abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_114434537
quote:
6s.gif Op donderdag 19 juli 2012 21:38 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dat laatste sowieso.

Het is anders omdat je als je een goede relatie hebt, waar je beiden een slippertje maakt, de relatie dat overleeft. Als je nog niks hebt, is er ook niks om te overleven. ;)
ok, dat klinkt logisch. behalve dan dat jij toch iemand was die slippertjes niet vertelt binnen de relatie? wat is er dan om te overleven?

als jij je toekomstige vriendin / projectje (wat heb ik een hekel aan dat woord gebruikt op die manier) niet vertelt dat je ook scharrelt bij 3 anderen, is er toch ook niets aan de hand?
"Pools are perfect for holding water"
pi_114434634
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 21:39 schreef probeer het volgende:

[..]

ok, dat klinkt logisch. behalve dan dat jij toch iemand was die slippertjes niet vertelt binnen de relatie? wat is er dan om te overleven?
Ik geloof dat je prima van 1 iemand kan houden en ondertussen met anderen wat losse puur lichamelijke contactjes kan onthouden. Het een staat het ander niet in de weg. Idealiter kan je daar open over zijn, maar als dat niet kan, denk ik dat de -vooral door cultureel-religieuze groepsdwang opgelegde- stress een relatie waarbij je ook wel es ergens anders wil eten teveel beinvloedt.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_114434696
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 21:39 schreef probeer het volgende:

als jij je toekomstige vriendin / projectje (wat heb ik een hekel aan dat woord gebruikt op die manier) niet vertelt dat je ook scharrelt bij 3 anderen, is er toch ook niets aan de hand?
Hehe, nee, dat vertel ik beter niet. 8-)
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_114434988
quote:
6s.gif Op donderdag 19 juli 2012 21:42 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik geloof dat je prima van 1 iemand kan houden en ondertussen met anderen wat losse puur lichamelijke contactjes kan onthouden. Het een staat het ander niet in de weg. Idealiter kan je daar open over zijn, maar als dat niet kan, denk ik dat de -vooral door cultureel-religieuze groepsdwang opgelegde- stress een relatie waarbij je ook wel es ergens anders wil eten teveel beinvloedt.
fuck.. nuance.. nu moet ik nadenken over wat ik typ.. :D

hier kan ik het denk ik wel in meerdere of mindere mate mee eens zijn.. alleen denk ik dat die 'stress' dan meer voortkomt vanuit egoïsme/egocentrisme. aan de ene kant verwachten dat diegene alleen oog voor jou heeft, en aan de andere kant dat bij eerlijkheid de ander ervoor kan kiezen de relatie te beëindigen.

dat egoisme mag echter imo niet boven eerlijkheid naar, en respect voor, je partner gaan.

ik geloof denk ik meer in tijdelijke monogame relaties, alsin, eeuwige liefde is BS, er zit altijd een eindpunt aan (en dan bedoel ik niet de dood).
  donderdag 19 juli 2012 @ 22:13:45 #255
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_114436399
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 19:38 schreef probeer het volgende:

[..]

het gaat er niet om wat zij of jij daarvan vinden, maar wat haar man daarvan vindt.

hoe is dat zo moeilijk te begrijpen voor sommigen?
Ik begrijp dat jij klaar staat met opgestoken veroordelend vingertje.... :P
Dit topic is geopend door háár en niet door hem. Weet jij veel of de echtgenoot niet ook vreemd gaat ? Dat doet hier gewoon ff niet ter zake.
Weet jij veel of die man het wél wil weten of zijn vrouw vreemd gaat ? Het lijkt er op dat JIJ het zou willen weten.
Je oordeelt dus vanuit jezelf, maar dit topic gaat niet over wat jij zou willen als je in de schoenen van deze echtgenoot stond.
Het gaat over wat TS zou kunnen doen om uit een moeilijke situatie te raken.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_114442807
Ik heb één slippertje gemaakt in een relatie van 20 jaar. Daarom vind ik sommige reacties echt wel erg overroepen, hoewel het niet goed te praten valt. Ik wil het ook niet goed praten, enkel aangeven dat zoiets ook niet zomaar vanzelf gebeurt en er omstandigheden zijn die maken dat je er vatbaarder dan anders voor kunt zijn.

Een grotere stommiteit is dat ik verliefd ben geworden op dat slippertje en het dus niet bij 1 keer is gebleven. Daar moet ik uit zien te geraken en dat is waar ik mee worstel. En ja allemaal goed en wel dat ik dat allemaal maar van tevoren had moeten bedenken, maar zo is het niet gelopen.
pi_114448328
Je bent toch zelf verantwoordelijk voor de daden die je doet ondanks de omstandigheden?
Het lijkt nu erg veel op dat jij alleen slachtoffer bent in dit hele verhaal en dus jouw het recht geeft te doen wat je gedaan hebt, maar dat is dus echt niet zo.
Jij had toen je al twijfels had over je relatie erover moeten beginnen bij je man of voor je uberhaubt de bed in dook met die ander moeten kiezen voor het feit dat jij je man niet meer wou.
Je bent herhaaldelijk in dezelfde fout gegaan en ook nog eens zelf ervoor gekozen om een weekend uit te rekken om met hem te zijn.

Daarnaast vraag ik me echt af hoe jij zoiets laat staan alleen tegen je man, maar je kinderen kunt verantwoorden? Lekker voorbeeld ben je dan ook. Heb je echt geen enkele seconde erbij nagedacht wat dit ook voor effect heeft thuis? Buiten je eigen plezier om?

Je kiest er zelf voor of je een fout begaat of niet, daar is verder geen enkel goed excuus voor.
Immers jij maakt een bepaalde keuze zelf op het moment en je maakte de verkeerde in mijn ogen.
Daarnaast dat je probeert goed te praten dat als je man vreemd ging dat jij het niet zou willen is jouw mening, maar wat is de mening van je man? Jij kan niet voor hem gaan bepalen wat hij wel of niet prettig vind om te horen.

Dat je uberhaubt nog begint met het feit dat je maar 1 slippertje gemaakt hebt in 20 jaar is toch al kansloos? Alsof 1 slippertje toegestaan is net of je een joker inzet is toch belachelijk.
Dit is hoe ik over de zaak denk met betrekking tot je partner, maar persoonlijk kan het me geen reet schelen met wie je neukt :)
pi_114448683
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 23:56 schreef jannah het volgende:
Een grotere stommiteit is dat ik verliefd ben geworden op dat slippertje en het dus niet bij 1 keer is gebleven. Daar moet ik uit zien te geraken en dat is waar ik mee worstel. En ja allemaal goed en wel dat ik dat allemaal maar van tevoren had moeten bedenken, maar zo is het niet gelopen.
Inderdaad, zoals het gelopen is kan je nu niks meer veranderen, hoe je hier nu mee omgaat is wat telt, en hoe je met jezelf om gaat is net zo belangrijk; als je gevoelens blijft opkroppen dan gaat het in de toekomst weer mis.

Wat zou je nu het liefste zien gebeuren?
Kijk eens om je heen en vraag je af; wat voor probleem heb je hier en nu werkelijk?
Kan iemand jou het gevoel geven dat je een boom bent? Geloof dan ook niet dat een ander je het gevoel kan geven dat je niet goed bent zoals je bent.
pi_114448829
Ik denk het volgende:
- er dit weekend een punt achter zetten (met de latinoman) - slik -

- het even laten bezinken

- nadenken over wat ik wil, en wat een relatie me zou kunnen/moeten brengen, zien of ik dat nog kan terugvinden in mijn huidige relatie

- praten met mijn man over hoe verder. Maar of ik het zal opbiechten of niet, daar ben ik nog niet uit. Ik weet op dit moment niet wat hij (nog) verwacht van onze relatie.

Ik heb in de reacties een paar keer gelezen dat scheiden niet zou moeten owv de latinoman, wel omdat de relatie niet meer te redden valt. Ik kan me daar wel in vinden. Ik zou de toekomst niet willen laten afhangen van mijn vreemdgaan gedrag. Zoals eerder gezegd - hoewel sommigen er hier wel een breekpunt van maken - het vreemdgaan is wat mij betreft een symptoom, het was geen pleziertje op zich. Ik vind niet dat dat een reden mag zijn om een relatie te verbreken.

Dat is eenzijdig gedacht ja, mijn man denkt er misschien anders over. Maar ik ben er niet aan toe op dit moment om dat ook nog eens mee op tafel te leggen op dit moment. Wat als hij alleen daar maar naar kijkt en niet naar wat de aanleiding was?
  vrijdag 20 juli 2012 @ 09:17:18 #260
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_114449913
quote:
Idealiter kan je daar open over zijn, maar als dat niet kan, denk ik dat de -vooral door cultureel-religieuze groepsdwang opgelegde- stress een relatie waarbij je ook wel es ergens anders wil eten teveel beinvloedt.
Stap toch eens af van dat ''religieuze groepsdwang'' gelul.

Het heeft voor velen gewoon met zelfrespect en respect voor een ander te maken.

quote:
Ik heb één slippertje gemaakt in een relatie van 20 jaar. Daarom vind ik sommige reacties echt wel erg overroepen, hoewel het niet goed te praten valt. Ik wil het ook niet goed praten, enkel aangeven dat zoiets ook niet zomaar vanzelf gebeurt en er omstandigheden zijn die maken dat je er vatbaarder dan anders voor kunt zijn.

Och je bent zo zielig inderdaad...
Je hebt een relatie van fucking 20 jaar, en niet eens het lef om de man waar je dus al zolang mee samen bent te vertellen hoe het zit, daar kan ik geen enkel respect voor opbrengen.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  vrijdag 20 juli 2012 @ 10:29:56 #261
372316 Wandtegeltje
Gebruiksaanwijzing (PDF)
pi_114451959
quote:

[..]

De jacht is leuker dan de buit.

Je bent een jager en als je je buit aan je stokje hebt geprikt ga je op jacht naar de volgende prooi. Moet je zelf weten.

Jaag, jaag, jaag... succes en veel plezier.

Maar probeer dat dan niet te onderbouwen met semi-wetenschappelijke en morele stellingen als cultuur-religieuze groepsdwang die iedereen wel kan verzinnen als hij een jager is.
  vrijdag 20 juli 2012 @ 10:46:31 #262
372316 Wandtegeltje
Gebruiksaanwijzing (PDF)
pi_114452489
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 08:07 schreef jannah het volgende:
Ik denk het volgende:

- nadenken over wat ik wil, en wat een relatie me zou kunnen/moeten brengen, zien of ik dat nog kan terugvinden in mijn huidige relatie

- praten met mijn man over hoe verder. Maar of ik het zal opbiechten of niet, daar ben ik nog niet uit. Ik weet op dit moment niet wat hij (nog) verwacht van onze relatie.

Ik heb in de reacties een paar keer gelezen dat scheiden niet zou moeten owv de latinoman, wel omdat de relatie niet meer te redden valt. Ik kan me daar wel in vinden. Ik zou de toekomst niet willen laten afhangen van mijn vreemdgaan gedrag. Zoals eerder gezegd - hoewel sommigen er hier wel een breekpunt van maken - het vreemdgaan is wat mij betreft een symptoom, het was geen pleziertje op zich. Ik vind niet dat dat een reden mag zijn om een relatie te verbreken.

Dat is eenzijdig gedacht ja, mijn man denkt er misschien anders over. Maar ik ben er niet aan toe op dit moment om dat ook nog eens mee op tafel te leggen op dit moment. Wat als hij alleen daar maar naar kijkt en niet naar wat de aanleiding was?
Ik ben ook wel eens vreemd gegaan aan het einde van mijn huwelijk. Niet slim, niet opgebiecht, maar wel een relaltieteherapietje er tegen aan gegooid. Soms weet je het even niet meer. Was zeer verhelderend. Het had twee kanten uit kunnen gaan, ik stond er open tegenover.

Nu weet ik in ieder geval waarom die relatie niet werkte en ik waarom vreemd ben gegaan en het goed was dat ik een punt achter dat huwelijk heb gezet.

[ Bericht 0% gewijzigd door Wandtegeltje op 20-07-2012 11:26:50 ]
pi_114455055
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 22:13 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Ik begrijp dat jij klaar staat met opgestoken veroordelend vingertje.... :P
Dit topic is geopend door háár en niet door hem. Weet jij veel of de echtgenoot niet ook vreemd gaat ? Dat doet hier gewoon ff niet ter zake.
Weet jij veel of die man het wél wil weten of zijn vrouw vreemd gaat ? Het lijkt er op dat JIJ het zou willen weten.
Je oordeelt dus vanuit jezelf, maar dit topic gaat niet over wat jij zou willen als je in de schoenen van deze echtgenoot stond.
Het gaat over wat TS zou kunnen doen om uit een moeilijke situatie te raken.
dat is toch precies wat ik zeg doos, leer lezen.

het is aan hem om aan te geven of hij zoiets wil weten ja of nee, niet aan haar, niet aan ons. en nee, dat weet ik inderdaad ook niet. maar zij ook niet. en jij ook niet. alleen hij. en toch denkt iedereen hier dat maar eventjes heel makkelijk in te vullen.

godver zeg.. grow some balls and be honest

ow enne:
quote:
Op donderdag 19 juli 2012 10:48 schreef deedeetee het volgende:
Je zit in een verdomd beroerde situatie waar je alleen maar beter van kunt worden als je er een ferme punt achter zet. Van die man wordt je toch niet blij, je houdt er alleen een rotgevoel aan over. Dus tanden op elkaar zetten en er een eind aan maken. Verliefdheid gaat eens over, ff doorzetten dus.

Daarna een rustperiode inlassen om goed na te denken over wat je met je huwelijk willt gaan doen. Van mij hoef je niks op te biechten als je denkt dat dit niet nuttig is.
wie is hier dan degene die even lekker voor anderen denkt in te vullen wat ze wel of niet willen weten. hoe doet het er in godsnaam toe wat jij daarvan vindt?

[ Bericht 12% gewijzigd door probeer op 20-07-2012 12:03:24 ]
pi_114455248
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 04:19 schreef Fordius het volgende:
Je bent toch zelf verantwoordelijk voor de daden die je doet ondanks de omstandigheden?
Het lijkt nu erg veel op dat jij alleen slachtoffer bent in dit hele verhaal en dus jouw het recht geeft te doen wat je gedaan hebt, maar dat is dus echt niet zo.
Jij had toen je al twijfels had over je relatie erover moeten beginnen bij je man of voor je uberhaubt de bed in dook met die ander moeten kiezen voor het feit dat jij je man niet meer wou.
Je bent herhaaldelijk in dezelfde fout gegaan en ook nog eens zelf ervoor gekozen om een weekend uit te rekken om met hem te zijn.

Daarnaast vraag ik me echt af hoe jij zoiets laat staan alleen tegen je man, maar je kinderen kunt verantwoorden? Lekker voorbeeld ben je dan ook. Heb je echt geen enkele seconde erbij nagedacht wat dit ook voor effect heeft thuis? Buiten je eigen plezier om?

Je kiest er zelf voor of je een fout begaat of niet, daar is verder geen enkel goed excuus voor.
Immers jij maakt een bepaalde keuze zelf op het moment en je maakte de verkeerde in mijn ogen.
Daarnaast dat je probeert goed te praten dat als je man vreemd ging dat jij het niet zou willen is jouw mening, maar wat is de mening van je man? Jij kan niet voor hem gaan bepalen wat hij wel of niet prettig vind om te horen.

Dat je uberhaubt nog begint met het feit dat je maar 1 slippertje gemaakt hebt in 20 jaar is toch al kansloos? Alsof 1 slippertje toegestaan is net of je een joker inzet is toch belachelijk.
Dit is hoe ik over de zaak denk met betrekking tot je partner, maar persoonlijk kan het me geen reet schelen met wie je neukt :)
_O_
pi_114455330
quote:
Ik denk het volgende:

dat is zijn goed recht.
  vrijdag 20 juli 2012 @ 12:05:46 #266
351921 CruellaDeVil
Incognito Dierenliefhebster
pi_114455499
quote:

Hij heeft verdomme het recht om een geïnformeerde keuze te kunnen maken over of hij jou nog wel wilt. :r

[ Bericht 3% gewijzigd door CruellaDeVil op 20-07-2012 12:17:01 ]
pi_114455950
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 12:05 schreef CruellaDeVil het volgende:

[..]

Het heeft verdomme het recht om een geïnformeerde keuze te kunnen maken over of hij jou nog wel wilt. :r
het?
pi_114455965
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 12:05 schreef CruellaDeVil het volgende:

[..]

Hij heeft verdomme het recht om een geïnformeerde keuze te kunnen maken over of hij jou nog wel wilt. :r
Precies dit. Serieus, waar denken TS en ook anderen in dit topic (deedeetee, jij ja!), het lef vandaan te halen dit maar eventjes voor de man van TS te bepalen.

Fucking egoïsten.. wees eens eerlijk ofzo

@ TS: Als achteraf uit zou komen dat mijn ma vreemdging van mijn pa, en dat uit puur eigenbelang voor hem verzweeg, heeft ze voor mij echt afgedaan en zou ik dr nooit meer aan kijken. Ik hoop bijna dat jouw kinderen daar ook zo over denken, en het ook daadwerkelijk uitkomt.

edit: en ik begrijp best dat zoiets opbiechten verschrikkelijk eng is, en zou je daarin steunen en helpen als je het echt van plan zou zijn te vertellen. maar het enige wat ik hier lees is egoisme, geen greintje spijt, geen greintje inleving in je man / kinderen, alleen maar 'ikke ikke ikke' + smoesjes.

1 slippertje? HA! Als het niet zon trieste zaak zou zijn zou ik er bijna om lachen .. :r

[ Bericht 6% gewijzigd door probeer op 20-07-2012 12:27:52 ]
  vrijdag 20 juli 2012 @ 12:16:53 #269
351921 CruellaDeVil
Incognito Dierenliefhebster
pi_114455980
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 12:16 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

het?
:D

Hij natuurlijk.
pi_114456640
5 euro dat TS te laf is om het op te biechten

want ja.. het komt immers door 'blablablablablaaaa' dat het niet goed zit in haar relatie, maar absoluut niet door haar rondneuken hoor! dat is immers maar een gevolg daarvan :')

edit: BTW wel kudos dat je hier nog blijft posten TS, genoeg die al huilend van FOK! weggerend zouden zijn
  vrijdag 20 juli 2012 @ 13:57:38 #271
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_114460266
quote:

Ik heb vergelijkbaar stomme dingen gedaan, wellicht nog erger. In die zin heb ik geen moreel oordeel, het leven kan raar, moeilijk en onverwacht lopen.

Maar de spiegel is de plek waar wij allen eerlijkt tegen onszelf zijn. En zoals je hier in dit topic schrijft, denk ik niet dat je eerlijk bent tegen je spiegelbeeld. Je schetst voor jezelf je eigen excuses, lijkt een blinde vlek te hebben voor de werkelijke werkelijkheid.

Het stomste vind ik, dat je overweegt te zwijgen, omdat je man de aanleiding dan niet meer wil bespreken. Maar wat de stand van je relatie ook was, dat was geen aanleiding om vreemd te gaan. Je hebt het jezelf vergund. Een slechte relatie is geen aanleiding om een slippertje te maken. Dat is aanleiding om aan je relatie te werken, of om een keuze te maken betreffende het al dan niet verbreken van je relatie.

Ik weet niet of je het moet vertellen. Misschien moet je gewoon je relatie met je man verbreken. Misschien moet je toch aan je relatie werken, en daarbij blijven zwijgen. Er is geen enkele juiste oplossing voor een situatie als deze.

Maar wat je ook doet, wat de juiste weg ook zal zijn, je komt nooit op het juiste spoor als je niet eerlijk tegenover jezelf bent, in alle lelijke hardheid over keuzes die je zelf uit vrije wil hebt gemaakt. En daar vind ik je aardig in falen, ondanks dat je er een topic opent. Ik wens je meer eerlijke zelfreflectie toe, en vooral het inzicht dat omstandigheden geen aanleiding zijn voor vreemdgaan. En er is echt teveel gebeurd om het een slippertje te noemen, met de daarbij behorende gemakkelijke excuses.
Ik pak mijn brommer en ik ga.
  vrijdag 20 juli 2012 @ 15:28:38 #272
78780 deedeetee
pi_114464087
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 11:55 schreef probeer het volgende:

[..]

dat is toch precies wat ik zeg doos, leer lezen.

het is aan hem om aan te geven of hij zoiets wil weten ja of nee, niet aan haar, niet aan ons. en nee, dat weet ik inderdaad ook niet. maar zij ook niet. en jij ook niet. alleen hij. en toch denkt iedereen hier dat maar eventjes heel makkelijk in te vullen.

godver zeg.. grow some balls and be honest
Dus ze zegt : * schat, wil je het wél of niet weten als ik ben vreemd gegaan ? * en als hij dan zegt het niet te willen weten dan zegt zij : * ok dan vertel ik het je maar niet.... * O-) en dan issur niks aan de hand....... :z
pi_114469933
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 15:28 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Dus ze zegt : * schat, wil je het wél of niet weten als ik ben vreemd gegaan ? * en als hij dan zegt het niet te willen weten dan zegt zij : * ok dan vertel ik het je maar niet.... * O-) en dan issur niks aan de hand....... :z
1. Dus je denkt dat ze twijfelt om het tegen haar man te vertellen omdat hij zoiets als vreemdgaan liever niet van zijn vrouw hoort, mocht het gebeuren? Ze opent een topic met daarin o.a. de vraag 'moet ik dit vertellen?' omdat ze van haar man al weet dat hij zoiets liever niet wil weten? Dacht het niet dus. Dus manlief heeft nooit aan haar kenbaar gemaakt dat hij zoiets liever niet hoort. En ja, dan vind ik dat je er normaal gesproken van uit mag gaan dat je eerlijk tegen elkaar bent in een huwelijk. Ja, ook over dit soort zaken, tenzij anders aangegeven. Dit is niet aangegeven, anders zou TS er nu ook niet over denken dit eventueel op te biechten. Er zijn immers genoeg manieren om aan je relatie te werken, tussen de twee uiteindes (compleet opbiechten of totaal verzwijgen).

2. Ja, ik zou graag denken dat TS de mondelinge vaardigheden heeft om zodanig om het onderwerp (de latino-piemel, HAHA!) heen te draaien dat haar man niet meteen doorheeft dat het om zijn eigen huwelijk gaat. Al verpak je het in een 'vriendin van vriendin' onzin-setting. Dát zou in dit geval nou wel een geoorloofd leugentje om bestwil zijn: Er dmv een compleet aan elkaar gelogen verhaal, erachter komen of je partner zoiets wel of niet wil weten'. Als hij daardoor achterdochtig zou worden en over zijn relatie na gaat denken, prima toch? Die relatie kan sowieso wel wat aandacht gebruiken. Als hij het haar op de man af vraagt of ze vreemdgaat, weet ze meteen dat hij zoiets dus wél wil weten, heeft ze meteen een mogelijkheid om het op te biechten, en kan ze alsnog glashard liegen mocht ze dat serieus willen.
  vrijdag 20 juli 2012 @ 19:47:06 #274
78780 deedeetee
pi_114473328
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 12:16 schreef probeer het volgende:

[..]

Precies dit. Serieus, waar denken TS en ook anderen in dit topic (deedeetee, jij ja!), het lef vandaan te halen dit maar eventjes voor de man van TS te bepalen.

Fucking egoïsten.. wees eens eerlijk ofzo

@ TS: Als achteraf uit zou komen dat mijn ma vreemdging van mijn pa, en dat uit puur eigenbelang voor hem verzweeg, heeft ze voor mij echt afgedaan en zou ik dr nooit meer aan kijken. Ik hoop bijna dat jouw kinderen daar ook zo over denken, en het ook daadwerkelijk uitkomt.
Die zijn beter opgevoed en zouden zo verstandig zijn om zich er niet mee bemoeien.
Een relatie is iets tussen 2 mensen en verder heeft niemand er wat over te zeggen. Tenslotte kan een buitenstaander nooit precies weten wat er zich tussen die 2 mensen afspeelt en dus kun je er ook niet over oordelen.

quote:
edit: en ik begrijp best dat zoiets opbiechten verschrikkelijk eng is, en zou je daarin steunen en helpen als je het echt van plan zou zijn te vertellen. maar het enige wat ik hier lees is egoisme, geen greintje spijt, geen greintje inleving in je man / kinderen, alleen maar 'ikke ikke ikke' + smoesjes.

1 slippertje? HA! Als het niet zon trieste zaak zou zijn zou ik er bijna om lachen .. :r
grow up, volgens mij heb jij nog vele jaren van ervaring nodig om wat genuanceerder te leren denken. :P
pi_114473989
de inhoudelijke reacties waren op?

quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 19:47 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Die zijn beter opgevoed en zouden zo verstandig zijn om zich er niet mee bemoeien.
Een relatie is iets tussen 2 mensen en verder heeft niemand er wat over te zeggen.
een kind krijgen is een verbintenis aangaan. ouders hebben invloed op het leven van het kind, maar dat werkt ook andersom. je kan niet zomaar denken dat jij een kind op mag voeden, en naar dat kind toe bepaalde rechten en plichten hebt, maar dat andersom niet zo werkt.

Maar blijkbaar vindt jij dus dat kinderen in een scheiding geen fuck te zeggen hebben, omdat het alleen maar gaat om de 2 mensen die een liefdesrelatie hebben. :')

quote:
Tenslotte kan een buitenstaander nooit precies weten wat er zich tussen die 2 mensen afspeelt en dus kun je er ook niet over oordelen.
OK laten we FOK! R&L maar opdoeken dan..

quote:
grow up, volgens mij heb jij nog vele jaren van ervaring nodig om wat genuanceerder te leren denken. :P
juist mn enige reactie waar wat nuance in zit (medeleven voor de moeilijke situatie, als ze niet zo egocentrisch zou overkomen in dit topic) kraak je af? okeej dan.. :S

Besides, ik heb hier geen behoefte om enige nuance te gebruiken. TS denkt imo veel te veel aan haarzelf, en veel te weinig aan man en kinderen. Als ik dan door soms wat lomp/direct over te komen, daar een groot tegengeluid aan kan geven wat haar hopelijk eventjes bij die anderen stil doet staan, ben ik blij.

[ Bericht 20% gewijzigd door probeer op 20-07-2012 20:14:20 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')