Als je houdt van je partner kan je het niet over je hart verkrijgen om tegen diegene gewoon keihard te liegen en de kluit te belazeren.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:27 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jannah heeft er ook een soort van spijt van, anders had ze dit topic niet geopend.
Zolang je nog houdt van je vaste partner, wat is dan het probleem van je tong in een ander hangen of veilige seks hebben?
Jij ziet het als belazeren.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:31 schreef Kluts het volgende:
[..]
Als je houdt van je partner kan je het niet over je hart verkrijgen om tegen diegene gewoon keihard te liegen en de kluit te belazeren.
De hele wereld ziet dat als belazeren, jij hebt een vertekend beeld van hoe je je gedraagt als je van iemand houdt.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:33 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij ziet het als belazeren.
Ik zie het anders.
Mooi he, die diversiteit?
Geen enkel probleem, als je dat vantevoren hebt besproken met je partner en dus een open relatie hebt.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:27 schreef El_Matador het volgende:
Zolang je nog houdt van je vaste partner, wat is dan het probleem van je tong in een ander hangen of veilige seks hebben?
Helemaal niks mis mee als je vriend/vriendin daar geen problemen mee heeft.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:27 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jannah heeft er ook een soort van spijt van, anders had ze dit topic niet geopend.
dat zijn er wel meer hier.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 17:04 schreef PBateman1978 het volgende:
Mata is gewoon een beetje een karikatuur.
ja klopt helemaal. Ik begrijp niet dat je soms leest/hoort dat het seksleven van je huwelijk beter wordt door er een minnaar op na te houden. Bij mij is dat zeker niet het geval. Daar zullen wel weer andere motieven spelen vermoed ik.quote:Op donderdag 19 juli 2012 02:40 schreef Mishu het volgende:
Het is andersom: je relatie wordt steeds killer doordat je het door je affaire op het 2e plan zet.
Ze zou eerst eens tegen haar man moeten zeggen dat ze buiten de deur geneukt heeft, en dan kijken hoe hij reageert...quote:Op donderdag 19 juli 2012 07:35 schreef Canillas het volgende:
De basis van elke langdurende relatie is vriendschap en en communicatie, je zou tegen je man kunnen zeggen ''ik ben bang dat als wij niet leren communiceren met elkaar ons huwelijk ten einde loopt want we leven nu al zo langs elkaar heen'' en dan kijken hoe hij reageert.
Lieve schat, vreemdgaan overkomt je niet! Je hebt een bewuste keuze gemaakt je man te bedriegen. Oké, je kwam erachter dat je huwelijk niet goed zat toen je die Mario tegen het lijf liep, dat kan, dat neemt niemand je kwalijk. Het is echter hoe je het toen aangepakt hebt dat je een slet maakt. Je had afstand moeten nemen tot Mario en gelijk aan je huwelijk moeten gaan werken. Ook een weloverwogen besluit om te gaan scheiden reken ik hierbij, mocht je tot die conclusie zijn gekomen, dus of het huwelijk nog te reden zou zijn geweest is irrelevant. Maar nee, jij bent lekker het bed in gedoken met Mario achter de rug van je man om en nu kom je hier miepen dat je huwelijk niet goed zit en dat het dus allemaal jouw schuld niet is. SLET! Je bent vreemdgegaan, heb buiten de deur geneukt, hebt je man bedrogen, de vader van je kinderen bedrogen en dat je huwelijk niet goed zat (en nu al helemaal niet zit) is daar echt geen excuus voor!quote:Op donderdag 19 juli 2012 02:00 schreef jannah het volgende:
maar ik heb er niet echt spijt van, het was een eye-opener dat mijn huwelijk op een haar na dood is. Dat het er erger voor staat dan ik dacht.
Maakt me dat een slet? Voor een aantal op dit forum blijkbaar wel. Dat is uiteraard hun mening. Ik vind het jammer dat er zo zwart-wit wordt gedacht, en niet wat meer genuanceerde meningen lees (op een paar uitzonderingen na en aan die meningen heb ik veel gehad).
Inderdaad! Behoorlijk overdreven en kinderachtig!quote:Op donderdag 19 juli 2012 10:26 schreef Copycat het volgende:
Sjezus, ben je je persoonlijke frustraties aan het uitleven of zo?
Dat hoeft niet per se een slimme actie te zijn want mannen kunnen daar nogal overtrokken op reageren. Wat?! Een ander met mijn vrouw, etc. Heeft met het bezitterige ego van mannen te maken en hun eeuwige trots. Terwijl het vrij normaal is dat iemand in een relatie op een gegeven moment verliefd wordt. Juist dan moet je aan een relatie gaan werken en zo'n egotrippend gorilla mannetje moet je er dan niet bijhebben lijkt mij.quote:Op donderdag 19 juli 2012 08:46 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ze zou eerst eens tegen haar man moeten zeggen dat ze buiten de deur geneukt heeft, en dan kijken hoe hij reageert...
Waar heb je het in godsnaam over ?quote:Op donderdag 19 juli 2012 10:30 schreef Mishu het volgende:
[..]
Dat hoeft niet per se een slimme actie te zijn want mannen kunnen daar nogal overtrokken op reageren. Wat?! Een ander met mijn vrouw, etc. Heeft met het bezitterige ego van mannen te maken en hun eeuwige trots. Terwijl het vrij normaal is dat iemand in een relatie op een gegeven moment verliefd wordt. Juist dan moet je aan een relatie gaan werken en zo'n egotrippend gorilla mannetje moet je er dan niet bijhebben lijkt mij.
quote:Op donderdag 19 juli 2012 10:19 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Lieve schat, vreemdgaan overkomt je niet! Je hebt een bewuste keuze gemaakt je man te bedriegen. Oké, je kwam erachter dat je huwelijk niet goed zat toen je die Mario tegen het lijf liep, dat kan, dat neemt niemand je kwalijk. Het is echter hoe je het toen aangepakt hebt dat je een slet maakt. Je had afstand moeten nemen tot Mario en gelijk aan je huwelijk moeten gaan werken. Ook een weloverwogen besluit om te gaan scheiden reken ik hierbij, mocht je tot die conclusie zijn gekomen, dus of het huwelijk nog te reden zou zijn geweest is irrelevant. Maar nee, jij bent lekker het bed in gedoken met Mario achter de rug van je man om en nu kom je hier miepen dat je huwelijk niet goed zit en dat het dus allemaal jouw schuld niet is. SLET! Je bent vreemdgegaan, heb buiten de deur geneukt, hebt je man bedrogen, de vader van je kinderen bedrogen en dat je huwelijk niet goed zat (en nu al helemaal niet zit) is daar echt geen excuus voor!
Dat jij jezelf nog in de spiegel aan kan kijken, vooral na al die achterlijke smoesje die je hier hebt zitten vertellen. Dat jij je kinderen nog aan kan kijken. Ga je diep schamen verdomme en daarna nadenken hoe jij dit op gaat lossen voor ze. Of dacht je soms met je naïeve kop echt dat dit geen enorme invloed op ze gaat hebben? Ook al vertelt niemand ze iets, dat er iets enorm mis is gegaan tussen hun ouders zullen ze voelen. Het zou me niet verbazen als je daar nog niet eens aan hebt gedacht. Dat had je immers al moeten doen vóór je begon rond te sletten met je exotische neukspeelt, maar ja, je kut en één of andere vreemde waren belangrijker dan je kinderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |