Nee, ik heb geen ouder die vreemd is gegaan.quote:Op donderdag 19 juli 2012 10:33 schreef Mishu het volgende:
Heb jij ouders die vreemd zijn gegaan ofzo?Ga eerst zelf maar een lange relatie aan, dan praten we verder
[..]
En wat is je excuus om een ander zo verrot te schelden?quote:Op donderdag 19 juli 2012 10:34 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen ouder die vreemd is gegaan.
Ik heb een relatie. Hoewel niet bijzonder langdurig, maar ook langdurigheid is geen excuus om vreemd te gaan.
Vind je je reactie zelf niet een beetje achterlijk?quote:Op donderdag 19 juli 2012 10:34 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen ouder die vreemd is gegaan.
Ik heb een relatie. Hoewel niet bijzonder langdurig, maar ook langdurigheid is geen excuus om vreemd te gaan.
Ik noem haar een slet. Dat is.quote:Op donderdag 19 juli 2012 10:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
En wat is je excuus om een ander zo verrot te schelden?
TS heeft een probleem, daar is dit subforum voor, dat betekent niet automatisch dat het normaal is om TS uit te schelden.
Dat is heel wat anders dan er gewoon wat willekeurige scheldwoorden uitgooien.quote:slet
de slet zelfst.naamw. (m./v.) Uitspraak: [slɛt] Verbuigingen: slet|ten (meerv.) vrouw die geregeld met verschillende mannen geslachtsgemeenschap heeft
Ah, vreemdgaan en het niet opbiechten maar zelfs je man de schuld geven, is dus volwassen?quote:Op donderdag 19 juli 2012 10:37 schreef Mishu het volgende:
Sowieso geeft het blijk van een nog vrij onvolwassen kijk op relaties.
Ik meen er elk woord van.quote:Op donderdag 19 juli 2012 10:36 schreef Feeeeble het volgende:
[..]
Vind je je reactie zelf niet een beetje achterlijk?
Maar natuurlijk. Van mijn mening zijn dat vreemdgaan je niet overkomt, dat het een bewust keuze is en dat TS dus genoeg te verwijten valt is onvolwassen.quote:Op donderdag 19 juli 2012 10:37 schreef Mishu het volgende:
Sowieso geeft het blijk van een nog vrij onvolwassen kijk op relaties.
Je had je ook op een wat rustigere manier kunnen uiten toch?quote:Op donderdag 19 juli 2012 10:39 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Ik meen er elk woord van.
[..]
Maar natuurlijk. Van mijn mening zijn dat vreemdgaan je niet overkomt, dat het een bewust keuze is en dat TS dus genoeg te verwijten valt is onvolwassen.
Klopt, maar ik heb ervoor gekozen het zo te doen. Dat lijkt mij duidelijk.quote:Op donderdag 19 juli 2012 10:43 schreef Feeeeble het volgende:
[..]
Je had je ook op een wat rustigere manier kunnen uiten toch?
Ja. Duidelijk.quote:Op donderdag 19 juli 2012 10:44 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Klopt, maar ik heb ervoor gekozen het zo te doen. Dat lijkt mij duidelijk.
Nou, nee.quote:Op donderdag 19 juli 2012 10:47 schreef Mishu het volgende:
Als je wat ouder wordt ga je accepteren dat een relatie iets is met vallen en opstaan, waarin bepaalde dingen kunnen gebeuren.
Het gaat niet alleen om haar, ze is getrouwd, er is dus nog iemand in het spel.quote:Op donderdag 19 juli 2012 10:48 schreef deedeetee het volgende:
Van mij hoef je niks op te biechten als je denkt dat dit niet nuttig is.
Jij bent ongeveer even oud als ik.quote:Op donderdag 19 juli 2012 10:47 schreef Mishu het volgende:
Als je wat ouder wordt ga je accepteren dat een relatie iets is met vallen en opstaan, waarin bepaalde dingen kunnen gebeuren.
Of je word wijzer en leert begrijpen dat bepaalde houdingen en opvattingen bepaalde situaties in de hand werken. Is ook beter dan een slachtoffer 'ik kon er niks aan doen/het gebeurde gewoon' houding, al is volledig verantwoordelijkheid voor jezelf nemen wel enger natuurlijk.quote:Op donderdag 19 juli 2012 10:47 schreef Mishu het volgende:
Maar wel een kenmerk van volwassenheid.quote:Op donderdag 19 juli 2012 11:13 schreef Canillas het volgende:
al is volledig verantwoordelijkheid voor jezelf nemen wel enger natuurlijk.
Lieve TS, laat die mannen nou even voor wat ze zijn en bedenk jezelf eerst wat JIJ wilt en waar JIJ gelukkig van wordt. Je weet van binnen volgens mij heel erg goed dat Mr. X een vlucht van de realiteit is. Het is heel goed dat je je realiseert dat dit niet langer zo kan. Feit dat je aangeeft dat praten met je man zo moeilijk is en dat je je nu pas realiseert hoe slecht het tussen jullie gaat is ook een hele grote stap.quote:Op donderdag 19 juli 2012 03:12 schreef jannah het volgende:
Ik ben idd verliefd op die andere man. De eerste stap zou zijn dit weekend er een punt achter te zetten.
Ik ga er vanuit dat als ik m niet meer zie - en met een afstand tussen ons van 8000 km is het niet moeilijk mekaar niet meer te zien - het dan na een tijdje wel zal slijten.
De tweede stap zou dan zijn het thuisfront. Die stap zal veel zwaarder zijn.
Ik denk zelfs het kenmerk van volwassenheidquote:Op donderdag 19 juli 2012 11:14 schreef PBateman1978 het volgende:
Maar wel een kenmerk van volwassenheid.
Ja eigenlijk wel, weten wat de consequenties zijn van je daden, en de verantwoordelijkheid daarvoor durven dragen.quote:Op donderdag 19 juli 2012 12:45 schreef Canillas het volgende:
[..]
Ik denk zelfs het kenmerk van volwassenheid
Wil ze bij hem blijven dan dient ze hem wel de mogelijkheid te geven tot een geïnformeerde keuze of hij nog wel bij haar wilt blijven.quote:Op donderdag 19 juli 2012 12:39 schreef bananenjong het volgende:
blijf gewoon bij je huidige man, die ouwe gek woont 8000km verderop en je hebt al een gezin..
Als je mijn moeder was en ik zou erachter komen zou ik je een klap op je gezicht geven. Stiekem gedoe.. bah
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |