abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_114321157
quote:
12s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 16:27 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Jannah heeft er ook een soort van spijt van, anders had ze dit topic niet geopend.

Zolang je nog houdt van je vaste partner, wat is dan het probleem van je tong in een ander hangen of veilige seks hebben?
Als je houdt van je partner kan je het niet over je hart verkrijgen om tegen diegene gewoon keihard te liegen en de kluit te belazeren.
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
pi_114321244
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 16:31 schreef Kluts het volgende:

[..]

Als je houdt van je partner kan je het niet over je hart verkrijgen om tegen diegene gewoon keihard te liegen en de kluit te belazeren.
Jij ziet het als belazeren.

Ik zie het anders.

Mooi he, die diversiteit? O+
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_114321266
Nee ze houdt niet van d'r partner... Anders was je wel eerlijk geweest.

Dit is gewoon weer zo'n iemand die even een keer aandacht van een man krijgt (Want ze zal wel lelijk zijn) en ze zal het spannend vinden. Ja de spanning is leuk, maar wat je ermee kapot maakt is minder leuk.
pi_114321268
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 16:33 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Jij ziet het als belazeren.

Ik zie het anders.

Mooi he, die diversiteit? O+
De hele wereld ziet dat als belazeren, jij hebt een vertekend beeld van hoe je je gedraagt als je van iemand houdt.
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
  dinsdag 17 juli 2012 @ 16:36:15 #180
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_114321347
quote:

Zolang je nog houdt van je vaste partner, wat is dan het probleem van je tong in een ander hangen of veilige seks hebben?
Geen enkel probleem, als je dat vantevoren hebt besproken met je partner en dus een open relatie hebt.

In het geval van de TS is het verwerpelijk, kan er niets anders van maken.

Zo moeilijk is het allemaal niet hoor....
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_114322263
quote:

[..]

Jannah heeft er ook een soort van spijt van, anders had ze dit topic niet geopend.

Helemaal niks mis mee als je vriend/vriendin daar geen problemen mee heeft. :)

Maar nogmaals de vraag die je niet hebt beantwoord: Wat als jouw vriendin niet wilt dat jij het bed deelt met andere vrouwen?
Dan blijf je het dus wel gewoon doen? Dan heb je toch schijt aan je vriendin? En jij hebt er toch geen spijt van?
pi_114322276
Och anderszijds vond mata het ook niets als iemand met zijn projectje aan het flirten was, dus die lijn is ergens wel te ontdekken :+
  dinsdag 17 juli 2012 @ 17:04:31 #183
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_114322445
Mata is gewoon een beetje een karikatuur.
pi_114323192
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 17:04 schreef PBateman1978 het volgende:
Mata is gewoon een beetje een karikatuur.
dat zijn er wel meer hier. ~:)
pi_114399133
Ik weet niet of ik nog van mijn partner houd. We leven al een tijdje naast elkaar. We zijn allebei slecht in open met elkaar communiceren. We praten bijna nooit over onze gevoelens.

We zijn er altijd vanuit gegaan - denk ik - dat omdat we met elkaar getrouwd zijn het niet fout kan zijn. Dat omdat je nu eenmaal getrouwd bent je niet open staat voor andere contacten. Het huwelijk als instituut. Dat gaat alleen maar op als alles goed gaat, begrijp ik nu.

Ik weet alleen niet hoe ik het moet aanbrengen; het botweg op tafel gooien? Ik voel me heel erg schuldig naar mijn man toe, maar ik heb er niet echt spijt van, het was een eye-opener dat mijn huwelijk op een haar na dood is. Dat het er erger voor staat dan ik dacht.

Maakt me dat een slet? Voor een aantal op dit forum blijkbaar wel. Dat is uiteraard hun mening. Ik vind het jammer dat er zo zwart-wit wordt gedacht, en niet wat meer genuanceerde meningen lees (op een paar uitzonderingen na en aan die meningen heb ik veel gehad).
pi_114399642
Ik zou als ik jou was het gewoon met hem bespreken. Ik heb ´t idee dat ´t zo in ieder geval niet verder kan en dan zou het wel zo eerlijk zijn richting je man. Maar goed, waarschijnlijk had je al het gevoel dat het niet goed ging voordat je vreemd ging, dan had ik het dan al besproken.
  donderdag 19 juli 2012 @ 02:40:52 #187
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_114399721
Het is andersom: je relatie wordt steeds killer doordat je het door je affaire op het 2e plan zet.
  donderdag 19 juli 2012 @ 02:42:51 #188
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_114399748
Ga op zijn minst dan proberen te communiceren, dat ben je op zijn minst wel verschuldigd na zoveel jaar en naar je kinderen toe. Misschien vind je elkaar wel weer terug. Herontdek je elkaar.
pi_114399772
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 02:40 schreef Mishu het volgende:
Het is andersom: je relatie wordt steeds killer doordat je het door je affaire op het 2e plan zet.
ja klopt helemaal. Ik begrijp niet dat je soms leest/hoort dat het seksleven van je huwelijk beter wordt door er een minnaar op na te houden. Bij mij is dat zeker niet het geval. Daar zullen wel weer andere motieven spelen vermoed ik.

communiceren: ja begrijp ik wel, maar ik moet nog ns goed nadenken op welke manier. Zeker als je niet gewend bent het over zo'n dingen te hebben met elkaar
  donderdag 19 juli 2012 @ 02:52:28 #190
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_114399829
Volgens mij valt er nog heel veel winst te behalen als ik het zo hoor. Hoe kan hij jou weer als vrouw benaderen enzo.

Maar het is lastig omdat je verliefd bent op die ander. Misschien toch maar in ieder geval dit opbiechten aan je partner en dit als basis/wake-up call nemen om er aan te gaan werken (eventueel met de hulp van een relatietherapeut).
pi_114399944
Ik ben idd verliefd op die andere man. De eerste stap zou zijn dit weekend er een punt achter te zetten.

Ik ga er vanuit dat als ik m niet meer zie - en met een afstand tussen ons van 8000 km is het niet moeilijk mekaar niet meer te zien - het dan na een tijdje wel zal slijten.

De tweede stap zou dan zijn het thuisfront. Die stap zal veel zwaarder zijn.
pi_114401610
Ben je de enige minnares van die andere man, of heeft hij er meer zoals jij over de wereld verspreid zitten?

Je lijkt wat die man zegt nogal voor waarheid aan te nemen maar het is wel iemand die zijn vrouw, zijn huwelijk,met jou stelselmatig beduveld, dus in hoeverre kan je wat hij je vertelt geloven? En hoe groot is het verschil tussen wat jij er wilt zien en de realiteit?

De basis van elke langdurende relatie is vriendschap en en communicatie, je zou tegen je man kunnen zeggen ''ik ben bang dat als wij niet leren communiceren met elkaar ons huwelijk ten einde loopt want we leven nu al zo langs elkaar heen'' en dan kijken hoe hij reageert.
Kijk eens om je heen en vraag je af; wat voor probleem heb je hier en nu werkelijk?
Kan iemand jou het gevoel geven dat je een boom bent? Geloof dan ook niet dat een ander je het gevoel kan geven dat je niet goed bent zoals je bent.
pi_114402585
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 07:35 schreef Canillas het volgende:
De basis van elke langdurende relatie is vriendschap en en communicatie, je zou tegen je man kunnen zeggen ''ik ben bang dat als wij niet leren communiceren met elkaar ons huwelijk ten einde loopt want we leven nu al zo langs elkaar heen'' en dan kijken hoe hij reageert.
Ze zou eerst eens tegen haar man moeten zeggen dat ze buiten de deur geneukt heeft, en dan kijken hoe hij reageert...
  donderdag 19 juli 2012 @ 10:19:33 #194
351921 CruellaDeVil
Incognito Dierenliefhebster
pi_114404654
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 02:00 schreef jannah het volgende:
maar ik heb er niet echt spijt van, het was een eye-opener dat mijn huwelijk op een haar na dood is. Dat het er erger voor staat dan ik dacht.

Maakt me dat een slet? Voor een aantal op dit forum blijkbaar wel. Dat is uiteraard hun mening. Ik vind het jammer dat er zo zwart-wit wordt gedacht, en niet wat meer genuanceerde meningen lees (op een paar uitzonderingen na en aan die meningen heb ik veel gehad).
Lieve schat, vreemdgaan overkomt je niet! Je hebt een bewuste keuze gemaakt je man te bedriegen. Oké, je kwam erachter dat je huwelijk niet goed zat toen je die Mario tegen het lijf liep, dat kan, dat neemt niemand je kwalijk. Het is echter hoe je het toen aangepakt hebt dat je een slet maakt. Je had afstand moeten nemen tot Mario en gelijk aan je huwelijk moeten gaan werken. Ook een weloverwogen besluit om te gaan scheiden reken ik hierbij, mocht je tot die conclusie zijn gekomen, dus of het huwelijk nog te reden zou zijn geweest is irrelevant. Maar nee, jij bent lekker het bed in gedoken met Mario achter de rug van je man om en nu kom je hier miepen dat je huwelijk niet goed zit en dat het dus allemaal jouw schuld niet is. SLET! Je bent vreemdgegaan, heb buiten de deur geneukt, hebt je man bedrogen, de vader van je kinderen bedrogen en dat je huwelijk niet goed zat (en nu al helemaal niet zit) is daar echt geen excuus voor!

Dat jij jezelf nog in de spiegel aan kan kijken, vooral na al die achterlijke smoesje die je hier hebt zitten vertellen. Dat jij je kinderen nog aan kan kijken. Ga je diep schamen verdomme en daarna nadenken hoe jij dit op gaat lossen voor ze. Of dacht je soms met je naïeve kop echt dat dit geen enorme invloed op ze gaat hebben? Ook al vertelt niemand ze iets, dat er iets enorm mis is gegaan tussen hun ouders zullen ze voelen. Het zou me niet verbazen als je daar nog niet eens aan hebt gedacht. Dat had je immers al moeten doen vóór je begon rond te sletten met je exotische neukspeelt, maar ja, je kut en één of andere vreemde waren belangrijker dan je kinderen.
  donderdag 19 juli 2012 @ 10:26:26 #195
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_114404884
Sjezus, ben je je persoonlijke frustraties aan het uitleven of zo?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_114404977
quote:
15s.gif Op donderdag 19 juli 2012 10:26 schreef Copycat het volgende:
Sjezus, ben je je persoonlijke frustraties aan het uitleven of zo?
Inderdaad! Behoorlijk overdreven en kinderachtig!
  donderdag 19 juli 2012 @ 10:30:05 #197
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_114404987
Damn, of je blijft even fatsoenlijk ipv met virtuele rotte eieren te gaan gooien.
Wat voor verschrikkelijk leed heeft TS jou persoonlijk aangedaan?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 19 juli 2012 @ 10:30:25 #198
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_114404999
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 08:46 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Ze zou eerst eens tegen haar man moeten zeggen dat ze buiten de deur geneukt heeft, en dan kijken hoe hij reageert...
Dat hoeft niet per se een slimme actie te zijn want mannen kunnen daar nogal overtrokken op reageren. Wat?! Een ander met mijn vrouw, etc. Heeft met het bezitterige ego van mannen te maken en hun eeuwige trots. Terwijl het vrij normaal is dat iemand in een relatie op een gegeven moment verliefd wordt. Juist dan moet je aan een relatie gaan werken en zo'n egotrippend gorilla mannetje moet je er dan niet bijhebben lijkt mij.
pi_114405047
quote:
1s.gif Op donderdag 19 juli 2012 10:30 schreef Mishu het volgende:

[..]

Dat hoeft niet per se een slimme actie te zijn want mannen kunnen daar nogal overtrokken op reageren. Wat?! Een ander met mijn vrouw, etc. Heeft met het bezitterige ego van mannen te maken en hun eeuwige trots. Terwijl het vrij normaal is dat iemand in een relatie op een gegeven moment verliefd wordt. Juist dan moet je aan een relatie gaan werken en zo'n egotrippend gorilla mannetje moet je er dan niet bijhebben lijkt mij.
Waar heb je het in godsnaam over ? :D
Er is ''iets'' meer gebeurd dan verliefd worden op een ander...

Ze moet gewoon verantwoordelijkheid nemen voor haar daden, en niet de slachtoffer-kaart spelen...
  donderdag 19 juli 2012 @ 10:33:22 #200
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_114405094
Heb jij ouders die vreemd zijn gegaan ofzo? :? Ga eerst zelf maar een lange relatie aan, dan praten we verder ;) Toen ik tiener was was ik hier ook heel fel op omdat alles zo simpel lijkt te zijn voor je ouders, ze moeten gewoon van elkaar houden. Maar liefde is er niet zomaar, daar moet je aan werken en soms is het gewoon over.
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 10:19 schreef CruellaDeVil het volgende:

[..]

Lieve schat, vreemdgaan overkomt je niet! Je hebt een bewuste keuze gemaakt je man te bedriegen. Oké, je kwam erachter dat je huwelijk niet goed zat toen je die Mario tegen het lijf liep, dat kan, dat neemt niemand je kwalijk. Het is echter hoe je het toen aangepakt hebt dat je een slet maakt. Je had afstand moeten nemen tot Mario en gelijk aan je huwelijk moeten gaan werken. Ook een weloverwogen besluit om te gaan scheiden reken ik hierbij, mocht je tot die conclusie zijn gekomen, dus of het huwelijk nog te reden zou zijn geweest is irrelevant. Maar nee, jij bent lekker het bed in gedoken met Mario achter de rug van je man om en nu kom je hier miepen dat je huwelijk niet goed zit en dat het dus allemaal jouw schuld niet is. SLET! Je bent vreemdgegaan, heb buiten de deur geneukt, hebt je man bedrogen, de vader van je kinderen bedrogen en dat je huwelijk niet goed zat (en nu al helemaal niet zit) is daar echt geen excuus voor!

Dat jij jezelf nog in de spiegel aan kan kijken, vooral na al die achterlijke smoesje die je hier hebt zitten vertellen. Dat jij je kinderen nog aan kan kijken. Ga je diep schamen verdomme en daarna nadenken hoe jij dit op gaat lossen voor ze. Of dacht je soms met je naïeve kop echt dat dit geen enorme invloed op ze gaat hebben? Ook al vertelt niemand ze iets, dat er iets enorm mis is gegaan tussen hun ouders zullen ze voelen. Het zou me niet verbazen als je daar nog niet eens aan hebt gedacht. Dat had je immers al moeten doen vóór je begon rond te sletten met je exotische neukspeelt, maar ja, je kut en één of andere vreemde waren belangrijker dan je kinderen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')