft ts niet met verschillende mannen gemeenschap, enkel met Mario.quote:Op donderdag 19 juli 2012 10:38 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Ik noem haar een slet. Dat is.
[..]
Dat is heel wat anders dan er gewoon wat willekeurige scheldwoorden uitgooien.
Want ze is ondertussen niet getrouwd met een ander?quote:Op donderdag 19 juli 2012 14:25 schreef Oognip het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ts niet met verschillende mannen gemeenschap, enkel met Mario.
Wel getrouwd maar ze heeft (bijna) geen seks meer met haar man maak ik uit het verhaal op. Dus ze is geen slet, maar ze gaat wel vreemd.quote:Op donderdag 19 juli 2012 14:31 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Want ze is ondertussen niet getrouwd met een ander?
Ik zou bijna denken dat je een ander topic aan het lezen bent dan ik.
Dus ze was wel een slet geweest als ze zich nog met regelmaat door manlief door het matras laat trekken?quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:02 schreef Oognip het volgende:
[..]
Wel getrouwd maar ze heeft (bijna) geen seks meer met haar man maak ik uit het verhaal op. Dus ze is geen slet, maar ze gaat wel vreemd.
Buiten de deur neuken tijdens een monogame seksuele relatie kwalificeert je als slet, of je nou elke dag seks hebt met de man waar je wel mee getrouwd bent of eens in het jaar.quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:02 schreef Oognip het volgende:
[..]
Wel getrouwd maar ze heeft (bijna) geen seks meer met haar man maak ik uit het verhaal op. Dus ze is geen slet, maar ze gaat wel vreemd.
Jouw mening.quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:02 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Buiten de deur neuken tijdens een monogame seksuele relatie kwalificeert je als slet, of je nou elke dag seks hebt met de man waar je wel mee getrouwd bent of eens in het jaar.
Volgens het woordenboek wel. Niet mijn mening.quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:04 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dus ze was wel een slet geweest als ze zich nog met regelmaat door manlief door het matras laat trekken?
Ts heeft geen probleem. Ts maakt problemen.quote:Op donderdag 19 juli 2012 10:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
En wat is je excuus om een ander zo verrot te schelden?
TS heeft een probleem, daar is dit subforum voor, dat betekent niet automatisch dat het normaal is om TS uit te schelden.
Ooow, je hebt al aan zelfreflectie gedaan. nou, prima! dan zit het allemaal goed hoor! gewoon nieuwsgierig hier.. wat kwam daar precies uit? die reflectie?quote:Op maandag 16 juli 2012 22:04 schreef jannah het volgende:
Ik heb alleen proberen de feiten weer te geven, dat was al meer dan genoeg. Ik heb al aan zelfreflectie gedaan tot ik er een punthoofd van kreeg. Ik wou dat hier niet over het forum gaan uitsmeren.
Natuurlijk besef ik dat ik anderen kwets - mochten ze het weten, wat nu (nog) niet het geval is. En ik zal wel weer een hoop directe veroordelingen over me heen krijgen, maar ik ben er nog niet uit of ik het wel zal vertellen, als ik besluit het achter me te laten om toch nog iets van mijn huwelijk te maken. Ik ben er namelijk van overtuigd dat het niet altijd het beste is alles maar op te biechten aan je wederhelft. Mocht mijn man vreemd zijn gegaan en er achteraf spijt van hebben, dan weet ik het liever ook gewoon niet. En dat kan achterbaks en schijnheilig lijken, maar er zijn vele waarheden en degene die denkt dat er maar een waarheid is is naief en niet van deze wereld.
Ik heb mijn verhaal neergeschreven over het vreemdgaan, maar er zijn nog zoveel andere verhalen die erbij horen en het misschien in een ander perspectief zetten. Het is uiteraard absoluut NIET goed te praten, maar ik wil maar zeggen: oordeel niet te snel, want ook ik dacht dat zoiets me nooit zou overkomen, en je ziet maar dat het wel kan. Ik zou me nooit of nooit door een man laten meeslepen, het is toch maar gebeurd. Ik ben nooit blind verliefd geweest, en blijkbaar nu toch wel.
Op de een of andere manier moet ik uit die stomme keerstroom geraken, en het is meer dan dump deze of gene. Want het zal wel zijn dat ik ergens een probleem heb waar ik aan moet werken, en dat vreemdgaan me er idd alleen maar van heeft afgeleid, onbewust bewust waarschijnlijk. Het is mijn probleem, en als ik er niets aan doe neem ik het gewoon mee en kwets weer andere mensen. Op welke manier dan wel, dat weet ik nog niet.
Het is prima dat zij dat zelf denkt. ignorance is bliss etc.. maar dit bepaalt ze nu ook meteen even voor haar man. en dat is not done. het is zijn beslissing of hij zoiets wel of niet zou willen weten, niet de hare.quote:Op maandag 16 juli 2012 22:30 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Houd dit vast. Wat de pubers (die nog jonger dan je kinderen zijn) hier er ook van zeggen.
Je leeft voor jezelf en met een ander. Uiteindelijk zou het ook goed kunnen dat hij vreemdgaat, zeker als de relatie al niet lekker loopt.quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:20 schreef probeer het volgende:
[..]
Het is prima dat zij dat zelf denkt. ignorance is bliss etc.. maar dit bepaalt ze nu ook meteen even voor haar man. en dat is not done. het is zijn beslissing of hij zoiets wel of niet zou willen weten, niet de hare.
zucht, jij weer.. de zelfbenoemde koning der relatie-wijsheidquote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:33 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij ziet het als belazeren.
Ik zie het anders.
Mooi he, die diversiteit?
prachtigquote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:59 schreef Cassandra87 het volgende:
Och anderszijds vond mata het ook niets als iemand met zijn projectje aan het flirten was, dus die lijn is ergens wel te ontdekken
daar had ze mee moeten komen VOOR het vreemdgaan, nu is het niets meer dan de schuld bij hem willen leggen.quote:Op donderdag 19 juli 2012 07:35 schreef Canillas het volgende:
Ben je de enige minnares van die andere man, of heeft hij er meer zoals jij over de wereld verspreid zitten?
Je lijkt wat die man zegt nogal voor waarheid aan te nemen maar het is wel iemand die zijn vrouw, zijn huwelijk,met jou stelselmatig beduveld, dus in hoeverre kan je wat hij je vertelt geloven? En hoe groot is het verschil tussen wat jij er wilt zien en de realiteit?
De basis van elke langdurende relatie is vriendschap en en communicatie, je zou tegen je man kunnen zeggen ''ik ben bang dat als wij niet leren communiceren met elkaar ons huwelijk ten einde loopt want we leven nu al zo langs elkaar heen'' en dan kijken hoe hij reageert.
het gaat er niet om wat zij of jij daarvan vinden, maar wat haar man daarvan vindt.quote:Op donderdag 19 juli 2012 10:48 schreef deedeetee het volgende:
Je zit in een verdomd beroerde situatie waar je alleen maar beter van kunt worden als je er een ferme punt achter zet. Van die man wordt je toch niet blij, je houdt er alleen een rotgevoel aan over. Dus tanden op elkaar zetten en er een eind aan maken. Verliefdheid gaat eens over, ff doorzetten dus.
Daarna een rustperiode inlassen om goed na te denken over wat je met je huwelijk willt gaan doen. Van mij hoef je niks op te biechten als je denkt dat dit niet nuttig is.
precies.. en als klap op de vuurpijl het aloude: "ja maar het zat toch al heel lang niet goed in mijn huwelijk, etc"quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:05 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Ts heeft geen probleem. Ts maakt problemen.
(oja; ts is met recht een slet, ze verzint het zielige plaatje en het is haar schuld niet want gossie deadlines en kwetsbaar....)
ow ja, het komt inderdaad allemaal door de afkomst van de man waarmee ze vreemdgaatquote:Op donderdag 19 juli 2012 17:19 schreef Cavalinho het volgende:
Wat is er in hemelsnaam sletterig aan iemand die zich overgeeft aan een charmeur?
Een slet zoekt sex met Jan en alleman. Dat is iets heel anders.
Het is niet zo vreemd dat je verliefd wordt op een latino want het zijn geboren charmeurs en daar is bijna iedereen vatbaar voor, helemaal als het in je eigen leven even niet zo lekker gaat.
Maar dat charmeren doen we vooral voor ons eigen plezier om mensen in bed te krijgen en okee, het is ook leuk als die ander zich daar goed bij voelt, maar diep hoeft het niet te gaan, en gaat het meestal ook niet.
Hij is hoogstwaarschijnlijk ook nog Katholiek en scheiden is er echt niet bij.
Ga dus ook niet scheiden voor hem.
Je kunt wel gaan scheiden omdat je eigen relatie niet deugt.
Of je probeert je relatie weer leven in te blazen.
Zie het contact met de latino als een erotisch spel, leuk en opwindend, geniet ervan op de momenten dat het kan, maar verlang niet naar dingen die er niet zijn en die er echt niet komen.
en als hij van haar weet dat zij zulke dingen niet wil weten, is het prima als hij zn mond erover houdt.quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:21 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je leeft voor jezelf en met een ander. Uiteindelijk zou het ook goed kunnen dat hij vreemdgaat, zeker als de relatie al niet lekker loopt.
daar lees ik niets over de mening van haar man. ze heeft gewoon het recht niet dat voor andere mensen in te gaan vullen.quote:Ik ben er namelijk van overtuigd dat het niet altijd het beste is alles maar op te biechten aan je wederhelft. Mocht mijn man vreemd zijn gegaan en er achteraf spijt van hebben, dan weet ik het liever ook gewoon niet.
Op het moment dat we een relatie hebben, zal zij ook wel vreemdgaan, dat zit nu eenmaal in de cultuur. Dat is anders als je bezig bent een meid te versieren... Dat verschil zal zelfs jij kunnen zien.quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:26 schreef probeer het volgende:
[..]
prachtigdat dan wel weer...
heerlijk, principes die alleen gelden als je er zelf geen last van ondervindt.
dacht al wel zoiets..
zélfs ik? aiii..quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Op het moment dat we een relatie hebben, zal zij ook wel vreemdgaan, dat zit nu eenmaal in de cultuur. Dat is anders als je bezig bent een meid te versieren... Dat verschil zal zelfs jij kunnen zien.
Dat laatste sowieso.quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:37 schreef probeer het volgende:
[..]
zélfs ik? aiii..
En hoe is dat anders? gespreide winstkans enzo? dont put all your eggs in one basket?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |